hei
ai niin ja asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja hei:eikö sulle maksetas elaria? entäs lapsilisä...? kai niiläkin ruokaa saa.
ai niin ja asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja hei:eikö sulle maksetas elaria? entäs lapsilisä...? kai niiläkin ruokaa saa.
Niin tosiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ap pelkää että joku hänet tunnistaa....Alkuperäinen kirjoittaja v:Niin ja mistä päin olet?Ota itsellesi nikki ja katso se kerhoAlkuperäinen kirjoittaja v:Montako lasta sulla ap on?
No ei saa jos niillä pitää maksaa laskuja. Ei ne elarit ja lapsilisät mitään jumalattoman isoja ole, ex on tehnyt sellaiset laskut ettei edes yhden kuukauden tulot riitä sellaisia kattamaan..Alkuperäinen kirjoittaja hei:ai niin ja asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja hei:eikö sulle maksetas elaria? entäs lapsilisä...? kai niiläkin ruokaa saa.
Juu, täällä käy parikin tuttuaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ap pelkää että joku hänet tunnistaa....Alkuperäinen kirjoittaja v:Niin ja mistä päin olet?Ota itsellesi nikki ja katso se kerhoAlkuperäinen kirjoittaja v:Montako lasta sulla ap on?
Saa asumistukea kun tästä tulevasta otetaan liikaa perittyjä pois.Alkuperäinen kirjoittaja hei:ai niin ja asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja hei:eikö sulle maksetas elaria? entäs lapsilisä...? kai niiläkin ruokaa saa.
tää ei oo nyt mitään paskaa niskaan - juttua mutta mie taisin jo tunnistaa... muttaku ei halua apua eikä halua sanua että mistäpäin on niin jätämpä sen apukeinoni sitte kertomatta. :/Alkuperäinen kirjoittaja v:Niin tosiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ap pelkää että joku hänet tunnistaa....Alkuperäinen kirjoittaja v:Niin ja mistä päin olet?Ota itsellesi nikki ja katso se kerhoAlkuperäinen kirjoittaja v:Montako lasta sulla ap on?
Tee se nikki kerhoa varten!Voit silti kirjoitella harmaana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, täällä käy parikin tuttuaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ap pelkää että joku hänet tunnistaa....Alkuperäinen kirjoittaja v:Niin ja mistä päin olet?Ota itsellesi nikki ja katso se kerhoAlkuperäinen kirjoittaja v:Montako lasta sulla ap on?
Soskun mielestä ihan tarpeeksi pienessä & halvassa asunnossa. Muuttaisin, jos olisi tarjolla jotain, missä voisi asua, vaan eipä ole ei.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa asumistukea kun tästä tulevasta otetaan liikaa perittyjä pois.Alkuperäinen kirjoittaja hei:ai niin ja asumistukea?Alkuperäinen kirjoittaja hei:eikö sulle maksetas elaria? entäs lapsilisä...? kai niiläkin ruokaa saa.
Pystyisitkö muuttamaan pienenpään vai minkä kokoisessa nyt asut?
Mua ihmetyttää kovastikin, miksei ap halua täällä tarjottavaa apua.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tää ei oo nyt mitään paskaa niskaan - juttua mutta mie taisin jo tunnistaa... muttaku ei halua apua eikä halua sanua että mistäpäin on niin jätämpä sen apukeinoni sitte kertomatta. :/
aivan! justiinsa sen takia siihen kannattais nytten liittyä. ja jos omaa nikin jo tällä palstalla niin rekisteröi uuen ja menee sillä nikillä sinne kerhoon, jos ei halua kenenkään tietävän kuka on.Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:AP! Tuosa kerhossa on vaitiolovelvollisuus eli niintä asioita ei saa levitellä tällä palstalla kaikille tiedoksi. Rohkeasti vain mukaan!
Mulla ei ole autoa, vaan se on exällä, minun nimissäni tosin. Näin on ollut pakko tehdä siksi, etten itse voi ajaa autolla enkä näinollen kuljettaa esim. lapsia. Ex on kyllä maksanut myös autosta tulevia kuluja, mutta.. no, pitkä juttu. Täällä ei kulje julkisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vain voi, ni perintätoimistoon ei kannata päästää laskuja; niiden korot-kulut on aika isot Jos auto on, eikä se ole täysi välttämättömyys kulkemiselle ni seisontaan ja vakuutusmaksut saa pienemmäksi. aikoinaan Kelaan pysty tekeen selvityksenasumistuista, joita heidän mielestä maksettu liikaa; mun ei tarvinnut maksaa kuin osa takaisin ja erissä
no mutta siulle ois ollu apua saatavana täältä! etkö kehtaa ottaa sitä vastaan vai mikä on? ihan oikiasti, tee se tunnus ja hae tuon kerhon jäseneksi, ei siun tarvi tämmösiä joutua nytten miettimään kun on paljon ihmisiä jotka voi ja nimenomaan HALUAA auttaa. ei tuo hyväksi raskauden aikana oo tuommonen ressi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ole autoa, vaan se on exällä, minun nimissäni tosin. Näin on ollut pakko tehdä siksi, etten itse voi ajaa autolla enkä näinollen kuljettaa esim. lapsia. Ex on kyllä maksanut myös autosta tulevia kuluja, mutta.. no, pitkä juttu. Täällä ei kulje julkisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vain voi, ni perintätoimistoon ei kannata päästää laskuja; niiden korot-kulut on aika isot Jos auto on, eikä se ole täysi välttämättömyys kulkemiselle ni seisontaan ja vakuutusmaksut saa pienemmäksi. aikoinaan Kelaan pysty tekeen selvityksenasumistuista, joita heidän mielestä maksettu liikaa; mun ei tarvinnut maksaa kuin osa takaisin ja erissä
Joo, en nyt ihan huvikseni ole niitä laskuja päästänyt perintätoimistoon, kyse on sellaisesta firmasta jolla oli laskuselkkauksia aika paljonkin. Tapahtunut mikä tapahtunut, hoidan niitä nyt parhaan kykyni mukaan.
En tullut kerjäämään sääliä tai muutakaan, halusin vain purkaa pahaa mieltäni. En myöskään tarkoittanut tulla tekemään selkoa kaikista raha-asioistani tms.
Hei, ei täällä kukaan sua säälistä olekaan auttamassa vaan ihan omasta tahdostaan. Käytä ihmeessä sitä apua kerta saatavilla on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tullut kerjäämään sääliä tai muutakaan, halusin vain purkaa pahaa mieltäni. En myöskään tarkoittanut tulla tekemään selkoa kaikista raha-asioistani tms.
No mutta apu se on pienikin apu. Jos minua neuvottaisiin ja tarjottaisiin tämmöistä tukea niin tarttuisin siihen jos olisin avun tarpeessa. Jos tuossa kerhossa on vaitiolovelvollisuus niin eiköhän sinne ole aika turvallista liittyä. Mutta jaksua kovasti sinulle :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ole autoa, vaan se on exällä, minun nimissäni tosin. Näin on ollut pakko tehdä siksi, etten itse voi ajaa autolla enkä näinollen kuljettaa esim. lapsia. Ex on kyllä maksanut myös autosta tulevia kuluja, mutta.. no, pitkä juttu. Täällä ei kulje julkisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vain voi, ni perintätoimistoon ei kannata päästää laskuja; niiden korot-kulut on aika isot Jos auto on, eikä se ole täysi välttämättömyys kulkemiselle ni seisontaan ja vakuutusmaksut saa pienemmäksi. aikoinaan Kelaan pysty tekeen selvityksenasumistuista, joita heidän mielestä maksettu liikaa; mun ei tarvinnut maksaa kuin osa takaisin ja erissä
Joo, en nyt ihan huvikseni ole niitä laskuja päästänyt perintätoimistoon, kyse on sellaisesta firmasta jolla oli laskuselkkauksia aika paljonkin. Tapahtunut mikä tapahtunut, hoidan niitä nyt parhaan kykyni mukaan.
En tullut kerjäämään sääliä tai muutakaan, halusin vain purkaa pahaa mieltäni. En myöskään tarkoittanut tulla tekemään selkoa kaikista raha-asioistani tms.
Mutta kun tämmöisen ketjun laittaa niin auttajia tuleeAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En tullut kerjäämään sääliä tai muutakaan, halusin vain purkaa pahaa mieltäni. En myöskään tarkoittanut tulla tekemään selkoa kaikista raha-asioistani tms.
En mä pahalla :0 mut joku neuvo että päästää vaan laskut perintätoimistoon, meille sateli perintätoimistoilta laskuja ja niissä on aika isot kulut ja korot. Siks varoitin noista, meillä osa meni ulosottomiehelle, mut saatiin maksettua ennen ulosottoa. Kerran oli sähkömies tulossa katkaseen sähkötkin maksamattomien laskujen takia. yritin vain keksiä jotain säästökeinoja jota toiset eivät vielä olleet sanoneet. Jaksamisia sulle, tiedän mitä käyt läpi. meillä tähän kierteen syynä on osittain molempien sairastamat masennuksetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla ei ole autoa, vaan se on exällä, minun nimissäni tosin. Näin on ollut pakko tehdä siksi, etten itse voi ajaa autolla enkä näinollen kuljettaa esim. lapsia. Ex on kyllä maksanut myös autosta tulevia kuluja, mutta.. no, pitkä juttu. Täällä ei kulje julkisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vain voi, ni perintätoimistoon ei kannata päästää laskuja; niiden korot-kulut on aika isot Jos auto on, eikä se ole täysi välttämättömyys kulkemiselle ni seisontaan ja vakuutusmaksut saa pienemmäksi. aikoinaan Kelaan pysty tekeen selvityksenasumistuista, joita heidän mielestä maksettu liikaa; mun ei tarvinnut maksaa kuin osa takaisin ja erissä