IVF Toukokuussa

Meikku: Hirmuisesti onnea. Puhaltelet sitten vastavuoroisesti mulle niitä tuulia :LOL: Sitä mä jäin ihmettelemään, että miten sä noilla arvoilla sait haamuviivan aikaiseksi? Mä kun sain aikoinaan haamun niin HCG oli 37 ja kun hcg meni yli sadan oli jo ihan selvä plussa.

Mariska: :hug: Voimia sulle.

Huomenna aamulla punktio. Nyt rupee jo selkeää turvotusta olemaan ja liikkumista pitää rauhoittaa. Kunhan eivät liian aikaisin poksahtele.

Päiville vielä onnea kyytiläisistä. Hienoa kun molemmat lähti jakaantumaan
 
Ihanaa Meikku! :hug: Onnea ihan tuhottomasti! :heart:

Mariska voimia :hug:

Siisamille onnea punktioon!

on: se olis punktio edessä maanantaina!! Jännittää ihan sikana.
Tosin tulos ei kyllä ole häävi, ultrassa näkyi tasan kolme potentiaalista
follia, muut jäivät pieniksi.. että katotaan nyt tuleeko sieltä
mitään. Jos edes yksi, niin olisin tyytyväinen.
Vaihtoehtona olis ollut keskeyttää hoito.. mutta nou tänks, tää
homma katotaan nyt loppuun asti.
Niin ja mahdollinen siirto olis sitten torstaina.
Niin ja pregnylin pistän la-iltana, 7500IU.

Huomisen testaajille mieletön plussatuuli+++ :whistle:
ja heti tänne tulokset kertomaan.
 
Hitsiläinen Meikku!! Huippua!!!
Tuo sinun innoStus tarttuu meihinkin ja kohta alkaa Plussaa tulla ja Bonuksia kans!
Ihanaa kuulla ilouutisia- se siis ON MAHDOLLISTA meille muillekin!!!
Jipii! :heart: :flower: :hug: :wave:
 
Meikku Voi jee miten ihanaa!! Onnea oikein kovasti! :hug:

Mariska :hug: Vielä on toivoa, voimia sinulle!

Päivi Kiva kuulla sinustakin! Plussatuulia kyytiläisille!

Siisami ja Iitukka Rautahermoja punktioon ja siirron odotteluun!

Halla Nostan hattua teidän vahvuudelle 1 hoitokerran päätöksen suhteen. Itse en taida siihen pystyäkään vaikka etukäteen niin olin ajatellut. Ehkä se johtuu siitä, että adoptioinfossa käydessämme tuli sellainen ole, ettei se olekaan ehkä meidän juttu, kun ikä alkaa tulla vastaan. Ehkä sitten sijaisvanhemmuus, jos en jatkossa näitä hoitoja jaksa tms.

Martta Petipuuhat on täällä ollu vähän pannassa sen lievän hyperin takia. Nyt alkaa olo olla normaali sillä saralla, joten voisi taas antautua nautinnolle ilman pelkoa kivusta. Lugemömmö ei kyl oikein kiihota...

Heksamiina lämpöisiä plussatuulia huomiseen aamuun! :heart:

Tasapuolisesti tsemppiä myös kaikille muille! Nyt ei pysty enää kirjottelemaan, päänsärky yltyy. Maha on täydellinen menkkapömppö, kuumeinen olo ja viluttaa. Tänään ei onneksi ole vielä vuotoa näkynyt. Toivo elää kuitenkin vielä pienellä liekillä.
 
ONNEA MEIKKU!!!!!! :hug: :flower: Mahtavaa!!!! Toivotaan et tarttuu muihin pinolaisiin... =)

Tsempitystä kaikille tasapuolisesti punktioon, siirtoon tai piinailuun!!! Missä vaiheessa kukin on menossa!!

Heksamiina ++++++ toivon totisesti että testi näyttää positiivista!!!

Oma (.) Menkat on oikeen kunnon menkat, ei tuhrua. Nyt pp 11 tein testin ja negaa näytti. Aamulla soittelen gyn. pkl:lle, et saako luget nyt sit lopettaa. On sit pääkoppa niin herkillä et pidättelen itkua kaiken aikaa, en tiedä miten työpäivä sujuu, työkaverit ei juurikaan tiedä asiasta joten oman positiivisen ja iloisen itseni esittäminen voi olla hieman hankalaa. Mietin kyllä sairasloman hakemistakin, aivot ei jostain syystä pysy työasioissa!! Et täällä istutaan silmät punareunasena ja turvonneena...
 
Heksamiina Iso halaus ja onnea, onnea! :heart:

Mariska Olen niin pahoillani. Silmät vesissä työpöydän ääressä istun ja pala nousee kurkkuun.. Mitä ne sieltä gynikseltä sanoi? Lämmin halaus sinulle ja voimia tähän päivään.
 
Paljon onnea Meikku ja Heksamiina!! :heart:

:hug: sinulle Mariska, pettymys on varmasti sanoin kuvaamaton.

Itsellä ahdistuksentunne kasvanut eilisestä, menkkamaisia kipuja illalla
ja tänä aamuna rinnatkin laskeutuneet omiin mittoihinsa.
tosi inhottavaa tämmöinen oireilu/oireettomuus. mielenterveys varmaan
rupee oireilemaan seuraavaksi :headwall:
 
Ensin pahoittelut että olen ollut muutaman päivän poissa täältä. Tein haamun pp12, mutta halusin varmistaa sen ennen kuin teille ilmoitan. Tänään (pp14) HCG oli 286, eli hyvä raskaus.

Arvatkaa olenko itkenyt onnen kyyneleitä!!! Ultraan menen juhannuksen jälkeen, jolloin sydämen äänetkin näkyy. Ja ne näkyy ihan varmasti - olen päättänyt niin.

Soitin Väestöliitton ja siellä suljettiin kohdun ulkoinen pois tuon tuloksen johdosta. Sehän minulle oli jouluna, joten pelkäsin aivan hurjasti sitä. Tuulimuna se voi toki olla, mutta eihän se sitä ole! Niin ja sain luvan lopettaa Luget tähän. Niillä ei ole enää tässä vaiheessa merkitysta raskauden jatkamisessa.

Onnittelut Meikulle ja Heksamiinalle! Meillä onkin ollut hyvä kolmen plussan rivi!

Muille toivottelen plussatuulia ja tsemppiä toimenpiteisiin! Mukavaa viikonloppua!

Puppeli
 
Kiitos kaikille osanotosta. Lämmitää kyllä mieltä kovasti!!!!

ONNEA HEKSAMIINA JA PUPPELI!!!! :hug:

Soitin just gynelle, mun lääkärikään ei millään halunnut uskoa että 2 top alkiolla ei onnistuisi... Käski nyt varmuuden vuoksi odotella maanantaihin ja jatkaa lugeja. Maanantaille lab veritestiin tarkistamaan tilanne. Lääkäri kyllä vielä sano et huono ennuste on.
Jos on nega, seuraava PAS on vasta elokuulla ja kesä aika pitäisi huilata. Pettymys on kyllä sanoinkuvaamattoman suuri.
Kyselin jo onko mitään millä luomuraskauden mahdollisuutta voitaisiin kasvattaa kesän aikana (hormoneja tai lääkkeitä), mut lääkäri oli sitä mieltä et lepo olis kaikista paras. Lähinnä ilmeisesti tarkoitti henkistä lepoa kaikesta tästä (itkin nimittäin vuolaasti puhelimessa...).

Aika lailla olen jo kirveen kaivoon heittänyt!
 
Ihanaa Puppeli, paljon onnea!!! :flower: Toivottavasti kaikki menee sinulla jatkossakin hyvin!
Minäkin soitin Väestöliittoon heti aamutuimaan. Menen verikokeisiin maanantaina (toivottavasti tulos on hyvä..!!) ja ensimmäinen ultra varattiin 16.6. Luget laitoin viimeisen kerran eilisiltana, eikä niitä kuulemma tarvitse enää jatkaa. Oon ihan varma, että mun lääkärillä kyllä leuat loksahtaa, kun kuulee tästä plussasta - hänhän oli vielä kuukausi sitten todella pessimistinen meidän suhteen. Mutta hyvä näin =)

Kiitos kaikille onnitteluista! Pidän koko sydämestäni peukkuja, että tämä plussatuuli jatkaa kulkuaan tässä pinossa! Tsemppiä ja ++++ kaikille! Käyn täällä kyllä jatkossakin kurkkimassa kuulumisia.
 
Meikku, Heksamiina ja Puppeli :flower: :flower: :flower:
Mariskalle haleja, vielä on kuitenkin toivoa, ei heitetä sitä kaivoon.
Spektra: Mä käyn aina yliopiston apteekissa, sinne päivittyy tiedot tosi nopeesti, tänäänkin jouduin nyt sit vaan maksamaan sen 3?.

(.) juu, mulla siis jatketaan vielä 2 ylimääräistä päivää gonalia ja sit la ja su orgalutranit ja maanantaina uuteen ultraan. 7 siellä näkyi tänään, joista 4 kpl 12 mm kokoisia vasta. En nyt sitten tiedä, koska on punktio, voi olla, et menee jopa ens perjantaille. Limis oli sentään riittävä, yli 7mm.
 
Heksamiina: laitatko minulle yksityisviestinä (ellet tänne laita) paljonko sun arvo oli maanantaina. Olisi kiva tietää.

Vetäydyn itsekin tästä taustalle jatkamaan odotusta ystäväni kanssa joka on yhtä aikaa raskaana. Kiitokset kaikille tsemppauksista ja plussatuulista! Laitan ne puhaltamaan nyt teille.
 
Voi puppeli miten ihanaa! Onnea!! :heart: :hug:

Mitenkäs siisamin punktio on mennyt?
Millaisen saaliin sait? Tuu kertomaan kun jaksat.

Ite alan olla jo täpinöissä maanantaita odotellessa.
Toivon niin kovasti että sieltä edes se yksi munis saataisiin
ja päästäis siirtoon asti.. kaikki paikat ristissä ja yläkerran setää
anellen että onnistuttais..

Mitenkäs muut piinailijat jakselee??
Sitronella, Halla ja Martta taitaa olla seuraavia
testaajia, onnea matkaan ja plussatulia teille myös!+++ :whistle:
 
ONNEA MEIKKU, HEKSAMIINA JA PUPPELI!!! :heart: :heart: :heart:
Teillä siis oli juuri oikeat oireettomuudet!

Mariska, olen tosi pahoillani puolestanne. Onneksi on pian kesä ja jospa se PAS toisi elokuussa odotetun tuloksen.

Sitten omaa napaa...Pettymys toisensa jälkeen näyttää tänne tulevan, nyt jo taitaa kolmas kerta, että haalea plussa tulee ja pp 14 hcg vain 32. Yrittihän hoitaja toki lohdutella ja tsempata odottamaan ensi viikolle, jolloin tehdään uusi koe. Itse en vain oikein usko kahden jo samanlaisen pettymyksen kokeneena. Meillähän ei mennyt pakasteeseen mitään huonojen alkioiden takia, joten syksyllä pitäisi aloittaa koko rumba uudestaa....jos jaksaa.

Aurinkoista kesää koko ketjulle ja toivotaan vielä paljon vahvoja plussia tänne!
 
Mariska: :hug:

Heksamiina ja Puppeli: :heart: Onnea kovasti ja tarrasukkia pikkuisille.

Kummi: :hug: Pidetään peukkuja, että tää pikkuinen jaksaisi kuitenkin roikkua kyydissä. Itsellä on ollut kerran sama tilanne.

Meillä saaliina 9 tai 10 munsasolua. Varmuutta niiden kypsyydestä ja laadusta ei kuitenkaan vielä ole. Huomenna pitäis biologin soittaa kuinka ovat hedelmöittyneet. Tällä kertaa olen paljon paremmassa kunnossa ja särkylääkkeillä olo ihan ok. Vatsan turvotus taitaa olla ikävin oire.

Kuinka monelle teistä on siirretty kaksi alkiota ja onko lääkäri puhunut kolmois- tai neloisraskauden riskistä? Pyysimme kahden alkion siirtoa ja toi monisikiöraskauden vaara nousi suurimmaksi syyksi miksi sitä ei suositeltu. Mun käsityksen mukaan edes kaksoisraskauden riski ei ole kauhean suuri kahden alkion siirrossa.
 
Heksamiina ja Puppeli: Upeeta, onnea, onnea, onnea! Nyt vedetään mahdollisimman moni mukaan tähän plussatiliin. Toivottavasti ensi viikolla plussien määrä tuplaantuu... !!! Nyt kaikki testailijat valmiina (ihan kuin ette olisikin :)

Muuten Puppeli, voiko tuosta hcg arvosta tosiaan päätellä että kyseessä ei voi olla kohdun ulkoinen raskaus? - sekin tieto helpottaisi.
Heksamiina: jos homma etenee ok ja ultrassa näkyy jotain, niin veikkaan että meidänkin lääkäri saattaa hämmästyä...se oli kyllä sen verran pessimistisen oloinen siirron yhteydessä... Onnea maanantain verikokeeseen, kerro sitten nummeroita meillekin. Ja mua jäi vielä pohdittuttaan ne sun luget, että laitoitko siis yhteensä 6 kpl päivässä vai tajusinko mä vaan väärin? Halla - myös mä luulin, että lugeja jatketaan plussankin jälkeen. Ainakin itse roikun niissä vielä ihan kiinni kun pelkään muuten menkkojen alkavan - tänään tuhrua ja kyllä tämä piinaa... Puppeli ja Heksamiina, eikä teillä pelkoa kun jätitte luget pois? Oisko ne sit kuitenkin turhia...?

Ja viel Halla - jo on kumma jos ei pääse nopsaan veritestiin? Eihän se vaadi kun lähetteen, ei lääkäriltä mene siihen ku minuutti... Kun huhtikuussa mentiin yksityiselle, mun piti saada tuore (alle vuoden vanha) HIV-testi. Soitin Naistenklinikalle ja kätilö lupas samantien pyytää lääkäriä kirjottaan lähetteen seuraavalle päivälle. Ei maksanut mitään se labrassakäynti. Luulis, että hcg:n kohdalla olis yhtä joustavaa...

Mariska - voimia maanantaihin ja veritestiin. :hug:

Tikru - nyt plussapallo kattoon, tämä tuuli saakin tarttua :)

Finttu - kovaa kasvukiritystä sinnepäin! toivottavasti munikset ottas huomiseksi luvatussa helteessä spurtin :)

Päivi - sulle varmaan siirrettiin molemmat, eikös? Oliko asia lääkärin puolesta ihan ok vai jouduitteko pyytämään sitä? Siisamikin pohti tätä kahden siirtoa - meille ei siitä varoteltu, muuta kuin että kaksoisraskaus on riskinä, mutta että toisaalta kahden siirrossa se toinen saattaa auttaa toista alkiota kiinnittymään eli tuloksena usein silti yksi alkioinen raskaus...Ymmärsin, että onnistumisprosentti on ollut parempi kun on siirretty kaksi. Siksi mekin se toinen haluttiin, jos se jelppais... Siisami, onko sulla maanantaina siirto edessä? Ja voit luottaa että täältä tulee sellainen plussapuhuri kohta sinnepäin, ettei paremmasta väliä :) Muuten, ihmettelin samaa eli miksi mulla tuli vain haamuplussa vaikka veriarvo oli huippuhyvä...

Kummi - :hug: voi surku... toipumista! Uskon että syksyllä jaksat taas, nyt vaan kesästä nauttimaan. Kesä antaa mahdollisuudet energian keruuseen eikä vähiten näihin hoitourakoihin. Itsekin pidän yhä tiukasti mielessä oman ivf jononi julkiselle...

Iitukka ja Spectra - onnea Pregnylointiin, toivottavasti piikit pysyy vakaasti kädessä :)
 
Mä soittelin kans eilen terkkariin että jos ensi viikolla veritestiin.
vastaus oli tyly että niitä ei vaan noin vain tehdä huvikseen.
selitin tilanteeni ni sanoi että ota sitten yhteyttä väestöliittoon kerta siellä olet
hoidossakin!! eihän minulla enää sinne hoitosuhdetta ole!
tietääkseni kuulun edelleen julkisen sairaanhoidonpiiriin, mutta saatava hoito on kuulema
rajallisempaa julkisella :kieh: voi v**** mikä hoitsu oli luurin päässä!
soitan siis alkuviikosta väestöliittoon ja pyydän omalta (entiseltä) lääkäriltä apuja,
eli vissiin sen pirun lähetteen.
huh, helpotti tää avautuminen :D
 

Yhteistyössä