Usko Jeesukseen niin pelastut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spartta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä jos en ole alunperinkään rikki, vaan varsin tyytyväinen elämääni? Ei ole lapsuudentraumoja, en ole alkoholisti, elämäsä on kaikki hyvin. En pelkää koronaa, enkä Venäjää, enkä kuolemaa. En ole onneton tai koe, että elämästäni puuttuu mitään. En koe syyllisyyttä tai häpeää tai alemmuudentunnetta. Miten Jeesus sitten muuttaa elämäni, jos kaikki on jo hyvin?
Elät valheellisessa turvassa, lähtö voi tulla milloin vain. Jokainen joutuu Jumalan tuomioistuimen eteen. On taivas ja helvetti. Lisäksi vaikka elämäsi olisi nyt hyvää jotain voi tapahtua esim. sairauksia yms. Jumalan rakkaus ja voima on vertaansa vailla ja se on kestävää. Jeesus Kristus antaa voiman myös parantua sairauksista, joita itsekin olen kokenut ja nähnyt useita.

Elät valheellisessa turvassa, lähtö voi tulla milloin vain. Jokainen joutuu Jumalan tuomioistuimen eteen. On taivas ja helvetti. Lisäksi vaikka elämäsi olisi nyt hyvää jotain voi tapahtua esim. sairauksia yms. Jumalan rakkaus ja voima on vertaansa vailla ja se on kestävää. Jeesus Kristus antaa voiman myös parantua sairauksista, joita itsekin olen kokenut ja nähnyt useita.
En usko taivaaseen enkä helvettiin. Jos lähtö tulee, niin sitten tulee. Kuolen enkä sen jälkeen enää ole olemassa. En todellakaan ala tässä nyt panikoida ja pelätä tulevaa, vaan aion vastaisuudessakin elää hyvää elämää. Jos sairastun, niin sitten sairastun. Länsimainen lääketiede luultavasti pystyy minut parantamaan. JOs ei pysty, niin sitten kuolen ja olen poissa. Kuulostaa siltö, että sinun elämäsi on jatkuvaa Jumalan/Helvetin/kuoleman pelkoa. Minä elän tätä hetkeä enkä mieti, mitä tapahtuu kun kuolen.

Käykö kirkossa jäsenkato vai miksi sä kirjoittele näitä? Jos sulle tää jeesusjuttu on jees, niin ok. Mut älä oleta, että kaikkia kiinnostaisi.

En usko taivaaseen enkä helvettiin. Jos lähtö tulee, niin sitten tulee. Kuolen enkä sen jälkeen enää ole olemassa. En todellakaan ala tässä nyt panikoida ja pelätä tulevaa, vaan aion vastaisuudessakin elää hyvää elämää. Jos sairastun, niin sitten sairastun. Länsimainen lääketiede luultavasti pystyy minut parantamaan. JOs ei pysty, niin sitten kuolen ja olen poissa. Kuulostaa siltö, että sinun elämäsi on jatkuvaa Jumalan/Helvetin/kuoleman pelkoa. Minä elän tätä hetkeä enkä mieti, mitä tapahtuu kun kuolen.
Voit sulkea silmäsi totuudelta, mutta ei se katoa sillä. Minulla on jatkuva ilo ja rauha, koska Jumala on puolellani ja rakastaa minua äärettömästi. Kun uskot Jeesukseen ei tarvitse pelätä mitään.

Jokainen on syntiä tehnyt. Ilman Jeesusta on mahdotonta olla tekemättä syntiä, koska ihmisluonto on turmeltunut. Kun tulee uskoon saa uuden luonnon, uuden Hengen.

Jumala on täysin hyvä ja Hänen edessään meidän omat tekomme ovat kuin likainen vaate. Ne eivät riitä Hänen Pyhyyden edessä. Jeesuksen sovitustyö tekee sinut puhtaaksi, kun uskot sen ja armosta Jumala hyväksyy sinut yhteyteensä
Sinä teet syntiä vaikka uskot, sitten pyydät anteeksi ja jatka taas synnin tekemistä. Sairas uskonto sanon minä
@Spartta on hyvä ja menee mahd pian psykiatrille hoitoon

Käykö kirkossa jäsenkato vai miksi sä kirjoittele näitä? Jos sulle tää jeesusjuttu on jees, niin ok. Mut älä oleta, että kaikkia kiinnostaisi.
Ei kirkko merkitse mitään, vain elävä suhde Jeesuksen kanssa. Tuon ilosanomaa, että mahdollisimman moni voisi pelastua. Jeesuksessa on syntien anteeksi saaminen ja parantuminen kaikista sairauksista. Olen itse parantunut useasta sairaudesta joita lääketiede ei kykene parantaa.

Sinä teet syntiä vaikka uskot, sitten pyydät anteeksi ja jatka taas synnin tekemistä. Sairas uskonto sanon minä
@Spartta on hyvä ja menee mahd pian psykiatrille hoitoon

Tämän takiahan katolinen kirkko keksi aneet. Että rikkaat voivat tehdä syntiä, maksaa synnit pois ja jatkaa taas synnin tekemistä. Köyhillä ei ollut varaa syntien poismaksuun, niin piti sitten mennä helvettiin. Joo, on aika sairas uskonto.

Ei kirkko merkitse mitään, vain elävä suhde Jeesuksen kanssa. Tuon ilosanomaa, että mahdollisimman moni voisi pelastua. Jeesuksessa on syntien anteeksi saaminen ja parantuminen kaikista sairauksista. Olen itse parantunut useasta sairaudesta joita lääketiede ei kykene parantaa.

No minusta tuo ei ole mitään ilosanomaa ja jos tuohon haluaa uskoa, se on oma, henkilökohtainen asia. Mun äiti ei parantunut hirveästä syövästä, vaikka oli uskovainen.

No minusta tuo ei ole mitään ilosanomaa ja jos tuohon haluaa uskoa, se on oma, henkilökohtainen asia. Mun äiti ei parantunut hirveästä syövästä, vaikka oli uskovainen.
Iloinen uutinen, että Jeesus on voittanut saatanan, synnin ja sairaudet. Se täytyy ottaa uskon kautta vastaan, että voi parantua. Äitisi ei kyennyt siihen, mutta on nyt taivaassa mikä on tärkeintä. Tämä elämä on lyhyt verrattuna ikuisuuteen.