Marz anteeksi kömmähdykseni noiden teidän yritysvuosien kanssa :ashamed:
Ja kyllä sinusta ihan varmasti tulee äiti, niinkuin kaikista meistä! :heart: Nyt hiiiioopp, kohti uutta kierto vain!! :hug:
nefertar Kyllähän noita poppakonsteja kannattaa kokeilla,
Lily-Janenhan alkoi käymään akupunktiossa hiukan ennen kuin tärppäsi
Kaikki keinot ovat sallittuja
Selmari Noi digitaaliset ovistestit on tosiaan kalliita, mutta mä vannon kyllä pelkästään niiden nimeen..Sorruin yhden kerran kokeilemaan, sen jälkeen ei ole paaluuta tavallisiin ollut. Mulla se yksi paketti kestää kyllä useamman kierron kun on niin säännöllisesti ovis joka kierrossa, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Yleensä siis nappaan oviksen kiinni jo ekalla testauksella. Silloinhan se kyllä tulee tolkuttoman kalliiksi jos joutuu yhdessä kierrossa käyttämään vaikka neljä tikkua siitä seitsemästä mitä paketissa on.
Lily-Jane Jeps, tauko on ohi ja ollaan taas täysillä mukana
Nyt alkaa kyllä hääsuunnittelut olemaan mielessä päivä päivältä enemmän, joten saa onneksi muutakina ajateltavaa
Viikon päästä on Helsingissä häämessut johon menen kaasojeni kanssa ja sitten illalla vielä vähän tutustutaan Helsingin yöelämään, että varmasti on ajatukset sen jälkeen ihan muualla kuin vauvassa, ainakin hetken
tinnttu Kyllä se varmasti on ihan järkevää sitä ovista testailla, ainakin jos kierto kamalasti heittelee eikä oikein tiedä koska moinen tapahtuma kehossa tapahtuu
Miipeli Oikein paljon tervetuloa mukaan
Lisäilen sut listoille
Aika kauan olette malttaneet yrittää ilman tutkimuksia, nostan hattua
Amalia Armas Nyt pidän teille oikein ekstrapeukutuksia, toivottavasti tärppi kävisi tässä kierrossa!!! :heart: Yritä olla kuitenkin ottamatta liikaa paineita, sekin kun saattaa vaikuttaa negativiisesti
Manuliina :hug::hug: Luulen, että tuossa tilanteessa on ihan järkevää ottaa vähän takapakkia, niin vaikeaa kuin se varmasti onkin. Yrittäkää nauttia toisistanne ja unohtaa vauvajutut hetkeksi :hug: Olet tervetullut takaisin koska ikinä haluatkaan!!
Siirränkö sut taustailijoihin vai haluatko, että poistan kokonaan listalta?
heinäneito Voih, mun mielestä on vaan ihanaa kuulla miten teillä raskautuneilla menee!! :heart: Mua ei siis ainakaan haittaa yhtään
Kaikkea ihanaa teidän kevääseen!!
Omaa napaa Äääääh...En alkanut testailemaan ovista tässä kierrossa, kun se on tullut melkein jokaisessa kierrossa säännöllisesti kp 18 ja nyt en tiedä sitten, että tuliko koko ovista tässä kierrossa kun en bogannut
yhtään mitään oireita. Melkein aina mulla tulee nännit kipeiksi oviksen jälkeen ja vatsassa tuntuu vihlontaa, mutta blaah..tällä kertaa ei tullut mitään, edes mitään limojen muutosta en huomannut. Noh, yritetty ollaan kuitenkin, mutta voi olla että tässä kierrossa ei ovista tullut, sen näkee melkein sitten loppukierrosta, että tuleeko täti normaalia myöhempään.
Olen muuten ajatellut, että menisin ottamaan itseltäni verikokeet, joista näkisi ne hormooniarvot ja muut, kun olen ihmetellyt ettei yksityisellä ole niitä ollenkaan otettu, vaikka kaikki on muuten tutkittu. Pitääkö ne testit ottaa jossakin tietyssä vaiheessa kiertoa, tietääkö joku?