Heksamiina ja Puppeli: Upeeta, onnea, onnea, onnea! Nyt vedetään mahdollisimman moni mukaan tähän plussatiliin.
Toivottavasti ensi viikolla plussien määrä tuplaantuu... !!! Nyt kaikki testailijat valmiina (ihan kuin ette olisikin
Muuten
Puppeli, voiko tuosta hcg arvosta tosiaan päätellä että kyseessä ei voi olla kohdun ulkoinen raskaus? - sekin tieto helpottaisi.
Heksamiina: jos homma etenee ok ja ultrassa näkyy jotain, niin veikkaan että meidänkin lääkäri saattaa hämmästyä...se oli kyllä sen verran pessimistisen oloinen siirron yhteydessä... Onnea maanantain verikokeeseen, kerro sitten nummeroita meillekin. Ja mua jäi vielä pohdittuttaan ne sun luget, että laitoitko siis yhteensä 6 kpl päivässä vai tajusinko mä vaan väärin?
Halla - myös mä luulin, että lugeja jatketaan plussankin jälkeen. Ainakin itse roikun niissä vielä ihan kiinni kun pelkään muuten menkkojen alkavan - tänään tuhrua ja kyllä tämä piinaa... Puppeli ja Heksamiina, eikä teillä pelkoa kun jätitte luget pois? Oisko ne sit kuitenkin turhia...?
Ja viel Halla - jo on kumma jos ei pääse nopsaan veritestiin? Eihän se vaadi kun lähetteen, ei lääkäriltä mene siihen ku minuutti... Kun huhtikuussa mentiin yksityiselle, mun piti saada tuore (alle vuoden vanha) HIV-testi. Soitin Naistenklinikalle ja kätilö lupas samantien pyytää lääkäriä kirjottaan lähetteen seuraavalle päivälle. Ei maksanut mitään se labrassakäynti. Luulis, että hcg:n kohdalla olis yhtä joustavaa...
Mariska - voimia maanantaihin ja veritestiin. :hug:
Tikru - nyt plussapallo kattoon, tämä tuuli saakin tarttua
Finttu - kovaa kasvukiritystä sinnepäin! toivottavasti munikset ottas huomiseksi luvatussa helteessä spurtin
Päivi - sulle varmaan siirrettiin molemmat, eikös? Oliko asia lääkärin puolesta ihan ok vai jouduitteko pyytämään sitä?
Siisamikin pohti tätä kahden siirtoa - meille ei siitä varoteltu, muuta kuin että kaksoisraskaus on riskinä, mutta että toisaalta kahden siirrossa se toinen saattaa auttaa toista alkiota kiinnittymään eli tuloksena usein silti yksi alkioinen raskaus...Ymmärsin, että onnistumisprosentti on ollut parempi kun on siirretty kaksi. Siksi mekin se toinen haluttiin, jos se jelppais... Siisami, onko sulla maanantaina siirto edessä? Ja voit luottaa että täältä tulee sellainen plussapuhuri kohta sinnepäin, ettei paremmasta väliä
Muuten, ihmettelin samaa eli miksi mulla tuli vain haamuplussa vaikka veriarvo oli huippuhyvä...
Kummi - :hug: voi surku... toipumista! Uskon että syksyllä jaksat taas, nyt vaan kesästä nauttimaan. Kesä antaa mahdollisuudet energian keruuseen eikä vähiten näihin hoitourakoihin. Itsekin pidän yhä tiukasti mielessä oman ivf jononi julkiselle...
Iitukka ja Spectra - onnea Pregnylointiin, toivottavasti piikit pysyy vakaasti kädessä