Hei, nyt on kyllä ihan pakko liittyä tällekin palstalle, jos vaan pääsen näin "kesken kaiken". Oon kirjoitellut tuolla toisessa ketjussa, mutta kylläpä herätti tunteita kun selaili teidän kirjoittelua: voi miten surullinen oon negan testanneiden puolesta! :'( Voimia teille jatkoon! :hug:
Mutta kyllä mua vähän pisti naurattamaan teidän
HelgeR,
Manuliina ja
*keijukainen* avautumiset facebookista ja joulukorteista, kun nuo ihan samat manaukset on tullu mun suusta! Mies niitä on vain joutunut kuuntelemaan.

Mutta kyllä on täälläkin mennyt fb aika monesti kiinni hyvin nopeesti. Viimeksi tänään, kun yksi raskaana oleva surkutteli siellä isoksi kasvanutta mahaansa, mutta totesi, että onhan se ihana hellästi silitellä kumpua.

Pitääkö nää koko maailmalle kertoa???? Ja niitä joulukortteja tuli kiva pinkka. Sanoinkin joulun alla miehelle, että jos joku keksii tyrkätä tonttulakin ultrakuvan päähän ja lähettää mulle niin sitten käyn kyllä kuristamassa sen kaverin

No sitä ei tullut, mutta tällainen tuli: terveisin Matti, Maija ja masuasukki. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!
Mutta siis, mun tilanne on se, että 1. ICSI on tehty, siirto tehtiin 14.12. eli nyt on pp13. Eli täällä jännitetään ihan hirveesti. Meille ei annettu ohjetta kotitestistä ollenkaan ja tuossa toisessa ketjussa oon kyselly, että milloinkahan sitä uskaltais testata. Tänään oon ollu verikokeessa, mutta tulokset soitetaan joulutauon vuoksi vasta maanantaina!!!
Tsemppiä meille kaikille!!!