Jatkettaisko juttelua

Noo, veren uutuudesta tuskin kannattaa paljon retostaa, parastaennen- päivä on jo jokusen vuosikymmenen takana.
Mutta ihan kiva juttu, että täällä on jo jokusia käväissytkin.
Minulla on vielä sen verran hommantynkää jäljellä, etten ehdi kovin aktiivisesti seuraamaan ja kommentoimaan, mutta vähintään pari kertaa päivässä käyn katsatamassa.
Höpölöpö, ruisleipäkin on parhaimmillaan kun parasta ennen päiväys on ylitetty:sneaky:
Itsekkin käyn välillä enempi välillä vähempi, elämä kun välillä kutsuu muuallekkin. Mutta palstailu on kiva irtiotto kaikesta muusta:)
 
Haha! Ei kyse ole jaksamisesta, vaan akkukestosta. Kaikilla ei ole varaa, tai mulla halua, ostaa uutta kännyä joka toinen vuosi! Olen sammuttanut kaikki ilmoitukset, jotka keksin, enkä halua niitä lisää. Tämä siis koskee roskaposteja. Ja kun nykyisin on niin vaikea avata s-postitiliä ilman kännynumeroa, johon tulee siis sitten kaikki roska erikseen vielä, niin mun vara-akuissakaan ei enää riitä tehot.
Ja niitä tehoja tarttee, et saa kahvin, bussilipun, yms. ostettua!!
Enpä ole vielä moista havainnut....
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
vierailija
niimpä, ei tätä kautta mitään roskapostia tule
Kysyi se viimeksi s-postiosoitetta, kun ajattelin rekkautua. No, ajattelin, et teen sille oman spostitilin, mut sitä ei saa ilman puhelinnumeroa. Voisin tietenkin ostaa prepaidin, mut ei mulla sille tällä hetkellä nyt muuta käyttöä ole, joten aika yliampuvaa.
Se ei muuten toimi niin, että se roskaposti tulis vaan tätä kautta. Eikös kaksplus kuulu johonkin mediaan? Kyllä se sieltä leviää jollain tapaa!!
Saan muuten ihan järkyttävästi roskapostia vieraalla kielellä, kun muutin vieraaseen maahan, vaikka "minnekkään" en spostia olekkaan antanut! (Eli palveluntarjoaja, hammaslääkäri ja kielikurssi)
 
Kysyi se viimeksi s-postiosoitetta, kun ajattelin rekkautua. No, ajattelin, et teen sille oman spostitilin, mut sitä ei saa ilman puhelinnumeroa. Voisin tietenkin ostaa prepaidin, mut ei mulla sille tällä hetkellä nyt muuta käyttöä ole, joten aika yliampuvaa.
Se ei muuten toimi niin, että se roskaposti tulis vaan tätä kautta. Eikös kaksplus kuulu johonkin mediaan? Kyllä se sieltä leviää jollain tapaa!!
Saan muuten ihan järkyttävästi roskapostia vieraalla kielellä, kun muutin vieraaseen maahan, vaikka "minnekkään" en spostia olekkaan antanut! (Eli palveluntarjoaja, hammaslääkäri ja kielikurssi)
Eikös tää sanoma oy juttuihin kuulu...mutta tosiaan rekatessa saa laitettua niin ettei pitäis tulla minkäänsortin mainosta spostiin.
Ei mulla ainakaan ole tullut.
 
vierailija
Enpä ole vielä moista havainnut....
Ehkä sitten, kun akku näyttää 1%, tarkastaja on vaunun päässä ja tulee ilmoitus jostain halukkaista naisista lähialueella, peniksenpidennyksistä tai muusta tosi mulle tarpeellisesta.. (Olen siis nainen) ja se vaan vilkuttaa se känny, et tarttis laittaa ultravirransäästötilaan.
 
vierailija
Siis TÄN SIVUSTON asetuksista voi muuttaa ettei täältä tule ilmoituksia.
Ei tässä mikään yksittäinen sivu nyt ole hampaissa, vaan tuo kokonaiskuva. Jos annan s-postini yhdelle, se menee eteenpäin, äläkä sano, että ei mene, menee kuitenkin, se on nähty niin monta kertaa. Roskapostia alkaa tulla ja sitä rataa siitä eteenpäin. Eikä se roskaposti tule tältä sivustolta, vaan niiltä, jotka sattuu näkemään sen ennemmin tai myöhemmin. Jos käyttöehdoissa lukee, että Sanoma saa luovuttaa yhteystietosi kolmansille/ yhteistyö/ tms osapuolille, silloin se menee ennemmin. Oletko muuten lukenut käyttöehdot?

(Koska aina, kaikissa kirjaantumisissa/ilmottautumisissa/sopimuksissa jnejne lukee, että tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, miten kukaan voi ikinä saada mitään roskapostia? :) )
 
Ei tässä mikään yksittäinen sivu nyt ole hampaissa, vaan tuo kokonaiskuva. Jos annan s-postini yhdelle, se menee eteenpäin, äläkä sano, että ei mene, menee kuitenkin, se on nähty niin monta kertaa. Roskapostia alkaa tulla ja sitä rataa siitä eteenpäin. Eikä se roskaposti tule tältä sivustolta, vaan niiltä, jotka sattuu näkemään sen ennemmin tai myöhemmin. Jos käyttöehdoissa lukee, että Sanoma saa luovuttaa yhteystietosi kolmansille/ yhteistyö/ tms osapuolille, silloin se menee ennemmin. Oletko muuten lukenut käyttöehdot?

(Koska aina, kaikissa kirjaantumisissa/ilmottautumisissa/sopimuksissa jnejne lukee, että tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille, miten kukaan voi ikinä saada mitään roskapostia? )

No tähänkin ongelmaan on ratkaisu.

Tee sähköposti joka on vain kaikkia kirjautumisia sun muita varten olemassa.
 
vierailija
No tähänkin ongelmaan on ratkaisu.

Tee sähköposti joka on vain kaikkia kirjautumisia sun muita varten olemassa.
No niinhän mä tossa aiemmin sanoin, että nykyisin aina tarvitsee sitten antaa puhelinnumero, jos tahtoo perustaa uuden sähköpostitilin. (Noni, sit ne mainostajat sais spostin lisäksi mun puhelinnumeron!!!) Tätä varten voisin tietenkin sitten laittaa prepaidin, mut se menis jo yli. Mul toimii muut kirjaantumiset omasta postista...... mut tää on siihen ihan turha, jos siis nyt voidaan millään tapaa hyväksyä, et täällä ollaan harmaana.
 
No niinhän mä tossa aiemmin sanoin, että nykyisin aina tarvitsee sitten antaa puhelinnumero, jos tahtoo perustaa uuden sähköpostitilin. (Noni, sit ne mainostajat sais spostin lisäksi mun puhelinnumeron!!!) Tätä varten voisin tietenkin sitten laittaa prepaidin, mut se menis jo yli. Mul toimii muut kirjaantumiset omasta postista...... mut tää on siihen ihan turha, jos siis nyt voidaan millään tapaa hyväksyä, et täällä ollaan harmaana.
Sä saat sen kieltämättä kuulostamaan niin vaikealta että ehkä parempi olla harmaana:D
 

Yhteistyössä