ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

hmm
No mitäs mammat sanoo ku sanon et se oon meillä minä kun tekee noita reissuja?
Mut pettämisestä ei voi puhua, kun jatkoille menee ja pääseen´sisään lämpimään käy hyvin äkkiä niin et nukahtaa.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
No mitäs mammat sanoo ku sanon et se oon meillä minä kun tekee noita reissuja?
Mut pettämisestä ei voi puhua, kun jatkoille menee ja pääseen´sisään lämpimään käy hyvin äkkiä niin et nukahtaa.
No entäs jos ei heti nukahdakaan? Mitä sitten tapahtuu?

 
oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Miehet kevätlaitumilla! hehheh
Tosin , miehe on miehiä. Moraaliton ja vastuuton käytös heiltä sallittakoon siksi, että ajattelevat alapäällään. Tämä fakta myös velvoittaa naisen kantamaan suurempaa vastuuta ja antamaan kaikki anteeksi.
et ole tosissas!
Niinpä PEESI
 
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Miehet kevätlaitumilla! hehheh
Tosin , miehe on miehiä. Moraaliton ja vastuuton käytös heiltä sallittakoon siksi, että ajattelevat alapäällään. Tämä fakta myös velvoittaa naisen kantamaan suurempaa vastuuta ja antamaan kaikki anteeksi.
et ole tosissas!
Niinpä PEESI
Niin. Nainenhan on miehen kylkiluusta tehty ja näin alempana luonnon hierarkiassa.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja oikeesti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Miehet kevätlaitumilla! hehheh
Tosin , miehe on miehiä. Moraaliton ja vastuuton käytös heiltä sallittakoon siksi, että ajattelevat alapäällään. Tämä fakta myös velvoittaa naisen kantamaan suurempaa vastuuta ja antamaan kaikki anteeksi.
et ole tosissas!
Niinpä PEESI
No en osaa tuohon vastata ku todellisuudessa nukun jossain sohvan nurkassa sikiöasennossa. Ja aamulla vituttaa herätä "vieraassa" paikassa.
 
No eiköhän tuo miehensä kanssa juttelemassa ja selvittelemässä asioitaan.

Tai sitten on lähtenyt johonkin, ihme provo huutelua jos ap ei ole heti vastaamassa.

Jospa mies on oikeasti pettänyt, ei varmasti ensimmäiseksi tule mieleen tulla kaksplussalaisille kertoman mitä on tapahtunut, vaan ihan muut asiat pyörii mielessä.

*Rutistaa* :hug:
 

Yhteistyössä