Jaan "mielenkiintoisen" aamun kanssanne! (TURHA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota ihmeessä yhteyttä isännöitsijätoimistoon tai asiakaspalveluun. Kerro tilanne ja kysy sieltä mitä voit tehdä. Sano, että te ette naapurin kuvailemaa toimintaa harrasta ja että alkaa jo ärsyttää tuo tilanne ja se, että käy aiheetta haukkumassa. Kerro myös tilanne, että miehellä on jalkakipsissä, mutta ilmoita silti, että epäilet että se ääni tulee jostain muualta kuin teiltä. Kysy sieltä, miten asian kanssa nyt edetään. Koska on aivan varmaa, että tuo henkilö tulee valittamaan kun roudaatte esim. lastenvaunuja sisään, vauva itkee yöllä, hipsit maitoa lämmittämään yöllä jne. normaalia elämää, mutta ne eivät varmasti ole normaaleja elämisen ääniä tälle naapurille ja siitä se tuska vasta sitten alkaa. Pienen vauvan kanssa on yleensä vielä äiti tosi herkillä etenkin jos on esikoinen. Voimia!

Ottaisin ihan varmuuden vuoks yhteyttä.

Tuli vaan yhtäkkiä mieleen vaikkei liity mitenkään asiaan.. Pari vuotta sitten keskellä päivää olin kotona lasten kanssa ja kuulin kun ulko-ovi kävi. Eteisestä kuulu naisen ääni jota en tunnistanu "moooii, laitatko kahvit", olin ihan et hä, kuka siellä on. Vieras oli jättäny kenkänsä ja mennyt vessaan, joka on heti eteisessä. Odottelin siinä ja vessasta tuli ihan vieras nainen. Se oli ihan silmät pyöreinä ja kysy et onks Kirsi kotona, sanoin et eiköhän se oo, on niitten auto ainakin pihassa :D
Vieläkin kummastuttaa et miten erehtyi talosta, talot on ihan erivärisiä, samanmallisia rintamamiestaloja, mut naapurilla on ihan erilainen eteinenkin ku meillä, eikä niiltä heti eteisestä pääse vessaan :laugh:

Nokun itse asiassa, minäkin olen viime päivinä alkanut kuulemaan ylimääräisiä ääniä, mutta en kyllä tuohon kellonaikaan johon naapuri niistä valittaa.
On tämä aika hanurista, kun ei viitsi mihinkään sotaan alkaa, mutta omassa kodissa pitää "hiippailla", ettei naapuri vain häiriinny. Miehen kanssa pidämme molemmat hiljaisuudesta, joten tosiaan, meiltä on mahdoton tätä ryskytystä kuulua. On vain epäreilua, että naapuri automaattisesti syyttää meitä, ei suostu kuuntelemaan mitä me sanotaan, eikä nää asiassa muuta vaihtoehtoa kuin sen, että meidän pitää olla hiljaa ja miehen pitää yrittää toimia erilailla, että saa arkiset askareensa hoidettua. Huoh..

[QUOTE="abc";24616922]Ota ihmeessä yhteyttä isännöitsijätoimistoon tai asiakaspalveluun. Kerro tilanne ja kysy sieltä mitä voit tehdä. Sano, että te ette naapurin kuvailemaa toimintaa harrasta ja että alkaa jo ärsyttää tuo tilanne ja se, että käy aiheetta haukkumassa. Kerro myös tilanne, että miehellä on jalkakipsissä, mutta ilmoita silti, että epäilet että se ääni tulee jostain muualta kuin teiltä. Kysy sieltä, miten asian kanssa nyt edetään. Koska on aivan varmaa, että tuo henkilö tulee valittamaan kun roudaatte esim. lastenvaunuja sisään, vauva itkee yöllä, hipsit maitoa lämmittämään yöllä jne. normaalia elämää, mutta ne eivät varmasti ole normaaleja elämisen ääniä tälle naapurille ja siitä se tuska vasta sitten alkaa. Pienen vauvan kanssa on yleensä vielä äiti tosi herkillä etenkin jos on esikoinen. Voimia![/QUOTE]

Minä olen muutenkin pippurinen, jos minulle tullaan valittamaan jostain jota ei ole tapahtunut ja ihan varmasti kimpaannun, mutta esitän asiani kuitenkin selvästi ja rauhallisesti. Täytyy laittaa sitte asiakaspalveluun sähköpostia ja kysyä sieltä neuvoa. Kyllä tämä vaivaa, vaikka pieni asia onkin, mutta ei ole mukava riidellä naapureiden kanssa. Vielä kun hän huutaa silmät soikeana vklp aamuna, että "olen työssä käyvä ihminen!". Minä näen kylläkin hänet aina vklp päivisin tuossa pihassa pyörimässä, tietääkseni hän ei ole tämän asunnon talonmies. :)
En tiedä asuuko hän yksistään, luulisin, joten ehkä hänen on vaikea kuvitella mitä tarkoittaa elämisen äänet ja sitten varsinkin kun vauva saapuu kotiin, tulee naapurilla varmasti olemaan rankkaa ja siinä vaiheessa en enää rauhallisesti sano hänelle mitään, jos ovemme taakse tulee. Hän on nyt joka kerta minut herättänyt!

Meillekin joku aikoinaan tuikkasi postilaatikosta nimettömänä lapun, jossa törkein sanankääntein käskettiin meidän pitää huoli siitä, ettei koira räksytä jatkuvasti. Muuten ihan hyvä, mutta kun meillä ei ollu koiraa. Oisin sen mielelläni tuolle lapun laittajallekin kertonut, mutta kun en tiennyt, kuka on kyseessä...

Onni on omakotitalo :-)

Argh tätä uusavuttomuutta. Isännöintitoimistokin on ollut auki jo eilen koko päivän sekä tänäänkin varmaan tunnin verran?

Palstalla jaksetaan kysellä ihan ihme juttuja jotka hoituis kun ajattelisi tovin ihan itse. Soita nyt isännöitsijälle, ja ohoooo- ongelma ratkaistu, isännöitsijä ottaa tähn teille möskyävään naapuriin tarvittaessa yhteyttä.

kikatus Mielummin häiritsen täällä palstalla olevia ja kysyn täältä, kuin soittelen jonnekkin ja kyselen jostain joilla on kiire. On täällä nähty paljon oudompiakin kysymyksiä, ei luulisi tämän olevan oudoimmasta päästä.

Olen hyvin positiivisesti yllättynyt asiakaspalvelusta!
Otin sinne yhteyttä ja kerroin tilanteesta. Laitoin loppuun pelkän nimeni ja he olivat kaivaneet tietomme arkistosta ja soittivat noin 2-3 tunnin päästä kun olin laittanut sähköpostia. Hieman naureskellen totesivat, että naapurilla on totisesti tainut olla huono päivä. Kertomani perusteella äänet ovat normaalia ja vaikka kuinka tekisi valituksen naapuri, niin he eivät sitä ottaisi tosissaan. Kummasteli myös, kuinka naapuri ei ajatellut sitä, että toisella on jalkapaketissa ja toinen on viimesillään raskaana. Oli oikein mukava asiakaspalvelu työntekijä !!

Yhteistyössä