***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

:attn:Huomio kaikki :attn:

Päivitin listan nyt vähän selkeämmäksi! Voisiko jokainen katsoa omalta kohdalta, että tiedot ovat oikein? :) Ja sitten vielä muistutan siitä, että aina kun kierto vaihtuu tai tulee muuta pävitettävää, niin mustatkaa se, niin löydän sen helpommin muun tekstin joukosta! ;)

Kiitos :)
 
Vaniljainen Pikkumuutoksia pari toivoisin tonne listalle: ikä on 29v. ja nyt on siis myös mies tutkittu ja hyväksi havaittu;) Eli selittämättömiä, lisäksi jos siellä avuista jotain lukee ni ylihuomenna alkais mulla clomit.
 
ONNEA RAPHAELLA!!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin... ja miksei menisi!!!

Itse tässä ajattelin juuri tulla tsemppaamaan kaikkia sillä, että meillä aikoinaan ennen esikoista oltiin yli kaksi vuotta ilman ehkäisyä... ei tosin aktiivisesti yritetty, mutta oltiin meiningillä "tulee jos on tullakseen". Olin tuolloin jo ihan varma, ettei musta koskaan tule äitiä, mutta kappas vaan, lopulta ne kaksi viivaa testiin kuitenkin ilmestyivät!!! Eli toivoa aina on!!!

Toivon vaan, ettei nyt tarvitsisi odottaa ihan yhtä kauan.
 
raphaella jeeeeee! :heart: ihanaa!! :) sait kyyneleet silmiin täälläkin. kyllä se siun hailunen oli sitten vauvantaimi!!!!! on niin hyvä mieli puolestasi :) :) :) paljon onnenrutistuksia! toivotaan että kaikki tosiaan menee hyvin. nyt vaan nautit! :hug:

ja muut naiset, perässä mennään eiks joo!? :hug:

on: tänään vatsataudin kourissa menin käymään lääkärillä, pakki taitaa olla aika sekasin koska sillä isommalla hädällä tulee verta (???) no se nyt ei liity aiheeseen, mut lääkäri sanoi, että kun tammikuun alussa on hänelle aika, niin otan miehen mukaan. mies ehkä vähän siitä säikähti, mutta siis ei aio luistaa. ja onhan se jännä paikka miulle myös..
 
raphaella :heart: Ei oo totta!! Aivan mahtavaa!!! :) Olen ihan super-onnellinen sun puolesta!! :heart: Mä sanoin, että siinä näkyy selvä haamu! Nää plussat luo kyllä kamalasti toivoa, että jospa se vielä osuisi omallekin kohdalle:rolleyes: Onnea vielä! :)

Macy Haahaa :D Ei sentään ihan noin montaa yrityskertaa! Anteeksi, korjasin mokan! :)

Korjasin myös muiden toivomat muutokset :)

Joko undercover sai tulokset?? :)

tunturihilla Hyvä, että pääsette miehen kanssa yhdessä lääkärin juttusille, se on aina parempi niin :) Toivottavasti saat masusi kuntoon!

Oikein ihanaa uuttavuotta teille kaikille, toivottavasti tuleva vuosi tuo tullessaan sen meidän jokaisen suurimman toiveen :heart:

 
Vaniljainen Kiitos kun lisäsit minutkin Listaan, korjaus: Meillä yritys aloitettu joulukuussa 2005 (ei 2009). Yritys kuukausia en ole laskenut ;) Iän voi myös laittaa, olen 28v.

Niin ja mun endometrioosista, en tiedä yhtään mikä nyt on tilanne. Helmikuussa olen menossa gynelle, joka tietää endosta paljon. Olin laparoskopiassa keväällä 2006, jolloin monemmissa munasarjoissa oli ainakin endoa(suklaakystia) ja olikohan kohdun takana tms, en muista enää tarkkaan. Sitä oli myös jossain kohti suolen pintaa, mutta sitä ei poistettu koska en ollut valittanut suoli-oireista. (muu endo siis poistettiin).

Raphaella: SUUREN SUURET ONNITTELUT!! :hug:

Oireiden kuvittelu osuus :D : Eilen mulla oli oikea nänni kipeänä illan kun olin lösähtänyt mahalleen sängylle (ilman rintsikoiden suojaa). Mulla ei koskaan oikeestaan tissit oirehdi. Eilen aamulla vihloi alaselkää kun olin menossa töihin, ja toivoin silloin että oisin voinut vaan kääntyä kotiin ;) Tänään vihlaisi oikeaa kylkeä kun olin ihan vaan istumassa töissä tauolla. Mitähän muuta, niin nyt on kp 23/27.
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista.

ONNEA raphaella! Aivan ihanaa. Täälläki menossa just yk 10 niin anto kyllä sellasta toivoa tuo sun tulos että et uskokkaan. Muutenki tänne tulo sai mut jotenki positiiviselle mielelle tän homman suhteen kun moneen kertaan jo ajatellut ettei tästä mitään tuu. Ehkäpä sittenkin vielä joku päivä.

Vaniljainen mäkin odottelen ovista viikonlopulle. Tosin alotettiin jo eilen ja jatketaan varmuudeks pitkälle ensviikkoon. Mies on ainaki tyytyväinen, heh ;)

En tiedä onko poppakonsteista hyötyä mutta tuskin niistä haittaakaan on. Yleensä kun johonkin asiaan uskoo kovasti niin siitä on apua. Eihän lumelääkkeetkään muuten toimis.

Munkin puolesta hyvää uuttavuotta kaikille ja niitä plussia sinne ensi vuodelle!
 
Heippa,

täällähän on tullut plussia! Raphaella suuren suuret onnittelut ja tarrasukkia matkaan :heart: :)

Täällä on iskenyt kauhea lenssu :snotty: :/ ei kiva. Jospa se nuha lähtis sillä millä vanha kansa sanoo lähtevän ;) koska sitä taas kohta puoliin harrastellaan tiheempään tahtiin ;) Menkat siis tulivat ja ovat jo takanapäin ja tässä nyt yritetään ovista saada aikaseks joku viikon päästä suunnilleen :) Hulluksi tän kropan kanssa toisaalta tulee koska oon nyt jo tuntevinani jotain nippailua manasarjoissa.. ja se kun en tiedä onko se pco:sta johtuvaa vai muusta johuvaa niin vähän kiristää.. Siis primolutistahan mulla kyl tulee aikamoisia kipuiluja alavattaan eli ei tässä nyt selvää ota.
Käyttääkö kukaan täällä ovstestejä? Mä mietin et hommaisin niitä nyt tähän kiertoon mutta en tiedä mistä sais hyviä. Noihin mammaksin david testeihin en enää sorru, ne näyttää ihan mitä sattuu, viivat oli haaleet vaikka oireet tunnistin ja sit vielä digitaalisella plussan vahvistin. Noi digitaaliset on vaan niin pirun kalliita käytettäväks...

Ihanaa kun huomenna pääsee vähän naukkailemaan kullan kanssa viiniä ja juustoja ostettiin ja sellasta muuta pientä herkkua illanpitimiks :) Mummi halus kovasti meijän tytön hoitoon ottaa niin aateltiin että mikäs siinä, saadaanpahan hiukan kahdenkeskistä aikaa jota ei oikeesti oo ollukkaan lähiaikoina. :) Mites teillä kaikilla vietetään vuoden vaihtumista? :)

Oikeen Hyvää Uutta Vuotta 2011 Teille Kaikille ja toivotaan että saadaan aikaseks kaikkien aikojen plussapuhuri =)
 
Viimeksi muokattu:
kiitos kovasti kaikille onnitteluista!! täällä ollaan edelleen ihan häkellyksissä ja ihmeissään. pakko oli kertoa mun parhaalle kaverille heti, hän on nyt 8. viikolla. muille ei ajateltu kertoa, vasta ultran jälkeen.

siis se eilinen aamuhan meni niin, että otin aamupissaa vähän talteen varmuuden vuoksi, jos tekee mieli testata myöhemmin päivällä. syötiin sitten pojan kanssa aamupalaa, ja olin tekemässä pojalle lisää leipää, kun oli pakko juosta vessaan oksentamaan. kolme kertaa puklasin ja saman tien dippasin testin ja tadaa, raskaana. tänään ei ole onneksi ollut pahoinvointia.

isäntä kun heräili yövuoron jäljiltä, kerroin hänelle, ja yhdessä itkettiin. fiilis oli aika mieletön, on vieläkin. voi, kun kaikki vaan menisi hyvin...

eilen oli muutenkin ihan jees päivä. oon tosiaan nyt ollu pari kuukautta työttömänä, ja eilen sain kutsun työhaastatteluun. kyseessä ihan helmi duuni, 90 hakijaa, neljä pääsi haastatteluun (jei). mut eihän mun niille tartte kertoo että mä raskaana oon??! onhan se vähän sikaa, jos ne palkkaakin mut ja sit melkein saman tien jään äippälomalla, mut ei voi mitään...

mä haluan nyt oikein kovasti kiittää teitä rakkaat muruset kaikesta tuesta, mitä oon saanut täällä, ootte kaikki aivan ihania, ja toivon teille aivan valtavasti onnea ja niitä kahta viivaa raskaustestiin!!
ite en taida lainkaan siirtyä odottajien puolelle vaan lopetan palstailun tähän. voin kyllä vannoa, että seuraan teidän jokaisen tilannetta ja jännitän kanssanne taustalla. kaikkea hyvää, ja hirmuisesti onnea vuodelle 2011!!!


raphaella ja minipötkis 4+0
 
Raphaella PALJON ONNEA RAPHAELLA!!! Ihania uutisia!! Ja meet sinne haastatteluun ja et tietenkään kerro että oot raskaana!! Oot vielä niin alussa ettei ne huomaa mitään vielä pitkään aikaan jos sen duunin saisit :)

Vaniljainen Mitä sinne kuuluu?? :) Onko tauko jo ohi?

Halusin tulla toivottelemaan teille kaikille HAUSKAA JA TURVALLISTA UUTTA VUOTTA!!! Ja hedelmällistä myös, hih.

Paljon haleja,

Lily ja 15+0
 
Raphaellalle onnea!!

vaniljainen en oikeesti tiedä mikä meijän yk on, kun oon niin sekasin laskuissa, mutta kyllä se enemmän on kun 14... vois laittaa varmaan vuosina sen, kun en ikinä muista pyytää päivittämään :D meillä on siis puoltoista vuotta jo takana ilman ehkäsyä, yritys alotettu heinäkuussa 2009

omaa napaa: päätin, että jos nyt ei tärppää vaikka heiluteltiin peittoja ahkerasti silloin kun kuvittelen että ois ovis, niin ens kierrossa testailen ovista, vaikka se on mun mielestä äärettömän ärsyttävää... ja myös hivenen hankalaa, kosks käyn vuorotyössä...
 
No heiiii! Voisinkohan mahdollisesti liittyä the esikoisen haaveilusta pidempään yrittäneiden listoille? En ole tosiaan enää yrityskertoja laskenut mutta aloitettiin joskus joulukuussa 2008. Välillä pari kuukautta menty greippimehulla ja ovistesteillä ja sitten taas "tulee jos on tullakseen" meiningillä. 2010 keskivaiheilla oli taukoa kun perustin yrityksen ja nyt taas alkaa.. Huh... :( Ei voi mitään. Mutta haaveilemassa yhä edelleen! :) Tutkimuksissa ei olla käyty ja ikää löytyy itseltäni 25 vuotta.

Hyvää Uutta vuotta kaikille :heart:
 
Miipeli tervetuloa miun puolesta :)

on: kp 13, ovista odotetaan viikonlopuks (just kun mies lähtee reissuun, argh!) perjantaina pitää houkutella isäntä peittojen heilutteluun ja heti kun sunnuntaina kotiutuu :D nyt on taas tilattu vitamiinisatsi entisten loputtua, greippimehuakin on mennyt tässä 13 päivässä joku 6 litraa :D josko ne limat sitten huomaisi paremmin.
 
Täällä menossa kp 8 eli ovista olisi luvassa tälle viikolle. Eilen tuntui jotain oireita, mutta en usko, että vielä oli kuitenkaan, kun vasta menkat loppuivat. No varmuuden vuoksi toki yritettiin eilenkin ;)
Alunperin meinasin, että olisin tässä kierrossa tikutellut ovista, mutta hinnat oli apteekissa niin pilvissä, että jätin testin oston väliin. Kokeillaan siis heilutella peittoa joka päivä :D

Meillähän tämä siis on viimeinen yritys pitkään aikaan, kun mies lähtee viikonloppuna toiselle paikkakunnalle neljäksi kuukaudeksi, eikä tule kuin välillä käväsemään kotona (matka monta sataa kilsaa). Eli nyt tai ei koskaan.

Jotenkin on kyllä toivoton olo. En usko, että meillä tärppää. En voi uskoa, että sellainen onni meitä kohtaisi nyt. Huoh. Täytän ihan pian 30 vuotta, eli hiekka tiimalasissa vaan vähenee...

No mutta, POSITIIVISTA vuotta kaikille!
 
Pöh..taisi mennä ovis ohi :( Ollu niin pitkiä pari viimeistä kiertoa että aloitin testaamisen vasta kp14. Eilen oli siis hailea mutta oikein hyvin näkyvä viiva ja ajattelin että ovis olis nyt tänää tai huomenna. Vaan ei. Tänään näytti testi sitten niin haaleaa viivaa että hyvä kun näki. Eli mitä tod näköisemmin ovis ollu jo pe-la. Pööööööh
 
Mä taidan taas jättäytyä hiukan taka-alalle tästä palstailusta. Jätän tän ekan kierron jälkeen clomitki tauolle jollei tuota nyt tulosta, nyt otettu aamulla viiminen nappi. Meillä on tästä lapsenteosta tullu mulle niin valtaisa päähänpinttymä ettei mitään määrää, kaikki pyörii sen ympärillä... Eilen sen vasta oikeen kunnolla hokasin ku mieskin sano että mä en ole oikeestaan koskaan enää iloinen, aina mulla on vaan joku syy itkeä:( Että jos tämä irrottautuminen hiukan laukaisis asiasta tullutta stressiä. Molemmat on kuitenki tutkittu ja kaikki on ollu ok, et josko niillä eväillä mentäis taas vaikka tonne kesään tai syksyyn asti, ja kattotaan sit uudestaan mikä on tilanne. Voihan niillä clomeilla vaikka sit jatkaa jos siltä tuntuu.

Käyn ajottain lukemassa tein juttuja täällä, koitan ainaki:) Toivotan kaikille plussarikasta vuotta!:heart:
 
Raphaella ihania uutisia!!! Olen tuolla odottajien puolella yrittänyt tarkkailla tulisiko ketään tuttua tästä pinosta seuraksi, muttei ole tuttuja nimiä näkynyt. Ihanaa kuitenkin kuulla, että niitä plussia on tullut muillekin :heart:

JA MUILLE TULIN TOIVOTTAMAAN PLUSSARIKASTA VUOTTA 2011!! Älkäähän menettäkö toivoanne naiset!

Meille tuli sitten uutena vuotena tinaa valaessa molemmille samanlaiset "munapäät", josta sitten ollaan naureskeltu, että oliskohan kaksoset sitten tulossa. :D No ensi viikon torstaina olis varhaisultraan meno, jossa sitten sekin asia selviää. Olo on edelleen ollut jotenkin epätodellinen, kun olen ollut aikalailla oireeton. Nippailua/ juilimista tuntuu aika ajoin ja nyt on väsymystä ollut enemmänkin ilmassa, mutta siinä se sitten aikalailla onkin. Miehen mielestä tissit on pinkeemmät ja vähän kasvaneet :D Joten tuota ekaa ultraa odotetaan kuin kuuta nousevaa, että saadaan tietää kaiken olevan kunnossa ja pikkuisen oikeassa paikassa. Meillähän on se Intian reissu tulossa 20.1 niin ennen sitäkin tahdon tietää kaiken olevan ok. Eka neuvolakin on ensi viikolla.

Toivottavasti kukaan ei pahoita mieltään näistä odotuskuulumisista. Tiedän kuinka niistä kuuleminen saattaa satuttaa. Tarkoitus on luoda toivoa, eikä epätoivoa. Toivon, että joku sanoo suoraan, jos tulee vain enemmänkin paha mieli niin en sitten näitä tuntemuksia käy täällä purkamassa. Ihan oikeasti :)

Heinäneito ja Papu 6+0 PLOP!
 
Heipsan,

Täällä meneillään kp 16 ja ovista oon ounastellut jo parin päivän ajan. Nippaillu on ja limoja tuli eilen joten ollaan varmisteltu joka päivä taktiikalla nyt sitten :) toivottavasti tuottais tulosta... Nyt huomasin selkeemmin ovislimat kun oon lipittäny greippimehua kierron alusta asti, mutta yksi pieni vaiva siinä kyllä on, musta tuntuu että se aiheuttaa mulle samanmoista kutinaa kun olis hiivatulehdus. Tosin sitä ei ole. Mut kutinaa kylläkin :(
D-vitamiinia syön kans isommalla annostuksella ja sit tietty raskausvitamiineja kans.


Tervetuloa Miipeli :)
 
Vauvarikasta vuotta kaikille! :hug: En olekaan aikoihin ehtinyt tänne kirjoittelemaan.

Tunturihilla
Teillähän on kohta eka lääkäri? Mekin sitä kovasti jännnitettin, mutta itse ainakin koin sen lopulta helpotukseksi, vaikka lääkäri vaan määräsi mulle verikokeita ja miehelle simennestetutkimuksen. Jotenkin sain uuta toivoa, kun asiat viimein nytkähtivät eteenpäin. Toivottavasti greippimehut nyt tepsii!

Marz
:hug: Tuttuakin tutumpi tunne, valitettavasti... Sulla on aika hankala ollut tuo endo, mulla ei ole koskaaan laparoskopiaa tehty vaan ihan ultralla + sisätutkimuksessa sitä havaitta tuolla kohdun takana. Tokikaan se ei niin tarkka ole, eli varmaa tietoa siitä ei ole, missä kaikkialla sitä on. Ihan jännitysellä odotan laitetaanko mut aukiolotutkimukseen vai suositellaanko suoraan keinohedelmöitystä tuon simppatilanteen takia. Sehän tässä yrityksen venymisessä on kurjaa, että endo vaan kasvaa kun ei ole pillereillä.... Oletteko te olleet missään lapsettomuushoidoissa vielä?

Manuliina
Varmasti tauko tästä kaikesta tekee hyvää! Huomasin tuon saman itsestäni joskus yk 10 kohdalla ja jätin lämmön mittailut ja oviksen tikuttelut silloin pois. Keksikää vaikka jotain kivaa mitä voitte suunnitella ja odottaa, joku reissu vaikka =) Joskus on vaan päätetävä nauttia elämästä, vaikka niistä ihan pienistäkin asioista. Kyllä se vauva teille tulee :heart:

Tervetuloa Miipeli!

Selmarille onnea yritykseen!

Vaniljainen
, mulla yk 13

ON: ovislimat havaittu aamulla, pupuiltu eilen aamuin illoin ja tiistaina. Jos edes yksi niistä simpoista hoksaisi lähteä vähän urheilemaan oikeaan suuntaan. Mies on ollut vähän sellainen satunaistupakoija, ja nyt se jätti vihdoin simppatulokset saatuaan kokonaan tupakan pois (vaikka olen siihen yrittänyt motivoida jo aiemmin). Ja vitamiinikurille sen laitoin, eihän sitä tiedä jos se johokin vaikuttaisi :) Muutoin vain odotellaan kutsua sinne jatkotutkimuksiin.
 
Marz anteeksi kömmähdykseni noiden teidän yritysvuosien kanssa :ashamed:
Ja kyllä sinusta ihan varmasti tulee äiti, niinkuin kaikista meistä! :heart: Nyt hiiiioopp, kohti uutta kierto vain!! :hug:

nefertar Kyllähän noita poppakonsteja kannattaa kokeilla, Lily-Janenhan alkoi käymään akupunktiossa hiukan ennen kuin tärppäsi ;) Kaikki keinot ovat sallittuja :)

Selmari Noi digitaaliset ovistestit on tosiaan kalliita, mutta mä vannon kyllä pelkästään niiden nimeen..Sorruin yhden kerran kokeilemaan, sen jälkeen ei ole paaluuta tavallisiin ollut. Mulla se yksi paketti kestää kyllä useamman kierron kun on niin säännöllisesti ovis joka kierrossa, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Yleensä siis nappaan oviksen kiinni jo ekalla testauksella. Silloinhan se kyllä tulee tolkuttoman kalliiksi jos joutuu yhdessä kierrossa käyttämään vaikka neljä tikkua siitä seitsemästä mitä paketissa on.

Lily-Jane Jeps, tauko on ohi ja ollaan taas täysillä mukana ;) Nyt alkaa kyllä hääsuunnittelut olemaan mielessä päivä päivältä enemmän, joten saa onneksi muutakina ajateltavaa :) Viikon päästä on Helsingissä häämessut johon menen kaasojeni kanssa ja sitten illalla vielä vähän tutustutaan Helsingin yöelämään, että varmasti on ajatukset sen jälkeen ihan muualla kuin vauvassa, ainakin hetken :)

tinnttu Kyllä se varmasti on ihan järkevää sitä ovista testailla, ainakin jos kierto kamalasti heittelee eikä oikein tiedä koska moinen tapahtuma kehossa tapahtuu :)

Miipeli Oikein paljon tervetuloa mukaan

Lisäilen sut listoille :)
Aika kauan olette malttaneet yrittää ilman tutkimuksia, nostan hattua :)

Amalia Armas Nyt pidän teille oikein ekstrapeukutuksia, toivottavasti tärppi kävisi tässä kierrossa!!! :heart: Yritä olla kuitenkin ottamatta liikaa paineita, sekin kun saattaa vaikuttaa negativiisesti ;)

Manuliina :hug::hug: Luulen, että tuossa tilanteessa on ihan järkevää ottaa vähän takapakkia, niin vaikeaa kuin se varmasti onkin. Yrittäkää nauttia toisistanne ja unohtaa vauvajutut hetkeksi :hug: Olet tervetullut takaisin koska ikinä haluatkaan!! :) Siirränkö sut taustailijoihin vai haluatko, että poistan kokonaan listalta?

heinäneito Voih, mun mielestä on vaan ihanaa kuulla miten teillä raskautuneilla menee!! :heart: Mua ei siis ainakaan haittaa yhtään :) Kaikkea ihanaa teidän kevääseen!!

Omaa napaa Äääääh...En alkanut testailemaan ovista tässä kierrossa, kun se on tullut melkein jokaisessa kierrossa säännöllisesti kp 18 ja nyt en tiedä sitten, että tuliko koko ovista tässä kierrossa kun en bogannut yhtään mitään oireita. Melkein aina mulla tulee nännit kipeiksi oviksen jälkeen ja vatsassa tuntuu vihlontaa, mutta blaah..tällä kertaa ei tullut mitään, edes mitään limojen muutosta en huomannut. Noh, yritetty ollaan kuitenkin, mutta voi olla että tässä kierrossa ei ovista tullut, sen näkee melkein sitten loppukierrosta, että tuleeko täti normaalia myöhempään. :mad:
Olen muuten ajatellut, että menisin ottamaan itseltäni verikokeet, joista näkisi ne hormooniarvot ja muut, kun olen ihmetellyt ettei yksityisellä ole niitä ollenkaan otettu, vaikka kaikki on muuten tutkittu. Pitääkö ne testit ottaa jossakin tietyssä vaiheessa kiertoa, tietääkö joku?:confused:
 

Yhteistyössä