Jätkä! olet epäoikeudellinen mode...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jätkä veti hernetädin loputkin herneet nenään, eikö se riitä syyksi?
mitta tuli varmaan täyteen... eikä ihme!

:laugh: :laugh:

Eiköhän se mene niin, että modet ovat velvollisia perustelemaan bannin syyt ylläpidolle ja bannatulle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä