Rusina80 sulla oli rankka tarina, luin ajatuksella. Ja siitä alkaneesta raskaudesta, keskenmenot on niin järjettömän rankkoja, kokemusta on minullakin, ei niihin oikein mistään ajatuksesta saa lohtua. Minua ei ainakaan lohduttanut mikään mitä muut sanoi. Jos satut tämän vielä lukemaan niin kysyn että oliko sinulla mones IVF?
Nempula hyvä se on tietysti valmistautua negaan henkisesti, mutta on ne oirehommat niin pirullisia että kun ei kuitenkaan voi tietää... Hirmuista jännää edelleen.
Yrittäjä J, mulla ultra peruuntui, klinikalta soittivat. Huomenna uusi yritys. Mielialat vaihtelee täällä synkän ja depressiivisen välillä eli kai se on sitten harmaasta mustaan... Niinpä niin, surupuku on musta. Siitä Orgalutranista vielä että mulle neuvottiin katsomaan tarkkaan se neulan kärki, se on kuulemma leikattu jotenkin niin että uppoaa nahkaan parhaiten vain kääntämällä se tiettyyn asentoon ja sitten 45' kulmassa nahkaan. Näin tein illalla ja kappas, ei sattunut enempää kuin Puregonit tai Gonalit! Käsi tärisi ihan hitosti kun laitoin. Jonkinverran se sit kirveli, mutta ei paljoa.
Toive*... mikä on tilanne, onko oireet muuttuneet?
Kiva, Elika myös samoissa päivissä menossa. Teillä muilla taitaakin olla jo tieto että jotain on sentään tapahtunut ja lääke tepsinyt, itse odottelen vielä huomiseen ultraa. Laskeskelin että meitä taitaa olla piinailemassa ensi viikon lopulla jo 5 tai 6, jos ei tule yllätyksiä?
Bridge, onko viivassa muutoksia?
Hei onko kellään muulla sellainen olo että onkohan sittenkin kropaltaan liian vanha tähän hommaan vaikka olo tuntuukin henkisesti nuorelta likalta? Itsekin tässä hipoo jo lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä, ja on ihan hirveää nähdä se ikä paperilla numeroina. Henkisesti olen edelleen se 22-vuotias jolla elämässä kaikki mahdollisuudet avoinna, mutta joku on vanginnut minut tähän pikkuhiljaa ikääntyvään kroppaan. Kuka varasti elämästä viimeiset 15 vuotta? Meni aivan silmänräpäyksessä, kaikki vuosituhannen vaihteen jutut on niin kristallinkirkkaana mielessä. Joko tää peli on pelattu, ikä ei enää riitä vaan nuoremmat jyrää ohi oikealta ja vasemmalta? Apua?