IVF Toukokuussa

Spectra kuinka sun vointi muuten? muistat vaan levätä!
toivottavasti kaikki kuusi hedelmöittyy ja niistä sitten priimoja alkioita!


Mä ratkeen kohta kahtia ku en meinaa malttaa odottaa torstaihin,
että pääsen testailee

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

ja niin jämäkkänä olin pari viikkoo sitten että katotaan mitä
tuleman pitää ja ei jännitä eikä piinailuta. ja tiiä ees viittinkö
testata ku en oo raskaana kuitenkaan. nyt sitä vauvaa
uskaltaa jo toivoa ääneen!
 
Kummi: Pahoittelut :hug:

Tsemppiä viime hetkien piinailijoille.

Spectra: Onnea saaliista. Nyt otat sitten vaan rauhallisesti.

Uskotteko, että mä sitten unohdin soittaa niiden kahden alkion tilanteen klinikalta. Vitsi mä olen tampio :headwall:
 
Iltaa!
Toivottavsti Sally Spectralla ( :LOL: ) on huomenne JUMBO alkio kuulumiset! Täältä :saint: niille kaveriksi laitan!
Kummille: :hug: . . . tää ei aina mene tasan, ei...
Halla: toivotaan se että se päivällinen omituinen, lämmin olo enteilee hyviä uutisia :flower:

Oma Napatus: Mua "hieman" ahistaa. Mun naama on alkanut kukkia, finnejä tulee leukaan ihan simona. Enteilevät sitten tietty menkkoja! Sanokaa, että voiko Luget tehdä ton? Mä en ala, jos menkat tulee... Muuten olo ihan normaali, ei sitten mitään tuntemuksia viitaten raskauteen. !!! *polkee jalkaa*
 
Voi ei Kummi :'(
Halla toi sun lämpöolo voi olla joku tärkee merkki.

(.) Arvatkaa nolottaako nyt :ashamed: Lähti tänään "mopo käsistä" ja päädyttiin miehen kanssa sisäkkäin... Vähänkö nyt mietityttää, löytyykö huomenna tarpeeksi niitä Fucking-siittiöitä :headwall: Tosin toivo on kyllä aika korkeella, viimeksikin se toinen näyte vasta oli kelpaava ja eka meni roskiin. No, tuun sitten huomenna kertomaan kuis käy, jos en oo kuollu v*tutukseen.
Tsemppejä enkelille ja ronttulille kans huomiseen.
 
Minut voi sitten poistaa listalta. Puhtaan negan testasin äsken. Itkut on itketty eilen, kun tuhru muuttui selkeämmin havaittavaksi. Mutta silti - kyllä osaakin olla tyhjä olo, en oikein tiedä millä sitä alkaisi täyttämään. Olisin niin nauttinut kesästä kera raskauspahoinvoinnin tms. Mies yritti muistutella eilen, että rakas, tämänhän piti olla se ns. testikierros ja siihen ajatukseen yritän nyt takertua. Syksyllä sitten pitkällä kaavalla uusi yritys.

Halla ehkä toi oireilu on hyvä merkki. Minulle ainakin sanottiin, että jos raskaus alkaa, niin hyperin oireet voi nostaa päätään.

Tikru Olen kuullut, että naama saattaa alkaa kukkimaan Lugen takia, jotta ei liene huolta.

Toivoin teille myöhemmin testaileville paljon onnea ja enkeleitä matkaan! Taustailen täällä silloin tällöin teidän kuulumisia lukemassa. Plussatuulia kaikille oikein oikein paljon! + + + :whistle:

Hiisi, kyyneleet tulee sittenkin...
 
Voi Sitronella, olen niin pahoillani :hug: kyllä tää on niin väärin...ÿritä lepäillä kesä ja kerätä voimia ja tee kaikkea mistä pidät. Syksyllä sitten uusi yritys! Kyllä sitä sittten kuitenkin toivoo niin paljon vakka kuinka olisi testikierros (itsellä vähän sama juttu). Yritä jaksaa nyt...
 
Sitronellalle myös täältä iso voimahali :hug: Jäikö teillä vielä pakkaseen? Tsemppiä teille!

Tikru murehti naaman kukkimista ja täällä yks kohtalotoveri... Tosin kukkiminen alkoi jo piikittelyn aikana.

Nyt siis huimat pp 2 (tai oikeestaan jo pp 5, koska oli pitkä viljely), ja olo on ihan suht normaali. Kierroissa, jolloin oon raskautunu on jo tosi aikaisin tullut sellaisia ihmeellisiä tuntemuksia, joten saas nähä viikon päästä, mitkä on fiilikset. Oon myös aiemmin sortunu testaamaan jo tosi aikaisin pp 9 ja 11, mutta jospa nyt odottelis sinne perjantaihin ja 13. päivään.
 
Joanna78 Mitä testin on silloin näyttänyt kun oot testannut pp9 ja 11? Ja onko tulos sitten ollut sama kuin lopputulos? Itse vaan haluaisi testata niin aikaisin, mutta onkohan siinä mitään järkeä? Malttamaton kun oon vähän kaikessa....Toivotaan nyt että sulla se perjantai 13 on onnenpäivä!

Itsellä hiukan juilii mahassa ja outo olo mutta niin kuin ollaan monet kerrat todettu että kun jotain oikein paljon toivoo niin varmaan kehittää itselleen näitä oireita. Löysin muuten pihalta äsken neliapilan, merkkejäkin tulee joka tuutista! No he he.... :)
 
Maya: Mulla on näyttänyt siis molemmilla kerroilla plussaa jo pp 9. Toinen ei ollut edes aamupissasta... Tosin haaleita olivat, mutta plussia kumminkin. Toinen meni siis kesken rv 6 ja toinen viikon myöhemmin, jolloin oltiin jo nähty sykekin. Eli oikeassa olivat testit jo tuolloin. Tosin tietty noin varhain voi näyttää vielä negaa ja sitte myöhemmin plussaa, jos on ollut myöhäinen kiinnittyminen. Kummallakin kerralla mulla oli vaan niin voimakkaita oireita, että aavistelin jo jotain tapahtuneen. Sellaista valtavaa menkkamaista juijintaa ja kohdunnapukkakin oli täysin kadonnut. Mutta noi oireethan on ihan yksilöllisiä. Jollain ei oo mitään oireita ja voi silti odottaa vaikka kaksosia! Koskas sulla on testipäivä?
 
voi sitronella, mä olin varma et sä plussaat, voimia :hug:


nyt nolottaa kertoa, mutta-mutta...
mitäs minä sitten meninkään tekemään... eli pp13
ja testasin aamulla, plussaa näytti.
en oikein usko että on totta. eli huomen aamulla uusi testi
ja sit soitto VL:n lekurille et jos sinne veritesteihin. muuten en
usko!
voiko jo tässä vaiheessa testi olla luotettava?
illaksi olen töihin menossa, saa nähdä pystyykö sielläkään
keskittyy...
 
punktiosta kotiuduttu! ja jumankauta se sattu. Lääkkeet ei toiminu yhtään ja jälkilääkkitystä jouduttiin antamaan. Saalis oli 7 munasolua. Tays ei punktioi pienenpiä kuin 18mm ilmeisesti kun taas Ava:lla mulla on otettu jopa 10mm mukaan. No toiveet korkealla nuiden 7 suhteen.
Onnittelut Martta75:lle!!!
Sitronellalle :hug:
Olikohan Finttu mun kanssa samassa huoneessa heräilemässä? kuin sulla meni?
 
Martalle tuhannesti onnea :flower: Kyllä se plussa aina plussa on, usko pois!!!

Ja ronttulilla oli ollut kivulias punktio, sama kohtalo oli meikäläisellä viikko sitten, hui kauhistus kun sattui! Ja olin ihan lääkehuuruissa monta tuntia sen jälkeen, kyllä uni maittoi! Toivottavasti mahdollisimman moni munis hedelmöittyy! Onko sulla ronttuli perjantaina siirto, vai kuinka?
 
Halla: Reaktiot tuli todennäköisesti käytetyistä kipulääkkeistä, oksensin ja kramppasin kolmisen tuntia.
Soitin äsken tietoja tilanteesta ja viisi on lähtenyt normaalisti kehittymään. Kuudes oli myös alkanut jakautua mutta siihen olikin miehen mahtitavarasta uinut kaksi siittiötä, joten sitä ei nyt lasketa B) Sanoivat kaksitumaiseksi jos ny oikein muistan. Olisko siitä tullut nyt sitten kaksoset? Hiukan helpottaa tätä kauheaa jännitystä kun sain nuo tulokset..
 
Voi Sitronella, olen tosi pahoillani :'( . Ja tiedän tuon tyhjän tunteen niin kovin hyvin...Mä olen yrittänyt tsempata itseäni sillä, että nyt voi nauttia kesästä täysin rinnoin(?) vailla huolen häivää jomotuksista, kivuista, pelosta, pahoinvoinnista, ja silloin tällöin kun siltä tuntuu, voi ottaa muutaman (tai usean) lasillisen punaviiniä tai pullollisen siideriä...Joo, ei tämä nyt varmaan lohduta, mutta ehkä hetken päästä...Syksyllä sitten uudella innolla ja virralla. Tajusin muuten just, että olen ensimmäistä kertaa lähes kahteen kuukauteen nyt ilman minkäänlaisia lisähormonivalmisteita, ja olo tuntuu aika normaalilta ja hyvältä.

Onnea, Martta75 :flower: :flower: ! Ihanaa huomata, että meillä seiskavitosillakin on siis vielä mahiksia ;) .

Kiitos myötätunnosta, jengi!
 
Joanna mulla on virallinen testipäivä 11.6 mutta nyt päätin että jos pääsen niin pikälle ilman menkkoja niin testaan lauantaina pp10 ja testaan siitä sitten sunnuntaita lukuunottamatta (yövuoro) joka päivä keskiviikkoon asti! :p Mä en tajua kuinka joku pystyy olemaan niin rautahermo että jaksaa odottaa pp14 tai pp16!?

Martta Jess!!! Onnea! :flower: :hug:
 
Sitronella olen niin pahoillani :'( voimia sinulle :hug: ja
yritä nauttia kesästä.

Vau Martta onnea, onnea :heart:

Ronttuli kurjaa että oli kivulias kokemus mutta hyvän saaliin sait!

Specrallakin asiat näyttäs etenevän hyvin! Onnea siirtoon!

oma (.)
Huomenna siis siirto, kolmannen päivän alkio siirretään, on tuon
klinikan tapa viljellä kolme päivää. Tänään soitin
tilannetta ja kaikki neljä oli jakautuneet ihan normaalisti.
Kyllä nyt jännittää ja testiä pitäs vielä odotella..
Mulla testipäivä on siis 14pv punktiosta, eli siis pp11.
Jos nyt oikein käsitin.. Sitä vaan että alkoko mulla noi pp:t
jo maanantaina ja tänään pp2?? No, eipä tuon niin väliä
kunhan se plussa sieltä vaan tulis, testipäivästä viis!
Juhannusviikolla kumminkin on tulos selvä.
 
Sitronella: :hug: Pahoittelut

Martta: Onnea hurjasti :heart: Ei se plussa siitä enään mihinkään muutu.

Ronttuli: Kuulostaa aika hurjalta toi sun punktiokokemus. Jännä miten se vaihtelee eri ihmisillä ja jopa saman ihmisen eri kerroilla.

Joanna: meillä näyttäis olevan sama testipäivä. Mä en vaan taida päästä silloin verikokeisiin eli pakko odottaa sunnuntaille. Mulle lääkäri antoi luvan testata pp 13 mutta meillä oli kanssa kolmen päivän viljely eli kai se käytännössä on jo pp 14.

Meidän toinen alkio osoittautui sitkeäksi sissiksi ja meni pakkaseen viettämään huurupäiviä. :D Tänään kun vihdoin ja viimein muistin soittaa sinne klinikalle.
 
Morjens, morjens mossekuskit. Kotona ollaan.
SITRONELLA: :hug: mites teillä pakkastilanne on?
MARTTA: :flower:
Juu ja biopsian kautta käytiin läpi tää meen zysteemi. Punktioon en suostunu ottamaan ku 0,3 ml rapifenia ja tonnisen panadolin, varmuuden vuoksi, että jompi kumpi meistä edes voi ajaa kotiin. Ja juu, sattu kyllä paljon enemmän ku viimex, mutta hengissä ollaan, sekä minä, että mies. Se kyllä sanoi, et ei sattunu, ku se puudutuspiikki vähän.
RONTTULI: olitko se sinä siinä viereisessä pedissä (mä olin siellä nurkassa)? Se jonka kans mä päivittelin verhon läpi ja joka toivotti lähtiessään onnea matkaan? No, en mä sua nähnyt, mieli teki kyllä kysyä ihan suoraan. :D Ens kerralla (perjantaina) laitan päälleni laamapaidan, johon kirjoitan tussilla: "2+". No en paa kuiteskaan... Jos päästään siirtoon, ni mä testailen juhannuksena.
Ai niin ja 8 kypsää munasolua tuli saaliiksi. Ja nippa nappa löytyi sitten kaikille kaveri sieltä kasseista suoraan poimittuna. Ne jo uhkaili luovutettuja siittiöitä ja mä aloin panikoimaan.
Missäs on meen ENKELI?
 
Finttu: Mä olin sitten siellä toisessa päässä. Mut mä arvelinkin sun olleen siellä toisessa päässä ;) siellä kun kuului ihan pieni kuiskauskin. Mulla oli operaatio ekana. Olin se kenet mies joutu melki kantaan sieltä toimenpidehuoneesta ja itkin kun hyeena kun sattui niin perkl... Kaksi edellistä kertaahan ei ole tuntunu missään.
Mä sain operaatiossa 0,75 rapifenia ja tonnisen panadolin myös ja sitten jälikäteen tuli lisää myrkkyjä. Jotka aiheutti sen, että kotio päästyäni juttelin vessassa norjaa sujuvasti. Perjantaina sit siirtoon jos siirrettävää on. Ja pakkohan niitä on olla!!
:p
aurinkoista päivää kaikille!
 
höh, huomenna vasta verikokeen tulokset.
siis vielä sinnitellä vrk että saadaan tietää
"kuinka raskaana" olen. toivotaan huippulukemia!
en oikein vielä uskalla uskoa tämän olevan totta.

Halla vieläkö olet malttanut mielesi ja sinnittelet
lauantaihin?
voisiko kesälomalle jäädä enää paremmalla mielellä?!

nyt vaan tosi paljon plussatuulia kaikille että saadaan
toukokuulta oikein valtava plussaryntäys! :heart:
 
Martta Ihan super ihanaa!! Onnea oikein paljon! Ja nautinnollista lomaa plussatunnelmissa! :heart:

Kiitos teille kaikille ihan tosi tosi paljon myötäelämisestä. Se jos mikä tässä tilanteessa lohduttaa, kun te tiedätte miltä musta tuntuu. Ei sitä ehkä kuitenkaan voi tajuta, jos ei ole itse näitä juttuja läpikäynyt. Joanne ja Finttu Pakkaseen ei jäänyt mitään, kun mulla oli se hyperitilanne ja saatiin vain yksi ainoa solu, joka onneksi hedelmöittyi. Toivoa on siis vielä. Nyt alkaa pikkusen helpottaa eilisen ja toissapäiväisen matalalennon jälkeen.

Soittelin tänään KYSiin ja luultavasti menen kesän e-pillereillä. Niin kornia tässä tilanteessa :LOL: Mutta kun on tuo oma kierto olematon, niin niillä voidaan tukea sitä ja päästään syksyllä starttaamaan (toivonmukaan) aikataulussa. Menee lokakuulle, olin mielessäni toivonut jo elokuuta, mutta kai se on hyvä relata tässä välissä.

:heart: Lämmin halaus ja superplussapuhureita jokaiselle! :whistle:
 

Yhteistyössä