Jatkettaisko juttelua

No minulle ainakin voi sanoa mitä vain. Yleensä täältä kyllä tulee takaisin samalla mitalla, tiettyyn rajaan asti.
En todellakaan ole mikään nättinokka. mutta toisaalta, ihan mihin vain en lähde mukaan.

Hei miksi sä valitsit otit nimimerkiksi juuri Diogeneen?

Ootko samaa mieltä esimerkiksi siitä, miten kuoleman jälkeen voi ruumista kohdella? *utellias*
 
No eisitä naiselle voi sanoa miesten asioita.
Savolainen tuumaisi tähän paikkaan että voepi se olla nuinnii, vuan voepa se olla toesinnii.
Mieleastäni on melko samantekevää, vastaileeko täällä miehille vai naisille, koska kummatkin lukevat samoja vastauksia. Yksityisessä keskustelussa asia on taas tietysti ihan toisin.
Mutta, jaahas, ruutuaika alkaakin olla tältä päivältä finis. Hyviä öitä kaikille, tasapuolisesti
 
Tervetuloa mun puolesta myös tänne palstalle! :)

Täällä on sitten välillä aika railakastakin läppää, toivottavasti kestätte. Niitä ei kannata sit ottaa liian vakavasti. Palstan takia ei saa yöuniansa menettää kuin hyvässä mielessä.

Harmaiden kans....mä väännän aika suoraan harmaiden kans, mut en ota sitä itseeni kohdistuvana kiusaamisena. Ajattelen aina että vaikka osapuolet hermostuukin väittelyssä, niin asiat ne siinä väittelee....

Tuntemattomina me täällä suurin osa keskustellaan. Jos joku on mäiskinyt jotakuta sanallisesti palstalla, niin ei se tyyppi tunne missä toinen asuu, ei se tule vaikuttamaan IRL kaverisuhteisiin ja työelämään.

Eli paras kun ei anna mennä juttujen ihon alle. (y)
 

Yhteistyössä