IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Miimi78 olisi mulla ollut mahdollisuus käydä 0-ultrassa ja aloittaa hoito jo tässä kuussa.
itse haluan edetä nyt ihan omalla painollaan, ilman stressaamista ja hötkyilyä. kai se kunnon täti vielä tulee, ennemmin tai myöhemmin =)
 
Voi ei Maricce, kun olit joutunut kovaan seuraan! Varmasti tosi raskasta kuunnella toisen valitusta raskaudesta koko ajan. Ymmärsinkö oikein, että siskosi ei tiedä sinun lapsettomuudestasi ja hoidoistasi? Olisiko kuitenkin viisainta kertoa hänelle jotenkin hienotunteisesti asiasta? Välttyisit ehkä sen jälkeen tuollaiselta valitusryöpyltä. Ja tsemppiä sulle viimeisiin piinapäiviin, eihän niitä oireita välttämättä aina ole!

Onnea myös Nasulle piinailuun ja tervetuloa mukaan Matsalu ja pahoittelut keskenmenosta :hug: Itsellä takana myös keskenmenoja rv 6 ja rv 7 ja tiedän kyllä kuinka hirveä paikka se on, mutta hyvä että olet päässyt siitä eteenpäin.
 
Joanna78 Siinähän se rasittavin juttu onkin kun hän kyllä tietää tilanteemme ja hoidon kulkumme kuten koko muukin perhe :( Kakki muut on ollut niin ihania, mutta tämä sisko käy välillä hermoille kun ei ollenkaan mieti mitä suustaan päästää!!! :eek:
 
Hei,
niin siinä kävikin että hyperihän se kipuili punktion jälkeen. Ja olin todella kipeä mennessäni takaisin päivystykseen oysiin, jossa sain sitten odotella neljä tuntia ennen kuin sain kunnon (toimivaa) lääkettä suoraan piikillä takamukseen!! Olihan se tuskaa, olin vuotanut verta alavatsalle ja palleaan joten henkittäminen oli todella vaikeaa ja sain kovia kramppeja kylkeen ja palleaan. Vatsa turposi kuin ilmapallo, lähinnä parhaiten kuvastaisi kuumailmapallo sen hetkistä tilaani ja nyt ollessani kotona vatsa on edelleen turpea ja kipeä.

Kiitos kuitenkin ihanan lääkärini, joka lupasi meidät siirtoon. Kerätyistä 15 munasolusta 13 oli hedelmöittynyt ja tänään aamulla oysissa yksi siirrettiin ja loput 9 hyvää alkiota pakastettiin viiteen satsiin. Aika hyvä saalis siihen kärsimykseen nähden...

Hedelmöittymiseen en usko. Tilanne kropassa ei ole kovin hyvä joten en toivo tästä liikoja, sillä voimme sieltä pakkasesta sitten uudestaan yrittää. Hoitaja meinasi jo sen munisten määrän vuoksi olleen suurempi riski saada punktion jälkeisiä kipuja. En olisi ikinä uskonut niiden olevan näin kovat. Mieshoitaja, joka kärräsi minut osastolle, kysyi haluasinko kipuun pari parasetamoolia, olin kuristaa sen miehen viimeisillä voimillani ja kun pääsin osastolle kaikista pahin kipukohtaus tuli ja huusiin ja kirosin, että auttakaa nyt minua tai kuolen tähän... Hoitokertomuksessa lukeekin, että osastolle tullessaan erittäin kivulias potilas. Jopa yksi hoitajista päivitteli, miksi päivysyksen puolella tilanne oli tähän päästetty. Kun odottelin päivystyksessä paareilla pääsyä gynekologille olin jo todella kipeä ja kun lääkäri vihdoin tuli, minua ei ollut kukaan auttamassa ylös paareilta eikä kukaan auttanut riisumisessa vaan viimeisillä voimillani yritin siitä selvitä. Kaksi kandia seisoi vain kädet taskussa lääkärin takana eivätkä kysyneetkään pääsisinkö omin avuin ylös sängystä ja saanko pöksyni tutkimusta varten riisuttua ym. Tänä aamuna osastolla pääsin ekan kerran omin avuin ylös sängystä. Nyt pystyn jopa puhumaan... mutta aivastus sattuu penteleesti
:/

Onneksi teillä muilla paljon parempia kokemuksia ja hyviä munasaaliita ja että ollaan päästy siirtoon!!!

Nyt sitten piinaamaan, vaikkei fiilis olekaan kummoinen, mutta menköön nyt.
 
Kiitos Joanna78! Sinulla oli siirto siis eilen, eli melko samaan tahtiin kuljemme, kiva. Toivotaan molemmille paljon kiinnittymissäteitä matkalle (vaikka itse valmistaudun hoidon epäonnistumiseen ja suunnittelen jo ensimmäistä PAS:sia)

Minulla siis vasta tämä päivä takana ja testipäivä olisikin sitten 25.9. Tulee pitkät viikot...

:wave:
 
Maricce: Iso :hug: Ymmärrän hyvin tuntemuksesi, itse olen kokenut hieman vastaavaa, tosin kyseinen henkilö ei ollut kuitenkaan sisar, jota näkee jatkuvasti. Tuskin pahoitit kenenkään mielen. Ottaisin itsekkin kaikki raskauden oireet ilomielin vastaan, kun luvassa olisi se oma pieni nyytti. Aiempaan liittyen - en ottanut ennen siirtoa särkylääkettä ja olisi ehkä pitänyt, koska myös minulla suoristettiin (tai jotain vastaavaa?) sitä kohdun kaulaa jollain työkalulla ja se koski ihan kiitettävästi, mut ei kuitenkaan niin paljon kuin aiemmin. Sama on tehty aiemmin myös inssien yhteydessä.

Tuomenmarja: Kohtu on täälläkin kallistunut taakse ja luin eilen netistä ennen siirtoon menoa, et rakon pitää olla tosi täynnä ennen siirtoa, jotta toimenpide olisi helpompi. Joku oli viisaana maininnut, että ihan täysi rakko jotenkin muuttaa kohdun asentoa parempaan suuntaan siirtoa ajatellen. No, tein työtä käskettyä - kävin wc:ssä klo 9, kun siirto oli 13.30. Oli muuten aika iso kupla otsassa ja pieni pelko pidättämisen suhteen... :LOL:

Jeps1: :D Kiinni jäin

(.) Saalis oli mahtava! Pelkäsin NIIN kovin et yksikään ei hedelmöity & vihdoin ja viimein selviäisi syy siihen meidän selittämättömään lapsettomuuteen. Mutta toisin kävi, kaikki 14 munasolua olivat hedelmöittyneet, mutta pakkaseen asti selvisi 11 kappaletta. Mukana kulkee nyt yksi pieni suloinen Toivo. Eli 12 oli sitten lopullinen saalis. Punktiota ei pitäisi ihan vähään aikaan kokea. :D

Testipäivä on erikoista kyllä 23.9., mutta tuloksen saan kuulla 25.9.. Jos ymmärsin oikein, niin näytei lähetetään Naistenklinikalle tutkittavaksi ja he ilmoittavat tuloksen 2 päivää myöhemmin. Täällä on käyty paljon keskustelua milloin mennään testiin ja yleensä se taitaa olla pp14, mut omassa tapauksessani se on jo pp12 (jos nyt osaan noita piinapäiviä laskea oikein).

Yritän kohta päivittää tuota listaa. En ole mikään mestari siinä, joten pyydän kärsivällisyyttä ;)
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa Torstaina 11.9.2008:[/color]


Maricce: 1.IVF, punktio 29.8. ja siirto 1.9. Testipäivä 15.9. pp 10

Jäyhis: 2. IVF/ICSI, punktio 3.9 ja siirto 5.9. Testipäivä 19.9. pp 6

tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 6

lintu: 1.IVF, punktio 5.9 ja siirto 8.9 pp 3

Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp 1

Hobelix: 1.IVF, punktio 8.9, siirto 10.9 pp 1

RouvaP: 1.IVF, punktio 9.9 ja siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 0

Tuomenmarja: 1.IVF:n 2. PAS, siirto 11.9? pp--

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp--

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 0

Hopottitar: 3.IVF, punktio 8.9 ja siirto 12.9 pp --

kajastus: 2.IVF/ICSI, punktio vko 38??, siirto?? pp--

Ellastiina: 1.IVF, punktio vko 38 tai 39, siirto?? pp--

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto vko 38 tai 39 pp--

nipsu08 : 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

Sini 78: 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

lotta08 1.IVF:n 1.PAS, siirto viikko 39 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

seiskaseiska: PAS, siirto syyskuussa? pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Saara10: 1.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto syys/lokakuu?? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto? pp--

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto? pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
 
:headwall: Aina joku menee tuossa listan päivityksessä pieleen! Ensin kaatui kone kesken listan työstämisen ja nyt sitten noita lihavointeja jäi pois. Toivottavasti en sotkenut kenenkään tietoja kuitenkaan... :headwall: Laitoin Rouva P:n testipäivän listalle.
 
Kyllä se mein lääkäri sanoi että 16.9 verikokeeseen.. ja 5.9 oli punktio.
Emmä tiedä miksi? Me ollaan hoidoissa yksityisellä puolella...
Tänään hätäpäissäni testattu nega (pp melkein 7 päivää)..
Menkkakipuja aina välillä... ollut jo pari päivää.. eli sieltä ne tulee!!!!!!! :'( :'(
 
nyt tää menee hieman OT, mutta monesko sä olit punktioissa ?
Annan nyt ns kasvot itselleni eli mä olin se ensimmäinen, se joka palasi happimaskin kera takaisin ja nukkui sitten onnellisesti sinne klo12 saakka. Se Tenox tiputti mut jo ihan täysin pois kartalta, ja sittenhän siellä toimenpiteen aikana olivat läpsineet mua poskille kun oli happisaturaatio laskenut huimasti joten laittoivat sitten maskin. Mulla ei ole mitään muistikuvaa koko toimenpiteestä.
Teillä on ollut tosi hyvä saldo munasolujen suhteen...meillä saldo oli hieman toisenlainen.
Eli follikkeleita oli jotain 17 ja varsinaisia munasoluja saatiin 5 joista sitten 4 oli monitumaisuutta. Joten loppujen lopuksi tänään mulle siirrettiin se ainokainen.

Ja sitten vielä yleisesti tuosta punktiosta ja tuntemuksista...ensimmäinen punktio mulle tehtiin 2006 ja silloinkin olin ihan lääketokkurassa kokoajan. Punktion jälkeen ei tullut mitään kipuja.
Nyt tämän toisen punktion osalta en osaa sanoa olisiko sattunut jos olisin ollut "tietoinen" edes koko toimenpiteestä, mutta kipuilu ja särky seuraavina kahtena päivänä on ollut todella inhottavaa ja kovaa.
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa Torstaina 11.9.2008:[/color]


Maricce: 1.IVF, punktio 29.8. ja siirto 1.9. Testipäivä 15.9. pp 10

Jäyhis: 2. IVF/ICSI, punktio 3.9 ja siirto 5.9. Testipäivä 19.9. pp 6

tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 6

lintu: 1.IVF, punktio 5.9 ja siirto 8.9 pp 3

Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp 1

Hobelix: 1.IVF, punktio 8.9, siirto 10.9 pp 1

RouvaP: 1.IVF, punktio 9.9 ja siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 0

Tuomenmarja: 1.IVF:n 2. PAS, siirto 11.9? pp--

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp--

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 0

Hopottitar: 3.IVF, punktio 8.9 ja siirto 12.9 pp --

kajastus: 2.IVF/ICSI, punktio vko 38??, siirto?? pp--

Ellastiina: 1.IVF, punktio vko 38 tai 39, siirto?? pp--

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto vko 38 tai 39 pp--

nipsu08 : 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

Sini 78: 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

lotta08 1.IVF:n 1.PAS, siirto viikko 39 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

seiskaseiska: PAS, siirto syyskuussa? pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Saara10: 1.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto syys/lokakuu?? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto? pp--

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto? pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

 
RouvaP Kaikki sympatiani sinulle :hug: Toivottavasti voit jo paremmin. Mutta ehkä se oli sen arvoista, teillehän tuli todella hieno saalis =) Ei tarvitse vähään aikaan käydä samaa rumbaa alusta!

tanyan Ahaa, siis teillä on verikoe, meitä taas käskettiin tekemään ihan vain kotona tavallinen raskaustesti. Verestähän nuo hormonit näkyy jo aikaisemmin kuin virtsasta. Eli ihan normaali testipäivä varmasti verikokeelle.

melia Sinullakin upea saalis =) Onnea!

Kaikille muillekkin halit ja hyvät yöt, jos sais edes vähän nukuttua tässä kaiken keskellä, itku on kurkussa koko ajan :snotty:

PUUUUUHHHH! ++++++++++ (lussatuulia :whistle: )
 
Oi Marice! Toivottavasti asiat seliviävät pian isäsi kanssa ja toivottavasti veljesi voi jo paremmin! Ja kyllä siskosi on ajattelematon!

RouvaP, ompa sulla ollut raju punktiokokemus! Hienoa silti että siirto tehtiin. Paljon plussaonnea ja pikaista paranemista!

Jeps, me taidetaan tuntea jo ennenstäänkin, helmiäiset2007 pinosta? eikö?

Täällä odottava tunnelma, tänään pitäisi aloittaa ovistikuttelut, mutta aloitan ne vasta sunnuntaina, silloin kp 14. Joten joskos tässä kahden viikon sisällä pääsisi PAS:n!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsuäippä:
Oi Marice! Toivottavasti asiat seliviävät pian isäsi kanssa ja toivottavasti veljesi voi jo paremmin! Ja kyllä siskosi on ajattelematon!

RouvaP, ompa sulla ollut raju punktiokokemus! Hienoa silti että siirto tehtiin. Paljon plussaonnea ja pikaista paranemista!

Jeps, me taidetaan tuntea jo ennenstäänkin, helmiäiset2007 pinosta? eikö?

Täällä odottava tunnelma, tänään pitäisi aloittaa ovistikuttelut, mutta aloitan ne vasta sunnuntaina, silloin kp 14. Joten joskos tässä kahden viikon sisällä pääsisi PAS:n!

Juup, kyllä me tunnetaan sieltäpä hyvinkin ja sit vielä yhteisön kautta =)
 
Onpas ikävän kovia kokemuksia punktiosta. Mutta niille jotka on vasta menossa ja ei ole ennen olleet sanoisin että punktio voi olla ihan kivakin kokemus. Minä olin vaan lääkkeistä sekaisin. Helpompi ja kivempi se oli kuin esim. hammaslääkäri... ja kipua en tuntenut yhtään.

Kira ja hoitsuäippä samoissa mennään. Kira minulla pas tehdään luonnolliseen kiertoon ja meinasin alkaa testata tikuilla nyt lauantaina kp 10. Yleensä ovulaatio 12-17 päivinä. Tietty nyt voi olla että ei löydy ollenkaan tai on jotain häikkää kun oli viime kierrossa ivf. Itse elän toivossa että löydän oviksen.

Kaverini sanoi kun tietää että olen yrittänyt lasta hedelmöityshoitojen kautta että olenko todella miettinyt että haluan kahden alkion siirron (kun kerroin että jee saan kahden alkion siirron). Että olenko todella miettinyt että jos tulee kaksoset.... Niin että jos mietin ihan tarkaan kumman haluan en lasta ollenkaan vai kaksoset.... olen tullut aika herkäksi kommenteista hedelmöityshoidoista. Pitäisi edes itse oppia tästä jotain ja sen ettei kommetoi mitään. Toinen kaveri ihmetteli että no et sinä varmaan raskaaksi tule kun 'voihan sinulla olla stressiä'.

Lotta
 
RouvaP: Tosi ikävää että sulle kävi noin mutta älä vielä heitä pyyhettä kehään. Olen kuullut että vaikka onkin hyperin kärsinyt niin on siitä huolimatta raskautunut. Ja toivon todellakin että raskautuisit kaiken kokemasi jälkeen. :hug:

Maricce: Sullehan on sattunut ja tapahtunut joten jaksamishaleja lähetän täältä hirmuisesti
:hug:

).( eilinen ilta meni vain ajatellessa tätä asiaa ja nyt on vasta pp1 :D Onneksi meen tänään töihin niin eipähän tuu ajateltua näitä asioita...toivottavasti :)

Tsemppiä ja jaksamishaleja kaikille ihanille kanssasisarille :hug:
 
Anteeksi tietämättömyyteni :ashamed: olen kuvitellut, ettei siirto koskaan satu, mutta ei se aina menekään niin. Yleistin tökerösti omaa kokemustani.

Ja rouva P, toipumisia ikävästä punktiosta ja hyperistä :heart: :hug: Mahtava saalis, hyvä!

Marrice Voimia ja jaksamisia. Itsekin nukun huonosti, jos jokin asia vaivaa mieltäni.
Toivottavasti asiat selviää pian ja saat sovittua isäsi kanssa. Sisaresi käytös on todella ajattelematonta ja OmaNapaista. Kerran eräs tuttava rouva sanoi minulle, että "jotkut niitä lapsia saa", kun hänen oma tyttärensä alkoi odottaa toista lasta. Tämän rouvan tytär on ystäväni ja taatusti tietää näistä hoidoista. Sanoin vain, että no on se hyvä että saavat lapsen... vaan ajattelinpa, että aika tökerö aikuinen ihminen, pahansuopainen ja tarkoituksella ilkeä. Ei varmaan kovin hyvä olo itsellä, jos toisen haavassa on veistä pyöritettävä.
Ja nyt Marrice, koko tämän palstan voimin vedämme sen itkun sieltä kurkusta pois =)
Hymyä huuleen ja plussa tuulia sinne puhallellaan PUF

Jäyhis, tanyan, lintu, Joanna, Hobelix, Marrice, Rouva P, melia Hyviä Piinapäiviä, plussa tuulia PUUUH ja peukkua ja kaikkee :heart: =) :flower:

Sumuttelijat ja piikittelijät, hyvää munasaalista :heart:

OmaaNapaa: Tänään klo 12.30 lähtee kyytiin kaksi alkiota. Loput 5 menee pakkaseen.
Eilen ja tänään vatsa ollut arka, joka askel tuntuu vatsanpohjassa pienenä kipuna. Pelkäänpä, että pientä hyperiä pukkaa. Huomenna siis PP1.
 
RouvaP - toivottavasti tänään voit jo paremmin, aika rankka kokemus sulla. Makin hiukan vuodan vielä ja nestettä on, läakäri antoi oikein oman kännykän numeron, johon pitäa soittaa. Käskee kovasti juomaan ja juomaan. Mä kuljenkin vesipullon kanssa ja lasken, että tulee riittävästi juotua. Sairaslomaakin sain kaksi viikkoa ja mies tekee kaiken :D . Mulle määrättiin kauheasti eri lääkkeita ja vitamiineja ja ravinteita heti punktion jälkeen, jotka on hiukan auttaneet.
Maricce - :hug: Eikös pikkupallerot kiinnittyneet jo ennen näitä stressejä, nyt olet vain ruokkinut adrenaliinilla, etta pesän rakennus onnistuu. Toivottavasti sun veljesi voi jo paremmin kaikilla tavoin. Mun täytyy sanoa, että mä olisin antanut tulla tuutin täydeltä jos mun sisko olisi ikina jotain tollasta valitellut. Ehka joskus on ihan hyvä suuttua kunnolla ja näyttää se eikä haudata tunteitaan.

(.) Siirto oli sitten eilen. Ehkä oli apua kaikista kuudesta inssistä ja muista ronkkimisista kun osasin rentoutua ja ei tuntunut missään. Olin niin onnellinen koko ajan. 8 ja 11 soluiset muuttivaat uuteen kotiinsa, kuulemma hyvin vilkkaita. Kolmas oli jäänyt 6 soluiseksi ja läakäri oli sita mieltä ettei selvia pakkasesta. Joten jos nyt ei tärppää pitää kärsiä punktio uudelleen. Huvittavinta oli, etta sain ultraääni kuvan palleroista kotiin vietävaksi :LOL: .
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa Perjantaina 12.9.2008:[/color]


Maricce: 1.IVF, punktio 29.8. ja siirto 1.9. Testipäivä 15.9. pp 11

Jäyhis: 2. IVF/ICSI, punktio 3.9 ja siirto 5.9. Testipäivä 19.9. pp 7

tanyan 1.ICSI, punktio ?, siirto 5.9 Testipäivä 16.9 pp 7

lintu: 1.IVF, punktio 5.9 ja siirto 8.9 pp 4

Joanna78: 4.IVF/ICSI, punktio 8.9, siirto 10.9, Testipäivä 24.9 pp 2

Hobelix: 1.IVF, punktio 8.9, siirto 10.9 pp 2

RouvaP: 1.IVF, punktio 9.9 ja siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 1

Tuomenmarja: 1.IVF:n 2. PAS, siirto 11.9 pp 1

nasu29: 1. IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 pp 1

melia: 1.IVF, punktio 9.9, siirto 11.9 Testipäivä 25.9 pp 1

Hopottitar: 3.IVF, punktio 8.9 ja siirto 12.9 pp 0

kajastus: 2.IVF/ICSI, punktio vko 38??, siirto?? pp--

Ellastiina: 1.IVF, punktio vko 38 tai 39, siirto?? pp--

kira: 1.ICSI:n 2.PAS, siirto vko 38 tai 39 pp--

nipsu08 : 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

Sini 78: 1.IVF, punktio vko 39, siirto?? pp--

lotta08 1.IVF:n 1.PAS, siirto viikko 39 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 39 tai 40, siirto?? pp--

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

seiskaseiska: PAS, siirto syyskuussa? pp--

Martta 75: 2.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Saara10: 1.ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

marakatti72: 2.IVF/ICSI, punktio syyskuu, siirto?? pp--

riepuriia: PAS syys-/lokakuussa pp--

T0iv0: 1.IVF, punktio lokakuussa, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto syys/lokakuu?? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto? pp--

PeePee77 1. IVF:n 2.PAS, siirto? pp--

Soleil76: 1.IVF, punktio??, siirto?? pp--

MinzuS ?.IVF?, 3.PAS, siirto?? pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--



[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:


[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]



 
Tervehdys! Täällähän on jo tapahtunut paljon, tsemppiä kaikille piinailijoille, teitähän onkin jo monta :) Tarinoita lukiessa alkaa omakin punktio jo pikkuhiljaa jännittää. Täytyy vaan mennä sinne avoimin mielin ja kestää mitä vastaan tulee. Kun ei hirveästi ole vaihtoehtoja että mennäkö vaiko eikö :| Mulla on nyt kp9, reilu pari viikkoa olen sumutellut ja eilen aloitin Puregonin. Ens tiistaina verikoe ja sitten ens viikon perjantaina ultra, jossa päätetään punktiopäivä, kääk! Luultavasti se on sitten viikolla 39 jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Kysymys: mulla oli jo menkat lopuillaan, mutta tänään alkoi tulemaan taas kunnon veristä vuotoa, onkohan ihan normaalia? Kävin tiistaina ultrassa ja lääkäri sanoi, että saattaa jäädä tiputtelemaan Synarelan takia, mutta nyt tuntuu kuin menkat alkais uudestaan. Synarelan annostus pudotettiin puoleen nyt kun alkoi Puregon, johtuiskohan siitä? No, jos ei lopu viikonloppuna niin täytyy heti ma soittaa Väestöliittoon. Onko jollain kokemuksia, täytyykö ottaa jotain lisätroppia että saadaan vuoto loppumaan jos se ei muuten lopu? Kai se täytyy loppua ennen punktiota, vai? Jotenki pelottaa että jos joku meneekin vikaan eikä päästä punktioon asti :ashamed:

Plussatuulia ja aurinkoista päivää kaikille!
 

Yhteistyössä