@janitainen mulla on nyt jo pidemmän aikaa ollut ovulaatioplussa kp10 ja viimeeks tuli jo kp9, kierto silti onneksi sen 28 päivää. Onks sulla pcos- taustaa tai oletko ottanut jotain lisäravinteita käyttöön, jotka vaikuttaa mahdollisesti ovikseen (inositoli esim?)
Limonellolle tervetuloa joukkoon vaan!
@Lallastiina tsemmppiä huomiseen punktioon! Toivottavasti saatte hyvän lopputuloksen. Itselläni ekassa punktiossa vasen puoli jäi punktoimatta juurikin sen takia, että meni kohdun taakse niin piiloon ettei sieltä voinut ottaa mitään! Ja sain hyperin siihen kaupan päälle vielä tottakai.
@minttuni mulla oli kans ihan kamalaa päänsärkyä silloin lääkkeiden aikaan, sitä ei saanut pois oikein millään. Inhottavaa. Muuten en muista (mies saattaa olla eri mieltä) että olisi ollut hirveästi mielialaan vaikutusta. Onhan noi pistelyt ja sumuttelut ylipäätään ihan todella ärsyttäviä asioita, mutta toivottavasti oikein erinomaisella lopputuloksella
Omat kuulumiset:
Soitin hoitopaikkaan, lähetettä ei oltu vielä edes tehty. Minä vähän haaveilin, että jos jotenkin ihmeessä olisi ennen kesätaukoa ehtinyt punktion tekemään, mutta ei ilmeisesti sitten. Raivostuttavaa.