IVF Toukokuussa

Spectran lugeasetin oli ihan huippu :) Tosin olen ihan tykännyt sormella sörkätä puikulan sisään, kun siinä sitä kohdunipukkaa tuli samalla etsittyä ja ihmeteltyä. Outoa, että Ronttulille oli sanottu ettei mitään asettemiä sais vaan käyttää, oisko sen hiivan takia? Muuten, Ronttuli, mitä pistoksiä sä vielä jatkat? (voiko keltarauhashormonia pistääkin?)

Puoli-enkeli - TT:t kyydissä - ja ne pysyy! Meikä ei uskaltanut nimiäkään siirron yhteydessä keksiä, mutta kyllä ne kummasti piristää :)

Iitukka - vielä jaksaa, energiaa piinailuun...niin se testipäivä hitaasti, mutta varmasti lähestyy.
Ja Siisami: elä niistä lämmöistä huoli, nyt vaan rohkeutta huomiseen testiin ja mielettömästi lykkyä!!!

Tosi surkeeta että pinossa kävi pieni negapuhuri, joka osui Päiviin, Joannaan ja Tikruunkin? Kyllä tässä toivois että koko toukokuun jengi ottas plussat kotiin, mutta eihän se sitten aina niin mene... Surku. Isot, isot halit :hug:

Niin ja Maya - sinähän se repäsit plussan!!! Ihanaa ja ONNEA! Varaudu siis outoon jatkopiinailuun, itsellä nuppi hyvin sekaisin... Jos ei ollut pp aikana oireita nimeksikään niin ei ole ollut testin jälkeenkään. Paitsi tuhrut, jotka pelottaa...tänään oli ultra ja nähtiin että yksi 4 mm kaveri olis toistaiseksi messissä. Toistaiseksi. Erittäin epätodellinen olo, enkä vielä uskalla hurrailla. Aika sais nyt rullata nopeasti, nopeasti..nopeasti.

Voimia koko pinon porukalle!
 
tervehdys täältä sateen keskeltä!
Siis minä pistän pregnyliä 4 päivän välein kolmasosan siitä ampullista. Huomattavasti siistimpää ja mukavampaa kuin lugejen tökkiminen jokapäivä.
Apteekin täti sanoi ettei alkuraskauden aikana saisi käyttää asettimia. Puhui jotain kohdun levosta ja ettei aineita menisi liian lähelle kohtua ja et bakteerivaaran takia myös.
Mulla on nyt alkanu selkäkivut näin iltaa kohti, mikä lie oire sekin. Sen lisäks mun vatsa on ollu koko tän prosessin aikas haluton yhteistyöhön.
 
Tikrulle lähetän lohdutusta ja voimia :'( täällä surullinen fiilis teiän puolesta, lohduttakaa ja tukekaa toisianne :hug: Rakkaudella Puoli-enkeli :saint:

muoks. Meikulle erityiskiitokset siitä kun jaksat käydä meitä täällä tsempittämässä :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Siisami Minkä pääöksen teetkin niin rutkasti ++++++ tuulia!!! Voihan se plussa jo näkyäkin mutta yhtä hyvin ei vielä...

Puoli-enkeli Kyllä sun tuntemukset menee nappiin ja plussa pärähtää!!!

Ronttuli Kun kerroin mun oireista niin unohdin sanoa selkäkivun, oli alaselkä välillä aika kipeä! Toivottavasti se tarkoittaa sulla kuin minulla!

Spectra Kyllä sun oireet nyt saa luvan olla raskausoireita ja että se on se uusi alku masussa mikä pistää väsyttämään!

Tikru Vielä kerran, olen tosi pahoillani teidän molempien puolesta. Koittakaa silti nauttia kesästä.

Meikku Joo, niinhän siinä vissiin kävi!! Mut ei vaan uskalla vielä olla liian varma kun ne siellä TYKSissä jatkaa sähellyksiään...en saanut tulosta tänäänkään eikä tule välttämättä huomennakaan. Että mistä mä tiedän vielä onko Hcg arvo kohdillaan? Vai eikö silloin olisi tullut testiinkään plussaa jos arvo ois ollut liian matala? Kyllä sunkin kohta täytyy alkaa uskomaan että siellä sunkin masussa se vaavi on, ihanaa!!!

:hug: :hug: :hug: :D :)
 
Voi Meikku kun puhuttaisiinkin vain yhdestä pallerosta kerralla. Mä joudun käyttämään kolmea kerralla eli kuusi päivässä :p Ja näillä kynsillä saan enempi tuhoa aikaan kun millään asettimella..
Maya, mä oon päättänyt kyllä just noin! Lisäks tuntuu että mun rakko ei kestä minkäänlaista painetta ja pissaan enempi kuin juon. Aivan selgeet on.
 
Siis Siisami, jos tosiaan oli vasta pp10 niin pinnistää vielä...ei liian aikaisia testejä, eihän...muut kanssa, malttakaa, malttakaa :)
Spectra - joo tosiaan, toi määrä! ja eikös luget ole jääkaappisäilytyksessä ja sula aika ikävästi? Mulla oli Progesteron käytössä ja en voi kuin kehua! Siis riittävän liukkaita, siistejä (toki valui, muttei ihan überinä) ja huoneenlämmössä säilytys. Mutta näitä ihmeitä saa vain Erottajan apteekista, hki... Jouduin ostamaan myös Yliopiston apteekin valmistamia Progeja ja ne sit taas olikin sellaisia jääkaappisäilytyksen vaativia, nopeasti sulavia inhoja. Kynnet - mulla on yhä vasemman etusormen kynsi muita huomattavasti lyhyempi, arvatkaa vaan miksi :LOL:
 
Tikru :hug: voimia!!

Siisami äläs nyt lannistu, jos sulla pp 10 ja testasit iltapissasta niin
ei plussa siinä kyllä vielä näy, tsemppiä nyt kovasti! :hug:

Spectra klassiset raskauden oireet sulla!
Vaikka kyllä nuo luget mua ainakin väsyttää mutta
ei nyt ihan tossa määrin kun sua.

Mayalle suuret onnentoivotukset! Ihanaa! :heart:

Oma (.)
Ei kertakaikkiaan mitään oiretta. En jaksa uskoa plussaan.
Mietin vaan että miksi justiin meille pitää näin käydä..
me oltais niin kovasti haluttu just tämä vauva.
*huokaus* elämä on kovaa, ystävät hyvät.

-iitukka pp7-
 
Tikrulle lohdutusta.
Spectra: kyllä muakin väsyttää ihan sikana, nukkusin vaan melkein koko ajan. Mutta sehän on ihan normaalia alkuraskaudessa, eikös niin?
ronttuli on ihan selvästi kans raskaana, noi selkäkivut on ollu mun kavereilla ihan ekat oireet, ennen ku on tienneet olevansa raskaana (siis ne luomusti plussanneet).
Enkelille kans pinnaa, olit mua kysellyt. Ethän loukkaannu, kun olen itsekkäästi jättänyt sun nikin etuosan pois? Mutta kun sä osaat olla niin ihanan kannustava.
iitukka: ei vielä tarvi olla mitään oireita, ei mullakaan oikeastaan, muuta ku tää mieletön väsymys ja se yhden kerran kohdun kohdalta puristus.
Ja sitten se (.): Meikku, Heksamiina, Puppeli, Martta tai Maya: onko teillä kellään kotona ovulaatiotestejä? Voisko joku teistä pissata semmoseen? No mä menin aamulla pissaamaan semmoseen ja siihen nousi melkein heti haamuviiva. Nyt on se 10 päivää mun pregnylistä, et voihan se olla vielä sitäkin, mutta... toivo elää.
Okei, okei, kivittäkää mut ja viekää saunan taa. :ashamed:
 

  • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp8
    • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp8
      • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp7
        • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp7
          • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp7
            • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

            Plussanneet:

            :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
            :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)
            :heart: Maya82.....(1.IVF....(vko 22)..................................plussa 11.6)



            (päivitetty 13.6.)



 
Tastasin vielä aamulla ja edelleen ihan puhdas nega. Verikokeenkin kävin antamassa mutta sen tulos jo tiedetäänkin. Tuleehan nyt kuitenkin tuplavarmistus. Luget lopetin tänään. Jos ehtis saada menkat pois alta ennen juhannusta.

Nyt täytyy vissiin ihan tosissaan ruveta pohtimaan muita vaihtoehtoja koska ilmeisesti me ei sitä omaa lasta saada :'( Yksi pakastealkio jäljellä mutta usko siihen on varsin pieni. Mikä hemmetti mussa on vikana kun ei ne tartu |O
 
Voi siisami, rutistan sua oikeen lujaa! :hug:
Meillä on ihan sama tilanne. Oon miettiny jo lahjasolujen käyttöä koska halu kuitenkin siihen lapsukaiseen olisi kova.
(.) Heräsin 5 aikaan yöllä hirveisiin menkkakipuihin, panadolia naamaan ja takas nukkuun. Ilmeisesti tää on myös mun osalta tässä ja vuoto alkaa muutamanpäivän sisään niinku aina näistä kivuista.
 
Lääkäri käski tänään mennä verikokeeseen eli tasan kaksi viikkoa hedelmöittymisestä. Tuolla mun vanhassa kotiketjussa saatiin näillä piiniksillä verikokeista jo 200 hcg arvoa eli kyllä sen olis jo pitänyt näkyä. Päivällä oli jo havaitsevinani hieman punerrusta paperissa eli eiköhän täti ole paikalla haukkana.
 
Sitä mäkin kyllä ihmettelen että muka vois luotettavan tuloksen antaa jo pp10...? Älkää nyt vielä antako periks Siisami ja Ronttuli!!!

Voi Finttu, pissaisin kyllä ovulaatiotestiin mutta kun ei ole sellasta kotona....koita kestää! :)

Ja itsellä jatkuu vaan "piinailu". Soitin äsken TYKS:iin ja sanottiin vaan tylysti että sori, tuloksia ei saa koneelta eikä osaa sanoa että koska! Miten näin voi käydä just nyt???! Kyllä kohta menee hermot! Hoitaja sanoi vaan että: "jos nyt olet kaksi positiivista testiä tehnyt niin olethan sinä silloin raskaana"! Mutta se hcg!?! :headwall:
 
Voi Maya, enhän mä tätä mitenkään luotettavana pidäkään, varsinkin, kun se tikku oli ovulaatiotikku. Lähinnä kaipailin jäitä yläpäähän- kommentteja. Mutta nyt kun siihen on tullut tänään pissattua, ni on ihan pakko pissata vielä huomennakin, että tosiaan näkee, johtuuko se siitä pregnylistä, se viiva. Sitäpaitsi mua kyllä etookin, mutta etoi viimeksikin, varmaan noiden lugejen syytä. Eihän tässä vaiheessa oikeesti voi olla mitään oireita raskaudesta. Sanoo järki, mutta kun niin kovasti vaan toivoo sitä raskautta.
 
:hug: Siisamille ja anteeks että tuppaudun ketjuun mutta oli pakko tulla kysymään eritoten Siisamilta - onko sinulle koskaan ehdotettu kortisonin käyttöä kiinnittymistä edistämään? Vastikään toisella palstalla pitkän tien kulkija (olikohan jo melkein 10. siirto passit mukaan lukien) plussasi, kun oli ekan kerran käyttänyt kortisonia suun kautta piiniksen ajan... Ja heillä ei mitään muuta sen suurempaa häikkää alkioissa siis ollut, jostain syystä vaan kaikki edelliset epäonnistui, ilmeisesti eivät kiinnittyneet.

Tsemppiä sinulle ja kaikille muille tässä ketjussa, aurinkoisia päiviä :)

rallukka
 
Rallukka: Ei ole ikinä ehdotettu. Mä olen ollut julkisella hoidossa ja hieman on semmoinen olo, että yhdestä putkesta kaikki sisään ja jos jollain onnistaa niin hyvä. Kun meillä löytyi heti vika miehstä niin mua ei sen enmpää tutkittu. Kiitos vinkistä. Me vielä ainakin kerran kokeillaan yksityisellä niin osaa sitten ehdottaa. Meillä siis kuitenkin avsta neljä siitoa takana.
 

Yhteistyössä