Jatkettaisko juttelua

Hei miksi sä valitsit otit nimimerkiksi juuri Diogeneen?

Ootko samaa mieltä esimerkiksi siitä, miten kuoleman jälkeen voi ruumista kohdella? *utellias*
Huomenia kaikille!
En ottanut tuota nimeä itselleni, se annettiin minulle.
juttu meni niin, että olen koko ikäni kirjoitellut mielelläni. Olin muistaakseni oppikoulun kolmannella luokalla eli siis pahimmassa murkkuiässä. Äikänmaikka totesi kerran ainekirjoitustani palauttaessaan että siinä se on kans varsinainen Diogenes. Siinä se, sen jälkeen olen sitten kulkenut sillä nimellä.
Vaatimatonta elämää elävä kyynikko, ehkäpä sitäkin, vaikka olen jo kohta neljännesvuosisadan ajan pyrkinyt eroon tuosta kyynisyydestäni.
Mielestäni ihmisen kroppaa pitää käsitellä kuoleman jälkeen samalla kunnioituksella, millä häntä eläessäänkin on kohdeltu. Toisaalta, henkilökohtaisesti oln minulle samantekevää mitä minun kropalleni tehdään, kunhan se tekeminen vain aloitetaan vasta sen jälkeen, kun olen itse poistunut kuvioista.
En pelkää sanasotaa sinänsä, päinvastoin, se on minusta parhaimmillaan varsin piristävääkin. Minulle ei siinä lajissa ole häviäjiä eikä voittajia. Fiksu ihminen vain osaa vetäytyä mieluummin kuin alkaa mihinkään paskanheittotalkoisiin. Taito keskustella on minusta juuri sen rajan hallinnassa.
Mutta nyt tuli lähtö hommii9n, palailen kunhan kerkiän.
 
Viimeksi muokattu:
Harmaa ja hiukan sumuisentuhruinen päivä. mittari näyttää nollalukemia, hiukan jonkinsorttista lumenhäämää maassa.
Mtta ei anneta sen masentaa, tulee se joulukin sieltä kuitenkin, pikemmin mitä osataan oikein arvatakaan.
Mukavaa ehtoopäivänjatkoo itse kullekin sää... siis ihan vaan itse kullekin.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Harmaa ja hiukan sumuisentuhruinen päivä. mittari näyttää nollalukemia, hiukan jonkinsorttista lumenhäämää maassa.
Mtta ei anneta sen masentaa, tulee se joulukin sieltä kuitenkin, pikemmin mitä osataan oikein arvatakaan.
Mukavaa ehtoopäivänjatkoo itse kullekin sää... siis ihan vaan itse kullekin.
Paska sää masentaa mua. Kaipaan aurinkoa. Eikä lumi haittaisi. Mutta lumesta saa haaveilla pk-seudulla. :cautious:
 
vierailija
Mitä sun laitumella kesällä käy? Lehmiä? Sonneja? Lampaita? Possuja? Jotain muuta?
Mun laitumella tepastelee ympäri vuoden ylämaankarjaa. Niille pitää tehdä talveksi metsään laidunta, etteivät sotke peltolaitumiaan ihan mustalle mullalle.
Jos olis luminen talvi niin ei ne just mitään aitaakaan tarvitsisi, kävelisivät vain koko talven samoja polkujaan ruokinta- juotto ja makuupaikkojensa välillä.
 
Lapinlahden linnut on hyviä!
Harmi että nykyään ei osata/haluta/saada tehdä enää vastaavia. Niinkuin studio julmahuvit ja tabut ja kaverille ei jätetä, sekä monet muut....
*huokaisee syvään..*
Kai se on tämä kaikkialle ulottuva tasapäistämis- ja - arvostamisbuumi. Ainahan näissä nauretaan jollekin ja ainahan nykyään joku vetää siitä herneet nenuun.
 
Mun laitumella tepastelee ympäri vuoden ylämaankarjaa. Niille pitää tehdä talveksi metsään laidunta, etteivät sotke peltolaitumiaan ihan mustalle mullalle.
Jos olis luminen talvi niin ei ne just mitään aitaakaan tarvitsisi, kävelisivät vain koko talven samoja polkujaan ruokinta- juotto ja makuupaikkojensa välillä.
jaa ne on tuollaisia pitkäkarvaisia.Komeat sarvet.Ovatko lypsylehmiä vai kasvatetaanko vaan ruuaksi?jos lypsetään niin onko maito samanlaista kuin tavallisella lehmällä.
 
Mun laitumella tepastelee ympäri vuoden ylämaankarjaa. Niille pitää tehdä talveksi metsään laidunta, etteivät sotke peltolaitumiaan ihan mustalle mullalle.
Jos olis luminen talvi niin ei ne just mitään aitaakaan tarvitsisi, kävelisivät vain koko talven samoja polkujaan ruokinta- juotto ja makuupaikkojensa välillä.

Ihania pörröpäitä!
 

Yhteistyössä