Jätkä

Status
Viestiketju on suljettu.

toinen näkökulma

Aktiivinen jäsen
13.09.2006
2 102
0
36
Pistä samantien ne bannit, kun et edelleenkään vastanut yhteenkään kysymykseen koskien sun mielivaltaista toimintaa, et julkisesti etkä yksityisesti, ja taas päätit päästä helpommalla poistamalla koko ketjun, ettei tarttis kysymyksiin vastata. Mode on aina oikeassa niinhän se on. Eikä ole tavallisen palstalaisen asia kyseenalaistaa sen toimintaa tai vaatia perusteluja toiminnalleen. Tää on nyt käynyt selväksi, Jätkä ei poista loukkaavia, halventavia jne ketjuja, vaan poistaa sellaisia ketjuja, joista hän itse ei tykkää. Ja kritiikki on yli Jätkän sietokyvyn. Ja nyt tulee bannit, mutta tulkoon, on olemassa parempiakin keskustelupalstoja kuin mielivaltaisen Jätkän sensuurin Kaksplus. Hyvää jatkoa vaan Jätkälle ja kaikille palstalaisille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bla-bla:
Mitäs nyt on poistettu! Aloittajan kanssa olen samoilla linjoilla.

poistettiin keskustelu, jossa kysyin jätkältä syytä yhden toisen keskustelun lopettamiselle. Samaa yritin kysyä myös yksityisviestillä, muttei vastannut mihinkään vaan poisti koko ketjun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Ootko sie varma, et se on just Jätkä joka tuon vikan ketjun on poistanu?

No ei se kukaan muukaan oikein voinut olla. Ketju ei ollut loukkaava, herjaava, rasistinen tai muuta vastaavaa, mutta siinä oli monta kysymystä Jätkälle, mitkä laitoin myös yksärinä hänelle tulemaan, muttei vaan näköjään viitsi mihinkään vastata, poistelee vaan ketjuja, joissa viitataan siihen, että se, miten hän toimii on väärin. Kellään muulla modella ei ois mitään intressejä poistaa ko ketjua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Ootko sie varma, et se on just Jätkä joka tuon vikan ketjun on poistanu?

No ei se kukaan muukaan oikein voinut olla. Ketju ei ollut loukkaava, herjaava, rasistinen tai muuta vastaavaa, mutta siinä oli monta kysymystä Jätkälle, mitkä laitoin myös yksärinä hänelle tulemaan, muttei vaan näköjään viitsi mihinkään vastata, poistelee vaan ketjuja, joissa viitataan siihen, että se, miten hän toimii on väärin. Kellään muulla modella ei ois mitään intressejä poistaa ko ketjua.

Tai sitten muut modet tympiintyi siihen, että sie julkisesti vatvot asiaa ja poistivat ketjun. Eihän he kaikki ole täällä jatkuvasti, joten ehkä Jätkä ei vastaa siulle juuri siksi, ettei ole juuri nyt paikalla ja muut modet ajattelevat, että kerta olet jo laittanut yv:tä Jätkälle, ni käytte sitten sitä kautta asian läpi, eikä tarvi julkisesti vatvoa...
 
jätkä ei varmaan päivystä palstalla koko aikaa, sanoin sen edelliseenkin ketjuun. Ei ole edes välttämättä yvtäsi lukenut vielä. Modeja on muitakin.
 
vielä tää yks jaksaa. herää jo, tää on keskustelupalsta.tee uusi oma ketju asiastas jos niin haluut kaikille kuuluttaa sanomaasi kuinka masennut on voitettavissa ihan vaan sillä että hymyilee.
 
Eli Jätkän pitäisi päivystää palstalla 24/7.

Ja vailla mitään faktatietoa aloitetaan tällainen(kin) ketju missä arvostellaan Jätkän toimintaa, vaikka kuka tahansa mode on voinut ketjun poistaa.

Selevä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eli Jätkän pitäisi päivystää palstalla 24/7.

Ja vailla mitään faktatietoa aloitetaan tällainen(kin) ketju missä arvostellaan Jätkän toimintaa, vaikka kuka tahansa mode on voinut ketjun poistaa.

Selevä...

Mielestäni nimimerkki Jätkä mustalla oli juuri äsken täällä jossain toisessa ketjussa.

En ole tiennytkään että modet täällä nimimerkillä kirjoittelevat: Onhan villiä menoa! Jännää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Tai sitten muut modet tympiintyi siihen, että sie julkisesti vatvot asiaa ja poistivat ketjun. Eihän he kaikki ole täällä jatkuvasti, joten ehkä Jätkä ei vastaa siulle juuri siksi, ettei ole juuri nyt paikalla ja muut modet ajattelevat, että kerta olet jo laittanut yv:tä Jätkälle, ni käytte sitten sitä kautta asian läpi, eikä tarvi julkisesti vatvoa...

Jos et lukenut sitä ketjua, niin selvennän, että oli siellä muitakin, ketkä oli samaa mieltä mielivaltaisesta toiminnasta ja että ketju lukittiin ilman pätevää syytä. Ja nää mielipiteet oli ihmisiltä, ketkä olivat ko ketjuja lukeneet ja asioista selvillä.

Onko väärin kysyä modelta (tässä tapauksessa Jätkältä ), millä perustein ketju lukittiin, jos ei suoraa perustetta anneta ja sekin asia, mikä joidenkin mielestä olisi syy (jätkä tuota syytä ei maininnut) olisi helposti korjattavissa pienellä otsikon muuttamisella, mikä käsittääkseni onnistuu modelta helposti. Mutta minkäs teet, jos ei vastauksia keksitä, ja joku niitä silti odottaa ja itse olet mode? Tottakai, on helpointa poistaa koko ketju ja sillä siisti. Katos, kun ketju poistetaan, niin sitten kukaan ei voi nähdä mitä sinne on kirjoitettu. Ja taas oma sädekehä kiiltää. Ja kun uudet keskustelijat tulee, eikä vanhaa keskustelua ole enää saatavilla, niin kaikki on pihalla, kun ei tiedetä mistä kaikki alkoi. Ja sehän sopii modelle, mitä nyt ne muutamat ihmiset on ehtineet ketjua lukemaan ja siihen kommentoimaan, mutta muuten oma maine on taas pelastettu :saint:
 
Jospa ap nyt sulkee koneen ja lähtee vaikka sohvalle katsomaan jotain kivaa ohjelmaa tv:stä. Jätkä ei ole palstan ainoa moderaattori joten kaikkea paskaa on ihan turha hänen niskaansa kaataa.

Otathan huomioon että yksityisviestien levittely palstalle on kielletty jo säännöissäkin (suosittelemme muuten lukemaan ne, mikäli et ole jo niihin tutustunut), myös ne itse lähetetyt. Saman aiheen jankkaaminen useassa eri ketjussa on myös epämiellyttävä tapa, jos sinulle on kerran aiheesta sanottu, sen pitäisi myöskin tehota. Moderaattoreiden mollaaminen on myöskin kielletty (se on kielletty myös monilla muillakin foorumeilla, ei vain kaksplussalla).

Tämäkin ketjun menee nyt lukkoon ja jos ei ap tästä nyt ymmärrä ottaa onkeensa ja jatka aiheen käsittelyä niinhänsäääluulet - nimimerkin ja jätkän kanssa yksityisviestein, voidaan kyllä sitä lomaakin sitten laittaa.

Mikäli haluat että moderaattoreita/moderaattoria/ketjujen poistoa/lukitusta koskeviin kysymyksiisi tulee vastaukset nopeasti, suosittelemme lähettämään yksityisviestit Moderaattorit-nimimerkille, me muut kun emme pääse käsiksi jätkän yksityisviesteihin.

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä