Heippatirallaaa kaikille tasa-puolisesti...Täällähän on saatu iloisia PLUSSA uutisia
Paljon onnea
Meikulle, Heksamiinalle ja Puppelille :heart: :heart: :heart: Nauttikaa täysin rinnoin tulevasta raskaudesta, luottakaa siihen että kaikki menee hyvin....Teille joille pettymyksen tuulet ovat tuoneet ikäviä uutisia, lähetän koko :heart: lohdutusta ja helpotuksen halauksia, :hug:...Koittakaahan jaksaa ja sallikaa itsellenne kaikki ne tunteet joita tunnette....
((.)) Täällä mieliala vaihdellut raivosta aina itku hysteriaan saakka. Välillä toimintani on ollut maanista ja toisessa hetkessä istun sohvannurkassa lamaantuneena, silmät tyhjyyttä tuijottaen...Nyt rupee tällä naisella viiraamaan ja pahasti
. Mulla on mennyt ihan kaikki vaikeimman kaavan mukaan ja voimavarat ovat aivan finaalissa. Tällä hetkellä koen jaksamisen tasoni olevan sama kuin maassa luikertelevalla matosella :ashamed: . Hoitoni pitkittyi, synarelaa piti sumutella kohtuuttoman pitkään, jotta munasarjat lopettaisivat toimintansa, sillä mulle oli muodostunut vasempaan munasarjaan valtava kysta...Mut menkat alkoivat sit 21.5 ja pistokset aloitin 22.5 ->Menopur 150 iu 5 päivää. Kontrolli ua oli 27.5->Hyperin uhka, nestettä vatsaontelossa ja kohdussa + munasarjat olivat suurentuneet, pieniä munarakkuloita oli muodostumassa hillittömät määrät, limakalvo liian paksu = menkkavuoto ei ollut ollut kunnon tyhjennys vuotoa |O ja kysta oli vielä paikoillaan.
Hoitoa päätettiin jatkaa, mutta annosta pienennettiin puolella.
30.5 eli eilen kävin kontrolli ultrassa ja tilanne oli onneksi hyperin osalta rauhoittumaan päin! Kystä oli puhjennut ja kasvamassa oli enää vain 8 follia (*huutaa*). Follit olivat kasvaneet liian hitaasti ja punktio aikaa siirrettiin parilla päivällä + Menopur annos nostettiin takas 150iu.Limakalvo huono, ajatellen mahdollista siirtoa....Kaiken lisäksi mun hormoni arvoissa on edelleen häikkää, joten jatkotutkimuksiin mut jo laitettu...
Mut ei kai tässä oo muutakaan vaihtoehtoa kuin katsoa tää hoito loppuun ja toivoa, ettei hyperipeikko iske!!! Munasolujen + Mahdollisen siirron suhteen lääkäri ei juurikaan toivoa antanut...Sanoi et seuraava hoito sit toteutetaan, aivan erillä tavalla...Mut kaikille paljon jaksamista ja tsempitystä toivottelen
Kaikesta huolimatta koitetaan nauttia tulevasta kesästä ja sen tuomista ihanista asioista toivoo :heart: Puoli-enkeli