Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elämäni on kamalaa ja harkitsen usein itsemurhaa. Olen vasta nuori aikuinen, mutta aloin vihata itseäni jo 12 vuotiaana. Jo silloin kirjoitin "hyvästejä" usein, koska harkitsin itsemurhaa. Mietin usein, että miltä läheisistäni tuntuisi, jos lähtisin. Itseni mielestä voisin tehdä itsemurhan vaikka heti.
Onneksi useimmiten perheen tunteet ovat voittaneet ja itsemurhaa ei ole vielä tapahtunut.
Kun olin lapsi, siskoni sanoi minulle aina "Tapa itsesi". Silloin olin varma että kukaan ei kaipaa minua. Etsin usein sivustoilta "Miten tehdä itsemurha".
Minulla ystävät ja perhe ovat vaikuttaneet itsemurhan harkitsemiseen usein.
Jesus Christ Loves you baby girl. You are beatiful because God said soOlen hanna leikas ja olen hyvin itsetuhoinen olen niin ruma ja huono ihminen muutenkin. Mira aina kiusaa mua. Se ei oo enää hauskaa. Äitiki vihaa mua. MUn iskä ei ees enää puhu mulle saatana. Joudun käymä perheterapiassa mun isänh takia. Olen tosi pahoillani kirjoitubirheistä, en nähny niitä kun itkin niiin paljon.![]()
Pikajunan alle hyppääminen taitaa olla varmin keino saada itseltä henki pois.
Et ole ainut ihminen, joka kelailee vastaavaa... Väittäisin, että sulla ei voi olla asiat huonommin kuin mulla. Oon siitä täysin varma. Tosin tänään kävin lenkillä (wohooooo), joten just nyt on aika freesi olo, vaikka kaikki asiat onkin päin helvettiä.[/QUOTE
Et voi sanoo noi koska et voi tietää kuinka huonosti sillä menee saattaa mennä huonomminkin ku antaa ymmärtää
Mä tiedän hyvän, tehokkaan ja kivuttoman keinon, mutta koska en ketään kannusta tekemään mitään itselleen, jätän kertomatta![/QU
ihan okeesti toiset tahtois vaan pois täältä eli kerro seMä tiedän hyvän, tehokkaan ja kivuttoman keinon, mutta koska en ketään kannusta tekemään mitään itselleen, jätän kertomatta!
Minun lapseni teki itsemurhan ja syytti itsemurhaviestissään teostaan yksinomaan minua. Kostoksi siis päätti kuolla. Luuserisielu, jota en jäänyt kaipaamaan.
Totta puhut toi nainen on sekaisin ku seinäkello. Itsellä tuli vielä 18vuotiaanakin sellaisia ns. Kohtauksia että menin yhtäkkiä keskellä päivää vuoteeseeni itkemään pää tyynyä vasten ja itkin, että miksi minulla ei ole äitiä, joka kysyisi edes yhden kerran minun elämäni aikana, tulisi viereeni laskisi käden olkapäälle ja kysyisi, mitä sulle kuuluu, vieläkin meinaa alkaa kyyneleet vuotamaan. Olen ajatellut itsemurhaa edelliset 5vuotta,mutta vahvan uskonnollisen kasvatuksen saaneena pelkään niin paljon helvettiä eli kadotusta niin en uskalla tehdä. Mutta sanon kuitenkin että kuolema on minulle voitto. Iäisyyteen kaipaan, ei ollut onni ja rauha tääl, ei ilo, eikä yksimielisyys,vain tuska mieltä kalvoi ja ahdistus ruumiin, myös sydämen suru pois kuljetti, ah kaipas autuutta iäistä, ei sitä löytänyt, vain tuska jälkeen jäin. Tollasta löpinää tuli ku itseensä vähän avas, mutta kannattaa miettiä tekeekö niitä lapsia, jos ei viitsi hoitaa. Henkinen väkivalta sattuu paljon enemmän kuin fyysinen väkivalta.Jo pelkästään tuon kirjoittamasi tekstin perusteella uskon ettei poikasi ainakaan kauhean väärässä voinut olla. Mulla sentään on rakastavat vanhemmat ja jotain kavereita, työ, oma asunto ja muutenkin päällisinpuolin näyttäis asiat olevan suht ok. Mut silti usein tulee tunne etten kuuluisi tänne ja että haluaisin nopeuttaa lähtöäni... Mutta onneksi omien vanhempieni antama tuki on ollut niin tärkeää minulle että pidän huolen siitä etteivät he joudu kokemaan oman poikansa itsemurhaa niin kuin sinä.
Oli kyl tosi hyvä, katoin just, ei tee paljoo enää itsemurhaa mieli tehdä, tai oikeastaan ei yhtään. Ja nauroin alusta loppuun asti. Jotenki koomista kattooKannattaa katsoa elokuva Hurmaava joukkoitsemurha. Löytyy ihan ilmaiseksi youtubesta!
En tietenkään ollut itsemurha fiiliksissä ku rupesin kattoo, mut siltiki iso kiitos. Video opetti että elämässä voi nauttia pienistäkin asioita ja näytti että ne pienetkin asiat ovat loppujen lopuksi suuria asioita. Kiitos!Oli kyl tosi hyvä, katoin just, ei tee paljoo enää itsemurhaa mieli tehdä, tai oikeastaan ei yhtään. Ja nauroin alusta loppuun asti. Jotenki koomista kattooDDD näin itsekin syvissä itsemurha-ajatuksissa käyneenä. Ei voinu ollu nauramatta, kiitos!
Ja ennenkaikkea opetti myös sen miten typerää tollanen itsemurhan tekeminen on. Kiitos vihjeestä, en elokuvia muuten katso!En tietenkään ollut itsemurha fiiliksissä ku rupesin kattoo, mut siltiki iso kiitos. Video opetti että elämässä voi nauttia pienistäkin asioita ja näytti että ne pienetkin asiat ovat loppujen lopuksi suuria asioita. Kiitos!
Totta! Eikä voi todellakaan ajatella että voi voi! rekkakuskia tai vetirinkuljettajaa, jää suuret traumat. Mitä siitä! Jos ei jaksa niin ei jaksa. Kun eöämässä ei oikeasti ole enää mitään toivoa!mä en voi sietää noin itsekeskeisiä ihmisiä :x
Miten voit kenellekään mennä väittämään että asiat ei voi olla huonommin ku sulla.. sähän et sitä voi todellakaan tietää.
Totta puhut toi nainen on sekaisin ku seinäkello. Itsellä tuli vielä 18vuotiaanakin sellaisia ns. Kohtauksia että menin yhtäkkiä keskellä päivää vuoteeseeni itkemään pää tyynyä vasten ja itkin, että miksi minulla ei ole äitiä, joka kysyisi edes yhden kerran minun elämäni aikana, tulisi viereeni laskisi käden olkapäälle ja kysyisi, mitä sulle kuuluu, vieläkin meinaa alkaa kyyneleet vuotamaan. Olen ajatellut itsemurhaa edelliset 5vuotta,mutta vahvan uskonnollisen kasvatuksen saaneena pelkään niin paljon helvettiä eli kadotusta niin en uskalla tehdä. Mutta sanon kuitenkin että kuolema on minulle voitto. Iäisyyteen kaipaan, ei ollut onni ja rauha tääl, ei ilo, eikä yksimielisyys,vain tuska mieltä kalvoi ja ahdistus ruumiin, myös sydämen suru pois kuljetti, ah kaipas autuutta iäistä, ei sitä löytänyt, vain tuska jälkeen jäin. Tollasta löpinää tuli ku itseensä vähän avas, mutta kannattaa miettiä tekeekö niitä lapsia, jos ei viitsi hoitaa. Henkinen väkivalta sattuu paljon enemmän kuin fyysinen väkivalta.