Sitronella - iso iso hali. :hug: Tylsä juttu, omatkin suupielet painu alaspäin kun luin pinoa ja tylsää testitulosta...höh. Aurinko armas kuivaa kyyneleet.
Täällä on ollut haipakkaa useiden punktioiden kanssa, ja huomenna siirtosuma, vai mitä.
Onnea huomisiin siirtoihin koko remmille - toi on ihanaa kun hoito menee jonkun kanssa samaa tahtia.
Spectralle pitkiä unia nyt valvomisen jälkeen
Ja
Joanna tervetuloa! Jännä toi mitä mainitsit aiemmista +tunteista, että menkkajuilua ja kohdunnipukka katosia, tätä nipukkaa mäkin yritin etsiä testiä odotellessa, mutta emmä sitä koskaan tainnut löytää tai oikein hiffata mikä tai missä se sit piti olla.
Maya - säästithän sen löytämäsi neliapilan? Ja rupesi ihan naurattaan kun kirjoitit tosta jatkuvasta vessassa ravaamisestä (asia, jota taitaa suurinosa tosiaan harrastaa...), koska mulla tää ravaaminen on nyt vaan pahentunut. Valkovuotoa on alkanut tulla (vain yksi proge/pvä enää, joten sitä se ei ole) ja koko ajan sitä meinaa että mitäs jos
ne sit kuitenkin alkaa...On se uskomatonta. Ja nyt mulle ilmestyi myös finni - miksi ihmeessä, kuuluuko sellaisetkin raskauteen? Mulla alkoi hiukka ennen kolmeakymppiä ilmaantua finnejä ennen menkkoja ja nykyään myös ovisaikaan - onko muilla tällasta? Ja siis nuorempana ei ollut...
Tikru, toivotaan että sun kukkiminen on vaan jännityksestä yms.
Kummi ja Martta - minä myös hyvää 75-kamaa. Ja
Martta -
upeaa, onnea!!!! Siis superia! Tervetuloa jatkamaan piinailua - tai ainakin siltä tämä kulunut viikko on tuntunut, aika matelee erittäin hitaasti. Viikon päästä vihdoin ultra ja nähdään missä mennään, toivottavasti se sit helpottaa.
Piinailijat, voimia ja pinnaa!