[QUOTE="abc";24616922]Ota ihmeessä yhteyttä isännöitsijätoimistoon tai asiakaspalveluun. Kerro tilanne ja kysy sieltä mitä voit tehdä. Sano, että te ette naapurin kuvailemaa toimintaa harrasta ja että alkaa jo ärsyttää tuo tilanne ja se, että käy aiheetta haukkumassa. Kerro myös tilanne, että miehellä on jalkakipsissä, mutta ilmoita silti, että epäilet että se ääni tulee jostain muualta kuin teiltä. Kysy sieltä, miten asian kanssa nyt edetään. Koska on aivan varmaa, että tuo henkilö tulee valittamaan kun roudaatte esim. lastenvaunuja sisään, vauva itkee yöllä, hipsit maitoa lämmittämään yöllä jne. normaalia elämää, mutta ne eivät varmasti ole normaaleja elämisen ääniä tälle naapurille ja siitä se tuska vasta sitten alkaa. Pienen vauvan kanssa on yleensä vielä äiti tosi herkillä etenkin jos on esikoinen. Voimia![/QUOTE]
Minä olen muutenkin pippurinen, jos minulle tullaan valittamaan jostain jota ei ole tapahtunut ja ihan varmasti kimpaannun, mutta esitän asiani kuitenkin selvästi ja rauhallisesti. Täytyy laittaa sitte asiakaspalveluun sähköpostia ja kysyä sieltä neuvoa. Kyllä tämä vaivaa, vaikka pieni asia onkin, mutta ei ole mukava riidellä naapureiden kanssa. Vielä kun hän huutaa silmät soikeana vklp aamuna, että "olen työssä käyvä ihminen!". Minä näen kylläkin hänet aina vklp päivisin tuossa pihassa pyörimässä, tietääkseni hän ei ole tämän asunnon talonmies.

En tiedä asuuko hän yksistään, luulisin, joten ehkä hänen on vaikea kuvitella mitä tarkoittaa elämisen äänet ja sitten varsinkin kun vauva saapuu kotiin, tulee naapurilla varmasti olemaan rankkaa ja siinä vaiheessa en enää rauhallisesti sano hänelle mitään, jos ovemme taakse tulee. Hän on nyt joka kerta minut herättänyt!