Oi
@Katti75 pikkuiselle pikaista paranemista ja jaksamista koko perheelle myllerryksessä! On ihan hirvittävää katsoa, kun oma lapsi sairastaa pahasti!
@marrasmai lämpöiset onnittelut pienestä katkaravusta, ihanaa!
Minä elelen täällä aallonpohjalla tällä hetkellä ja tänä päivänä, hullua mitä vuoristorataa tämä onkaan. Kirjoittelin jo tuohon toiseen ketjuun näistä fiiliksistä ja masennuksen oireista, tekee tiukkaa olla.
Menkkaolot alkoivat yöllä ja ruskeaa vuotoa tuli vähän. Edelleenkään ei mitään raskausoireita, ei pienintäkään eikä olokaan ole onnistunut. Se ihana ensimmäinen viikko siirron jälkeen on parasta aikaa, kun olo on toiveikas ja uskova.
Sitten sieltä tämmöiset pilviveikot tippuu naama edellä maahan eikä kukaan ole ottamassa koppia.
Tein siis testin, ja se on negatiivinen. PC:n testiin tosiaan tulee se viivanpaikka jonka näkee kääntelemällä ja vääntelemällä, mutta haamun näkee ilman testintiiraustelinettäkin ja läpivalaisulaitteita. Mutta ei ole haamua, on vain kylmä valkoinen nega.
Mua vähän vielä takaraivossa kutkuttaa ajatus kun
@Sabriiiina sanoi, että sai plussan vasta virallisen PP:n jälkeen, mutten usko kyllä oikeasti siihenkään, mutta mieli yrittää pitää näistä rippeistä kiinni kynsinhampain.
Soitin tänään paikalliseen naistentautien osastolle ja kerroin sinne, että pakkanen on tyhjä, mieli on tyhjä ja mitä me nyt tehdään, minne me mennään, alkaako kaikki alusta eli odotus n.8kk ennen punktiota jne. Hoitaja ei osannut sanoa mitään. Sanoi, että laittaa lääkärille tästä kyselyn ja jos heiltä ei kuulu mitään, niin "soittele sitten perään" ja moikkuli moi.
Ja minä itkin. Niin kovin, että ihan kurkkuun sattui. Itkin tätä helvetillistä epäonneamme näissä hoidoissa ja sitä, ettei ole ketään kelle soittaa - ei ketään. On vain tämä palsta. Kun musta edelleen tuntuu, että me ollaan jouduttu tämmöiseen välikäteen tässä asiassa kun paikkakunnilta on karsittu terveyspalveluita ja ollaan muualta muuttaneita. Ja kyllähän mä tiedän, ettei henkilökuntaa kiinnosta yhtään kuka sinä olet ja oletko itkenyt pääsi irti vai ei. Ne vaan tekee massana tätä työtä, yksi asiakas kerrallaan niinkuin jossain kelassa.
Ikävä tosiasia. Mä oon ihan kamalan hukassa nyt ja aallon pohjalla. Pari päivää sitten olin siellä pumpulipilvessä tiluleiraamassa että "kyllähän tästä blastosta vauva tehdään". Ja näin sitä sitten tullaan kovaa alas. Elämä on.