ja toistamiseen mies jäänyt teilleen..

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
itse asiassa tää oli kolmas kerta, meidän yhteisenä aikana(5v) mä pidän hyvin tarkkaa lukua menoista :whistle:
ja ne kax viime kertasta ei mennyt kauhee hyvin selityksillä läpi.....eihän sitä koskaan voi varmax uskoa, mä en ainakaan meiän tilanteessa...
meillä toinen lapsi syntyy toukokuussa ja tyttö 4v kesällä

mitä tarkoitit tuolla ettei voi varmaksi uskoa? jokainen tekee omat valintansa mitä uskoo ja mitä ei, mutta jos tuolleen useamman kerran jää teilleen ja selityksetkin on mitä on..niin kyllä mä jo heittäisin mäkeen..ja olisin jo lähes varma, että vieraissa käy...
 
IhanaValo
:hug: Voin vaan kuvitella..

Aika epäilyttävältä kuulostaa tuo selitys, ei menis läpi jos miun mies sanois noin, kato jos mies käyttäytyy jotenkin eri tavalla kuin normaalisti.
 
Joo, eipä menis mullekaan läpi!
Porttikongiin.... heh, heh...
Ja missähän se toinen kaveri sit oli, jos ei kerta ollu mukana sammumassa siellä porttikongissa ;)
Voi hyvää päivää!

Taitaa nyt olla teillä kunnon keskustelun paikka.
Pistäppä se mies tilille!

Jaksuja!

PP, Toukokuisista kanssa
 
myötätuntoinen
Joko on mies kotiutunu? ja seliitys oli.... mä en ainakaan tuota purematta nielis. Tsekkaa vaatteet jos ne paljastais jotain. sillä mahtais olla likaset jos on todella pihalla nukkunu. miksei sit menny kaverin työ yöksi jos yhdes oli liikkeellä eikä kotiin jaksanu.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsa Possu:
Joo, eipä menis mullekaan läpi!
Porttikongiin.... heh, heh...
Ja missähän se toinen kaveri sit oli, jos ei kerta ollu mukana sammumassa siellä porttikongissa ;)
Voi hyvää päivää!

Taitaa nyt olla teillä kunnon keskustelun paikka.
Pistäppä se mies tilille!

Jaksuja!

PP, Toukokuisista kanssa
peesi...ja nuuhkaise vehkeet ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja clarissa82:
Mitäs jos me naiset joskus samalla tavalla?! Kyllä olis piru irti varmasti.. :kieh:
Tosin itsestäni ei varmaan koskaan olis sellasta tekemään :ashamed:
Mä lähdin kerran miehen siskolle lasten kanssa, tarkoituksena jäädä sinne yöks enkä mitään ilmotellut! Päätin etten ees vastaa miehelle puhelimeen jos soittaa. No, en tietenkään voinu olla vastaamatta, ja se oli ihan huolissaan että onko ajettu metsään tai jotain ku viivytään niin kauan... Ja MULLE tuli paha mieli kun sain sen huolestumaan :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja clarissa82:
Mitäs jos me naiset joskus samalla tavalla?! Kyllä olis piru irti varmasti.. :kieh:
Tosin itsestäni ei varmaan koskaan olis sellasta tekemään :ashamed:
Mä lähdin kerran miehen siskolle lasten kanssa, tarkoituksena jäädä sinne yöks enkä mitään ilmotellut! Päätin etten ees vastaa miehelle puhelimeen jos soittaa. No, en tietenkään voinu olla vastaamatta, ja se oli ihan huolissaan että onko ajettu metsään tai jotain ku viivytään niin kauan... Ja MULLE tuli paha mieli kun sain sen huolestumaan :headwall:
No tuo huolestuminen siinä pahinta onkin! Siis kun ei tiedä, että onko sattunut jotain, onko se ukko sammunu johonkin, ryöstetty ja hakattu, kaatunut ja lyönyt päänsä vai onko se just vieraissa vai kaverin sohvalla nukkumassa. Siinä ehtii muutaman aamuyön tuntina nähdä sielunsa silmin kaikki kauhukuvat vieraasta naisesta ensiapupoliin ja poliisiin. Mutta eihän mies sitä tajua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja clarissa82:
Mitäs jos me naiset joskus samalla tavalla?! Kyllä olis piru irti varmasti.. :kieh:
Tosin itsestäni ei varmaan koskaan olis sellasta tekemään :ashamed:
Mä olen miettinyt ihan samaa..jumalauta ku mä sammuisin johki pihalle,tai soittasin kotiin yöllä kun oisin eksyny tai ku en sais ulko-ovea auki tms.ukko varmaan kuittailis siitä kyllästymiseen asti.. :eek:

Ap,kunnon tentti päälle!Ja kysy suoraan onko pettänyt sua ja missäs se porttikongi sitten sijaitsee jne..Kyl sen huomaa jos valehtelee.Jaksuja :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja clarissa82:
Mitäs jos me naiset joskus samalla tavalla?! Kyllä olis piru irti varmasti.. :kieh:
Tosin itsestäni ei varmaan koskaan olis sellasta tekemään :ashamed:
Mä lähdin kerran miehen siskolle lasten kanssa, tarkoituksena jäädä sinne yöks enkä mitään ilmotellut! Päätin etten ees vastaa miehelle puhelimeen jos soittaa. No, en tietenkään voinu olla vastaamatta, ja se oli ihan huolissaan että onko ajettu metsään tai jotain ku viivytään niin kauan... Ja MULLE tuli paha mieli kun sain sen huolestumaan :headwall:
No tuo huolestuminen siinä pahinta onkin! Siis kun ei tiedä, että onko sattunut jotain, onko se ukko sammunu johonkin, ryöstetty ja hakattu, kaatunut ja lyönyt päänsä vai onko se just vieraissa vai kaverin sohvalla nukkumassa. Siinä ehtii muutaman aamuyön tuntina nähdä sielunsa silmin kaikki kauhukuvat vieraasta naisesta ensiapupoliin ja poliisiin. Mutta eihän mies sitä tajua!
Niin just. Eikä uskalla kunnolla olla edes raivona kun ajattelee että jospa sille sittenkin on sattunut jotain, ja viimiset ajatukset miehestä on olleet vihasia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja clarissa82:
Mitäs jos me naiset joskus samalla tavalla?! Kyllä olis piru irti varmasti.. :kieh:
Tosin itsestäni ei varmaan koskaan olis sellasta tekemään :ashamed:
Mä lähdin kerran miehen siskolle lasten kanssa, tarkoituksena jäädä sinne yöks enkä mitään ilmotellut! Päätin etten ees vastaa miehelle puhelimeen jos soittaa. No, en tietenkään voinu olla vastaamatta, ja se oli ihan huolissaan että onko ajettu metsään tai jotain ku viivytään niin kauan... Ja MULLE tuli paha mieli kun sain sen huolestumaan :headwall:
No tuo huolestuminen siinä pahinta onkin! Siis kun ei tiedä, että onko sattunut jotain, onko se ukko sammunu johonkin, ryöstetty ja hakattu, kaatunut ja lyönyt päänsä vai onko se just vieraissa vai kaverin sohvalla nukkumassa. Siinä ehtii muutaman aamuyön tuntina nähdä sielunsa silmin kaikki kauhukuvat vieraasta naisesta ensiapupoliin ja poliisiin. Mutta eihän mies sitä tajua!
Niimpä.Ja munki ukko kerran sammunu ulos tuhannen päissään..Tuli kyl kotiin,mut vast muutama tunti baarien sulkeutumisen jälkeen..Mietin aina vaan et jos olis ollut kovat pakkaset.. :'( Tai koska tulee seuraava kerta ja kuinka sitten käy.. :/ On se nyt saakeli kumma kun aikuiset ukot ei osaa itsestään huolehtia.. :headwall:
 
no voi kele! mä inhoon NIIIIN paljon sitä kun tuo on muutaman kerran jääny huinimaan jonneki, eikä vastannu puhelimeen ja sit horjunu kotiin - no, nyt luulis sen vihdoin tajunneen, et ei tollasta tehdä.
Ap:lle iso :hug: ja jaksamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Kantakaa naiset ristinne tyynesti ja arvokkaasti, sillä kas, pojat on poikia, vai mitä????
Ja tätä kommenttia "pojat on poikia" todellakin inhoan sydämeni pohjasta varsinkin naisten hokemana, sillä näin päästetään miehet täysin vastuusta. Onko "tytöt tyttöjä"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Niin just. Eikä uskalla kunnolla olla edes raivona kun ajattelee että jospa sille sittenkin on sattunut jotain, ja viimiset ajatukset miehestä on olleet vihasia.
Ensin tulee se ylitsepyyhkivä raivo, että ei sitten ole viitsinyt ilmoittaa, sitten alkaa tulla niitä no joo, se on panemassa jotain toista akkaa. Sitten noin seitsemännen puhelun jälkeen alkaa tulla se huoli, että mitäs jos on sattunu jotain. Ja sitten kun sen rontin viimein saa kiinni, niin on itse jo ihan hysteerinen ja itkee huolesta ja raivosta ja toinen vaan ihmettelee, että "mitäs mulle nyt vois sattua!" Just!

Mähän tässä joku viikko sitten soitin jo poliisille ja ensiapupolille kun ukko oli yli vuorokauden kateissa ja sen piti olla työmatkalla eli ajaa pitkää matkaa yötä vasten autolla. Lopulta soitin sen äidille ja eikös mitä, se oli siskonsa miehen kanssa niiden mökillä ryyppäämässä. Ei ollu uskaltanu mulle kertoa että on dokaamaan lähdössä kun oli 2 edellistä viikonloppuakin ollu ensin työmatkalla ja sitten liiton ryyppyreissulla. Ihan vähän olin kiitollinen sille! Jospa se nyt tajuaisi, että ei VOI hävitä tolleen mitään ilmoittamatta!
 
Ärsyttävää!

Joo, ei naisilta luonnistu tommonen käytös.
Mä joskus menin kaverille istuu iltaa, enkä sitte kuullu kun mies soitti.
Siitä meni noin tunti kun olin kotiovella, jolloin isäntä soitti uudestaan, enkä sit viittiny vastata kun just olin kotona. Johan isäntä ehti laittaa äkäsen tekstarin, kun ei musta kuulu!
Olin siis kateissa kokonaisen tunnin! Isännän katoamisreissuista en ees jaksa alkaa kertoa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Niin just. Eikä uskalla kunnolla olla edes raivona kun ajattelee että jospa sille sittenkin on sattunut jotain, ja viimiset ajatukset miehestä on olleet vihasia.
Ensin tulee se ylitsepyyhkivä raivo, että ei sitten ole viitsinyt ilmoittaa, sitten alkaa tulla niitä no joo, se on panemassa jotain toista akkaa. Sitten noin seitsemännen puhelun jälkeen alkaa tulla se huoli, että mitäs jos on sattunu jotain. Ja sitten kun sen rontin viimein saa kiinni, niin on itse jo ihan hysteerinen ja itkee huolesta ja raivosta ja toinen vaan ihmettelee, että "mitäs mulle nyt vois sattua!" Just!

Mähän tässä joku viikko sitten soitin jo poliisille ja ensiapupolille kun ukko oli yli vuorokauden kateissa ja sen piti olla työmatkalla eli ajaa pitkää matkaa yötä vasten autolla. Lopulta soitin sen äidille ja eikös mitä, se oli siskonsa miehen kanssa niiden mökillä ryyppäämässä. Ei ollu uskaltanu mulle kertoa että on dokaamaan lähdössä kun oli 2 edellistä viikonloppuakin ollu ensin työmatkalla ja sitten liiton ryyppyreissulla. Ihan vähän olin kiitollinen sille! Jospa se nyt tajuaisi, että ei VOI hävitä tolleen mitään ilmoittamatta!
Mun mies on kans jokusen kerran jääny johonki juopottelemaan, eikä oo sen takia ilmottanu etten mä suutu :eek: :headwall: Eikös olis kuitenkin pienempi paha että suuttuisin siitä että jää juopottelemaan, kuin se että suutun miljoonasta asiasta? Ja kun oikeesti on ihmisellä oikeus juopotellakin kavereittensa kanssa, en mä siitä niin hernettä vetäis nenään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mun mies on kans jokusen kerran jääny johonki juopottelemaan, eikä oo sen takia ilmottanu etten mä suutu :eek: :headwall: Eikös olis kuitenkin pienempi paha että suuttuisin siitä että jää juopottelemaan, kuin se että suutun miljoonasta asiasta? Ja kun oikeesti on ihmisellä oikeus juopotellakin kavereittensa kanssa, en mä siitä niin hernettä vetäis nenään.
No siis peesiä taas. Näin just! Enemmän se valehtelu tai kertomatta jättäminen suututtaa sen huolen ja muun raivon päälle kun se, että kertoisi suoraan mitä on tekemässä! Omituinen tuo miesten ajatusmaailma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Pojat on poikia :xmas:
Se, mitä mieheltään suostuu sietämään, on kyllä naisesta ihan itsestään kiinni.
Ja se, mitä selityksiä nielee. Paljonko itseään kunnioittaa.
Kaikesta muusta olen kanssasi samaa mieltä, mutta tuota ensimmäistä lausettasi en suostu nielemään.
Itse asiassa olen noin keskimäärin kerran vuodessa hävinnyt lenkillä ollessani niin, että olen tullut baarin kautta vasta kahden jälkeen yöllä kotiin. Yleensä mies on ollut täysi kakkakasa koko päivän. En suostu todellakaan kuuntelemaan tuollaista, vaan herättelen miestä hiukan. "Tytöt on tyttöjä". Epäkypsää käytöstä, tiedän sen, mutta minun jästipäähäni ei aina oikein muu tunnu tehoavan. Ja kun näin teen, olen kyllä todellakin irtioton tarpeessa itsekin. Suosittelen erittäin lämpimästi. Toimii ainakin meillä. Mutta kertaakaan en ole vielä jäänyt yöksi minnekään enkä aio jäädä.
 
Niin moni muija täällä uskoo miestensä häipymisjuttuihin.Niin varmaan tämäkin ap.Naimas ollut,uskokaa vaan.Eipä se toinen kaveri totuutta kertonut kun ei edes numeroa voinut antaa.Elikkä salasi ap miehen olinpaikan.Minuun ei tuo tarina uppoaisi.Auta armias jos muija tekis jotain tämmöistä.Saisi kenkää just.Miehet saa aina anteeksi ja heitä uskotaan.Jos ap ukol kolmas kerta.Niin ihmettelen jos uskoo ukkonsa selityksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja sikke:
Kantakaa naiset ristinne tyynesti ja arvokkaasti, sillä kas, pojat on poikia, vai mitä????
Ja tätä kommenttia "pojat on poikia" todellakin inhoan sydämeni pohjasta varsinkin naisten hokemana, sillä näin päästetään miehet täysin vastuusta. Onko "tytöt tyttöjä"?
Mä heitin sen ainakin täysin vitsinä. Ihan vaan siksi, että en voi lakata ihmettelemästä mitä kaikkea skeidaa toiset suostuu miehiltään sietämään, kerta toisensa jälkeen, ajatellen vissiin juuri niin että pojat on poikia, miehet nyt on semmosia...
 

Yhteistyössä