Vihdoinkin pääsen tänne asti kirjoituspuuhiin...
Joanna78 Mulla on ainakin parissa alkaneessa raskaudessa juuri tuo painontunne alapäässä/alavatsassa ollu ekoja oireita raskaudesta. Kerran oli jopa niin, et kotitesti näytti negaa (vaikka kierto oli venyny jo hurjan pitkälle). Ajattelin, että sit on varmaan virtsatietulehdus ja vein näytteen labraan. Ottivat myös raskaustestin ja positiivinenhan tuo oli, vaikkei edellisenä päivänä kotona näyttäytynytkään.
RouvaP Huh, mikä tarina! Varmasti kuitenkin iso lohtu on lukuisat alkiot, jotka pääsivät pakkaseen asti. Punktiota ei ainakaan tarvitse hetkeen kokea. Voimia toipumiseen!
Melia Hienoa "saalis" sullakin! Toi taaksekallistunut kohtu ja täysi rakko -asia varmaan pitää paikkaansa. Ekassa siirrossa mulla ei ollu ongelmia, mut toisessa oli, vaikka olin ollu ohjeen mukaan pissaamatta. Nyt sit oikein satsasin. Olin käymättä vessassa klo 11.15 - 16 (siirto piti olla klo 15.40, mut olivat vähän myöhässä) ja lääkäri kehui, että oli todella hyvä "näkyvyys". Kupla kyllä pullisteli otsassa, mut mitäpä sitä ei tämän asian puolesta tekisi...
Jotkut puhuivat testipäivistä. Mulla oli viime siirron aikana verikoetesti pp 12 ja virtsasta pp 14. Nyt sanoi vaan ton virtsasta otettavan päivämäärän eli se on to 25.9. eli pp 14, tänään siis pp 1. Pitkä matka vielä testipäivään...
Siirto meni hyvin. Lääkäri sanoi, että alkio oli jakaantunut todella hienosti, niin hyvin, että näytti jo ihan "rypäletertulta" eikä soluja kannattanut enää alkaa edes laskea. Kohtu oli siisti ja limis 11,1mm. Sanoi, että lähtötilanne on erittäin hyvä. En voinut kyllä olla sanomatta, että niinhän se oli viimeksikin... Ja niinhän se oli, myönsi lääkärikin. Toinen sulatettu alkio oli myös niin hyvä, että pakastettiin uudelleen. Pakkasessa vielä 3 alkiota.
MUTTA. Luulisi, että olisin siirron jälkeen leijunut onnentaivassa. Enpä leijunutkaan. Tähän asti oon aina ollut tässä vaiheessa iloinen ja uusi toivo on herännyt. Eilen sitä ei tullutkaan. Olin aivan masentunut. Miksi tämä raskaus huippulähtökohdin voisi onnistua, kun ei ne aiemmatkaan samanlaisin lähtökohdin. Vaikka sen plussan saisinkin, niin sit viimeistään päättyy keskenmenoon...
Illalla sain kamalan allergisen reaktion. Nenä aivan tukkoon ja samalla toisaalta valui. Aivastelin niin, että Progesteronit alapäästä pullahtivat ulos. Sit alkoi kamala kitalaen kutina, kielen "turpoaminen" ja huulten kutina. Lopulta oli pakko ottaa antihistamiinia, vaikken ehkä tässä tilassa olisi saanutkaan. No, ei se alkio vielä ole kiinnittynyt. Tänään sit soitin klinikalle ja lääkäri totesi, että oon varmasti herkistynyt zumenonin punaiselle väriaineelle!!! Oonhan tällanen perusatoopikko ja muillekin lääkkeillä ym. herkistynyt. Nyt sit haen illalla jotain korvaavaa. Toivon vaan, että tuo todellakin olis oikea syy.
Tuntuu kyllä, että tän kierron aikana on ollu NIIN paljon vastoinkäymisiä. Ihan kuten Maricce sanoi, että voiko jo lapsi syntyä näin stressaavan ajanjakson jäljiltä... Ainakin siitä tulee hyvin stressiä sietävä tapaus