IVF Toukokuussa

Nyt Maya lopetat sen testien tekemisen näin aikaisin. Voi olla ihan hyvin puhdas tikku vaikka olis tärppi vielä näillä päivillä. Toisaalta myös toisinpäin. Jaksa nyt vielä muutama päivä, äläkä murehdi turhan takia. Nauti raskaudestasi täysin rinnoin.
*Finttu-täti ottaa tukasta kiinni-hymiö*

*muoks* mulle sanottiin, et se pregnyl voi näkyä raskaustestissä noin 10 päivää, mutta sulla on jo yli sen. Mutta nyt et testaa, ennen kuin on lupapäivä, muuten laitan sut kotiarestiin ilman tikun tikkua :D .
 
  • Halla....................1.ICSI.....(vko 21/pitkä kaava)....julkinen.......pp16
    • Päivi68................3.ICSI......(vko 21-22/pitkä kaava).TAYS.........pp13
      • Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS...........pp10
        • Maya82...............1.IVF........(vko 22)..........................................pp10
          • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp5
            • Joanna78...........3.IVF/ICSI.(vko 22-23).....................................pp5
              • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp2
                • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp2
                  • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp1
                    • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp1
                      • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp1
                        • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

                        Plussanneet:

                        :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
                        :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)






                        (päivitetty 7.6.)


 
siisami mun verikokeiden tulokset sit venähtää maanantaille! soitin eilen kolmelta VL:n, mut nehä oli jo lähteny kotiin, kyllä kyrsii. en tiä millo pääsen koneelle taas kertomaan kuulumisia.
ollaan jo lomailemassa ja ma-aamuna sit tienpäälle.
vuotoa ei havaittavissa, joten tällä hetkellä vielä olen raskaana, toivottavasti.
ei vaan tunnu yhtään miltään!

mitäs Hallan testi näytti? toivottavasti plussaa...
 
Onnea matkaan teille myös spectra, finttu, ronttuli ja puoli-enkeli!
Kivaa kun on piinauskavereita. Siis millonka teillä on testipäivä?
Kun mulla tosiaan jo pp11 eli 16.6 :eek: Kysyin mä sitä lekuriltakin että
eikö ole liian aikasta mutta kuulema veritestissä jo näkyy kuin on käynyt.

Ja mulle annettiin sellaset ohjeet että punktion jälkeen kahteen
viikkoon ei saa harrastaa muuta liikuntaa kun rauhallista kävelyä.
Sitten pitää juoda 2l vettä päivässä. Oli vielä jotain muutakin,
en vaan enää muista.

Aivan mielettömät plussapuhurit, -pölyt ja -sateet kaikille meille+++ :whistle: :whistle:
 
Mulla on tänään ollut v***tuskäyrä potenssiin 100!
Kaikki ärsyttää ja ahistaaa. Välillä itkettää ja surettaa. Naama kukkii kuin kukkaketo juhannuksena. Sitä vaille että menkat alkaa . . . . joka aiheuttaa sen, että vielä enemmän v***uttaa!! :kieh: :$ :x :'(
Eli taitaa olla minun kesälomarahat heitetty kankkulan kaivoon!
Toivotaan, että sinusta MAYA tulee ensi viikolla onnellinen plussaaja. Mä siis ke aamuna annan verikokeen (vaikka menkat alkaisivatkin) ja torstai aamuna tiedän soittaessani tuloksen... Mutta taidanpa jo tietää kysymättäkin...
AHISTAAA ---AAA!

Nyt muut piinailijat - spectra, finttu, ronttuli, puoli-enkeli, iitukka, joanna, siisami , päivi ja halla - :heart: :heart: :heart: Plussapallot pullistumaan siellä !
 
  • Halla....................1.ICSI.....(vko 21/pitkä kaava)....julkinen.......pp17
    • Päivi68................3.ICSI......(vko 21-22/pitkä kaava).TAYS.........pp14
      • Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS...........pp11
        • Maya82...............1.IVF........(vko 22)..........................................pp11
          • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp6
            • Joanna78...........3.IVF/ICSI.(vko 22-23).....................................pp6
              • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp3
                • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp3
                  • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp2
                    • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp2
                      • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp2
                        • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

                        Plussanneet:

                        :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
                        :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)






                        (päivitetty 8.6.)
 
Tikru: Älä nyt menetä toivoasi siellä. Mistään ei voi olla varma ennenkuin testi on tehty.

Päivillä taitaa olla tänään testipäivä? Pidetään peukkuja.

Mihinkäs kaikki ihmiset on kadonnut kun täällä on näin hiljaista? Erityisesti nyt Hallan uutisia kaipailen.

Perjantaina alkoi menkkajuilinta mahassa ja sitä tulee satunnaisesti. muuten olo aika normaali. Täss kierroksessa olen ollut nyt siirron jälkeen kokoajan todella positiivisella mielellä onnistumisen suhteen. Nyt on kyllä jo hieman ruvennut mietityttämään kuinka korkealta sitä sitten putookaan jos testi on negatiivinen. Kai tää positiivisuus on kuitenkin parempi kuin se, että vollottaisin kaksi viikkoa kuinka nytkään ei onnistu. Olen mä meinaan senkin tehnyt aiemmista yrityskieroista :whistle:

Aurinkoista sunnuntaita :heart:
 
Missäs Päivi ja Halla? uutisiaaaa

Täällä jatkuu inha kipuilu alavatsassa. onkohan tää nyt vielä punktiosta vai pitäiskö tässä huolestua. ? Mulla on testipäivä vasta 25.6 kun laitan muutaman pistoksen pregnyliä nahkaani.
plussa tuulia kaikille!!! ja aurinkoista sunnuntaita
 
Finttu Äääk, kotiaresti ilman tikkua....PIINAA!!! :) No täytyypi yrittää malttaa mieli vielä pari päivää....

Tikru Koita kestää...voin sanoa että tiedän miltä susta tuntuu. On koko ajan toivon ja epätoivon rajamailla...älä nyt kuitenkaan menetä tovoasi, me plussataan molemmat keskiviikkona!! :hug:

Kaikille tasapuolisesti plussatuulia! Nyt grillaamaan, NAM! =)
 
Mimmosta kipua sulla ronttuli on ollu? Mullakin juili eilen aamulla ihan tautisesti yhden yskäkohtauksen jälkeen. Ittekseni ajattelin, et no nih, nyt ne tuli ulos.
Mutta sitten otin järjen käteen (se on tuolla olkkarin vitriinissä) ja totesin, et ne on punktion jälkeisiä kipuja.
 
ronttulikyllä maija ja pekka kyydissä pysyy, onhan ne
sitkeitä kavereita! Älä vielä toivoasi menetä. :hug:

Oma (.)
Mulla ei sitten ole mitään tuntemuksia. Kyllähän niitä jo
pp4 pitäis olla.. :whistle: :ashamed:
Tää on niin piinaa, viikko vielä niin pääsee testiin.
Niin joo noi luget kyllä väsyttää mua aika tavalla.
Onko muilla tällasta?
 
kiitti naiset!
Finttu: mulla vihlo ja jumputti navasta alaspäin vatsamakkaran alapuolelta ihan kokoajan.
Testit tuli ja hieman tulehdusarvot on koholla, muuten toosi hyvät. Onneksi. Nyt nukkuun takas.
Muiden kuulumisia jännätessä!
 
Tikru; Koko sydämestäni toivon, et se ois vaaratonta alku raskauden tuhrua :heart: Voimia sinulle ja miehellesi :hug:

Maya; Huippua sait haamu viivan, sormet ja varpaat ristissä plussan puolesta+++++ :whistle:

Siisami; Hienoa et oot jaksanut säilyttää positiivisen mielialan, jatka samaan malliin niin varpilla plussaat ;)

((.)) Mulla on ollu melekosen kammottava olotila, ala-maha kipee ja super turvoksissa!!!!! Tunuu siltä kuin olis nielassut muutaman ilmapallon ja varsinkin ruokailun jälkeen tuntuu, et meinaa happi loppua...Onneksi tänään ja huomenna on vapaata, jotta saa kerätä voimia ja lepäillä ettei hyperi peikko pahemmin pääsis vauhtiin...Tässä huonossa voinnissa on se hyvä puoli, et en oo miettiny piinailua laisinkaan :D Kävinköhän mä siel siirrossa ollenkaan :LOL: ...vaikka lääkäri oli toiveikas ja antoi 47% mahd.raskautua, niin valitettavasti nää jatkuvat pettymykset ovat tehneet optimistista pessimistin, ei mahda mitään! Kävin äsken vessassa, niin pyyhkiessä paperiin tuli hiukan verta?!

Rakkaat kohtalotoverit, koitetaan jaksaa kaikista vastoinkäymisistä huolimatta toivoo :heart: Puoli-enkeli + Timo&Tapio
 
  • Halla....................1.ICSI.....(vko 21/pitkä kaava)....julkinen.......pp18
    • Päivi68................3.ICSI......(vko 21-22/pitkä kaava).TAYS.........pp15
      • Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS...........pp12
        • Maya82...............1.IVF........(vko 22)..........................................pp12
          • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp7
            • Joanna78...........3.IVF/ICSI.(vko 22-23).....................................pp7
              • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp4
                • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp4
                  • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp3
                    • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp3
                      • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp3
                        • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

                        Plussanneet:

                        :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
                        :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)






                        (päivitetty 9.6.)

 
Kuulkaas nyt naiset, mä tahdon niitä tuloksia nyt kehiin |O

Enkuli: Toi kyllä hirmuisen hyvin sopis kiinnittymisvuodoksi.

Tässä olis muuten tosi kiva linkki http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54 Siihen hedelmöittymispäivä eli punktiopäivä ja se kertoo missä mennään.

Kuinkas Tikrun tuhruvuoto? Toivottavasti ei ole pahentunut.
 
Halla: :hug:

Toi edellinen sivu on nyt jostain syystä kaatunut. Mä en ainakaan pääse, tulee vaan valkoista.

Mä sorruin lämpöjen mittaamiseen vaikka kuumemittaria joutui oikein hieman etsimään. Olin meinaan käskenyt ukkoa piilottamaan sen. Ei taida olla kummoinen kätkijä :D tai sitten mä olen hitonmoinen etsijä. Lämmöt oli joka tapauksessa 37,1 ja nyt mä olen yhtä auringonpaistetta. Tällä jaksaa taas pari päivää.
 
Spectran niksi-pirkka:

Ylijääneestä pregnyl-ruiskusta kätevä askartelee näppärän töröttimen jolla luget saa näppärästi piilotettua hanuriin. Mattopuukolla vaan itse suutin osa vekettiin ja vot - tröötti on valmis! Kuugelit menevät pienellä avituksella loistavasti ruiskuun sievään riviin valmiiksi kerta annokseksi :LOL: Uusavuton lapsettomuustaistelija hakee apoteekista kerta-annoksen hiivatulehdukseen. Pakkauksessa käyttövalmis asetin niille jotka eivät halua tehdä lähempää tuttavuutta genitaaleihinsa.. Hiivalääkkeen voi säästää koska sitä tarvitaan kuitenkin ennen pitkää.

(Miksi hitossa noihin ei ole keksitty mitään asetinta kylkiäiseksi pakkaukseen?)

Eikö vois jo testata? Odottavillahan tuo aivokapasiteetti ainakin urbaanilegendan mukaisesti vähenee. Jutuista päätellen olen aivan varmasti. :D
 
öh ja pöh. tänään tosi surkee päivä...mulla tulee tuhnua...pelottaa niin kovin...ymmärsin että kirkas verenvuoto ei ois niinkään paha merkki mutta että tuhnu ei tiedä hyvää..:'(
loppus nyt ja pääsisin torstain ultraan...tosi epätoivonen olo ja vika progesteronikin uppos eilen illalla... ja olen über veemäisellä tuulella,menee suuri osa energiasta siihen että keskittyy olemaan ihmisiksi töissä...minkäs teet kun tuhrut tekee olon niin epätoivoiseksi...nyt meni isolla omalla navalla...lähden tuijottaan täydellisiä naisia, jos se vähän piristäisi. (joo ja edellinen sivu ei aukee mullekaan, pelkkää blancoa...)
 

Yhteistyössä