ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapausta seurannut...:
Miksi työkaveri ei voinut antaa sulle toisen kaverin numeroa?

4 ei halunnut antaa toisen työkaverin numeroa ilman lupaa, ja ton ymmärrän
Olisihan tuo toinen työkaveri voinut soittaa tuolle kenen kanssa mies meni että kaipaat?Sitten olisi ehkä voinut lainata kaverin puhelinta ja soittaa/laittaa viestiä.
Omituinen mies.Itse en tuollaista kyllä katselisi.Ikinä ei voi tietää mitä missäkin tapahtuu.

 
vieras
Onpa täällä nyt huoli siitä mitä selittää lapselle kun isä on ollut yön possa kotoa!! Voi, sanonko mitä...???

Eiköhän aikuisten menot ole aikuisten menoja? Jos jompikumpi on poissa kotoa, niin on poissa kotoa, siinä mitään sen kummempaa ole.

Ennenmminkin minusta olisi kamala selittää lapselle miksi vien hänet päiväkotiin, vaikka olen itse kotona, vai valehdellaanko silloin lapselle että äiti menee töihin??!
 
joo kans enempää kommentoimatta ap:n tilanteeseen ja kans mietin et mitä jos oma ukkeli tekis noin..

mä oon sanonu et kotiin on AINA TULTAVA jollei erikseen ole sovittu et menee muualle yöksi.
Vielä näiden vuosien aikana ei ole ollu poissa kotoa ilmoittamatta.. tietää ettei siitä hyvää seuraa niin millään muotoa.
monestikki on ollu aika kovassakin kännis mut aina on kotia asti selvinny. (tähän mennes )

Jos kuulisin et on porttikonkiin tai jonnekki sammunu niin sais jäädä dokaamiset siihen. JOs aikunen ihminen ei osaa kontrolloida juomistaan niin ei kannata juua ollenkaan. ja vielä ei ollu ap:n ukolla eka kerta.. ja lähes "rangaistuksetta" selviäminen takaa et ei tuu olemaan vika kerta..
 
ihme
Sä tietysti tunnet oman miehen ja tiedät millon valehtelee mutta kerron kuitenkin syyt miksi tuo ei menisi läpi meillä.

Yöllä oli pakkasta, ihan sama missä päin Suomea asutte, pakkasta oli. Vaikka kuka tahansa voi sammua mihin tahansa, ei kukaan selviä vaurioitta yötä ulkona pakkasessa. Aivan varmasti ei ole nukkunut yötä ulkona. Se ei vaan ole mahdollista.

Missä sun mies pitää kännykkää? Jokainen, ja todellakin tarkoitan JOKAINEN, tuntemani mies pitää kännykkää housujen taskussa. Aivan varmasti huomaa kun puhelin soi. Jos kuitenkin ei ole jostain syystä ollut taskussa niin todennäkösesti, vaikka kuinka humalassa oli, on katsonut puhelinta ja joko huomannut että olet soittanut sata kertaa mutta päätti olla soittamatta takaisin tai sitten huomannut että puhelin on sammunut (olisi varmasti pistänyt takaisin päälle). Niin tai näin, joka tapauksessa mies on siis nähnyt että olet soittanut ja päättänyt olla vastaamatta/soittamatta takaisin. Oli ihminen kuinka humalassa tahansa, kyllä sitä tulee sitä puhelinta katsottua.

Ei menisi läpi meillä ikinä!! Mutta sä tunnet miehesi ja tiedät minkä olet valmis anteeksi antaminen.
 
täh
[quote="PieniTytönTylleröinen" sen verran mun on pakko luottaa et kertoisi kyllä jos olisi ollut panemassa..


Ap,Uskotko ihan tosissas että miehesi kertoisi sinulle jos olisi ollut PANEMASSA?
Kaikkea sitä lukeakkin.Ei taatusti kertoisi sulle TOTUUTTA.MIETTIPPÄ HIUKAN !
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ja sen verran mun on pakko luottaa et kertoisi kyllä jos olisi ollut panemassa..sen verran elämänoppia tuollakin äijällä on ja toivottavasti sitä järkeäkin...
Wtf? :eek: :LOL:
No joo. Sovitaan sitten vaikka niin :D
(ei jessus... :headwall: )
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
itse asiassa tää oli kolmas kerta, meidän yhteisenä aikana(5v) mä pidän hyvin tarkkaa lukua menoista :whistle:
ja ne kax viime kertasta ei mennyt kauhee hyvin selityksillä läpi.....eihän sitä koskaan voi varmax uskoa, mä en ainakaan meiän tilanteessa...
...ja nyt yhtäkkiä kaikki on tylleröisen mielestä taas ihan ok ja jos on käynyt paneen jotain toista niin tottakai se ukko sen kertois hänelle...

Olenko ainoa joka on vähän että WTF?
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
itse asiassa tää oli kolmas kerta, meidän yhteisenä aikana(5v) mä pidän hyvin tarkkaa lukua menoista :whistle:
ja ne kax viime kertasta ei mennyt kauhee hyvin selityksillä läpi.....eihän sitä koskaan voi varmax uskoa, mä en ainakaan meiän tilanteessa...
...ja nyt yhtäkkiä kaikki on tylleröisen mielestä taas ihan ok ja jos on käynyt paneen jotain toista niin tottakai se ukko sen kertois hänelle...

Olenko ainoa joka on vähän että WTF?

peesi
 
mä luulen et itse olin oikeasti kans niin sinisilmäinen mieheni suhteen et olisin uskonut. nyt vaan näyttää mun silmiin niin kamalalta valehtelulta että :ashamed: ja toiseks.. aika harva kertoo kysyttäessä tai muutenkaan pettäneensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Oho :eek:

Musta ukon selitys oli ehkä huonoin aikoihin :whistle:
Mutta pakko myöntää, että se sopii mainiosti yhteen vaimon selitykseen siitä, että kyllä mies kertoisi jos olisi ollut panemassa toista :whistle:
Toi kyllä totta.Toivottavasti luoja säästää mut ihan käsittämättömältä sinisilmäsyydeltä. Kyllähän luottamus kumppaniinsa on tärkeintä mutta..miten sen kauniisti muotoilisi.. Ei nyt sentään tyhmä tarvitse olla :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
En jaksa lukea kaikkia kommentteja,mutta mun elämä ei todellakaan kaadu siihen jos mies sammuu tai on sammumatta,oksentaa takilleen tai on oksentamatta,en tarkoita toki että käytös olisi kovin hyväksyttävää,mutta kyllä ihminen voi olla hyvä ja kunnollinen tuollaisten virheidensäkin kera.On tainnut minullakin joskus tulla uni ja oksennus väärässä paikassa väärään aikaan,ja anteeksi olen saanut ja anteeksi olen antanut moiset asiat!
Täysin samaa mieltä!!
 
elämänkokemukselle tarkoitin sitä et kun se on perustanut perheen niin ei alkais kyllä semmosta peliä pitään et juoksis naisissa tai jonkun naisen perässä ja kuitenkin asuis samankaton alla....

:LOL: Sori, oli ihan PAKKO!
 
Turkilmas
Mä en ole sen enempää valmis asiasta puhumaan, mutta sanonpa vaan että aikalailla kurjasti ja mustavalkoisesti täällä porukat nyt ajattelee. Ja sitten on vielä selvää tietämättömyyttä asioista ilmassa.

Okei, muakin epäilyttää tuo ulkona nukkuminen, on totta että noilla pakkasilla ei kyllä yksikään ihminen nuku ulkona. Ja tuo puhelinkin pikkuisen epäilyttää.

Kuitenkin TIEDÄN että ihminen voi juoda itsensä tolkuttomaan tilaan. Joiltain vaan puuttuu se raja joka toisilla on luontaisesti. Ei siis osaa lopettaa juomistaan ennen kuin tolkku on täysin pois. Ja voitte vaan kuvitella miten pahalta tämmöisestä ihmisestä itsestään tuollainen tuntuu.Kun kuitenkin tykkäisi joskus vaikka just ystävien kanssa ottaa,mutta aina menee vaan överiksi. Tällainen ihminen on itsekin huolissaan omasta tilastaan ja pelkää että menettää vielä joskus henkensä juomisellaan/kännissä toikkaroinnillaan.

Ja on helppoa sanoa että sitten sais äijä lähteä tai olla vallan juomatta. Jos kumppani on muuten täydellinen, ottaa harvoin, on luotettava eikä väkivaltainen. Ainoa ongelma on että ei osaa ottaa viinaa. Täysabsolutismi on tietty toinen vaihtoehto,mutta varmasti jokainen ymmärtää ettei välttämättä niin kovin helppo päätös. Etenkin kun aika kultaa muistot ja kun on tarpeeksi kauan ottamatta, niin kuvittelee että tällä kertaa osaa ottaa oikein ja maltillisesti...saadakseen taas nenilleen.

No juu,lähti rönsyilemään. Jos ap:n mies on yrjönnyt vielä päälleenkin (tuskin selvinpäin tai krapulassa on näin tehnyt, eli varmasti kännissä on tullut oksu), niin käsi sydämelle naiset: miten moni on niin munan puutteessa että yrjöinen kännikala kelpaa petiseuraksi? Mun mielestä ainakin on aikalailla epätodennäköistä että umpikännisellä kävis flaksi.

No joo... mun pointti on varmaan se, että hyvät naiset: asiat ei aina ole mustavalkoisia ja jos ja kun TE näette ihan selvästi ap:n kirjoituksista että mies on ollut naiskentelemassa, niin välttämättä se ei kuitenkaan ole niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ja sen verran mun on pakko luottaa et kertoisi kyllä jos olisi ollut panemassa..sen verran elämänoppia tuollakin äijällä on ja toivottavasti sitä järkeäkin...
Wtf? :eek: :LOL:
No joo. Sovitaan sitten vaikka niin :D
(ei jessus... :headwall: )
:D No tuohan nyt on ihan selvää varmasti kaikille, että ihan ensimmäisenähän se mies kertois, että btw, kävin kiksauttaan yhtä toista muijaa. ;) Ja jatkais, että eikö olekkin ihanaa kun voit luottaa muhun, että mä aina kerron tälläiset petttämisjutut heti... :whistle: :LOL:

Ei vaan, varmasti raskasta aikaa pienelle tytöntyllerölle, vaikka täällä antaakin ymmärtää että kaikki ok. :hug:

 
PieniTytönTylleröinen Voimia sinulle :hug: On aivan pakko kommentoida tilannettasi(vaikka aiheen puimisen jo varmasti haluatkin lopettaa :/ ), että kyllä meillä olisi mies saanut pakata kamansa ja häipyä, jos tuollaisen tempun olisi tehnyt! Miten epäkunnioittavaa ja loukkaavaa sinua kohtaan - olet viimeisilläsi raskaana, herranjumala! - vaikkei olisikaan ollut vieraissa. Kyllä pitäisi aikuisen miehen osata sen verran käyttäytyä, ettei ryyppää itseään tuohon kuntoon ja sammu porttikäytäviin ja anna raskaana olevan vaimon murehtia kotona. Ja teillä on jo entuudestaan yksi lapsi, joka ei todellakaan ansaitse moista "isänmallia".

Jaksamista!

T. Carmen (toukokuisista)

 

Yhteistyössä