IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Neiti kyllä mä heitin aina takas jääkaappiin ovitrellen kun käytin sitä pieniä annoksia päivittäin ennen sitä irrotusta missä laitoin loput. Tämä viime PAS. Sitä edellisessä tuoresiirrossa siis säädin itse sen kynän kanssa ja jouduin ostamaan uuden ennen punktiota kun mä olin jättänyt kolmeksi päiväksi huoneenlämpöön.

Tietty ymmärrän kyllä hyvin, että huolettaa lääkkeen teho. Toivottavasti saat vielä uuden reseptin jostain niin ei jää mikään hampaan koloon! Tsempit
 
Kiva kun on kirjoitellut noita viime piinapäivien tuntemuksia tänne ylös. Aikalailla samanlaiset tuntemukset nytkin on, paitsi että mieliala on parempi eikä PMS oireita ole vielä ilmaantunut... Tällä kertaa sitä on osattu ottaa paljon rennommin. Mieskään ei onneksi ole saanut mahahaavaa. Tänään ei ole ollut kipuilua, mutta selkää on vähän jomotellut. Hieman tuhrua havaittavissa, mutta toistaiseksi vähemmän kuin eilen :) Täällä siis mennään pp5 ja dpo9.
 
Saaga76, mikä on tilanne? Eikös sulla ole jo pp3 ainakin?

mar80, mistä ne miehet kaivaa vielä sen lapsenomaisen uskon siihen luomuplussaan? Sekään ei riitä että lääkäri sanoo ettei tilanne hirveän rohkaiseva ole... Onkohan se joku psykologinen suojautumiskeino etteivät vaan halua uskoa tilanteen olevan niin kurja.

Minulla vasta kolmas pistopäivä. Mielialat on sukeltaneet monttuun, ja luottoa hoitoon ei oikein ole. Lueskelin yöllä noita lääkäreiden lausuntoja papereista ja ei sieltä selvää syytä löytynyt miksi tilanne on tämä. Ehkä vähän vikaa siellä täällä muttei mitään radikaalia.

Pitää nyt yrittää hengitellä rauhassa pari päivää. Jotenkin tuntuu vielä niin vaikealta uskoa että tässä ollaan.

Tsemppiä kaikille kuitenkin!
 
  • Tykkää
Reactions: mar80
Täällä mennään pp9! Mulla on alusta asti ollu positiivinen fiilis tästä hoidosta ja eilen tuli tosi vahva tunne, että tää ois onnistunu. En todellakaan tiedä mistä moinen tunne tuli. Enkä kuitenkaan uskalla testata vielä (n)
Yritän toistella itelleni, että tää on vasta eka hoitokerta ja kaikki on mahdollista.. tää oottaminen tekee hulluksi! o_O

Tsemppiä piinailijoille ja muille :love:
 
Toivottavasti testi on plussa :love:

Mullakin oli toiveet ekassa yrityksessä tosi korkeella, vaikka järki sano muuta. Oli vaikka ja mitä oireitakin, mutta ilmeisesti lääkitys teki vaan tepposiaan. Pudotus oli kyllä melkoinen, kun ahkerasta testaamisesta huolimatta ei viiva vaan ilmestynyt... mutta kyllä siitäkin taas itsensä vaan kokoaa ja asennoituu seuraavaan yritykseen. Mulla vielä pari päivää ennenkun uskallan testata ekan testin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
JONPA77, Onnea matkaan... ai sä uskaltauduit ottamaan kaksi kyytiläistä. Mulla olis odottamassa tossa viimesessä oljessa kaksi aika samantasoista tyyppiä ja mietin, että uskaltaisko sitä ottaa riskin saada kaksoset sitten kertarysäyksellä (y)

Meitä onkin nyt monta piinailijaa ja peräkkäistä testaajaa :) Kovasti aina jännään muidenkin testituloksia...
 
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Hei. minä nyt änkeän teijän joukkoon ku sopivasti Jonpa77sta saa piinailu kaverin (y)
perjantaina siis siirrettiin 2 päivänen huurunenä, esimmäinen ja ainoa sellainen. luonnolliseen kiertoon mut nyt on tukilääkkeenä lutinus 1x3 päivässä.
Bridgen kuva ei näy mulle mut onnea silti ja viivan vahvistumista :)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF
Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Deseo
#hoidoissa2012#toinen(eka tuoresiirrosta10/13)#selit.#1.ivf 1.pas
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
Elika # hoidoissa 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 2.ICSI/IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 1. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön #
1.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Misericordia
: # hoidoissa 08/2013 # toinen # selittämätön # 2IVF/1.PAS
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/2.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
Rizu
# 1/2016 # toinen # selittämätön/kilpirauhasen vasta aineet # 1. IVF/2.PAS
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
Tupsuli # 1/2016 # toinen (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön # 1. PAS (tässä yrityksessä)

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016


"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
Toive*
: testipv. 18.2 (verikoe) (siirretty 4.2)
Bridge: testipv. 19.2 (verikoe) (3pv siirretty 5.2)
Nempula: testipv. 22.2 (testi) (3pv siirretty 8.2.)
JONPA77:testipv. 26.2(testi) (2kpl 2pv siirretty 12.2)
Deseo:testipv.26.2(testi) (2pv siirretty 12.2)




Plussanneet 2015::love:

Maaliskuu 2015
Zoona2.IVF
Viiva842.IVF
Fibbis3.IVF 1.PAS (kemiallinen raskaus)
Henrietta2.ICSI (km/kkm?)
Havina2.ICSI
Läiti1.IVF 3.PAS km
Huhtikuu 2015
Saga761.IVF 2.PAS (km)
Riimini5.ICSI/1.PAS
Toukokuu 2015
-es-1.ICSI
Kesäkuu 2015
Sofi123.ICSI
Bonniemoi
Lauriska

Heinäkuu 2015
Läiti -luomu
Elokuu 2015
Mandala2.IVF (kem)
Viljonkka_1.IVF 2. PAS (km)
Syyskuu 2015
iinukka_2.IVF
kop kop1.IVF/ICSI /2.PAS
Kesäheinä-78(kem)
Mandala2.IVF / 1.PAS (yht 7 PAS)
Aanis1.IVF
Lokakuu 2015
Henrietta2.ICSI / 2. PAS
nans1.IVF
Lia 2.ICSI
hannuliini keskeytynyt 1.IVF
bridge 2.IVF (tm)
Hipsunpöpsy 1.IVF (kkm)
Marraskuu 2015
flow 2.IVF
kiisuli80 1.IVF
Kettu81 2.IVF ? PAS
grey83 1.ICSI 3 PAS
epplu 1.IVF 2.PAS
Toiveikas81 1.ICSI (kkm)
Joulukuu 2015
Suvipilvi 1.IVF
Lottainen 2.IVF
Mari32 5.ICSI (km)
Vilijonkka_ 1.IVF 4.PAS(tm)
frankie 1.IVF
Domi 2. IVF/ICSI 1. PAS (kem)
dimou 1.IVF

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Joo plussa-aalto olis enemmän kuin tervetullut :)

Mäkin uitin jo malttamattomana ekan one-step tikun, mutta eihän siinä näy edes viivanpaikkaa, ainakaan vielä :D Pitää tänään käydä ostamassa pc-liuskoja ensviikkoa varten yks paketti. Torstainahan sit jo tiedänkin tuloksen ihan testaamattakin, jos ne menkat sieltä ilmestyy...

äsken piti ihan miettiä, että laitonko mä aikaisin aamusta lutinuksen vai en... olin niin unenpöpperössä kun keitin miehelle kahvia ja painuin sitten vielä itse nukkumaan. Tekis mieli nukkua päikkärit parin tunnin välein, eli kyllä toi lääke jotain sivuoireita näköjään teettää...

PMS oireille tyypillinen "mulla on kauhee nälkä ja haluan kaikkee herkkuja" on myös iskenyt nyt päälle, joten sekään ei lupaile hyvää. Nyt siis pp6/dpo10
 
Mun pitäis pistää tiistaina yksi Gonapeptyl, onko muut sitä pistänyt tässä vaiheessa? Aloin lukemaan käyttöohjeita ja haittavaikutuksia, niin siellä sanottiin ettei saa käyttää raskaana ollessa, eikä silloin jos on epäilys raskaudesta, siis häh? Tätä käytetään yleensä kierron alussa tai ennen ovulaatioo
 
JONPA77 Mulla myös viime vuosien siirroissa (kun alkio 6pv*) käytetty tota gonapeptyliä ja senhän on siis siirron jälkeen tarkotus tukea kiinnittymisessä (eli kun raskaus ei periaatteessa oo vielä sillon alkanu ;)).
Mulla myös julkisella siirrettiin aina 2 alkioo. Ilmeisesti kun olin jo yli 30 sillon ja endokin niin aateltiin että tarpeeks jo haittatekijöitä että erittäin epätodennäkösesti molemmat kiinnittyis..?

Harmi kun en saa tota Bridgen kuvaa auki... mut aivan mahtavaa!! (y) toivotaan et vahvistuu ja pääsisit sit tällä kertaa 9kk jatkoille tonne toiseen ketjuun.. Muille myös onnea testeihin!

* Korjasin sen verran että gonapeptyl siis alkion ollessa 6 päivänen, ei 6 päivää siirrosta..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: JONPA77
Nempula, väsymys on paras oire. Mulla ei mitään muita oireita, ei edes rinnoissa tunnu mitään.
Kiitti Lullaby, se olis suunnitelmissa, pelottaa vaan.
Kumma sen kuvan kans, ettei näy vaikka voi liittää sen tänne. En oo sitä aijaa'ta käyttänyt, joten taitaa jäädä kirjalliseksi kuvaukseksi.
Kovasti odotan muiden plussia. Joko Toive* testasi?
 
  • Tykkää
Reactions: Nempula
Mun pitäis pistää tiistaina yksi Gonapeptyl, onko muut sitä pistänyt tässä vaiheessa? Aloin lukemaan käyttöohjeita ja haittavaikutuksia, niin siellä sanottiin ettei saa käyttää raskaana ollessa, eikä silloin jos on epäilys raskaudesta, siis häh? Tätä käytetään yleensä kierron alussa tai ennen ovulaatioo
Mä kans pistin onnistuneessa siirrossa dpo 6 Gonapeptylin, siirretty alkio nukkuu päiväunia :)

Aivan ihanaa, että täällä on onnistumisia! Lisää plussia! Mulla tulee hirveen hyvä fiilis tästä omastakin hoidosta, kun tajuaa, että kyllä ne hoidot tuottaa tulosta. Turnauskestävyys kasvaa! Ihanaa ystävänpäivää kaikille!
 

Yhteistyössä