IVF Toukokuussa

Puppeli ja Heksamiina - + + + + + + + + + - paljon onnea!!
Joo - tähän kelkkaan me kaikki muutkin tähdätään. Elekee jättäkö asemalle!! :LOL:
Huippua. Nyt alkaa mullakin jo vauhti hurmata. Voi että... Tää on jotain!
 
Onpas ihanaa! Täällä on taas päivän aikana plussattu! ONNEA PUPPELI! :heart:

Finttu onnea matkaan vauvanmunien kasvatukseen! Hyvä että antavat niille aikaa kypsyä! =)

Iitukka Lämmin kiitos puhureista ja samaa sinnekin päin + + + + :whistle:

Kummi :hug:

Siisami Mahtava saalis! Onnea ja ++++ :whistle:

Halla Sama täällä, KYSistä sanottiin myös, että luget menee plussatessa eka ultraan asti. Voisiko kyseessä olla tapauskohtaisesti se, kuinka paljon oma elimistö tuottaa keltarauhashormonia. Itselläni ei varmaan minkään vertaa (arvoja en muista), kun menkat ei ilman teroja tule. Ja mitä tulee veritestiin pääsyyn, niin meille tökättiin käteen automaattisesti labralähete oman paikkakunnan sairaalaan. Eroavaisuuksia tuntuu olevan suuntaan ja toiseen...
Mitkäs tuntemukset sinulla tänään?

Martta Onko fiilikset muuten parantuneet tänään sitten aamun (poislukien raivostuttavan hoitsupuhelun)?

Tikru Ihan sama fiilis! Tulee niin positiivinen olo, kun tähän pinoon on sattunut jo monta onnistumista. Toivo muidenkin puolesta vahvistuu.

Oma (.) on saanut tänään nauttia auringosta ja naurusta - oli työpaikan tykypäivä. Kyllä teki hyvää ajatella jotain muutakin välillä! Tänään ei juuri mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Eilinen kuumefiilis on tipotiessään. Olen ihan pihalla näiden heilahdusten kanssa, liekö hyvä vai huono merkki.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! B)
 
Kiitos kaikille onnitteluista :hug: Olo on vieläkin ihan epätodellinen. Taidan edelleen olla täysin pyörällä päästäni, kun en saa oiken nukuttuakaan.. Maha- ja selkäkivut jatkuvat, mikä hiukan pelottaa. Väestöliiton kätilö kyllä lohdutteli, että ne kuuluvat asiaan, mutta silti pieni huoli kalvaa. Onko teillä plussanneilla tullut oireita/oireet lisääntyneet? Mulla mahaa turvottaa, maha ja selkä kipuilee, rinnat ovat kasvaneet ja nännit tummentuneet.

Finttu: mä olen kärsinyt pitkään ohuesta kohdun limakalvosta. Luveris-hormonilla sitä saatiin paksunnettua, ja plussatessa mulla oli limis juuri tuon 7mm tai vähän yli. Ihan hyvä limis sulla siis. Jaksamisia sulle piikittelyihin ja punktiopäivän odotteluun.

Kummi: pidän peukkuja, että ensi viikon verikoe näyttää parempaa tulosta! :hug:

Siisamilla ja iitukalla oli punktio eilen? Toivottavasti teillä munikset hedelmöittyvät ja jakaantuvat hienosti! Tsemppiä maanantain siirtoon!

Mariskalle edelleen monta :hug: :hug: :hug:

Halla, Meikku ja Sitronella: laitoin Lugeja 100mg:n kapseleita 3 aamuin illoin eli 6 päivässä. Mäkin luulin, että Lugeja jatketaan jonnekin viikolle 10 tai 11 asti, kun olen jostain ketjusta niin lukenut, mutta näköjään mun kohdalla ei ainakaan niin toimita. Kätilö sanoi Väestöliitossa, että Luget voi lopettaa plussatestiin. Mun kohdalla kyseessä ei ainakaan voi olla se, että elimistö tuottaisi hyvin keltarauhashormonia, koska mullahan on kaikki hormoniarvot olleet suoraan sanottuna viturallaan (esim. estrogeenitaso ollut alhainen). Hiukan huolestuttaakin, että onko keskenmenoriski nyt ilman Lugeja isompi... Mutta kai vaan pitää luottaa asiansa (toivottavasti!) hyvin osaavien ammatti-ihmisten sanaan ja arvioon.

Roppakaupalla kaikille ++++-tuulia!!! Ootte mun ajatuksissa! Tulen maanantaina/tiistaina kertomaan verikokeen tuloksen. Aurinkoista viikonloppua! B)
 
Biologi sitten soitti niitä tuloksia. Kymmenestä munasolusta vain seitsemän oli käyttökelpoisia ja niistä vain neljä hedelmöittyi normaalisti. Nyt sitten panikoidaan maanantaille tuleeko niistä mitään siirrettävää. :(

Kyselin siitä kolmoisraskaudesta ja biologi piti sen mahdollisuutta todella pienenä. Todella nihkeästi kuitenkin suhtautui kahden alkion siirtoon. Mä kun kuulemma olen näin nuorikin. Ikää kuitenkin jo 33 ja viimeinen julkisen hoito menossa niin miksi hemmetissä ne ei voi siirtää kahta. Ihan mun tuuria päätyä Suomen ainoalle klinikalle missä suhtaudutaan todella nihkeästi kahden alkion siirtoon. Nyt tuli taas ihan semmoinen tunne ettei tää tälläkään kertaa onnistu :'(
 
Moi kaikille ja todella isot onnittelut kaikille plussaneille!!! :flower:

Mä silloin 3 viikkoa sitten ilmoittauduin tähän ketjuun mutta sitten tuli semmoinen olo että ei vaan jaksaisi kirjoitella...kuitenkin oon joka päivä käynyt täällä taustailemassa ja jännittänyt paljon kaikkien puolesta! Nyt kuitenkin haluaisi jakaa jonkun kanssa näitä tuntemuksia joka tosiaan ymmärtää, joten saanko vielä tulla mukaan tähän ketjuun...? Tuntuu että kukaan lähipiirissä ei oikeen tajua tätä!

No omaa napaa: Punktio tehtiin maanantaina jolloin saatiin 6 solua joista ensimmäisen yön aikana hedelmöittyi 4. Seuraavana päivänä labratäti soitti että vain 3 oli lähtenyt jakautumaan mutta olivat kaikki niin tasavertaisia (2-luokkaa) että odotetaan vielä yksi päivä. Torstaina sitten vielä yksi oli pudonnut pelistä ja jäljellä oli 2 kpl 8-soluisia (1-1.5 luokkaa). Meiltä kysyttiin silloin että halutaanko me siirtää ne molemmat, koska yhtä ne ei pakkaseen laita. No totta hemmetissä haluttiin!!! Eli nyt on sit jo pp3 koska pp:t lasketaan suunnitellusta siirtopäivästä, eli keskiviikosta. Testipäivä 11.06.

Ja jännittää niin maan pr....sti, mielialat ja usko menee niin laidasta laitaan ettei edes pystynyt ymmärtämään millaista tää piinailu on!! Niin, meillä tosiaan ensimmäinen hoito meneillään ja syy mun tukkeutuneet munanjohtimet.

Siisami: Tosi outoa että ne siellä niin nihkeästi suhtautuu kahden alkion siirtoon? Mä kuitenkin 10 vuotta sua nuorempi ja ihan suosiolla ne mulle kaksi siirsi. Toivottavasti saat käännetyä niiden päät ja saat kaksi kyytiin! Mutta kyllä se sitten onnistuu yhdelläkin!


 
MAYA82- täällä mennään siis samaa tahtia. Jännätään samoina päivinä.
Mä en osaa mitää tuntemuksia tässä vielä sanoa(ei ainakaan fyysisiä ole odotettavissakaan). Oli se punktio sen verran repostelua, että varmaan koko kalusto on vielä ihan kipee jo senkin takia. Meillekin KYSissä näytettiin vihreää valoa kahden alkion siirtoon, mutta kuten jo todettu: ei ollut kahta siirrettävää...

Tänä aamuna tuli ihan hirvee fiilis, niiden palstalaisten puolesta, joilla olotila on epävarma ja negatietoa odottelee... Että kun en tsempannut teitä! Anteeksi maalaisuuteni :ashamed: .
Te varsinkin tarvitsette nyt tsemppiä ja tukea. Se kun (omasta kokemuksesta) tuntuu niin väärälle, että toisilla onnistaa ja toisilla ei. Mutta pidetään nyt vaan lippu tangossa ja ellei tällä kertaa lähde, niin sitten vaan kohti uusia seikkailuja ...

:heart: Tiger
 
Tikru-72 Kiva kun on joku joka jännää samaan aikaan!! Ei mullakaan mitään tuntemuksia vielä ole paitsi että rinnat kuin melonit mutta sitä ne oli jo ennen lugeja että en tiedä mistä johtuu...missä vaiheessa jotain voisi jo tuntua? Eikös se alkio ihan näinä päivinä kiinnity, jos kiinnittyy? Iiiiik!!! :) Kyllä täytyy myöntää että tuntuu kuin 1 päivä olisi viikko eikä pysty mitään muuta ajattelee. Mutta kerro heti jos tulee jotain outoja tuntemuksia! Nyt vaan täytyy toivoa että plussatuuli jatkuu ja pitkään!!

 
Heippatirallaaa kaikille tasa-puolisesti...Täällähän on saatu iloisia PLUSSA uutisia :D Paljon onnea Meikulle, Heksamiinalle ja Puppelille :heart: :heart: :heart: Nauttikaa täysin rinnoin tulevasta raskaudesta, luottakaa siihen että kaikki menee hyvin....Teille joille pettymyksen tuulet ovat tuoneet ikäviä uutisia, lähetän koko :heart: lohdutusta ja helpotuksen halauksia, :hug:...Koittakaahan jaksaa ja sallikaa itsellenne kaikki ne tunteet joita tunnette....

((.)) Täällä mieliala vaihdellut raivosta aina itku hysteriaan saakka. Välillä toimintani on ollut maanista ja toisessa hetkessä istun sohvannurkassa lamaantuneena, silmät tyhjyyttä tuijottaen...Nyt rupee tällä naisella viiraamaan ja pahasti :LOL: . Mulla on mennyt ihan kaikki vaikeimman kaavan mukaan ja voimavarat ovat aivan finaalissa. Tällä hetkellä koen jaksamisen tasoni olevan sama kuin maassa luikertelevalla matosella :ashamed: . Hoitoni pitkittyi, synarelaa piti sumutella kohtuuttoman pitkään, jotta munasarjat lopettaisivat toimintansa, sillä mulle oli muodostunut vasempaan munasarjaan valtava kysta...Mut menkat alkoivat sit 21.5 ja pistokset aloitin 22.5 ->Menopur 150 iu 5 päivää. Kontrolli ua oli 27.5->Hyperin uhka, nestettä vatsaontelossa ja kohdussa + munasarjat olivat suurentuneet, pieniä munarakkuloita oli muodostumassa hillittömät määrät, limakalvo liian paksu = menkkavuoto ei ollut ollut kunnon tyhjennys vuotoa |O ja kysta oli vielä paikoillaan.
Hoitoa päätettiin jatkaa, mutta annosta pienennettiin puolella.

30.5 eli eilen kävin kontrolli ultrassa ja tilanne oli onneksi hyperin osalta rauhoittumaan päin! Kystä oli puhjennut ja kasvamassa oli enää vain 8 follia (*huutaa*). Follit olivat kasvaneet liian hitaasti ja punktio aikaa siirrettiin parilla päivällä + Menopur annos nostettiin takas 150iu.Limakalvo huono, ajatellen mahdollista siirtoa....Kaiken lisäksi mun hormoni arvoissa on edelleen häikkää, joten jatkotutkimuksiin mut jo laitettu...

Mut ei kai tässä oo muutakaan vaihtoehtoa kuin katsoa tää hoito loppuun ja toivoa, ettei hyperipeikko iske!!! Munasolujen + Mahdollisen siirron suhteen lääkäri ei juurikaan toivoa antanut...Sanoi et seuraava hoito sit toteutetaan, aivan erillä tavalla...Mut kaikille paljon jaksamista ja tsempitystä toivottelen

Kaikesta huolimatta koitetaan nauttia tulevasta kesästä ja sen tuomista ihanista asioista toivoo :heart: Puoli-enkeli
 
puoli-enkelille iso :hug: kuulostaa rankalta mutta älä vielä luovuta! Vaikeetahan se kuitenkin varmaan on...tsemppiä kuitenkin!

Mä varmaan kuvittelen mutta ihan kuin mahassa tuntuis sellaista outoa "nippailua" niinkuin kaikki sitä kutsuu. Tai vihlontaa, en osaa selittää...toiveajattelua...

Meinaatko Tikru testailla ennen virallista testipäivää? Oon itse niiiin malttamaton että ajattelin testata 10 pp eteenpäin. 3 testiä odottamassa jo!
 
Se olis tällä erää piikit piikitetty, Pregnyl onnellisesti mahamakkarassa.
Joku jo toivotteli onnea siirtoon mutta katotaan nyt maanantain
punktio ekaks että tuleeko sieltä ylipäätään mitään..
Jos siellä tosiaan on vaan kolme kypsää solua ja kun nyt
noissa näyttää tuo kato käyvän paremmillakin saalilla,
niin mahkut taitaa olla aika heikot että siirtoon asti päästään.:(
Jotenkin on jo nyt semmonen fiilis että mönkään menee.

Siisami täällä peukut pystyssä että siellä soluset
jatkaa kasvuaan!! Ja ei meillekkään kahta siirretä, sanoivat
sen jo heti alussa ja yksityisellä ollaan. Jaksuja!! :hug:

puoli-enkeli sua on kyllä koeteltu.. tsemppiä kuitenkin eteenpäin! :hug:

Piinailijoille pitkää pinnaa ja plussatuulia+++ :whistle: :whistle:
 
iitukka: mulle lääkäri sanoi että se on TODELLA harvinaista ettei siirtoon saataisi edes sitä yhtä! Joten onnea!

Mulle sitten näköjään iski oikein kirjoitusripuli tauon jälkeen :) mutta heräsin äsken siihen että vatsaan sattuu ja kovasti! Ihan samalla tavalla kuin just ennen menkkoja. Kunhan vaan ei tulisi niitä...Onko kellään muuten tieto että koska menkat alkaa, jos alkaa? Mulla aina ollut tosi pitkä kierto, 31-37 päivää, niin alkaako ne oman kierron mukaan vai mitä?

Maya pp4
 
Sattumalta meikäkin aamusta netissä...en ole liiemmin nukkunut, osittain johtuu siitä ettei makkarissa ole (vieläkään) kunnon verhoja joten reagoin aina keväällä ja vielä näin kesän kynnykselläkin aamuvaloon. Mutta osittain en nuku koska päässä pyörii ajatukset...raksutuksen saatatte jopa kuulla tänne asti :) ... nuppi on nyt sekasin...

Puoli-enkeli - hang on, ei kuulosta ruusuiselta toi homma! Oliko tää eka ivf ja julkisella kun on pitkä kaava? Miksi lähtivät pitkällä kaavalla ylipäätään (jos satutkin olemaan yksityisellä)?. Mulla oli nyt eka ivf ja lyhyellä ja yksityisellä. Seuraava ivf (toivottavasti en nyt joutuis siihen...) on julkisella ja tulee oleen pitkällä, näin ovat Hgin Naistenklinikalla linjanneet, että kaikki menee pitkällä. En kyllä tajua miksi (perusteena aikataulutus, ja vee sanon minä). Tuntuu tosi pelottavalta ajatukselta toi koko oman hormoonitoiminnan lopettaminen...

Maya - nippailut ja menkkakivut, ne voi halutessaan tulkita hyviksi merkeiksi :) Tsemppiä ja usko pois, jos plussa pärähtää niin se piina on sit vielä kovempaa. Laitoin suunnattoman määrän energiaa siihen etten odottanut mitään ja koitin unohtaa koko testin odotuksen. Nyt sitten tulee potenssiin sata tämä plussanjälkeinen hermoilu...nää 2 viikkoa ultraan on hermoja repivää. Olen ihan varma että kesken menee... Mulla on muuten hoidoissa aiemmin menkat alkaneet, hormooneista kai johtuen, aiemmin kuin vakkari kierto, joka mulla hyvin nakutettuna pysynyt aina 27-29. Siksi en ole inssien aikaan edes päässyt koskaan testaamaankaan. db että pääset testiin, uskon näin! Koita malttaa 11.6. asti. En usko että esim. mulla olis plussaa tullut ennen virallista testipäivää, koska nytkin sain pp14 haamuplussan. Ja sit pp15 verikoe.


omat oireilut: Janottaa kovasti ja masuun sattuu aina silloin tällöin, ja pelottaa kun nää kivut osuu joko ihan oikealle tai ihan vasemmalle - onko kiinnitys tapahtunut mahdollisesti johonkin muualle kuin kohtuun?! ...apua. Puppeli valaise mua - voisko tosiaan se hcg-arvo indikoida jotenkin kohdunsisäisestä kiinnittymisestä?

VOIMIA kaikille!!!
ja ihanaa aurinkista sunnuntaita
nimimerkillä hermoheikko :)
 
Meikku: Megaonnittelut ensin plussasta ja kyllä se pikkuinen siellä pysyy!!! Joo, en edes osaa kuvitella sitä piinaa mikä sulla nyt on...piinaa vaan piinan jälkeen :headwall: :) mut elämä on! Jaksamista kuitenkin sulle odotteluun, sitten ultran jälkeen on vielä muutama viikko odottelua...oisko joku 34 viikkoa...!!! höh, yritin saada hymiön tuohon mutta ei toiminut!

Täytyypi katsoa sitten miten teen sen testailun suhteen...musta vaan monet täällä testailee aika aikaisin! Mä en kyllä pysty siihen etten odottaisi mitään mutta tietenkin muistan pitää sen mielessä että kuinka vaan vi käydä.

Nyt töihin iltaan asti, ei kivaa...mutta aurinkoista ja leppoisaa sunnuntaita kaikille!



:) :) :) :hug: =) :D =) :D :) :) :) :flower: :'( B) :LOL: :heart: :wave: :) :)
 
sitronella, mulla fiilikset edelleen aika nollassa, ehkä, tällä kertaa oireettomuuden takia.
mentaalipuoli todella pahassa sekavuustilassa :p
meinasin kuitenkin testailla to-pe. ja yritän päästä pe veritesteihin, ellei sit oma
veritesti näytä pitkää miinusta aikaisemmin :LOL:
syy tuohon kiirehtimiseen on että lähdetään kolmeksi viikkoa reissuun heti pe-iltana.
pessimisti-minä on varma että en ole raskaana,
mutta optimisti-minä koittaa taustalta kuiskia että miksipä en olisi,
ja salaa haaveilee talvivauvasta, tai jopa kahdesta!

mites sun oma olo?

entäs Halla, huhuu! olo ja fiilikset tänään?
 
Meikku: Mä en uskalla testata etukäteen. Menen verikokeeseen ja katotaan sitten seuraavana päivänä... Jos se oli etukäteen tsekattuna plussa ja oliskin nega, mä en kestäs. Mieluummin pidän itseäni jännityksessä muutaman päivän enemmän. Vaan kerro sitten, miten kävi!
Mun maha on edelleen arka ja kipuilee jos jollakin lailla . En oikein osaa ajatella, että mitä se olis. Lähinnä pelottaa, että jäi joku infektio päälle siitä punktiosta...Vaan eipä tuo ole kuumeta nostanut tai vaikuttanut yleisvointiin.

Puoli-enkelille tsemitykset- kyllä sun jutut on sitten käyty vaikeimman kautta! Toivottavasti kaikki vaiva palkitaan + -uutisella :heart:
Siisami ja Iitukka alkavat olla loppusuoralla ensi viikolla hoidoissa... Nyt myötätuulta teille täältä puhaltelen-
:whistle:
 
Hui, mä olen ihan paniikissa huomisesta. Mitäs jos ne soittaakin ettei ole mitään siirrettävää? Mä olen kiukutellut kun eivät meinaa antaa kahta siirtää ja pitäisi olla onnellinen jos saa edes sen yhden kyytiin :ashamed:

Huomenna aamulla on sitten totuuden hetket.
 
Kaikille kaunis kiitos tsemppauksesta....Kiitos...

b]Meikku;[/b] Olen julkisella hoidossa ja eka IVF hoito meneillään. Meillä julkisella tehdään kaikille IVF pitkän kaavan mukaan. Onneksi tämän hoidon jälkeen seuraavat 2 IVF:ää toteutetaan lyhyellä kaavalla, sillä taustalla (endometriosis, pco ja hormoni toiminnassa häikkää). Vauva toiveïta meillä ollut reilut kolme vuotta ja hoidon piirissä ollaan oltu 1/06 lähtien.

Siisami: Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä, jotta pienet niitiäiset jaksaisivat huomiseen saakka ja siit sit etiäppäinkin... :heart:

Iitukka: Onnea punktioon.... :heart:

Maya82: ÄLä huoli, kiinnittymiskipuja ne vaan on... ;)

Kaikille piinapäiväläisille lähettelen tuulen mukana pitkää pinnaa ja optimitista mieltä... :heart:

Mukavaa sunnuntai illan jatkoa toivottelee puoli-enkeli
 
Meikku: mulla hoitaja Väestöliitossa sanoi noin, ettei voi olla kohdun ulkoinen kun arvo oli noin hyvä. En kyllä itsekään aivan tajua tuota, mutta luotan lujasti siihen.

Itse soitin tk-lekurille joka laittoi lähetteen verikokeeseen. Ei kysellyt sen enempää. Tämä Espoossa.

Ja aivan kuten Heksamiinallakin, Luget loppui plussaan. Tämä siksi että kuulemma testitulosten mukaan ne eivät enää vaikuta raskauden jatkumiseen tuon jälkeen. Oman kehon pitäisi tuossa vaiheessa jo osata hoitaa homma kuntoon. Eikä Luget estä mahdollista keskenmenoakaan. Oman fiilikseni olivat hieman ristiriitaiset, mutta lopetin ne silti.

Oireettomana edelleen menen. Nännit ovat välillä arat ja maha turvonnut. Kipuja ei ole missään.

Plussatuulia kaikille!

Puppeli rv 4+3
 
Tulin kurkkailemaan, mitä tänne kuuluu.
Kävin aamulla verikokeessa ja hcg-arvo oli hoitajan mukaan huippuhyvä, 1148. Kuulemma olen oikein tukevasti raskaana. =) Mieli huojeni kovasti, vaikka edelleen olen hiukan huolissani näistä vatsa- ja selkäkivuista. Mulla on selkä tosi kipeä ja vatsaakin juilii jatkuvasti. Hoitaja ei kuitenkaan pitänyt tilannetta mitenkään huolestuttavana, joten kai mun pitää yrittää rauhoittua... Muita oireita ei ole kuin nuo vatsa- ja selkäkivut, pahoinvointikaan ei ole vielä yllättänyt. Sitä odotellessa =)

Kaikille hurjasti tärppionnea ja plussapuhureita!!! Pidän teille täysillä peukkuja täällä taustalla.
 
no niin nyt on vimppa ultra takana ennen punktiota. Lekuri oli vaihtunut ja oli kyllä tosi tympeä. Toiselta puolelta löytyi 5* 20 mm ja 1*18mm. Toiselta puolelta löytyi sitten kuulemma ihan liian pieniä eli 5* 18 mm ja 1* 20mm sekä pienenpiä muutama. hmmm... saas nähä miten akan käy keskiviikkona.
 
Olipas sulla ronttuli saalista. Mäkin olin tänään ultrassa ja löyty vaan 6 kypsää (tosin lääkäri sanoi, et siellä takana voi olla vielä lisää, mut en usko itse siihen). Tänään tuikataan siis pregnylit navan alle ja keskiviikkona levitetään taas reppua :LOL: .
 
JEP
Hei vaan pitkästä aikaa!
Ihanaa, että plussa-uutisia sai jo lukea täältä kun eilen ehdin pitkästä aikaa tavaamaan palstan kuulumisia. Kauhean paljon onnea plussanneille :heart: :heart: :heart:

Myötätuntoisia haleja neganneille :hug: nyt oikein urakalla nauttimaan kesästä ja positiivisin mielin seuraavaan istutukseen!

Ronttulillahan oli hienosti isoja muniksia! Itse kävin tänään vimppaultrassa ennen punktiota ja löytyi ainakin yksi 18mm ja kuutisen 14mm munista. Ihan varmasti ei näkynyt olisiko enemmänkin, kun toinen puoli oli kuin viinirypäle; hedelmät vieri vieressä :)

Punktio tosin on vasta perjantaina eli vähän on vielä "lapsukaisilla" aikaa kypsyä. Kovasti jännittää punktio, kun olen niin kipuherkkä, mutta eiköhän siitä kunnialla selviä.

Jännitys tuntuu olleen itselläni huipussaan koko kuun näin ensimmäiseen IVF/ICSI hoidon tohinoissa. Sumuista lähtien olen jännittänyt kaikkien lääkkeiden vaikutuksia. Melkoinen hormoonihirviö olen kyllä kotonakin ollut ja vähän jännitänkin miten mahdolliset raskausajan hormonit vaikuttaa minun mielialoihini.

Rakkuloiden kasvu on tuntunut selkäkipuina ja välillä on ollut olo niinkuin selkä olisi vähintään menossa poikki. Ei puhettakaan että pystyisi kauan olemaan samassa asennossa.

Onneksi ei kuitenkaan tällä erää tarvitse pistää enään kuin kaksi puregon pistosta ja irrotuspiikki... nimim. vatsanahka hellänä :D
 
Siisamia huhuilen....toivottavasti siel kaikki hyvin ja oot saanut pienen/pienet huurulaiset kyytiin....täällä edelleen sormet ja varpaat pystyssä... :heart:

((.)) Saas nähä kuis eukon käy, tänään pregnyl illalla ja sitten punktioon keskiviikkona, siirtoa en edes vielä ajattele, sillä tuskin mun munasolut on punktioon mennessä kerennyt kypsyä riittävästi...mut tällä hetkellä vointi muutoin hyvä. Ainoastaan hiukan ala-maha ja ala -selkä tuntemuksia, mut ei varsinaista kipuilua...hoidot taitaa mennä Fintun ja Ronttulin kanssa samaa tahtia!!!!

Sateisin terveisin pessimistinen puoli-enkeli B)
 
Kuules nyt puoli-enkeli. Et vaivu epätoivoon, ettäs tiedät. Sulla ei kans ole ollu ihan helpointa, mutta paistaa se päivä joskus risukasaankin. Kyllä sullekin on aika pikkuhiljaa ilmetä niitä positiivisia uutisia. Olen joskus ennenkin sanonut, että sun nikin pitäis olla koko-enkeli, kun oot aina jaksanu tsempata meitä muita niin pirusti.
Nyt häntä pystyyn!

Onpas silti aivan ihanaa mennä sun (ja ronttulin) kanssa ihan samaan tahtiin!

 

Yhteistyössä