Heipä hei. Uusi ilmoittautuu. Mulla ivf:ään on vielä hieman matkaa kuljettavana, mutta mielessä se on jo kovasti. Maaliskuussa tai huhtikuussa tulee ajankohtaiseksi. Tuntuu, että siihen on pitkä. On vain jo niin turhautunut jatkuvaan odottamisen odottamiseen... Parikin kuukautta tuntuu lähes ikuisuudelta ja stressikäyrä on valmiiksi kaakossa... Suunnittelukäynti parin viikon päästä.
Aluksi jännitin ajatusta ivf:stä paljonkin, nyt tuntuu lähinnä helpottavalta, että siihen pääsee. Piikittäminen mietitytti aluksi, mutta nyt kun on Pregnylistä kokemusta muutaman piikin verran, niin eiköhän ne muutkin piikit suju.
Maaliskuulle alustavasti kaavailtu hoitoa, mutta pääsiäinen saattaa olla juuri huonoon kohtaan punktiota ajatellen. Eli todennäköisimmin joudutaan odottamaan huhtikuuhun.
Mites teillä, jotka olette jo ivf:ssä olleet, minä kiertopäivänä teillä on ollut punktio? Mulla ovulaatio yleensä melko aikaisessa, joten mietin, voisiko punktiokin olla sitten melko aikaisessa vaiheessa. Vai liittyykö toisiinsa mitenkään? Esim. letrokierrossa ovis mulla luomua aikaisemmin.
Eipä tällä erää muuta. Mielellään liityn joukkoonne tiiviimmin sitten, kun ivf-hoito pyörähtää käyntiin.