IVF Toukokuussa

Voi ei Siisami :'( ja Tikru - teille molemmille iso ja lämmin :hug: . Mikä pettymys. Niin epäreilua.

Ja vielä jaksaa toivoa Iitukka, Finttu ja Ronttuli samoin kuin Spectra, Enkeli ja JEP - hoidatte vielä tilastot kondikseen - toukokuun pinon plussasaldo kuntoon, eiks niin! Ette menetä toivoanne etenkään sen vuoksi ettei olis oireita - ei niitä vielä tarvita, ne tulee sit perässä :) Ronttulikin taisi valitella menkkaolo - siinä oli se meikäläisenkin oire. Ja se oire sit jatkuu yhä. Sen kanssa mennään.

Rauhallisia unia kaikille :)
 
Maya - eilen oli uutisissa jostain major atk-ongelmasta Varsinais-Suomen sairaaloissa...mutta jos se siis koskee myös Tamperettakin? Sanoivat että ihan oikeesti on hommat (koneet) jumissa ja joutuvat tekeen kirjauksia käsin ja labrat seisoo yms. Mutta toi asenne, että todetaan että jos sun testitikkus näyttää plussaa niin se on siinä, on musta järkky. Kyllä tässä aina sen verran uskonvahvistusta kaipaa että saa verikokeenkin tuekseen... Se tulee sieltä, mutta millä viivellä, koita jaksaa :hug:
 
Meikku Niinpä, sitä mäkin ajattelin että ihan kuin tässä ei jo ois odotettu tarpeeks, mutta näköjään hoitajat uskoivat sen verran jo mun tulokseen että varasivat mulle ultra-ajan! TYKS:issä näköjään sellainen käytäntö että vasta rv 7 eka ultra mutta kun mies on viikon poissa niin meillä venyy ultra 10.07 asti!!! Ja taas odottelua.... :heart:
 
:'( SIISAMI, mä oon tosi pahoillani sun negasta, voihan paska en paremmin sano!!! Sinä jaksoit vielä hienosti pitää positiivisen linjan, tuntuu teijän takia niin kovin pahalta |O Sinä ja miehesi olette tehneet kaikkenne ja sen olisi pitänyt riittää, ette saa syyttää itseänne epäonnistumisista, sillä olisitte varmasti aivan loistavia vanhempia!!! Tämä elämä on välillä pelkkää arvoitusta ja sen tarkoituksia on välillä vaikeaa ymmärtää.... :heart: Muista, että niin kauan kun on elämää on vielä TOIVOA...lohduttakaa ja rakastakaa toisenne ehjäksi jälleen....Rakkaudella Puoli-enkeli

Ronttuli; Höpö höpö ja huomenna lissää :p menkkakivut voivat olla alku-raskauden yksi oire!!!! *plussa, plussa, plussa* :wave:

((.)) Tänään on ollut hurjasti, tosi alhaalla vasemmalla puolella vihlaisuja, pikaisia sellaisia??!!! Haluu olla raskaana, mut järki sanoo toista...Olin aivan varma että siisami plussaisi ja nyt muakin rupesi pelottaan ja pessimistisyys minussa ottaa jälleen valtaa...

Mites muut piinailijat jaksavat...
 

  • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp9
    • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp9
      • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp8
        • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp8
          • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp8
            • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

            Plussanneet:

            :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
            :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)
            :heart: Maya82.....(1.IVF....(vko 22)..................................plussa 11.6)



            (päivitetty 14.6.)




            [/quote]
 
Tein testin, herkän sellaisen ja negahan se sieltä tuli :'(
Se oli sitten siinä tämä kierros ja pettymys on kyllä
melkoinen nyt.
Huomenna asia vielä varmistetaan verikokeella.

Tsemppiä muille ja parempaa plussa onnea!! :hug:
 
:'( Voi Iitukka, *halaa lujaa* mä oon tosi pahoillani...mut oletko jo kokonaan luopunut toivosta, sillä sulhan on vasta piinapäivä 10...Voikun huominen verikoe tulos toisi vielä toivon sullekkin...mut kuule, tämähän oli sun eka icsi, joten nyt anna kyynelten tulvia ja sit uuteen taistoon, muista et TOIVOA on vielä...Rakkaudella ja ajatuksin puoli-enkeli

HUHUU muut piinailijat.....Mites menee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja puoli-enkeli:
  • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp10
    • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp10
      • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp9
        • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp9
          • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp9
            • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

            Plussanneet:

            :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
            :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)
            :heart: Maya82.....(1.IVF....(vko 22)..................................plussa 11.6)



            (15.6.2008)

 
Iitukka - voiko se olla jo varmaa, kun on vasta piinailut kesken...? voikohan verikokeessa näkyä jo pp11? Ei vielä toivoa menetetty, eihän! Neuvoiko ne tosiaan noin aikaisin verikokeeseen? Miten Spectra - onko sullakin testipäivä jo huomenna? Entä muut piinailijat, mille päivälle testaukset ohjeistettu?
 
Kuinkas iitukan kävi? Pidän vielä peukkuja pystyssä.
Hyvä Finttu!
(.) menkkakivut piinaavat aina yöllä. Kipu alkaa kolmen aikaan ja muutaman panadolin joutuu ottamaan ja käyttämään jyväpussia kunnes helpottaa. Joten pistää epäileen.
 
Tein testin eilen ja vielä tänään kun on niin epätodellinen olo. Plussa se on haaleakin plussa. Ekan tein sunnuntaiaamuna kun päänsärky ja kuvotus on vaivanut perjantaista. Ja tänään uudelleen kun ei tahdo tajuta =)
 
Siis kyllä, mun testipäivä nimenomaan tänään 14vrk punktiosta ja pp11.
Ihmettelin lääkärille tuota varhaista testiä mutta kuulemma sen
verestä jo nyt näkee kuinka on käynyt. Ja tuloksethan tulee huomenna.
Vaan eipä se siitä enää plussaksi muutu.
Kiitos kaikille kuitenkin tuesta!!

spectra onnea! Ihanaa kun sinulla nyt tärppäs! :heart:
 
On se kumma miten ne testipäivät eri paikoissa vaihtelee...mutta uskottava se kai on. Vielä pientä toivoa kuitenkin Iitukka, huomenna vasta sitten... :hug:

Ja Spectra - haamuplussa lasketaan, näin mullekin sanottiin, koska hailakka se oli mullakin - Onnea! :flower:
Finttukin taisi haamuilla, hienoa! :)

Puoli-enkeli - meinaatko ennen juhannusta tehdä kotitestin kuitenkin vai maltatko odottaa verikokeeseen? Todellista piinaa...
Miten Ronttuli, meneekö sullakin juhannuksen yli? Jos näin on niin on teillä vaan juhannus...
Ja onkohan JEP paraikaa saamassa kaverin mukaansa - tulethan kertomaan miten sujui?

oma napa on sekaisin huolesta...tuhrutus muuttui siis viikonloppuna ruskeaksi vuodoksi ja itkuhan siinä sitten tuli. tänään iisisti, jotenkin tässä nyt vaan mennään taas päivä kerrallaan...eihän se muu auta.

Voimia kaikille ja aurinkoa!
 
Täällähän oli mukavia uutisia Spectralta. *Laulaa* paljon onnea vaan, paljon onnea spectra... :heart: Huisin hienoo et sait jo näin aikaisin haamu plussan *tuulettaa* Ole huoleti aikanaan haamu vahvistuu kunnon plussaksi :p :heart:

Itukka; Mä en oo viel luopunu toivosta sun suhteen, jaksamista sinne :hug: :heart:

Ronttuli; KOitahan jaksaa, pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, et kyytiläiset pysyis matkassa...+++++++ *puhureita ja menkan karkotusta*


Meikku; Onpa ikävää et tätä plussa onnea varjostaa toi ikävä vuoto :/ Mut kuule, monilla on vuotoa joka on täysin harmitonta ja vaaratonta...Toivotaan ja uskotaan et kaikki menee hyvin aina loppuun saakka... :heart: Koita jaksaa kärvistellä... :saint:

((.)) Pelottaa, hirvittää, suututtaa ja niin edelleen...mul on ollu tänään koko päivän sellanen olo, et menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä...mä en ala, mä HALUUN olla raskaana!!! Testin taidan tehä vasta perjantai aamuna, sillä silloin mul on vapaapäivä ja voin rauhassa ottaa vastaan testin tuloksen, oli se sitten mikä tahansa ja jos on nega niin eipähän tartte töissä piätellä itkua...mul ei oo mitään erityisiä oireita, rinnat on hiukan kipiät ja lämmöt koholla mut ne menee lugejen piikkiin. Eilen ja tänään ei oo ollut mitään vihlaisuja/nippailuja mahassa, vaan ja ainoastaan menkka jollotusta |O ...Hitto ku sitä niin kovasti haluaisi ja toivoisi raskautta ja silti ei usko siihen mahdollisuuteen enää yhtään, mut minkäs teet on vaan koitettava jaksaa...

Suloisia unia kaikille toivottelee rakkaudella puoli-enkeli
 
Alkuperäinen kirjoittaja puoli-enkeli:
  • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp11
    • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp11
      • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp10
        • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk................pp10
          • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp10
            • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

            Plussanneet:

            :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
            :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
            :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)
            :heart: Maya82.....(1.IVF....(vko 22)..................................plussa 11.6)



            (16.6.2008)

 
Kiitos onnitteluista!

Spectra Mä tiesin että plussaisit, ONNEA!!! :heart:

Ja sitten en voi muuta kuin toivotella kaikille piinailijoille pitkää pinnaa ja kestämistä!

Ite en oo vieläkään saanut Hcg arvoa TYKS:istä kun heillä "hiukan" kestää....mulle sanottiin että jos se arvo vaikka ois huono niin sitten pitää maanantaina ottaa uusi verikoe, eli eilen. No pitäis nyt ensin saada se entinenkin tulos... :headwall:
 
Tuli sitten tänään hcg tulos joka oli 100.
Se on sittenkin PLUSSA!! :D
Tätä on niin vaikea käsittää, kun ei oireen oiretta vieläkään.
Eli kaikki siis todella on mahdollista, älkää hyvät
ihmiset toivoanne menettäkö, niinkuin minä..
Tsemppiä ja jaksuja kaikille, kiitos tuesta. :hug:
Sori, oma napa on nyt lähinnä.. :ashamed:

iitukka rv 4+3 ja onnesta soikeena
 
Iitukka Ihanaa!!! Aivan mahtavaa! Sä kun jo olit hiukan antanut periks....ONNEA! :hug:

Mä sain vihdoinkin myös oman hcg tuloksen, joka oli pp14 hiukan yli 500!!! :) Kysyin että onko toi ihan normaalia niin hoitaja sanoi että joillain vaan on se tosi korkea....vaikka sen jo tiesi että raskaana ollaan, niin oli se silti kiva kuulla toi tulos! Mä luulen että mä pikkuhiljaa siirryn enemmän tolle odotuspuolelle mutta käyn aina välillä kurkkailemassa teitä! Hirveesti ++++tuulia lopuille piinailijoille, Olette mun ajatuksissa! :heart:
 
Loistavaa iitukka! Onnea! Ja kiitos kaikille onnittelijoille :flower: Soitin tänään väestöliittoon ja kerroin kuulumiset. Olivat vähän ihmeissään kun näin aikaisin olin testaillut(naureskelivat että useimmat eivät malta odottaa..). Heidän mukaansa oikea päivä olisi ollut kaksi viikkoa siirrosta eli torstai. Siksi ehkä vielä haalea plussa. Kätilö onnitteli ja lähetti miehellekin onnittelut ja terveiset, kovasti pyysivät pitämään yhteyttä ja kertomaan kuulumisia. Ihania ihmisiä!
Ultraan pitäisi nyt sitten jaksaa odottaa viikolle 28, tämä on kyllä yhtä piinasta toiseen siirtymistä..
 
Tulin just töistä ja raskaan päivän päätteeksi, vessassa käydessä paperiin tuli hiukan limansekaista verta :'( :'( :'( Tänään on kokopäivän koskenu ala-mahaaan, oikealle puolelle ihan alas !? Mua itkettää ihan kauheesti ja kait se sit oli tässä, tekisin testin huomen aamuna, mutta kun en niitä oo tonne kaappiin hommannut, sillä en ole halunnut niitä sinne liian aikaisin kummittelemaan...en nyt kyyneliltäni enempää jaksa kommentoida, toivotan kaikille meille jaksamista...Halla mä oon samaa mieltä sun kanssas :heart:

Toivoo surumielinen puoli-enkeli :'(

muoks. niin ja lämmöt on laskussa....

muoks. Sorry mä vasta jälkikäteen tajusin et Iitukka on sittenkin plussannut...TOSI PALJON ONNEA SINULLE.... :heart:
 

Yhteistyössä