***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

Hei vaniljainen ja lily-jane :wave: Tulin tsempittää ja :whistle: Tuolla pinossa oli niin tylsää ilman teitä että päätin vaihtaa odottajiin :D

Noista oireista ajattelin sellasta sanoo et muulloin mulla on ollu kaikkee nipistelyy ja jomotteluu yms. mut nyt ei mitään! Et toi raphaellan oireettomuus vois olla aika hyvä merkki. Finnejä mulle tuli vaa jo viime viikolla rinta ja selkä täyteen. Siitä sit arvasin.
Vaniljainen se taukohan voi tehä ihan hyvää ja sit viimeistään ku häät lähestyy ja saat muuta ajateltavaa. Mun ystävä sai kesällä lapsen 4v yrityksen jälkeen ja just ennen ku tuli raskaaks tuli tädiksi ja lihoi muutaman kilon. Rasvaprosentti oli hänellä tosi pieni. Ja sit tosiaan odotti sitä veljen lasta niin paljon et unohti tavallaan oman yrityksen. Lapsi sit synty saman päivänä ku olivat aikanaan jättäneet ehkäisyn pois :)

Lasten teko on ehkä vittumaisinta puuhaa maailmassa. Ei siinä väkisinkään ajattele seksistäkää mitää muuta ku lopputulosta :D Tässä kierrossa me sekstailtiin ovista edeltävällä viikolla ja viimiseks 1-2pvää ennen.

Kyllä oon sitä mieltä et kaikille pitäis se esikoinen suoda ainaki suht helpolla ja sit voi lykätä ne vaikeudet mielummin vasta :hug:

Onnea kaikille ja plussien täyteistä syksyä. Tulen välillä kurkkimaan :heart: :D
 
Perjantaipäivää!!

Mulle voi päivittää yk 9 alkaneeksi. Menkat alko tänään aamusella.
Ihan hyvillä fiiliksillä kuitenkin ollaan. Oon tyytyväinen että oli noinkin pitkä toi luteaalivaihe, kunpa tuo 12 päivää nyt vakiintuisi.

Lily-Jane Uusi kierto, uudet kujeet, eiks jea?!!

Mites Nennu mikä tilanne? Onko oloja?

Vietetään kaikki mukava viikonloppu!!
 
Voi ei Lily ja Raphaella!! :( Mua kyllä harmittaa kamalasti teidän puolesta! Haleja mussukat! :hug: :hug: :heart:

Jessie Voi harmi teidän miehen tuloksia :hug: Onneksi tosiaan kuitenkin olette löytäneet syyn, niin on helpompi edetä! Onko teillä jo aloitettu hoitoja? Miten tuommoista muuten hoidetaan?

NeliApinalle vielä onnea tätäkin kautta :heart: :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja muista käydä meitä välillä moikkaamassa :wave:
Mä olen joskus miettinytkin tota, että voisko meillä olla vikaa siinä, että ollaan molemmat tosi hoikkia..Ei siis mitenkään liian laihoja, mutta hoikkia kuitenkin..Enpäs tiedä..
Mä puhuin mun hyvän ystävän kanssa tänään tästä yrittämisestä ja hän sanoi, että niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, niin myöhemmin tämäkin aika voi tuntui ihanalta. He yrittivät itse lasta yli puoli vuotta ja sanoi, että näin jälkikäteen se yrittäminenkin oli ihanaa. Tähän koitan nyt asennoitua :D

Ihanaa viikonloppua kaikille :heart: Tulis jo ovis sieltä...
 
vaniljainen ei ole vielä hoitoja aloitettu, eka käynti lapsettomuuspolilla parin viikon päästä sitten tietää enemmän. Veikkaisin et inssiä yritetään kun omia simppoja kumminkin on, sit varmaan keinohedelmöitys jos muu ei auta.. katsotaan mitä tarjoaa meille..
 
Vaniljaiselle pakko tulla tohon yrittämisen kestoon ja "ihanuuteen" kommentoimaan. Nyt kun täällä ollaan jo turvallisemmilla vesillä ja raskauteen alkaa luottaa ja uskoa, niin ihan lämpimin ajatuksin mietin kulunutta 9kk jota yrittämiseen meni. Jotenkin jopa pelottava ajatus, että jos olis tärpännyt sillon heti, meillä olis jo pieni vauva. Ehkä se yrittäminen kuitenkin kasvatti tähän odotukseen ja myös siihen vanhemmuuteen eri tavalla kun ne salamatärpit.

Tosi paljon jaksamisia teille kaikille, etenkin Vaniljaiselle ja Lilylle. Lämmöllä muistelen teitä ja toivon teille myös niitä maagisia viivoja testiin pian!

nelli & mytty 15+0
 
Tulin taas pikaisesti vilaisemaan..
Lily-Jane ja Raphaella..harmi, ettei tullu plussia, mutta onnea uuteen kiertoon!! :) :heart:
Mikäs vaniljaisella on tilanne? ovis?
Entäs nennu? joko oot testaillu?

ON: Täällä piinaillaan vaan..ei jaksais oottaa!!! Nyt siis kai dpo 4 tai 5...? se ovisplussa tuli sillon maanantaina, mutta oireista vois päätellä, että ovis ois ollu vasta ke. Tiiä sitten. Tosin se kunnon ovislimaklöntti (anteeksi ällötys) tuli jo su..että ota tästä nyt selvää????
Mutta jokatapauksessa piinailu jatkuu vielä ainaki puoltoista viikkoa.. Tylsää!! :D
 
Jessie Aivan, kyllä teille varmasti hoito löytyy :heart: Inssi voi vallan hyvin riittää teille avuiksi :hug:

Voi Nelli :heart: Oletko sä jo noin pitkällä? :heart: Kylläpäs aika rientää! Ihanaa kun tulit moikkaamaan ja mukavaa, että teillä on kaikki mennyt hyvin!! :hug: Olen miettinyt tuota aivan samaa, että ehkä sitä näin pidemmän kaavan mukaan mennessä valmistautuu sitten paremmin siitä äitiyteen ja isyyteen :heart:
Kunpa tämä yhdeksäs kierto olisi mullakin se oikea.. :)

Neppis Voih, jännitän sun mukana ihan kamalasti :heart:

Mitäs Lilylle kuuluu? :hug:

Mulla on kp 15 ja vielä vaan saan hetken ovista odotella..Ajattelin aloittaa tikuttamisen tuossa muutaman päivän päästä, mulla ovulaatio tulee aika myöhään, siinä aikaisintaan kp 18 on ollut. Viime kierrossa vasta kp 21.
Mulla on ollut aika kivuliaitakin vihlaisuja tuolla vasemman munasarjan kohdalla nyt sen aukiolotutkimuksen jälkeen. Nyt ne on pikkuhiljaa helpottuneet, mutta nelisen päivää sen tutkimuksen jälkeen tuntui kipuja siellä, mä tietty olen toivonut, että ne vaikka olisivat vähän auenneet ja siksi tuntui kipuja :whistle:
Muutenkin vähän vaihtelevat fiilikset tän kierron suhteen, toisaalta pelkään, että menee kierto hukkaan jos ovis tapahtuu tuolta vasemmalta ja toisaalta haluan uskoa, että nyt tärppäis ton jälkeen, niin kuin monella on käynyt. Ei auta kuin odottaa..Vielä ensi kierto mennään täysillä ja toivotaan parasta ja sitten on se paussin paikka häiden takia :| Vuoden alusta mennään sitten hoitoihin, jos nyt ei tärppiä tule. En kyllä jätä teitä, aion olla täällä silti mukana =)

Plussaonnea!!
Vaniljainen ja kp 15/34
 
Imoen Kiva, jännäillään sit yhdessä!! Attelitko millon aikasintaan testata vai ootteletko rauhassa? Ite yritän olla hötkyilemättä, mutta saas nähä kuin käy.. :D:D:D En uskalla oireitakaan oikein kyttäillä kun joka kierrossa niitä on olevinaan ollu eikä kuitenkaan plussaa.. :(

Vaniljainen Täälläkin pidetään sulle peukkuja kovasti..ensin ovikseen ja sitten siihen tärppiin..JOKA TIETENKI TULEE TÄSSÄ KIERROSSA!! :heart: :heart:
 
Heippis kaikki! :)

raphaella Todellakin, uusi kierto, uudet kujeet! Hienoa että sielläkin on asenne kohdillaan :hug:

nelli Varmasti noin jälkikäteen tätä yritysaikaa voi muistella hyvin mielin, mutta jos tää vielä kestää kauhean kauan niin... sitten en tiedä :D Mutta ihanaa että teidän mytty voi hyvin :heart:

Kiitos Vaniljainen, Imoen ja NePPis haleista! Mulla itseasiassa jostain syystä ei tullut niin paha mieli kuin viime kierrossa.. Varmaan ihan hyvä juttu :)

Vaniljainen Kiitos, hyvää kuuluu, menkat alkaa loppumaan! Tää on tää tylsin vaihe kierrosta taas kun odottelee ovista. Ehdottomasti tikutan taas tässä kierrossa, se itseasiassa mullas vähentää stressiä kun tietää milloin se ovis on. Ja kohta alankin varailemaan aikaa siihen aukiolotutkimukseen :) Toivottavasti teillä tärppäisi tästä kierrosta kun röörejä on puhalleltu!

NePPis ja Imoen Hauskaa että pääsette jännäilemään yhdessä!!! Toivottavasti molemmille on napannut pieni matkustaja mukaan! :)

Mulla siis menkat lähestyy loppujaan ja elämä jatkuu. Ainoa hyvä puoli tässä on, että menkat oli vähän runsaammat kuin viimeksi! Luulen oikeasti että akupunktio on auttanut!! Sehän lisää kohdun verenkiertoa ja huomasin kyllä sen. Jes jes!!
 
Moi taas kaikki! Oltiin viikonloppu mökillä niin en oo pariin päivään täällä päässy käymään..
kp 37 nyt ja aamulla testailin negan :( nyt vaan menkkoja ootellaan. kierto näyttääkin venähtäneen nyt kolme kertaa peräkkäin pitkäks. Pitää lääkärissä ottaa puheeks. Mieli ihan ok, vähän höh olo, mutta olin varautunu että näin siinä kuitenkin taas käy. Kyllä ne toiveet taas sitten uuden kierron myötä nousee. Alkais nyt ne menkat vaan nopeesti..
Mä oon nyt vähän pudonnu missä vaiheessa te muut meette, lueskelen tuossa tarkemmin. Mut ainakin Lily ja raphaella, jatketaan hyvillä mielin uuteen kiertoon (kunhan mä sinne tältä kittuutukselta ennätän..)
 
Neppis, mä olen jo testannut. :LOL: Tosin jo perjantaina kp 26, ja tiesin kyllä että jos ovistikkuun on uskominen, ei tietenkään näytä vielä mitään. Kokeilin vaan huvikseni, ettei vaan olisi ollut sittenkin aikainen ovis. Oikeasti mä odottelen nyt ihan rauhassa tämän viikon.

Mulla on kyllä enemmän pms-olo kuin raskausolo. Ärsyttää kun tuntuu koko ajan että vuotaa ja pitää sen takia ravata vessassa, mutta se on vaan jotain vetistä valkkaria.

Tuosta yritysajan "ihanuudesta" on pakko kommentoida, että mä en kyllä jää kaipaamaan tätä aikaa pätkääkään. Liian pitkäksi on venynyt, ja välillä tosi epätoivoista touhua. Puhumattakaan noista keskenmenoista. Ja mulla on toiveissa kaksi lasta, että jos nyt saisi edes sen yhden aikaiseksi, niin sen jälkeen on taas tää yritys edessä. :headwall:

Nennu, pahoittelut negasta. :hug: Se yksi viiva on niin lohduton näky, että siksikin panttaan välillä tuota testaamista viimeiseen saakka.
 
Anteeksi, laiskana ja kiireessä kopsaan tämän teille tuolta toisesta pinosta..

Mulla on Oireita. Listaan ne nyt ylös, jos en ole raskaana niin voin sitten ensi kuussa lueskella, että mitkä oireet eivät tarkoita yhtään mitään. :D

- Alaselkä on kipeä, vatsaa nippailee eri tavalla kuin menkoissa, enemmän sellaista vihlontaa.
- Nenä öisin tukossa, tänä aamuna kurkku karhea mutta ei enää päivällä.
- Lämmöt koholla (ja joo, olen lähes joka loppukierto niitä mittaillut. Viimeksi olivat koholla kun olin selkeästi flunssassa, sitä edellisen kerran tammikuussa kun olin raskaana.)
- Vetinen valkkari. Sitä ei ole ollut ainakaan viime kierron lopulla, muistan kun silloin mietin etten varmaan ole raskaana kun ei ole sitä.
- Juoksulenkit tökkii. Syke nousee nopeammin ja hengästyn helpommin.
- Jano.

Nyt kun kirjoitan nämä tänne, viimeistään huomenna aukeaa hanat. :LOL:
 
Imoen Oi oi oi mä niin pidän sulle sormet ristissä!!! Plussa, plussa, joo!!! :) Toivotaan parasta!!!

Vaniljainen Mun piti muuten eilen kirjoittaa, että mekin miehen kanssa sovittiin, että jos ei tärppiä tule niin tammikuussa mennään hoitoihin. Sovittiin, että se on hyvä aikaraja. Sit riittää mulle :D Aika varmasti mennään yksityiselle, niin ehkä jonkun inssin voisi jo alkuvuodesta järjestää ja sitä mukaa katsoa että mitä tapahtuu. Jotenkin rauhoittaa tietää, ettei enää kauaa tätä puurtamista ja venaamista ennen ku saa edes jotain apua. :) Tai siis, ensi kierron alussa selviää tää mun tilanne että kuinka auki mun paikat on.. Otitko muuten ennen sitä operaatiota jonkun oman särkylääkkeen? Joskus joku gyne sano että "sitten otat pari buranaa kotona vaan ennen."
 
Hei!
Mahtuuko vielä mukaan tähän pinoon?

Olen 26-vuotias ja kuumeillut toista lasta, onkohan tää 11 yrityskierto meneillään, en pysy laskuissa :/
Meillä on ollut nyt ensikäynti lapsettomuuspoliklinikalla ja lääkäri suunnitteli minulle aukiolotutkimuksen ja clomit, jonka jälkeen 3x inssi ja jos ei tärppää niin IVF. Minulle oli aika järkytys ensinnäkin keväällä se järkyttävä tieto miehen siemennestetutkimuksesta, että hedelmällisyys oli merkittävästi alentunut ja diagnoosina astenoteratozoospermia.

Viime lääkärikäynnillä lääkäri epäili, etten minä edes ovuloi, katseli verikokeiden tulokset ja munasarjat :( En kuitenkaan vielä saanut clomeihin reseptiä, mikä harmittaa. Eli toisinsanoen minussa ja miehessä vikaa.

Inssit siis suunnitteilla mutta en tiedä yhtään missä aikataulussa, lääkäri ehti tosin jo ääneen lupailla että syksyllä ehtis sen toteuttaa.
Mulla on kierrot heitelleet 27 - 39 päivän välillä. Mutta todistettavasti olen ovuloinut ainakin kerran elämäni aikana, nimittäin kun tulin raskaaksi 2004!
Nyt en odota mitään niin paljon kuin että pääsisin syömään niitä clomeja ja pääsisin siihen inssiin! Tää odotus on niin hermoja raastavaa... toisaalta en mä tai me olis niihin hoitoihin lähdössä, jos ei jonkinlainen toivo eläis, että joskus vielä voisin olla raskaana..
 
Tervetuloa Elinah! Tottakai tänne mahtuu mukaan:hug:

Jopas nämä sivut ovat muuttuneet, kesti hetki tottua, mutta kivaltahan nämä näyttävät =) Hymiöt olis kyllä voinut uusia kokonaan :whistle:
Täällähän on jotain värejäkin, pitää heti kokeilla :D

Elinah Onpas harmi, että teillä on mahdollisesti molemmissa pientä häikkää :( Mutta kyllähän se yksi lapsi nyt tosiaan ainakin sen todistaa, että edes joskus ovulaatio tapahtuu :hug: Oletteko te hoidossa yksityisellä vai yleisellä puolella?

Lily-Jane Tää aika ennen ovista on todellakin kaikista tylsin |O Heiii, aivan mahtavaa jos se akupunktio olis oikeesti auttanut menkkoihin!! Tuskin vähän runsaammista menkoista ainakaan haittaa olis! :)
Mä otin yhden neljäsatasen ibumaxin ennen sitä aukiolotutkimusta ja sillä pärjäsin kyllä mainiosti! Kohtahan säkin jo pääset tutkittavaksi, paitsi, että tietenkin eniten toivon, että ei tarvis mennä koko tutkimukseen!! :)

Imoen Hyvältä kuulostaa!! Peukut on pystyssä nyt täälläkin!! Plussa, plussa, plussa :attn:

Nennu- Voih :hug: Isot halit tädistä!! Niin väärin :((

Mulla oli tänään kiertopäivä 17 ja huomenna aloittelen oviksen testaamisen :) Toivottavasti tulis plussa pian! En mä mikään malttamton ole, mutta kumminkin :rolleyes:
Äääääh...Kunpa nyt kävis tärppi jo!!
 
Hip hei! Tuli heti tänään plussa digitaaliseen ovistestiin :) Mulla on ollut ihan hurjia vihlomisia oikealla puolella, munasarjan kohdilla! Yleensä ei ole oviksen aikoihin mitään..:rolleyes:
Edellispäivänä heiluteltiin peittoja viimeksi ja nyt sitten täytyy tänään ja huomenna hommailla myöskin :whistle:
 
Tervetuloa Elinah!
Vaniljainen Ihanaa ovisplussa!! Nyt sitten kaikki peukut ja varpaat täällä pystyssä, että tärppi viimein tulis!!! :) :heart: Hyvin ootte ainakin hyödyntäneet!!
Imoen Jännät paikat! Kuullostaa kyllä lupaavalle.. :)
Nennulle onnea uuteen kiertoon!!

ON: Täällä jännäily vaan jatkuu..miten tän ajan sais kulumaan!! Nyt siis dpo 7 tai 8. Järkyttävää vatsanturvotusta ollu pari päivää..olo on ku ilmapallolla..iltaa kohti aina vaan pahenee. Mistä lie johtuu.. Välillä on niitä nippailuja ja repäsyjä ollu kun nousee seisomaan tai yöllä ku kääntää kylkeä..mutta näitä kaikkia on kyllä ollut aikaisemmissakin kierroissa... Yritän vaan kovasti pitää jalat maassa, ettei taas pettyis.. :( se on vaan vaikeeta kun niin kovasti toivoo...
 
Vaniljainen, toivotaan että tuottaa tulosta!! =)

Kaikille kiitos tsempistä, jännäily jatkuu edelleen. Kp 31 tänään, tämän pidempiä kiertoja mulla ei ole ollut lokakuisen keskenmenon jälkeen kertaakaan! Neppis tsemppiä sinnekin jännäilyyn!! Toivotaan että päästäisiin molemmat "toiselle puolelle" ihan kohta!! Ja te kaikki muut tietysti myös!
 
Helou helou!

Musta tää uusi plussa on ihan kiva, kaikkeen tottuu niin nopeasti! :)

Imoen Täällä ollaan jännäilyssä mukana!!! Milloin ajattelit testata? Pidempi kierto kuulostaa erittäin lupaavalta!

Vaniljainen Onnea ovisplussasta! Nyt ne piinapäivät alkaa taas sitten! Toivottavasti sinne joku nappaa kiinni!!!

Elinah Tänne vaan juttelemaan meidän kanssa, tervetuloa :flower:

NePPis Iik, sinnekin paljon plussatuulia! Viikko enää sullakin jänskäilyä!

Mulla on tänään kp 6, ja vieläkin vähän tuhruttelee. Ovikseen vielä aikaa yli viikko, joten tässä vaiheessa ei oo stressiä vielä mistään! Viimeks tuli ovis aika myöhään, mutta alotan varmaan tossa kp 12 tikuttamisen varmuuden vuoksi. Akupunktiokin on ensi viikolla, pakko sanoa, että oon noista vähän runsaammista menkoista aika täpinöissä! Hei Vaniljainen ja muut, mitkä kiertopäivät ne oli millon se aukiolotutkimus tehdään? Eiks se oo aika alkukierrossa? Mut siltikin et pitääks kaikki vuoto olla jo loppu? Mulla on syyskuun lopussa yks reissu tulossa, kunpa ei menis noiden päivien päälle, ettei se tutkimus siirtyisi kuulla, mä NIIIIIN haluaisin jo siihen. Mur. Tää vauvankaipuu on ihan kamalaa :( Mut pakko sanoa että tää gradun tekeminen vie paljon ajatuksia poiskin myös, on aika kova stressi siitä (pitäis marraskuussa palauttaa...) niin ei sentään ajatukset koko ajan pyöri beibeissä. Mä vaan en malta odottaa, että jonain päivänä mullakin olisi vauvamasua... :)

Besos kaikille!!! :cool:
 
Neppis Hyvältä kuulostavat oireet, pidän hirmuisesti peukkuja!! :heart:

Imoen Hui, kuinka kuulostaa hyvältä!! Kunpa tuo pidempi kierto olis hyvä merkki :hug:

Hyvin te maltatte olla testaamatta!! :) Mulla ois jo testipuikot heiluneet..:whistle: Mulla on kyllä vähän se, että edellisessä kierrossa en testannut ja sitten kun menkat alkoivatkin niin voi luoja sitä harmituksen määrää! Sillon tuli ekaa kertaa itkukin ja päätinkin, että mulle pehmeämpi lasku on toi negan näkeminen kun yllättäen alkaneet menkat.

Lily-Jane Mäkin ihan tykkään tästä uudesta sivustosta! Tosi hienoa kyllä, että oot saanut apupunktiosta apuja menkkoihin! :hug: Mulla oli myös jostain syystä edellisen kierron menkat runsaammat mitä normaalisti, mutta viimeks taas tyhmät niukat.
Tosiaan, siihen aukiolotutkimukseen pitää mennä mahdollisimman alkukierrosta, eikä saa kyllä olla yhtään vuotoa :/ Mullakin lääkäri teki ensin tutkimuksen, ettei vuotoa enää ole, ennen kuin aloitti. Toivottavasti ei nyt vaan menis päällekäin sun reissun kanssa, tosi inhottavaa jos joutuu siirtämään! :hug:

Miehen kanssa ollaan taas tänään pupuiltu ja huomenna vielä varmistellaan ;) Nyt täytyy ottaa niin varman päälle kun vaan voi ja hyödyntää noi auki olevat paikat :D Outoa, mutta mulla on jo tänään alkaneet nännit aristamaan, ei siis paljoa, mutta hiukan jo kuitenkin. Mun mielestä ne on aikaisemmissa kierroissa kipeytyneet vasta pari päivää oviksen jälkeen, mutta kyllä se nyt tulossa on vasta kun testi näytti tänään plussaa! Aikamoisia tuntemuksia kyllä vatsassa muutenkin jo, ehkä toi tutkimus tosiaan auttoi jotain, kun luin että joillakin sen jälkeen on tullut kivulias ovulaatio.
Jänskää :)
 
Viimeksi muokattu:
Just joo. Ajattelin tuossa töistä tullessa että voin tietty testatakin, koska niin varma olo mulla on. Testasin sitten ihan tyylipuhtaan negan. Voi elämä että mua ottaa päähän. :mad: ja :headwall:
 
Imoen Eikä!!! Mutta älä vielä menetä toivoasi, jospa se kuitenkin vielä muuttuisi plussaksi :hug: Tiedän ihan miten toi ottaa päähän ja kaikki toivo romahtaa! Voi perse!:hug: Tiedätkö mikä dpo sulla on menossa?

Apuva, auttakaa..Mitä tää nyt meinaa, onko ovis jo mennyt vai mitä ihmettä kun tein vielä uuden testin nyt illalla kun ihmettelen näitä mun kipeitä nännejäni ja se oli jo nega?? Meinaakohan se nyt, että ovis meni jo, vai eikö se siksi näytä sitä plussaa enää koska ovikseen on alle sen 24h mikä niissä testeissä on se raja...Ymmärtääköhän kukaan mitä horisen :D
Ainahan sitä kehotetaan testaamaan samaan aikaan päivästä ettei ovulaatio mene sivu suun, joten tätä se ilmeisesti sitten tarkoittaa..
Kun kuitenkin aamulla se testi näyttii plussaa niin sen mukaan se ovis oli silloin tulossa 24-36 tunnin päästä...Tuskin se kuitenkaan plussaa ois näyttänyt jos ovis ois ollut jo ennen sitä..Tai ei sen tietenkään ainakaan pitäis näyttää.
Vaikka väliäkö tuolla, onneks edellispäivänä pupuiltiin!
Kyllä tää on ihan hullujen hommaa tämä raskaaksi yrittäminen, päähän tässä vielä sekoaa :headwall:

Muoks. Tutkin vähän asiaa netin syövereistä ja se testi tosiaan näyttää sen LH- huipun ja se voi laskea nopeaankin.
Ja tästä huipusta ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluttua..Täytyy koittaa kellistää mies huomenna aamulla :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Imoen Voi ei miten tylsää!!! Mut jos menkatkaan oo alkanut vielä niin toivoa on :hug:

Vaniljainen Se hormoonihuippu voi vaan laskea tosi nopeasti, esim jos testaat aina aamupäivällä niin ehkä se on ollut tyyliin edellispäivän iltana tms? Joten ei huolta, oot kuitenkin laittanut paljon simppoja matkaan ja ajoissa!!! Joo tää yrittäminen on kyl v-mäistä aikaa munkin mielestä :D

Mä horisin eilen jotain omiani, mullahan on tänään kp 8 eikä 7! Jee jee ensi maanantaina alkaa tikkuun pissaaminen! Alotan aina ehkä vähän liian ajoissa kun pelkään että menee ovis ohi :D Mut toisaalta on mulla välillä ollut 27-28 kiertoja niin toisaalta kp 12 aloittaminen on varmaan sit ihan passeli... Mut nyt kirjastoon, tulin vaan nostelemaan tätä pinoa! :heart:
 

Yhteistyössä