Limonella, ihania uutisia kuitenkin! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Mites
@miimu80, pääsittekö siirtoon?
@Katti75 kiitos tsempeistä! Toivottavasti follin kasvattelu sujuisi odotetusti nyt ilman yllätyksiä!
Haluutteko kuulla draamaa? Jos ei jaksa enää näitä minun negatiivissävytteisiä juttuja lukea, niin kannattaa skipata.
Mulla nimittäin hitsaa kiinni. Soitin TAAS sinne polille, jo
kolmannen kerran. Alkututkimuksia tehdessä siis se hoitaja sanoi mieheni läsnäollessa, että "lähete lähti nyt" SIlloin maaliskuun alussa.
Polilta sanottiin, ettei lähetettä näy vieläkään. (meidän kotipaikkakunnalta hoitoja tekevälle taholle)No, minä taas itkut siinä tirautin ja sanoin, etten jaksa enää tätä. Vuodatin ja itkin puhelimessa sille täysin syyttömälle hoitajalle ja kerroin koko hoitohistoriamme sekä nämä epäonnistumiset.
Hoitaja oli IHANA Hän kuunteli, kannusti ja neuvoi. Sanoi sitten puhelun päätteeksi, että "nyt sinä soitat sinne naistenpolille ja sanot, että se lähete on tultava TÄNÄÄN. Että asialla on oikeasti jo kiire ja he odottaa meitä! Antoi numeron mihin tämä lähete piti välittömästi lähettää, tavalla tai toisella. Minä sanoin, että jos ei muuta niin menen sinne poliklinikalle hakemaan paperisen lähetteen, tankkaan auton ja tuon sen omin käsin sinne hemmetti soikoon.
Noh, soitin naistenpolille. Siellä joku uusi (?) hoitaja joka joutui tämän minun pskamyrskyn kohteeksi, en vaan voinut pidätellä enää yhtään.
Kysin, että mitä ihmettä on tapahtunut, ja miksi meitä vedätetään ja viivytetään? Me ollaan tehty
joka ikinen asia jonka he ovat pyytäneet, aivan kaiken, aikataulussa. Että miksi se hoitaja sanoi silloin, että "lähete lähti nyt" jos se sähköinen lähete ilmeisesti matkaakin cyberavaruudessa näköjään 2kk. Että MISSÄ se lähete on?
Hoitaja kertoi ihan ihmeellisiä, epäoleellisia asioita puhelimessa ja sanoin uudelleen, että se lähete on oltava
tänään siellä hoitavalla taholla. Että haen sen vaikka itse ja vien sinne 300km:n päähän jos se sen vaatii.
No sitten se hoitaja sanoi, että tässä on nyt jotain..jotain yhden ihmisen takana (?) jonka nimeä hän ei voi sanoa ja hän ei ole töissä tänään.
Anteeks MITÄ?!
Kiusaako joku meitä siellä sairaalalla? Mitä tällaisessa tilanteessa voi enää tehdä?! Tämähän on kuin jostain kauniista ja rohkeista!
Jos teistä joku kokee samanlaista säätämistä, suorastaan kiusaamista tai mitä tahansa, niin mielelläni kerron yksityisviestillä mistä sairaalasta on kyse, jossa näin tapahtuu. Me ei miehen kanssa tiedetä, kenen muroihin ollaan kustu - ja miten?
Että näin.