@Nato Ootko jaksanut selvittää asiaa, missä mennään? On kyllä todella ihmeellistä, ja törkeää toimintaa!! Mikä muka voi olla syynä, ettei lähetettä laiteta eteenpäin?!?!
Voimia asian eteenpäin viemiseen! Toivottavasti siinä nyt on vaan ollut joku unohdus tms.
KYSissä oon itse tavannut mukavaa hlökuntaa, sinnehän taisitte tekin olla tulossa? Toivottavasti pian!
Ja ehdottomasti tänne vaan avaudut! Vertaistukea täältä saa, jos ei muuta.
@miimu80 Mikäs tilanne? Olitko sie missäpäin hoidoissa? Hämärästi muistan nimimerkin jostain täältä
Oma tilanne on tosiaan se, että huomenna olisi siirto. Mutta luonnollisesti tänne on luvattu joku maailmanlopun lumimyrsky, ja pitäisi kesärenkailla selvitä 200 km matka Universumi yrittää kyllä viestittää, että jättäisin tämän leikin jo kesken Kaikenlisäksi eilen piti aloittaa terolutit, muistelin et mulla on paketin jämät kotona - noh, ei tietenkään ollut!! Ja siis olisin muutenkin aloittanut illalla, enkä aamulla kuten piti..
Noooh, nyt lähden käymään apteekissa, ja toivon ettei tuo nyt vie koko hommaa metsään (sinänsä limakalvo mulla on ollu perinteisesti hyvä, ja eikös tuo siihen auta?)
Nyt ekaa kertaa sitten olisi myös gonapeptyl, joka pitää laittaa lauantaina.
Mutta nähtäväksi jää, onko siirrettävää, selviänkö koko siirtoon ja niin edelleen.
@minttuni siinä edellisessä ketjussa joskus oli sellainen lista (kun oli aktiivisempaa kirjoittelu/enemmän porukkaa palstalla), varmaan ideaa voisi kurkata myös noista muista ketjuista, esim. se 40+ taitaa olla aika aktiivinen?