Ivf hoitoja lapsettomille

YRITTÄJÄT :popcorn:
Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta
Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu
Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013
Mohair.........................2.IVF.... ........ ............huhtikuu 2013
Haikala........................1.ISCI/3.PAS ..............maaliskuu 2013?
grosjean..*31v.............2.IVF........ .... .............syksy 2013?
Ameile..*35v................3.IVF?...... .... ...........................?
ambrosio...*31v...........2.IVF......... .... ............touko-kesäkuu 2013?
Helge...*31v................2.IVF....... .... ...........................??
RBAM..........................3.IVF?.... ....... ..........................?

PIINAILIJAT :headwall:
Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot...............Testipäivä
piu_pau...*30v............1.IVF......... . .....1..............27.2
aniraz....*31v..............1.IVF/ICSI...........1.................26.2
ainox.....*28v................1.IVF/ICSI...........1.................26.2
Toive13..*35v..............1.IVF........ . .....2..............4.3
*keijukainen*..*29v......1.ICSI/2.PAS.....................5.3.
Nannukka *31v.............. 2. ICSI .............. 2 ............ 8.3.

PLUSSANNEET :flower: :heart:
Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä
Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri ..........................14.1.2013
Vihervaara..*28v.....1.ICSI............. ...........................1.2.2013
 
Kiitos kaikille tsemppauksita, toivon tietysti sitä parasta lopputulosta. Menkat ei alkaneet, itseasiassa sen jälkeen ei oo tullu mitään tuhruja. Nyt oireena on ollu hillitön jano, juon ja juon ja ramppaan vessassa ja sit juon lisää. Menee se aika näinkin. Syömisen jälkeen vatsaa vääntää, en tiiä oisko hyperi päällä nyt. En oo juonu tässä välissä aktiivisesti kun olo on ollu niin normaali.

Soitin klinikalle, ei mitään pakkaseen. Kyllä kouraisi kuulla et alkiot oli epämuodostuneita tms. Yritän ajatella et syy on se hyperstimulaatio, ja se on huonontanut munasolujen laatua. Silti itkettää, ei voi mitään. Mut se siirretty oli hyvälaatuinen ja toivon mukaan vielä kyydissä. Onneksi on viikonloppu! Tiistaina on sitten testipäivä, veritesti mulla ja saan tietää tuloksen samana päivänä.

Jaksamista kaikille, kunpa tulis hirvee plussa-aalto ja pyyhkis nää lapsettomuusmuistot mennessään meiltä kaikilta!
 
Moi kaikille !

Meillä alkaa olla välikierto takanapäin ja ens viikolla mennäänkin jo ultraan kattelemaan limistä ja ovista. Tässä välillä olen saanut juosta lääkärillä, kun huomasin, että kynsiini on ilmestynyt kuoppia ja pitkittäisiä viivoja. verikokeissa kävin, joista tarkistetaan, että ei ole mitään sairautta esim. kilpirauhasen vajaatoiminta ja katsotaan myös puutostilat. Jos nämä on kunnossa, niin sitten uskaltaudun siirtoon.
Syön kuitenkin monipuolisesti ja käytössäni on foolihappo, multivita, möllerit, ja tässä uutena nappasin kaupasta kyytiin mega B:n ja kalkki + DK. Rautakuurin yritin syödä, mutta mahan kanssa tuli niin suuria ongelmia joten lopetin sen kesken :/.

piu_pau,aniraz, Toive13, *keijukainen* ja Nannukka toivon teille sydämestäni plussa aaltoa !!

helge Mitä kuuluu? Miten voit? :hug:
 
Haikala, justiinsa täällä puhuttiinkin vitamiiniarsenaaleista ja kynsien viiruista. Täällä yksi jolla on ollut aina kynsissä noita mainitsemiasi pitkittäis viivoja. :confused: Kerrohan löytyikö mitään puutosta... Tervetuloa takaisin tauon jälkeen.

aniraz sinäkin jouduit pakkanen tyhjä -joukkoon... :(
Mutta mikä tärkeintä sulla on nyt kyydissä huippu tyyppi!
 
  • Tykkää
Reactions: aniraz
piu_pau joo, järkytys oli kyl kova ja pää täynnä kysymyksiä. Mitä vikaa alkioissa oli, mistä johtuu, mitä voidaan tehdä? Tuntuu et kato 14 alkiosta yhteen siirtokelpoiseen ja 0 pakastuskelpoiseen ei oo mikää hurrattava tulos. Onkohan mun munasoluissa jotain pahasti vialla?

Mut näillä mennään, jos se yksi alkio riittäisi! Enää vajaa 4 päivää piinaa jäljellä, voi kun tää palsta täyttyisi ihanista uutisista, ollaan niin ansaittu ne plussat!! :heart:
 
Hei kaikki <3

Olen seuraillut kirjoitteluja mutta itse jäänyt taka alalle, epäonnistunut pas oli aika rankka :( Nyt sain viime keskiviikkona mukaan kaksi viimeistä matkalaista <3 eli pp 3 vasta. Yllättäen lääkäri määräsi tueksi kortisonin, koska useita epäonnistuneita siirtoja. Mainitsi että olisit voinut jo aloittaa kun lh-testi positiivinen , mutta eipä tiennnyt... kukaan lääkäreistä ei ole oikein ottautunut asialle ja käypäläisiä ollut...

No nyt sitten piinaillaan ja yritetään elää tämän kortisonista saadun vauhdikkuuden kanssa :)
 
YRITTÄJÄT
Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta
Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu
Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013
Mohair.........................2.IVF.... ........ ............huhtikuu 2013
Haikala........................1.ISCI/3.PAS ..............maaliskuu 2013?
grosjean..*31v.............2.IVF........ .... .............syksy 2013?
Ameile..*35v................3.IVF?...... .... ...........................?
ambrosio...*31v...........2.IVF......... .... ............touko-kesäkuu 2013?
Helge...*31v................2.IVF....... .... ...........................??
RBAM..........................3.IVF?.... ....... ..........................?

PIINAILIJAT
Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot...............Testipäivä
piu_pau...*30v............1.IVF......... . .....1..............27.2
aniraz....*31v..............1.IVF/ICSI...........1.................26.2
ainox.....*28v................1.IVF/ICSI...........1.................26.2
Toive13..*35v..............1.IVF........ . .....2..............4.3
*keijukainen*..*29v......1.ICSI/2.PAS.....................5.3.
Nannukka *31v.............. 2. ICSI .............. 2 ............ 8.3.
Lutinus *30v...................2.ICSI.................2..............6.3.

PLUSSANNEET
Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä
Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri ..........................14.1.2013
Vihervaara..*28v.....1.ICSI............. ...........................1.2.2013
 
Lutinus, onnea kyytiläisistä. :)

Valoa, stempit alkavaan hoitoon.
Munkin pitäis varailla lentoja toukokuulle. :) Mukavaa että on jotain mukavaa mitä odottaa.

Täällä pikku-pessimisti alkaa nostamaan päätään... :( Ei hyvä. Tuntuu että toivo raskaudesta vähenee sitä mukaa kun testipäivä lähenee.

Te joilla on hoitoja jo takana: jos tuoresiirrosta on tullut nega, miten teillä on alkanut menkat? Onko tukilääkitys pitänyt menkat pois?
 
piu_pau Mulla tuli tyhjennysvuoto tukilääkityksestä huolimatta läpi. Oisko ollu pari kolme päivää myöhässä normi menkoista, mutta paaaaaljon kivuliaammat ja vähän runsaammat kuin normaalit. Oikeastaan siitä seuraavatkin oli mulla kivuliaat menkat jostain syystä. Ootko sie malttanut olla testaamatta?

Lutinus Onnea kyytiläisistä :heart: Voimia ja mielenterveyttä piinapäiviin =)

Haikala Tervetuloa tauolta kevättuuliin ;)

aniraz ja ainox mitkä teillä tuntemukset? Joko joko?
 
Nannukka81, mulla kans insseissä oli kivuliaat menkat ja ne alkoi normikiertoa aikaisemmin. Tosin silloin ei ollut sumuja tai tukilääkitystä.

Olen malttanut olla testaamatta. :) Kaapissa ei ole testejä kiusaamassa ja lähin aukioleva apteekki on 50 km päässä. Aattelin testata pp 13. On niin paljon armollisempaa jos menkat alkaa kuin nähdä testissä nega. Ja säästypähän r-testi menevät rahat jos menkat alkaa.

Ehkä tuo pessimismi on vallannut mielen kun vatsaa on alkanut juilia menkkamaisesti. Heikkoja juilinnat ovat mutta katsotaan nyt...
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on yks testi, mutta en ole ajatellut testailla ainakaan viikkoon vielä. Mulla on veritesti 4.3 eli täällä on tapana ottaa veritesti vasta pp16, mutta kun se on sunnuntai, testi on vasta maanantaina. Siitä soitetaan mulle todennäköisesti kesken työpäivän, joten pakko tehdä testi ens sunnuntaina, että siihen negaan tietää varautua, koska töissä ei voi alkaa parkumaan. Mitään oireita ei ole, mutta jotenkin olen alkanut ajattelemaan niinkin, että eihän raskaus mikään sairaus ole eli ei kai siitä kuulu mitään oireitakaan varsinaisesti tulla..

Lutinus Onnea kyytiläisistä ja tervetuloa piinailemaan! Meitä onkin melkoinen joukko jo!

Mua kans kiinnostais tietää, tuleeko menkat oman normikierron mukaan tukilääkityksen läpi? Eikös se tukilääkitys pidä menkat pois..? Mulla normikierto on 28 päivää ja nyt on jo kp23.. Eli viiden päivän kuluttua alkais normisti menkat ja veritesti on mulla vasta kp32.. Miten ne menkat ymmärtää tulla, jos keltarauhashormonia pumpataan elimistöön koko ajan? Sen määrän väheneminenhän aiheuttaa menkkojen alkamisen. Vai onko se sitä, että limakalvo jotenkin alkaa rappeutumaan ilman HCG:tä ja alkaa sen takia vuotamaan ulos?
 
Viimeksi muokattu:
Valoa: Mulla oli punktio 8.2, siirto 12.2, jolloin siirrettiin yksi morula-vaiheinen alkio (mitä toi tarkoittaa?? eikö alkion olis pitänyt tuolloin olla jo blastokysti-vaiheessa?), joka sai vaan 2 laatupistettä. Kahden alkion viljelyä jatkettiin ja 14.2 on todettu ettei niistä kehity pakastuskelpoisia..

Menkkatuntemukset on alkaneet ihan kunnolla, joten mä oon ainakin heittänyt pyyhkeen kehään. Pientä vuotoa on jo tullut. Ei nyt ollut ihan mieltänostattava tää eka IVF-kokemus, mutta katsotaan jos aika joskus kultais muistot ja jaksais uudestaan käydä läpi tän kaiken.....
 
valoa tsempityksiä sumutteluihin! Tosi hyvä asenne sulla! :) Samaan olen itsekin yrittänyt pyrkiä; keskittymään kaikkeen muuhun kuin tähän lapsettomuuteen.

piu_pau toivottavasti flunssa pian hellittää. Jaksamisia piinailun loppumetreille! :) Täällä piinailu on sujunut rauhallisesti. Olen yrittänyt olla ajattelematta koko hommaa. Jotenkin yritän suojella itseäni mahdollisen negatiivisen testituloksen aiheuttamalta romahdukselta niin olen vähän sellaisella "pessimisti ei pety" -asenteella mennyt eteenpäin.

Nannukka81 Onnittelut kyytiläisistä ja pakkaskavereista! Tarrasukkia pikku-kyytiläisille! :heart:

aniraz todella kurja uutinen, että pakkaseen ei jäänyt mitään.. Iso halaus sinulle! Kovasti tsemppiä piinailun loppumetreille! :heart:

Haikala kerrohan sitten, jos joku puutostila sinulta löydetään. Mulla nimittäin kanssa viivaiset/juomuiset kynnet. Tosin niin mulla on aina ollut, kuin myös äidilläni ja mummollani, joten ehkäpä tämä on vaan mun kynsien ominaisuus... Toivottavasti pääsette PASsiin tässä kierrossa! :heart:

Lutinus tervetuloa piinailemaan ja tarrasukkia kyytiläisillesi! :heart:

Ainox todella harmi, että teilläkään ei jäänyt pakkaseen mitään... :( Ja sekin, että menkat yrittää alkaa! Iso halaus sinulle ja voimia sekä jaksamista viimeisiin piinapäiviin! :heart:

Toive13 tuoresiirrossa mulla alkoi menkat lugeista huolimatta, mutta PASsissa alkoi vasta lääkityksen lopettamisen jälkeen. PASsissa mulla tosin oli lugejen lisäksi estrogeeni käytössä. Pelkkä keltarauhashormoni ei näköjään pidä mulla menkkoja poissa.

ON: pp4 meneillään. Piinailu on mennyt rauhallisesti. Päätin, että teen jo aikaisessa vaiheessa testin, tosin en nyt ihan vielä :D. Jotenkin helpompi ehkä sulattaa asia, jos näkee sen negan testissä jo ennen virallista testipäivää. Viimeksi testasin vasta virallisena testipäivänä ja nega aiheutti niin totaalisen romahduksen, että nyt yritän jotenkin välttää sitä. Pipsa Pippuri sai mieheltäni toisen nimen, joten nyt se on Pipsa-Paavo Pippuri. :D Oireista sen verran, että joillekin voi tulla paljonkin oireita ja joillekin taas ei tule mitään. Viimeksi mulla oli vaikka mitä oireita, mut kuinkas kävikään - ne kaikki johtui tukilääkkeistä ja varmaan psyykekin niitä aiheutti, kun toiveet oli niiiin korkealla. Yks ystävä sanoi, että hänellä oli kunnon menkkajomotukset ja luuli niiden alkavan minä hetkenä hyvänsä, mutta kas, ei alkanutkaan ja hän olikin raskaana. Eli menkkajomotuksetkin voi olla hyvä merkki. Tai sitten ne on vaan menkkajomotuksia. Ota näistä nyt sit selvää. Mutta hirmuisen paljon tsemppiä kaikille piinailijoille ja suuuuri halaus teille ihan kaikille kaikissa vaiheissa oleville ihanille naisille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: piu_pau
Olin unohtanut laittaa listaan alkiomäärän, joten tässäpä vielä listan päivitystä.. :)


YRITTÄJÄT :popcorn:
Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta
Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu
Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013
Mohair.........................2.IVF.... ........ ............huhtikuu 2013
Haikala........................1.ISCI/3.PAS ..............maaliskuu 2013?
grosjean..*31v.............2.IVF........ .... .............syksy 2013?
Ameile..*35v................3.IVF?...... .... ...........................?
ambrosio...*31v...........2.IVF......... .... ............touko-kesäkuu 2013?
Helge...*31v................2.IVF....... .... ...........................??
RBAM..........................3.IVF?.... ....... ..........................?

PIINAILIJAT :headwall:
Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot...............Testipäivä
piu_pau...*30v............1.IVF......... . .....1..............27.2
aniraz....*31v..............1.IVF/ICSI...........1.................26.2
ainox.....*28v................1.IVF/ICSI...........1.................26.2
Toive13..*35v..............1.IVF........ . .....2..............4.3
*keijukainen*..*29v......1.ICSI/2.PAS.........1............5.3.
Nannukka *31v.............. 2. ICSI .............. 2 ............ 8.3.
Lutinus *30v...................2.ICSI........... ......2..............6.3.

PLUSSANNEET :heart:
Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä
Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri ..........................14.1.2013
Vihervaara..*28v.....1.ICSI............. ...........................1.2.2013
 
Nannukka81 mun fiilikset on jopa hiukan toiveikkaat. Pakko se on tsemppailla tätä ainokaista, kun pakkanen on tyhjä. Tikkutesteistä oon pysyny kaukana, niin monta negaa oon nähny et ei kiinnosta. Menkat ei oo alkanut eikä saa alkaakaan! :)

Täällä oli jotkut varannu reissuja. Mekin lähdetään toukuussa ihanalle matkalle. Matka varattiin jo hoidon alussa, se on ollut synkkinä hetkinä kuitenkin lohduttava asia. Tietysti mietin et entäs jos on raskaana, mut varattiin silti, pakko elää lapsettomuudesta huolimatta. Oikein hämmästyin kun eilen tulin jopa hyvälle mielelle tulevia lomakohteita tutkiessa! :D

Lisäänpä vielä, et lievät menkkajomotukset hiipii päälle. Plääh..
 
Viimeksi muokattu:
Ompas tänne tullut paljon tekstiä muutamassa päivässä :) Kiitos kaikille jotka kyselivät minun vointia. Tiputteluvuoto loppunut joka hyvä merkki, eikä mitään muitakaan kipuja, tiistaina taas (toivottavasti viimeinen, vaikkakin epäilen) verikoe. Kontrollia on niin kauan että hcg nollissa. Ottivat tiistaina niin paljon verta ja muutenkin nyt varmaan 10 verikoetta jo alla, että molemmat käsivarret mustelmilla ja varsinkin oikeaa kättä särkee vieläkin :( tosiaan hcg oli enää sen reilut 50 joten eiköhän tää piina ala olla loppumetreillä.Voitteko kuvitella että minun ihana lääkäri laittoi minulle TEKSTIVIESTIN perjantaina ja kyseli vointia ja kertoi että lähete jatkohoitoihin nyt tehty. Toivotti hyvää reissua yms ja sanoi vielä että "olen varma että onnistutte vielä ja sitten haluan nähdä sinun vauvan".

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin, varsinkin piinailijoille toivon suurta plussa aaltoa. Ne menkkajomotukset voi tosiaan merkitä mitä vaan, ei kannata liian tarkkaan kuulostella omaa kroppaa vaikka vaikeaa se on, tiedän kyllä. Onnea kaikille, meillä nyt hoitotaukoa mutta olen täällä taustalla kyllä :heart:
 
Toive13 mulla tukilääkitys pitänyt AINA menkat poissa niin kauan kun niitä käyttää, syytä tähän en tosin tarkalleen tiedä.

Paljon lisää piinailijoita tullut, mulla on hyvät kutinat teidän suhtee, varmasti saadaan plussia.

aniraz minä kans suunnittellut ja laskeskellut elämääni niin että en voi tehdä sitä ja tätä silloin ja sillon koska mitä JOS oon raskaana yms yms. Niin monet laskelmat nyt tehty ja sitä mahaa saatikaan lasta ei ole joten tästä eteenpäin varaan matkoja vaikka vuoden tai kahden päähän tai teen mitä tahansa muitakin juttuja, sitten jos sellainen ihme käy että plussa pärähtää tikkuun ja vielä pysyy plussana, niin saa ne matkat aina peruttua. Pakko koittaa elää täysillä nyt, viimeinen vuosi ollut niin rankka, etten haluaisi enää koskaan kokea tätä uudelleen. Tsemppiä isnulle piinailuun!

Helge ihana kuulla että voit hyvin ja pahin kenties jo takana. Repesin sinun säärikarvakommentille. Aika koomistakin tavallaan että kaiken tämän rankkuuden keskellä vain NAINEN voi kantaa huolta just esim säärikarvoistaan. Minäkin aina trimmaan itseni ennen jokaista ultraa/siirtoa :LOL: Toivottavasti myös teillä hoitotauko auttaa ja saat rentouduttua lomalla :heart: Ihana lääkäri muuten sulla. Saisimpa mäkin viestejä mun mies lääkäriltä :LOL:

Tasapuolisesti KAIKILLE onnea ja positiivisia ajatuksia hoitojen keskelle. :heart:
 
Jahas, päivitetääs lista... mun osalta piinailu päättyi tänään :attn:

YRITTÄJÄT
Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta
Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu
Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013
Mohair.........................2.IVF.... ........ ............huhtikuu 2013
Haikala........................1.ISCI/3.PAS ..............maaliskuu 2013?
grosjean..*31v.............2.IVF........ .... .............syksy 2013?
Ameile..*35v................3.IVF?...... .... ...........................?
ambrosio...*31v...........2.IVF......... .... ............touko-kesäkuu 2013?
Helge...*31v................2.IVF....... .... ...........................??
RBAM..........................3.IVF?.... ....... ..........................?
ainox.....*28v................2.IVF/ICSI?............................?

PIINAILIJAT
Nimimerkki............Hoito............. ....Alkiot...............Testipäivä
piu_pau...*30v............1.IVF......... . .....1..............27.2
aniraz....*31v..............1.IVF/ICSI...........1.................26.2
Toive13..*35v..............1.IVF........ . .....2..............4.3
*keijukainen*..*29v......1.ICSI/2.PAS.........1............5.3.
Nannukka *31v.............. 2. ICSI .............. 2 ............ 8.3.
Lutinus *30v...................2.ICSI........... ......2..............6.3.

PLUSSANNEET
Nimimerkki............Hoito............. .....................Plussauspäivä
Neela84...............1.ICSI............ ...........................29.12.12
idealisti...............välikierron ylläri ..........................14.1.2013
Vihervaara..*28v.....1.ICSI............. ...........................1.2.2013
 
Ainox :hug:

Yritän miettiä jotain positiivista mitä tän hoidon mahdollisesta negasta seurais. Ainakin tiedetään miten lääkkeet tehoaa, ehkä jotain selvisi alkioiden osalta ja on jo kokenut tämän kerran. Jos toiselle kierrokselle joutuu, osaa asennoitua eri tavalla, eikä ole niin tietämätön. Onhan sekin jotain. Vielä piinailen, on tää riipivää, hetken on toiveikas, sitte taas pudotaan. Huoh!
 
Ainox olen tosi pahoillani sun puolestasi... :( Monenmonta halausta sinulle! Voimia ja jaksamista! :heart:

Helge aivan ihana lääkäri sinulla! :heart: Tuntui varmasti ihan mielettömän hyvältä tuollainen huolenpito ja on kyllä lääkäri paikallaan, kun noin empaattisesti ja huolehtien työtänsä tekee. :) Toivottavasti tiistain verikoe on tässä asiassa viimeinen. Pääsisit kunnolla orientoitumaan tulevaan lomaan ja hengähtää ennen tulevia koitoksia. Voimahalaus!

aniraz jaksamista piinailuun! Pidän peukut ja varpaat pystyssä plussan puolesta! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HelgeR
Kyllä nyt alkaa kaikki toivo menetetty. Yöllä heräsin kivuliaisiin menkkakramppeihin, erittäin tuttuihin ja turvallisiin. Aamulla oli rintavarustuksen aristus tiessään, taas tuttu ja turvallinen menkkojen alkamismerkki. Oottelin vuotoa, mut näköjään Lutinus pitää sen poissa. Varsinainen ihmeaine, niiden kramppien jälkeen. Lueskelin netistä, et näilläki oireilla jotkut plussaavat, mut nämä merkit ei koskaan petä.

Olo on taas niin lyöty, tänään on se alkioiden menetyskin kolahtanut tajuntaan. Kaikki tämä vaan sen takia et pudotaan jonotuslistan hännille. Niin sitä oli toiveikas kun aloitettiin. Tää on oikeesti se hirvein lopputulema mitä kuvittelin, ei raskautta, ei alkioita pakkasessa ja epäilys et jotain vikaa solutasolla. Enkä todellakaan uskonut et vois näin huonosti mennä. No, huomenna The Testi. Sit on tää homma ohi ja pääsen kasailemaan itteäni.
 
Helge Ihana kuulla, että tämä epäonnistunut rumba alkaa kohdallasi olemaan ohitse (kauhea sanoa näin, kun toivoisi tuloksen olleen ihan toinen) ja pääset keskittymään itsesi eheyttämiseen ja toivottavasti ihan muihin asioihin vähäksi aikaa. Kaikkea hyvää sinulle tauolle monien halauksien kera :hug: :heart: Onneksi sinulla on aivan ihana lääkäri =)

Ainox Ikävä lukea tuollaisia päivityksiä. :'( Voimia ja uskoa ihmeisiin löydät toivottavasti pienen tauon aikana. Muista nauttia asioista ympärilläsi =)

aniraz Käperry rauhassa hetkeksi omaan kerääsi ja kerää sirpaleita. Nouset sitten vanhempana, uutena ja monta kokemusta viisaampana seuraavalle kierrolle. Voin jakaa sen epävarmuuden ajatuksen, että mistä voimia ja uskoa ihmeisiin löytyy kun tipahtaa listan hännille ja kaikki pitäisi alkaa alusta. Se on kauhea tunne, nujerrettu nimenomaan. Meillä mietittiin marraskuussa moneen kertaan, että ilmoitetaanko että pidetään kunnon paussi ennen toista ICSIä (mie olin niin rikki henkisesti), kun pakkanen oli tyhjä ja ei mitään uskoa parempaan tulokseen. Sitten lääkitystä nostettiin aika kovasti toiselle kierrolle, pistoksia pari päivää pitempää ja positiivista mieltä mukana… Niin sitten vain tämä kierros toi enemmän muniksia, parempi laatuisimpia ja näin ollen saatiin ihmeen kaupalla kaksi pakasteeseen. Tulostahan ei vielä tiedetä, mutta edistystä meiltä jo se, että pakkasessa on jotain. Voimahalauksia sinullekin :hug:

piu_pau Mitä sinulle kuuluu?

).( Täällä ihan perus piinapäivät kaiketi menossa.... Tissit kipeät, repivää kipua/nippailua alavatsan seudulla, etoo lähes koko ajan, kylmä-kuuma, itku niiiin herkässä että itselläkin välillä naurattaa.... Eli perussettiä =) Eilen uskoin hoitojen tärpänneen tällä kertaa ja tännään nauran koko ajatukselle "ai, mekö muka?" "Paskat!" Että tämmöistä tällä kertaa =)
 
Viimeksi muokattu:
HelgeR, ihanaa että hcg jatkaa laskuaan.

Ainox :hug: ja paljon voimia!

aniraz, stemppiä piinailun loppumetreille. Pidän peukut ja varpaat pystyssä! :)

Voimia myös muille piinalijoille! :flower: Mää todella toivon että tulis plussia!

Nannukka81, mitä tänne? :D Ei kai kummempia...tänään pitäis käydä apteekissa ja huomenna pitäisi sitten testailla. Jos rehellisiä ollaan, niin ei kyllä yhtään houkuta. :kieh: ...en kyllä oikein usko plussaan. Heikkoja menkkajuilinoita on ollut silloin tällöin mutta ei mitään sen kummempaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä