Täällähän oli mukavia uutisia
Spectralta. *Laulaa* paljon onnea vaan, paljon onnea spectra... :heart: Huisin hienoo et sait jo näin aikaisin haamu plussan *tuulettaa* Ole huoleti aikanaan haamu vahvistuu kunnon plussaksi
:heart:
Itukka; Mä en oo viel luopunu toivosta sun suhteen, jaksamista sinne :hug: :heart:
Ronttuli; KOitahan jaksaa, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, et kyytiläiset pysyis matkassa...+++++++ *puhureita ja menkan karkotusta*
Meikku; Onpa ikävää et tätä plussa onnea varjostaa toi ikävä vuoto :/ Mut kuule, monilla on vuotoa joka on täysin harmitonta ja vaaratonta...Toivotaan ja uskotaan et kaikki menee hyvin aina loppuun saakka... :heart: Koita jaksaa kärvistellä... :saint:
((.)) Pelottaa, hirvittää, suututtaa ja niin edelleen...mul on ollu tänään koko päivän sellanen olo, et menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä...
mä en ala, mä HALUUN olla raskaana!!! Testin taidan tehä vasta perjantai aamuna, sillä silloin mul on vapaapäivä ja voin rauhassa ottaa vastaan testin tuloksen, oli se sitten mikä tahansa ja jos on nega niin eipähän tartte töissä piätellä itkua...mul ei oo mitään erityisiä oireita, rinnat on hiukan kipiät ja lämmöt koholla mut ne menee lugejen piikkiin. Eilen ja tänään ei oo ollut mitään vihlaisuja/nippailuja mahassa, vaan ja ainoastaan menkka jollotusta |O ...Hitto ku sitä niin kovasti haluaisi ja toivoisi raskautta ja silti ei usko siihen mahdollisuuteen enää yhtään, mut minkäs teet on vaan koitettava jaksaa...
Suloisia unia kaikille toivottelee rakkaudella puoli-enkeli