@Tupsuli tsemppiä ultrakäyntiin, eka varhaisultra jännittää aina kovasti! Uskon kyllä että sulla on siellä kaikki hienosti. Odotan innolla kuulumisiasi!
@marrasmai en ois huolissani oireettomuudesta. Mä oon aina melko vähäoireinen, oli tilanne loppujen lopuksi mitä hyvänsä. Mulla on alkanut oireilu ehkä jossain rv6 jälkeen ihan lievän pahoinvoinnin muodossa. No mahdollisesti plussauksien yhteydessä on ollut vähän enemmän pissalla käymistä, mutta ei mitään selvää. Sen lisäksi, että oireilun määrä vaihtelee ihmisestä toiseen, se voi myös vaihdella samalla ihmisellä eri raskauksissa. Hurjan pitkään joudut odottelemaan veritestin vastausta!! Mä oon saanut sen aina viimeistään seuraavana (arki)päivänä.
@Lumitalvi hyvä että sait sitä DHEAa! Onko sulla nyt sen verran että riittää siihen, että taas apteekista löytyy? Varmaan voi tilata netistä jos on uhka kuurin katkeamiselle muuten. DHEAa suositellaan monilla ulkomaisilla palstoilla ja "hedelmällisyysoppaissa". Kysyin siitä joskus pari vuotta sitten mun lääkäriltä, mutta hän ei sitä silloin mulle suositellut, enkä ole enää palannut asiaan (oon ajatellut, että hän ehdottaa, jos katsoo että siitä voisikin olla hyötyä). Sen sijaan oon käyttänyt reseptivapaita myoinositolia (Donaferty) ja ubikinonia, molempia kohta puoli vuotta, jos nyt jotain pientä boostia noihin vanhoihin munasoluihin voisi saada. Nyt äskettäin laitoin miehenkin vielä syömään ubikinonia. Melatoniini olisi vielä yksi, mutta siitä oon lukenut myös ristiriitaisiakin juttuja, joten en ole sitä lisännyt valikoimaan.
Lara83, hienoa että saitte nyt ajan! Hyvä varmasti ottaa sielläkin puheeksi vatsakivut. Toivotaan että nyt sitten käynnistyisi IVF-hoito!
Mulla oli keskiviikon käynnillä nyt kohtu viimein kokonaan tyhjentynyt, HCG oli enää 20, vuodot kokonaan loppu. Munasarjat olivat reagoineet muutaman päivän letrotsolikuuriin ja useampia follikkeleita alkanut kehittyä. Aloitettiin stimulaatio saman tien Pergoveriksella, tänä iltana alkaa Fyremadel rinnalle ja maanantaina uusi tsekkaus.