Mä täältä hoitotauolta lueskelen muiden kuulumisia ja pidän peukkuja kaikille piinailijoille.
Jotenkin sitä aina kokoaa itsensä pettymysten jälkeen ja nyt kun negatestista on pian kaksi viikkoa, menkat tulivat ja menivät ja uusi hoitokierros pitkällä kaavalla odottelee tuolla huhtikuun tietämillä, elämä näyttää taas ihan siedettävältä.
Itse uskon, että toiseen hoitokierrokseen suhtaudun jotenkin rauhallisemmin. Olin jotenkin hartiat korvissa ja superjännittyneenä koko hoidon ajan - toki mulla ajoittui myös pari jättimäistä työprojektia tismalleen samalle ajankohdalle kuin hoidot.
Maalikuun menkoista saan ilmoittautua naikkarille toiseen hoitoon, joka siis tällä kertaa tehdään ICSI:llä. Pitkä kaava, kuten viimeksikin.
Ja joo, mä myös vuosikertaa -78, varmaan se Tschernobyl on tehnyt meille tuhojaan
Joku jossain aikaisemmassa vaiheessa luetteli vitaamiineja ja muita lisä"ravinteita", joita nappailee hoitojen tueksi. Multa kysyttiin NKL:lla, että enhän vaan syö
Omega3:sta hoitojen aikana! Sanoin, että en ja totesivat, että hyvä, se saattaa vaikuttaa haitallisesti IVF-hoitoon. En tullut kysyneeksi, että miksi. Nyt vedän vaan foolihappoa ja sinkkiä, oon vähentänyt gluteenia endometrioosin takia ja hapanmaitotuotteita menee kans aika vähän.
Kivaa viikonloppua kaikille ja valoisia ajatuksia - me ollaan aikamoisia sissejä kaikki!