Pistä samantien ne bannit, kun et edelleenkään vastanut yhteenkään kysymykseen koskien sun mielivaltaista toimintaa, et julkisesti etkä yksityisesti, ja taas päätit päästä helpommalla poistamalla koko ketjun, ettei tarttis kysymyksiin vastata. Mode on aina oikeassa niinhän se on. Eikä ole tavallisen palstalaisen asia kyseenalaistaa sen toimintaa tai vaatia perusteluja toiminnalleen. Tää on nyt käynyt selväksi, Jätkä ei poista loukkaavia, halventavia jne ketjuja, vaan poistaa sellaisia ketjuja, joista hän itse ei tykkää. Ja kritiikki on yli Jätkän sietokyvyn. Ja nyt tulee bannit, mutta tulkoon, on olemassa parempiakin keskustelupalstoja kuin mielivaltaisen Jätkän sensuurin Kaksplus. Hyvää jatkoa vaan Jätkälle ja kaikille palstalaisille.