Jeesus tulee pian. Oletko valmis?

vierailija
Raamatussa ei ole ristiriitoja. Jos jakamasi kohdat mielestäsi kumosivat mitä minä sanoin niin et tainnut ymmärtää sanaakaan niistä, jotka jaoit. Tässä tulee ilmi, että et tajua Raamatun perusteita. Oletko saanut Pyhän Hengen? Pyhä Henki opettaa ja avaa kirjoituksia. Väität kokoajan asioita joita en ole sanonut. En ole sanonut olevani parempi kuin muut, enkä että on parempi usko tai muutakaan. Mistä keksit väitöksesi?
Sinähän et edes tiennyt, mitä jaoin, kun kysyit, että miten olet puhunut itsesi pussiin.

Onko Raamatun perusteet yksittäisten lauseiden jakaminen? Ei minusta. Jos näin on, niin en ole tajunnut.

Pyhä Henki ei nyt kuulu tähän keskusteluun.

Sinun sanoistasi.

Mihin kirkkokuntaan kuulut?
 
vierailija
Helou, täällähän on spartalainen kuri. Hienoa! :)

Vastaus otsikon kysymykseen: puolivalmis. Valmiimpi sais olla :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sinähän et edes tiennyt, mitä jaoin, kun kysyit, että miten olet puhunut itsesi pussiin.

Onko Raamatun perusteet yksittäisten lauseiden jakaminen? Ei minusta. Jos näin on, niin en ole tajunnut.

Pyhä Henki ei nyt kuulu tähän keskusteluun.

Sinun sanoistasi.

Mihin kirkkokuntaan kuulut?
Edelleen osoita milloin olen puhunut itseni pussiin? Mikään jakamasi kohta ei ole osoittanut niin. Milloin näytät väitteesi todeksi? Jatkuvasti väität asioita joita ei ole tapahtunut ja syytä minua asioista joita en ole tehnyt. Ilmeisesti mielessäsi käännät ja tulkitset sanani toisin. Luultavasti sinulla on ennakko käsityksiä joihin leimaat minut. Jos koet, että väitän itseäni paremmaksi kuin muut niin se on sinun oma alemmuuden tunteesi. Älä leimaa ja syytä minua siitä mitä itse koet ja tunnet. Ne ovat sinun tunteesi, enkä ole niistä vastuussa vaan sinä itse.
 
vierailija
Edelleen osoita milloin olen puhunut itseni pussiin? Mikään jakamasi kohta ei ole osoittanut niin. Milloin näytät väitteesi todeksi? Jatkuvasti väität asioita joita ei ole tapahtunut ja syytä minua asioista joita en ole tehnyt. Ilmeisesti mielessäsi käännät ja tulkitset sanani toisin. Luultavasti sinulla on ennakko käsityksiä joihin leimaat minut. Jos koet, että väitän itseäni paremmaksi kuin muut niin se on sinun oma alemmuuden tunteesi. Älä leimaa ja syytä minua siitä mitä itse koet ja tunnet. Ne ovat sinun tunteesi, enkä ole niistä vastuussa vaan sinä itse.
Niissä viesteissä, edelleen, joissa jaoit lauseita ja joihin jaoin jatkon. Siellä se on totena.
Ei ole ennakkokäsityksiä.
Minulla ei ole alemmuuden tunnetta.
Mihin kirkkokuntaan kuulut? Väitit, että uskoa ei saa salata. Mikset siis vastaa kysymykseen?
 
Ei, tämä paljastaa sen, että et (echo) osaa opettaa, vaan opetuksesi (echon) tiet vievät ihmisiä kodotusta kohti.

Ja nyt jopa opetat, että mikä on oikea uskova tai uskova. Tuota sinun opetusta muuten ei löydy Raamatusta.
Johannes 3:3Jeesus vastasi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.” 4Nikodemos kysyi: ”Kuinka ihminen voi vanhana syntyä? Ei kai hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä uudestaan?” 5 Jeesus vastasi: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. 6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha, ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. 7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. 8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.”
 
Niissä viesteissä, edelleen, joissa jaoit lauseita ja joihin jaoin jatkon. Siellä se on totena.
Ei ole ennakkokäsityksiä.
Minulla ei ole alemmuuden tunnetta.
Mihin kirkkokuntaan kuulut? Väitit, että uskoa ei saa salata. Mikset siis vastaa kysymykseen?
Niin näissä sinun viesteissä joissa jaoit Raamatun kohdan ei tapahdu väittämääsi, että puhuin itseni pussiin. Miksi valehtelet asiasta mitä ei ole tapahtunut?

Jeesus Kristus on Herrani ja Jumalani. Tässä tunnustan uskoni.
 
vierailija
Niin näissä sinun viesteissä joissa jaoit Raamatun kohdan ei tapahdu väittämääsi, että puhuin itseni pussiin. Miksi valehtelet asiasta mitä ei ole tapahtunut?

Jeesus Kristus on Herrani ja Jumalani. Tässä tunnustan uskoni.
Tapahtuu.

Eli olet mikä yahansa paholaisen kirkon kannattaja, ja julistat, että sinun sanaa täytyy seurata. Niin paholainen varmaan tekeekin.
 
vierailija
Johannes 3:3Jeesus vastasi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.” 4Nikodemos kysyi: ”Kuinka ihminen voi vanhana syntyä? Ei kai hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä uudestaan?” 5 Jeesus vastasi: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. 6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha, ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. 7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. 8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.”
Siinä puhutaan uskoon tulemisesta. Ei siitä, kuka on oikea kristitty.
 
vierailija
Johannes 3:3Jeesus vastasi hänelle: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa.” 4Nikodemos kysyi: ”Kuinka ihminen voi vanhana syntyä? Ei kai hän voi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä uudestaan?” 5 Jeesus vastasi: ”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. 6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha, ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki. 7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä. 8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Näin on jokaisen Hengestä syntyneen laita.”
Joka uskoo kuin lapsi, pääsee taivaaseen. Tiedät senkin kohdan. Taas jäi puolet kertomatta.

Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään."
-viimeksi sanoit, että köyhä saa ylentää itsensä, koska Raamatussa niin lukee. Ja koska olet köyhä, saat ylentää itsesi. Mutta kappas vain, kuinka silloin käy.
 
Siinä puhutaan uskoon tulemisesta. Ei siitä, kuka on oikea kristitty.
Oikea kristitty on se, joka on uudesti syntynyt ylhäältä. Eli hänessä asuu Pyhä Henki.

Room. 8:5 Niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. 6Lihan mieli on kuolema, mutta Hengen mieli on elämä ja rauha. 7Lihan mieli on näet vihollisuutta Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu eikä voikaan alistua Jumalan lain alle. 8Ne, jotka ovat lihan vallassa, eivät voi olla Jumalalle mieleen. 9Te ette kuitenkaan ole lihan vallassa vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
 
vierailija
Mikä on uskovainen?

Ylimielinen tekopyhä mielistelijä, joka kuvittelee pääsevänsä paratiisiin uskomalla satuihin.

Niin. Kun kuolet sinusta EI jää mitään jäljelle.

Olet vaan yhtä tyhjä kuori kuolemassa kuin olet ollut eläessäkin.

Helvetti on maan päällä, jos ette ole huomanneet.
 
Mikä on uskovainen?

Ylimielinen tekopyhä mielistelijä, joka kuvittelee pääsevänsä paratiisiin uskomalla satuihin.

Niin. Kun kuolet sinusta EI jää mitään jäljelle.

Olet vaan yhtä tyhjä kuori kuolemassa kuin olet ollut eläessäkin.

Helvetti on maan päällä, jos ette ole huomanneet.
Minun sisälläni asuu Pyhä Henki joka puhuu, neuvoo, ohjaa, antaa iloa ja on yhteydessä kanssani jatkuvasti. Sinäkin voit saada saman jos pyydät Jeesusta elämääsi. Silloin ei tarvitse olla enään katkera, vihainen ja kantaa häpeää ja syyllisyyttä. Jeesus Kristus auttaa elämässäsi, eikä se tunnu enään helvetiltä maan päällä. Lisäksi olen nähnyt oikean helvetin ja se monia kertoja ikävämpi paikka kuin mitään mitä olet täällä kokenut. En halua, että joudut sinne. Jeesus Kristus haluaa auttaa sinua ja ennen kaikkea pelastaa helvetiltä. Jeesus Kristus rakastaa sinua.
 
vierailija
Minun sisälläni asuu Pyhä Henki joka puhuu, neuvoo, ohjaa, antaa iloa ja on yhteydessä kanssani jatkuvasti. Sinäkin voit saada saman jos pyydät Jeesusta elämääsi. Silloin ei tarvitse olla enään katkera, vihainen ja kantaa häpeää ja syyllisyyttä. Jeesus Kristus auttaa elämässäsi, eikä se tunnu enään helvetiltä maan päällä. Lisäksi olen nähnyt oikean helvetin ja se monia kertoja ikävämpi paikka kuin mitään mitä olet täällä kokenut. En halua, että joudut sinne. Jeesus Kristus haluaa auttaa sinua ja ennen kaikkea pelastaa helvetiltä. Jeesus Kristus rakastaa sinua.

Jep.
Skitsofrenia se vaan siellä huhuilee pään sisällä.
Pään voi toki aina upottaa hiekkaan, jos ei kestä elämän realiteetteja.
 
Jep.
Skitsofrenia se vaan siellä huhuilee pään sisällä.
Pään voi toki aina upottaa hiekkaan, jos ei kestä elämän realiteetteja.
Jeesus Kristus on parantanut minut useasta vaivasta ja sairaudesta joita lääketiede ei kykene parantaa. Ystäväni parantui 18 cm syöpä kasvaimesta ilman mitään hoitoa kun rukoilimme. Nämä ovat dokumentoitu ja todistettava asioita, vaikka pitäisit minua hulluna niin todisteet puhuu puolestaan.
 
vierailija
Jeesus Kristus on parantanut minut useasta vaivasta ja sairaudesta joita lääketiede ei kykene parantaa. Ystäväni parantui 18 cm syöpä kasvaimesta ilman mitään hoitoa kun rukoilimme. Nämä ovat dokumentoitu ja todistettava asioita, vaikka pitäisit minua hulluna niin todisteet puhuu puolestaan.

Ok. Eräs uskovainen kertoi parantuneensa uskon voimalla sukupuolitautinsa.
Rukoili tietenkin tarmokkaasti sekä juuriharjalla harjasi samalla vehkeitään.
Tuli siinä näet samalla synnin päästö ja puhdistautuminen tehtyä.

Oikeastaan rupeaa tämä uskovaisten elämä kiinnostamaan, ei taida olla tylsää. Kuulee ääniä ja käskyjä, ei tarvitse itse edes päättää asioistaan.
 
vierailija
Jeesus Kristus on parantanut minut useasta vaivasta ja sairaudesta joita lääketiede ei kykene parantaa. Ystäväni parantui 18 cm syöpä kasvaimesta ilman mitään hoitoa kun rukoilimme. Nämä ovat dokumentoitu ja todistettava asioita, vaikka pitäisit minua hulluna niin todisteet puhuu puolestaan.

Onko ystäväsi vielä kertomassa asiasta? Siis hengissä?
 
Minun sisälläni asuu Pyhä Henki joka puhuu, neuvoo, ohjaa, antaa iloa ja on yhteydessä kanssani jatkuvasti. Sinäkin voit saada saman jos pyydät Jeesusta elämääsi. Silloin ei tarvitse olla enään katkera, vihainen ja kantaa häpeää ja syyllisyyttä. Jeesus Kristus auttaa elämässäsi, eikä se tunnu enään helvetiltä maan päällä. Lisäksi olen nähnyt oikean helvetin ja se monia kertoja ikävämpi paikka kuin mitään mitä olet täällä kokenut. En halua, että joudut sinne. Jeesus Kristus haluaa auttaa sinua ja ennen kaikkea pelastaa helvetiltä. Jeesus Kristus rakastaa sinua.
Onko Jumala näyttäny sulle oikean helvetin?
 
Ok. Eräs uskovainen kertoi parantuneensa uskon voimalla sukupuolitautinsa.
Rukoili tietenkin tarmokkaasti sekä juuriharjalla harjasi samalla vehkeitään.
Tuli siinä näet samalla synnin päästö ja puhdistautuminen tehtyä.

Oikeastaan rupeaa tämä uskovaisten elämä kiinnostamaan, ei taida olla tylsää. Kuulee ääniä ja käskyjä, ei tarvitse itse edes päättää asioistaan.
Saadaan me päättää asioista, ihan kaikista. Eri asia onko ihmisten junnaamat päätökset aina oikeita ja hyviä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä