Vuokraan ja laskuihin. Tiedän kyllä mitä sieltä soskusta saa ja mitä ei, oikeinhan ovat laskeneet, mutta ongelma tuleekin siinä, etten voi jättää vuokraa tai näitä perintätoimiston kanssa sovittuja laskuja maksamatta. Siirtäminen ei enää auta, sillä muuten olen tässä tilanteessa myöhemmin - ehkä pahemmin.Alkuperäinen kirjoittaja hö?:eli maksat ainoilla tuloillasi laskuja?et siis käytä niitä elämiseen/ruokaan vaan laskuihisi?kyllä sossusta saa minimirahan 370?+vuokraan eli ei suomessa kukaan oikeasti ole pulassa,mikäli laittaa rahansa siihen mihin se on tarkoitettu!se vaan on sääli että jotkut liian tunnollisesti maksaa niitä laskujaan ja elintaso kärsii,ei ruokaa tms.
Laitoin sinne kirjettä jo silloin syyskuussa, lokakuussa tuli päätös jonka mukaan takaisinperintä tehdään kahdessa erässä. Nyt kuitenkin (vasta nyt!!!) tuli kirje jonka mukaan se on vähennetty huomisesta asumistuesta. Ää, samapa tuo, kun se on kuitenkin sinne maksettava, toivon vain että sossu huomioisi sen myös, jotta saisin ensi kuun vuokran maksettua kokonaan.Alkuperäinen kirjoittaja huom:Hei!
Hae tosiaan sinne kerhoon!
Ja soita ihmeessä kelalle, sitä voi lyhentää vaikka 10? kuussa!!!
Ei kai sun tarvi koko 200? kerralla palauttaa, kun sanot että joudut perikatoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kerro nyt mistä päin olet, kun niin moni haluaa auttaa.
tai jos et halua apua, niin kerro se. =)
Vähän jo ihmettelinkin, että missä se yy on, mutta ei paniikkia, taisi mennä oikeaan osoitteeseenAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Low rider, yytä sulle!
Ap:lle :hug: Kyllä kaikesta aina selviää!!!
Se YV menikin cabi777:lle. Sori, sekoilen :ashamed:
Eikös kootkin voi vaihdella eri malleissa?Ei varmaan mikään kovin iso ero ole xs/s.Itsekin käytän m/l.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kokoasiasta; mä olen s, joten oot liian pieni mun pöksyihin. Mutta jos tarviit tulevalle vauvalle vaatteita, mulla on pieniä...
Ja voi helvetti, mä olen täällä supistustuskissani ja paniikissa tuosta nikkisekaannuksesta että laitoin sen taas..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja ei ei ei ei ei, älkää vaan tuosta vetäkö johtopäätöstä että ap olisi provo.
Tää oli ihan mun moka ja jos joku nyt luulee saaneensa ap:n kiinni, mä alan itkeä täällä!
Saan opintotuen (190 e), en sairaspäivärahaa. Tietysti opintolainankin, jonka nostan muutaman kk erissä, seuraava olisi huhtikuussa, jolloin mulla alkaa äitiysloma, enkä tiedä tuleeko sitä sitten ollenkaan. Käyn Kelalla ensi viikolla viemässä hakemukset äippärahasta ja -avustuksesta, joten kysyn sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja en voi uskoa tätä ketjua:Onko tosiaan niin, että jos on opiskelija, ei voi saada Kelasta sairaispäivärahaa? Eikö sossukaan auta? Eli Suomessa on mahdollista, että joku pieni lapsi kärsii nälkää? Ei tää voi olla todellista...
no rekisteröidy hyvä ihminen! ei siinä mee ku muutama minuutti. ja sitte haet siihen kerhoon.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole rekisteröitynyt tälle palstalle, joten en voi hakea kerhoon.
Lapsi täyttää 4 vuotta Ajattelin että voitaisiin ehkä keksiä yhdessä esikoisen kanssa jotain hauskaa, mutta en vielä tiedä mitä.
Ei sossu ole mikään kaiken kattava suojelusenkeli. paljon on kiinni tuen saajista. En tarkoita nyt ap:ta.Alkuperäinen kirjoittaja en voi uskoa tätä ketjua:Onko tosiaan niin, että jos on opiskelija, ei voi saada Kelasta sairaispäivärahaa? Eikö sossukaan auta? Eli Suomessa on mahdollista, että joku pieni lapsi kärsii nälkää? Ei tää voi olla todellista...
S on mulle melkoinen teltta, ainakin H&M S oli niin iso, että mahtuisi toinenkin samankokoinen sisäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös kootkin voi vaihdella eri malleissa?Ei varmaan mikään kovin iso ero ole xs/s.Itsekin käytän m/l.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Kokoasiasta; mä olen s, joten oot liian pieni mun pöksyihin. Mutta jos tarviit tulevalle vauvalle vaatteita, mulla on pieniä...
Olisiko se hankalaa jos rekisteröitysit että voit hakea kerhon jäsenyyttä. Voithan silti kirjoitella harmaana tällä palstalla jos niin haluatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole rekisteröitynyt tälle palstalle, joten en voi hakea kerhoon.
Lapsi täyttää 4 vuotta Ajattelin että voitaisiin ehkä keksiä yhdessä esikoisen kanssa jotain hauskaa, mutta en vielä tiedä mitä.