IVF Toukokuussa

  • Halla....................1.ICSI.....(vko 21/pitkä kaava)....julkinen.......pp14
    • Päivi68................3.ICSI......(vko 21-22/pitkä kaava).TAYS.........pp11
      • Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS...........pp8
        • Maya82...............1.IVF........(vko 22)..........................................pp8
          • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp3
            • Joanna78...........3.IVF/ICSI.(vko 22-23).....................................pp3
              • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp0
                • spectra................1.IVF.......(vko 23)..............................punktio ti
                  • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS.siirto pe
                    • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk....siirto pe
                      • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS.siirto pe
                        • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

                        Plussanneet:

                        :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
                        :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)






                        (päivitetty 5.6.)
 
Mitäs Puoli-enkelille kuuluu? Toivottavasti punktiosta löytyi saalista.

Spectra: Oliko sulla tänään siirto vai vasta huomenna?

Täällä pitäis olla kiinnittymishetket lähellä ja hulluna tietysti tarkkailen kaikkia vatsanippaisuja (mitä ei ole :( ) Yritän nyt itseäni muistuttaa siitä kuinka täysin oireettomasti on plussattu ja todella harvoin näin varhain mitään tuntuu.
 
Sitronelle ja Kummi voimia ja lohdutusta, elämä on välillä niin saakutin epäoikeudenmukaista!!! :hug:

Martta Onnittelut ja *huraa huudot* plussan johdosta :heart:

Onnea kaikille puktiossa olleille...

((.)) Oma napa voi hyvin, eilen oli punktio joka meni hyvin...rauhottavaa en halunnut (saanut aikoinaan anafylaktisen shokin bentsodiatsepaamista) ja ite toimenpide ei mua jännittänyt, niin selvisin pelkällä rapifenillä jota annettiin minimit...mulla oli follit "kovakuorisia" ja lääkäri teki kätilön avustuksella todella töitä, et sai follien pinnan lävistettyä :p Toimenpiteen jälkeen olen vuotanut melko lailla, mut nyt näyttäs siltä, et vuoto rupee hellittään...
Saaliiksi saatiin 8 munasolua, joista kaksi oli ollut epäkypsiä. 6 solua oli terhakkaasti hedelmöittynyt, joten labran tätykkä oli vahvasti sitä mieltä, että kaikki jatkavat kehittymistä alkioiksi saakka... :D Eilen tapeltiin ja huudettiin ukon kanssa toisillemme (jännitys purkautui) ja tänään ollaan ylimmät ystävykset :LOL: Me kummatkin ollaan rauhaa rakastavia ja lepposia, mut nyt käyttäydytään kuin mielipuolet, joten tulevaisuus näyttää lupaavalta :LOL:
Jos kaikki menee hyvin, niin huomenna siirretään kaksi kultaista palleroa syvälle syvyyksiini...mies ei oo kuulema viel päättäny monta sille siirretään :LOL:

"Rennoin" tunnelmin puoli-enkeli B)

muoks. Siisami, ole huoleti kyllä se pikkuinen tarttuu tiukasti sinuun, sen on pakko ;) ... :heart:
 
Ihanaa Puoli-enkeli, että teillä meni kaikki hyvin ja saaliskin oli mitä mainioin.

Mä yritän edesauttaa kiinnittymistä ottamalla tän viikon todella rennosti. Töissä siirsin kaikki asiakastapaamiset ensi viikkoon ja olen muutenkin käynyt töissä lähinnä kääntymässä ja tekemässä jotain pikku puuhasteluja. Tänään vietän vapaapäivää ja makoilen tossa auringossa ja käyn välillä täällä vilkaisemassa.

Ukko just soitti ja marisi kuinka aika huonon päivän valistin vapaapäivän pitämiseen :LOL: Raukka on töissä.
 
Hyvää iltapäivää vaan kaikille! Ihana auringonpaiste ja nurtsilla röhnöttäminen saa loistavasti ajatukset pois tän kuukauden tapahtumista. Ainakin hetkeksi..
Meillä oli siirto aamulla ja kolme toppia meni lisäksi pakkaseen. Siirretty alkio oli vain hivenen kehityksessä edellä. Ylilääkäri teki siirron ja "uhkaili" onnistumisprosentin olevan oikein hyvä, 25-50%.
Ot. Mies kysyi et kuinka kauan alkiota voi kasvattaa maljassa. Vastaus oli mielenkiintoinen, kaksi kuukautta ja sitten tulee kuulemma laki vastaan. Lisäksi ravinnon antamisen kanssa on jo sitten ongelmia. Aika hurjaa. Meillä oli muutenkin vähän oudot ja levottomat jutut. Osaksi johtu ehkä siitä että en ole itse nukkunut juurikaan kolmeen päivään.. Nyt tuntuu jo suurin jännitys laukeavan, ei ole enää vatsakaan ruikulilla :D
 
Onnea kaikille punktiosta ja siirrosta! :flower:

Spectra Kuulostaa aika hurjalta toi kaksi kuukautta....Sehän on silloin jo oikein vauva! Onnea kuitenkin kyytiläisestä ja sait vielä noinkin monta pakkaseen!! :)

Itsellä menkkakipuja tai jotain...nyt tulee kyllä ravattua koko ajan vessassa ja pelkää aina pahinta....Niin ristiriitaiset tunnelmat. Ensin ajattelee että kyllä tämä voi onnistua, niinhän se tekee monille muillekkin heti ekalla kerralla mut sitten heti perään tulee sellanen fiilis että eihän tämä voi onnistua...Aargh! Odottavan aika on todellakin pitkä!!
 
Sitronella - iso iso hali. :hug: Tylsä juttu, omatkin suupielet painu alaspäin kun luin pinoa ja tylsää testitulosta...höh. Aurinko armas kuivaa kyyneleet.

Täällä on ollut haipakkaa useiden punktioiden kanssa, ja huomenna siirtosuma, vai mitä. Onnea huomisiin siirtoihin koko remmille - toi on ihanaa kun hoito menee jonkun kanssa samaa tahtia. Spectralle pitkiä unia nyt valvomisen jälkeen :) Ja Joanna tervetuloa! Jännä toi mitä mainitsit aiemmista +tunteista, että menkkajuilua ja kohdunnipukka katosia, tätä nipukkaa mäkin yritin etsiä testiä odotellessa, mutta emmä sitä koskaan tainnut löytää tai oikein hiffata mikä tai missä se sit piti olla.
Maya - säästithän sen löytämäsi neliapilan? Ja rupesi ihan naurattaan kun kirjoitit tosta jatkuvasta vessassa ravaamisestä (asia, jota taitaa suurinosa tosiaan harrastaa...), koska mulla tää ravaaminen on nyt vaan pahentunut. Valkovuotoa on alkanut tulla (vain yksi proge/pvä enää, joten sitä se ei ole) ja koko ajan sitä meinaa että mitäs jos ne sit kuitenkin alkaa...On se uskomatonta. Ja nyt mulle ilmestyi myös finni - miksi ihmeessä, kuuluuko sellaisetkin raskauteen? Mulla alkoi hiukka ennen kolmeakymppiä ilmaantua finnejä ennen menkkoja ja nykyään myös ovisaikaan - onko muilla tällasta? Ja siis nuorempana ei ollut... Tikru, toivotaan että sun kukkiminen on vaan jännityksestä yms. Kummi ja Martta - minä myös hyvää 75-kamaa. Ja Martta - upeaa, onnea!!!! Siis superia! Tervetuloa jatkamaan piinailua - tai ainakin siltä tämä kulunut viikko on tuntunut, aika matelee erittäin hitaasti. Viikon päästä vihdoin ultra ja nähdään missä mennään, toivottavasti se sit helpottaa.

Piinailijat, voimia ja pinnaa!

 
Spectra; Onnea top luokan kyytiläisestä :heart:

Halla;Juu testaa vasta lauantaina, plussahan sieltä tulee ja saat helistimet käyttöön... :heart:

Maya; Koitahan pysyä nahoissasi, onneksi piinailut ovat jo noin pitkällä ja odotus palkitaan :xmas:

Siisami
; Kyytiläinen nauttii kun mamma ottaa lunkisti, lepo ja rento-mieli vähentää stressi hormonin erittymistä :heart:

Meikku;Kiva kun jaksat huomioida meit kaikkia tasa-puolisesti, koitahan nauttia raskaudesta ja ottaa rennosti, jotta vaavi voisi hyvin... :heart:

Missäs finttu luuraa... :wave:

((.)) Himpura mul on ollu aika kipee maha ja selkä, särkylääkkeitä on menny roppakaupalla |O ja nyt hirvittää et, joku tulehdus ala-piässä jyllää...saas nähä tuleeko huomisesta siirrosta yhtikäs mitään... :/

Suloisia unia kaikille puoli-enkeli :saint:
 
Nyt on yksi taimi köllimässä mamin masussa. :D
Nyt vaan kaikki ulokkeet ristiin että kiinnittyis ja plussa pamahtais!
Testipäivä mulla siis ma 16.6 pp11 ja veritesti tehdään.
Pakkaseen saatiin 1+2 alkiota ja käsitin että yksin pakastettu
on 2.luokan ja kaksoset 3. luokan alkioita.
Nyt sitten piinataan, vaikein paikka tässä hoidossa tähän asti.
Kiva kun on muitakin samaan aikaan piinailevia, pitkää
pinnaa meille ;)

Onnea siirtoon meneville ja kyytiläisen saaneille
ja hurjat plussatuulet kaikille!+++ :whistle:

-iitukka pp0-
 
voi ei että mä oon hätäinen! varasin jo ekan ultran vaikka edes verikokokeen tuloksia
en oo saanu vielä :headwall: :headwall:
tulokset tulee vasta iltapäivällä kolmelta, aikasintaan.
toivottavasti ei tuo huonoa onnea tämmöinen hötkyily. :/
 
siirto ohi. 7 muniksesta vain 4 hedelmöittyi normaalisti. 2 siirrettiin, olivat laadultaan oikein hyviä. loput meni roskiin. Täytyy laittaa kaikki toivo ensijärkytyksen jälkeen näihin kahteen, jotka nimesin maija maitoparraksi ja pekka töpöhännäksi.
Mites Finttu: oltiinko taas samaan aikaan?

-Ronttuli + Maija &Pekka pp0-
 
Morjensta! Me kaikki kolme täällä.
Jos sä ronttuli olit se toinen blondi siellä odotushuoneessa, ni sitten oltiin samaan aikaan.
Siis joo, meillekin (siis mulle, ei miehelle kuitenkaan) siirrettiin kans kaksi top alkiota. Kahdeksasta viis oli hedelmöittynyt, mut kaksi meni roskiin. Eli pakastimeen jäi vielä yksi laadukas alkio. Juhannuksena testaillaan. Meillä vielä noi nimet vähän hakusessa, ilmassa lensi Hippu ja Jippu, katotaan nyt jääkö ne nimiksi.
 
Onnea Iitukalle, Ronttulille ja Fintulle kyytiläisistä :heart: Paljon kaikkea tahmeata sinne vatsan seudulle, että ymmärtävät liimautua kiinni.

Aika matelee eteenpäin. Vatsajuilintoja esiintyy mutta ne kyllä lähinnä paikallistuvat tonne munisten seudulle. Nenä on ollut eilisestä aamusta asti tukkoinen. Se tosin myös hieman vuotaa joten ilmeisesti mä vaan olen saanut kesänuhan. Ensi viikolla alkaa taas täysi höyry töissä ja lepäily jää sivummalle.

Hallalle huomiselle plussatuulia ++++++++++++++++++++

Martta: Paljon oli HCG?
 
  • Halla....................1.ICSI.....(vko 21/pitkä kaava)....julkinen.......pp15
    • Päivi68................3.ICSI......(vko 21-22/pitkä kaava).TAYS.........pp12
      • Tikru-72...............2.ICSI......(vko 22/pitkä kaava)......KYS...........pp9
        • Maya82...............1.IVF........(vko 22)..........................................pp9
          • Siisami.................3.ICSI......(vko 22-23/pitkä kaava).Ava..........pp4
            • Joanna78...........3.IVF/ICSI.(vko 22-23).....................................pp4
              • iitukka.................1.ICSI......(vko 23/lyhyt kaava).......................pp1
                • spectra................1.IVF.......(vko 23)..........................................pp1
                  • Finttu..................2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp0
                    • puoli-enkeli.........1.IVF........(vko 23/pitkä kaava).julk....siirto pe
                      • ronttuli08............2.ICSI......(vko 23).....................TAYS..............pp0
                        • JEP......................1.IVF........(vko 23/pitkä kaava)..........punktio pe

                        Plussanneet:

                        :heart: Meikku........(1.IVF...(vko 20/lyhyt kaava).yksityin/plussa 28.5.)
                        :heart: Heksamiina.(1.IVF...(vko 20)....................Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Puppeli.......(2.IVF...(vko 20/pitkä kaava).Väestöl/plussa 30.5.)
                        :heart: Martta75.....(1.ICSI..(vko 21)................yksityinen/plussa 4.6.)






                        (päivitetty 6.6.)
 
Tyhmä kysymys. Saako nyt siirron jälkeen(joka muuten oli torstaina) tehdä raskaita :D hommia? Mulle taidettiin sanoa vain punktion jälkeen et pitää ottaa iisisti ja levätä, nyt olen kuokkinut kasvimaalla koko päivän ihan inkkarina. Kaatanut pari puutakin.. Huomenna pitäis tapetoida ja niin eespäi =)
 
Kiitos tarroista!
Tyhmä kysyy mikä on ktt? :ashamed:
spectra: joko sä alat huomenissa tapetoimaan lastenhuonetta? :D Mulle sanottiin siirron jälkeen, et muuten normielämää, mut alkoholi pitäs jättää pois (?) ja vasta huomenna saunaan saapi mennä. Siis juon noin litran appelsiinimehua, kai.
 
Ktt = kunnes toisin todistetaan. Alkion siirron jälkeen olet siis raskaana ktt eli nauti raskaudesta, älä hermoile :D Toi sanonta alkoi jossain tän vuoden alun pinoissa.

Siis vasta seuraavana päivänä saunaan??? Ei mulle mitään tommoista sanottu ja mä olin tietysti heti siirtopäivänä saunassa :headwall: Tähänkö se nyt kaatu? Vosikohan toi kielto johtua enemmän tulehdusriskistä kuin siitä, että siitä jotain haittaa alkiolle olis. Kai ne muuten kieltäis saunomisen kokonaan?

Puoli-enkeli, Martta, Jep!!!!! *huhuilee*
 
Mulle on tehty monta monituista siirtoa, eikä kukaan ikinä oo samana päivänä saunomista kieltänyt! Ja me saunotaan tosi usein... Oon myös ottanu saunasiideriä tai jotain viiniä yms. ihan normaalisti. Vasta jos plussaan, jätän saunajuomat yms. pois, en ymmärrä miksi pitäisi jättää jo ennen sitä... Maanantaina lääkäri sanoi, että munasarjat on vielä suuret ja pyysi vähentämään liikuntaa pari-kolme seuraavaa päivää ja näin oon myös tehnyt. En aatellu myöskään ens viikolla hirveesti juoksennella tms. eli otan vähä rauhallisemmin, vaikkakin tuolla puutarhassa kyllä möyrästän kaiket päivät...
 
((.)) Hip hei huraa, tää on ihan uskomaton fiilis...sain tänään kaksi top-luokan kyytiläistä matkaan...saanko esitellä-> timo&tapio :LOL: Hellanlettas että olivat niin meitin näkösiä, komeita ja yhtä pyöreitä :D . Kaksi alkiota oli joutunut roskiin :| , mut kaksi top luokkaista alkioo saatiin pakkaseen :D ...Maha aikas kipee edelleen, vatsaontelossa nestettä ja kummatkin munasarjat turvoksissa, mut limakalvo oli kuiteski hyvä!!!! Lekuri antoi meitille 47% mahdollisuuden raskautua...veritesti 23.6.08.

Onnea solupalloista fintulle, ronttulille, iitukalle ja spectralle

Suloisia unia kaikille toivoo puoli-enkeli ja timo&tapio B)

muoks. Hallalle +++++++++ :whistle:
 
Juu toi saunomisjuttu on tosiaan sen tulehdusriskin takia ainakin mulla nyt vielä tänään. Lämpöhän tekee pelkästään hyvää sille nitiäiselle siellä kohdussa.
Kiitti Siisami selvityksestä. Siis mä odotan kaksosia, kunnes toisin todistetaan. Wau...
Siis meille kaikille kolmelle on tänään siirretty kaksoset :heart: :heart:
 
Huomenta kaikille!

En ehdi lukea nyt muiden kuulumisia sen tarkempaa kuin että onnea kaikille kyytiläisistä!

Itsellä mieli maassa kun oli sitten pakko mennä testaamaan jo....ja negaahan se näytti! Mutta joo, tiedän että nyt vasta pp10 ja että mitä vaan voi vielä tapahtua mutta jotenkin sitä ajattelee että jos jotain näkyisi niin se näkyisi jo!? Nyt täytyy vaan odottaa taas.....

Mitenkäs Tikru? Onko mitään tuntemuksia?

Hallalle paljon +++++++++++++++ tuulia!!!
 
Moro taas!

Täytyy äkkiä tulla töistä salaa kirjottelee...mutta kun viimeksi kirjoitin niin katsoin testiä vielä sen jälkeen, niin siihen oli ilmestynyt tosi tosi tosi haalea plussa mutta siinä oli sit menny joku 15 min. testin tekemisestä....että ehkä toivoa vielä on!?

Aurinkoista lauantaita kaikille! :)
 

Yhteistyössä