No eisitä naiselle voi sanoa miesten asioita.Kuivarten? :O
No eisitä naiselle voi sanoa miesten asioita.Kuivarten? :O
No eisitä naiselle voi sanoa miesten asioita.
Ei niitä voi naiselle sanoa.Millaisia ne ovat?
no justhan se sano että niitä ei voi teille sanoaMillaisia ne ovat?
ei sole vaikeaa kun puhutaan normaaleista asioistaTylsänpuoleista keskustelua jos miehille ja naisille pitää eri tavoin alkaa puhua.
No minulle ainakin voi sanoa mitä vain. Yleensä täältä kyllä tulee takaisin samalla mitalla, tiettyyn rajaan asti.Täytyyhän se pukusuoli tietää, notta tietää mitä voi sanoa.
Naiset voi puhua miehille ainakin ihan kuinka haluavat.Tylsänpuoleista keskustelua jos miehille ja naisille pitää eri tavoin alkaa puhua.
Kyllä kerran voi kokeilla vaikka mitä.No minulle ainakin voi sanoa mitä vain. Yleensä täältä kyllä tulee takaisin samalla mitalla, tiettyyn rajaan asti.
En todellakaan ole mikään nättinokka. mutta toisaalta, ihan mihin vain en lähde mukaan.
No minulle ainakin voi sanoa mitä vain. Yleensä täältä kyllä tulee takaisin samalla mitalla, tiettyyn rajaan asti.
En todellakaan ole mikään nättinokka. mutta toisaalta, ihan mihin vain en lähde mukaan.
Ps. Mulla on T-Paita, jossa lukee ” en ole homo, mutta 50 on aina 50”.Kyllä kerran voi kokeilla vaikka mitä.
Savolainen tuumaisi tähän paikkaan että voepi se olla nuinnii, vuan voepa se olla toesinnii.No eisitä naiselle voi sanoa miesten asioita.
Alakoomalla on vielä nelejä tuntia päivystettävänä Pelastus Armeijan joulupataa.
täällä sama tilanneVoi olla tunnelmaa, voime yönä satoi 4” lunta. Nyt on selkeää ja puolikymmentä astetta pakkasen puolella
Tämä on sitä miesten välistä keskustelua.täällä sama tilanne
Eee-e-ei, se en ollu minä!Kukahan se ois?
@Echo vs palstan miehet 50-5
Niin tieteskinEee-e-ei, se en ollu minä!
*vapauttaa äijät nippusiteistä*
Ja lähtee uutta uhria jahtaamaan..
En tiiä uskallanko tätä sanoa... @m1es on joskus vähä tömäyttänyt takaisinMutta 50-5...millon mä oon 5 kertaa hävinny?
Siis en mä vanhojakaan vapauta, kai niitten on pakko kusella käydä jotten joudu pesemään lattiaa.Niin tieteskin
Sovitaan että niiden kertojen välillä oli vaikkapa vuosi.En tiiä uskallanko tätä sanoa... @m1es on joskus vähä tömäyttänyt takaisin
Mut en tiiä onko ihan viittä kertaa....