Itkettää ja pa**a olo!!!! ;(((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen seurannut tarinaasi ja ei voi muuta sanoa, kuin että olet sisukas nainen. Ihanaa, että olet löytänyt noin ihanan uuden miehen.

Tietääkö ex:si uudesta miehestä? Onko hänellä ollut asiaan sanottavaa? Joko olet muuten saanut perheen lisäystä?

Tama tulee nyt hiukan myohaan vastaukseksi alkuviesteihin, mutta kun olin 19 paras kaverini seurusteli miehen kanssa jolla oli avovaimo ja 1 v lapsi. me tosin luulimme alusta asti, etta ex avovaimo kun tuo mies valehteli. ja ystavani usein puhui ikavaankin savyyn tasta naisesta ja hanen ongelmistaan, osittain siksi etta mies antoi naisesta kauhean kuvan. jalkeen pain ja omien lasten myota olemme tajunneet miten hirvea paikka naisella on ollut ja etta kuinka vaarin ystavanikin toimi. oltiin vaan silloin 18-19 v. niin lapsellisia ja poljia ettemme tajunneet kuinka eri asia on erota ilman lapsia kuin lasten kanssa ja etta kuinka paljon lapset merkitsevatkaan.
Olen pahoillani, etta ap on joutunut tallaiseen tilanteeseen ja luulen, etta exan uusi tyttonen on tosi lapsellinen ja tyhma (niin kuin me olimme). Ex on mielestani taysin munaton p-paa.

Onne uuteen ihanaan suhteeseeb. Ansaitset sen. Olet hieno, vahva ja jarkeva nainen ja aiti.

Lasten "uusi isäpuoli" - siis ap on ja uusi ihastuksensa ovat nyt seurustelleet jotain 2-3 viikkoa ja ap puhuu jo isäpuolesta!

Pakko sanoa, että ne, jotka tässä ylivoimaisesti eniten kärsivät, ovat lapset. He kärsivät kakaramaisen ja vastuuttoman isänsä vuoksi, joka otti uuden heilan ja häipyi. Mutta kyllä he kärsivät myös äitinsä lapsellisen käytöksen vuoksi, kun "uusi onni" astuu kuvioon salamavauhtia ennen kuin lapset ovat ehtineet käsittää edes sitäkään, miksi isä katosi.

Miettikää nyt itse, ja koettakaa asettua lapsen asemaan. Isä häipyy, tulee tapaamaan uuden naisen kanssa, ja kohta ei sitäkään. Ja yhtäkkiä äidillä on uusi mies, täysin ventovieras ihminen oman isän paikalle, johon myös siihen pitäisi jotenkin yrittää sopeutua. Lapsia tässä käy eniten sääliksi ja voi olla varma, että alkavat oireilla enemmin tai myöhemmin.

Eli lapset oli isänsä ja tämän uuden kanssa silloin viikko sitten pari tuntia.. Ja minä synnytin maanantaina aamuyöstä suloisen pienen pojan =) Eilen päästiin kotiin ja täällä nyt elellään.. Vanhemmat lapset oli vielä viime yön yökylässä, tänään tulevat kotiin. Mulla on kauhea flunssa päällä, muuten olo oliskin varmasti mitä mainioin mutta nyt on tän taudin takia ihan puolkuollu..
Nyt ei jaksa kirjoitella enempää, mutta palailen kertomaan lisää myöhemmin.

Voimia. Tosi surullista. Onneksi pääset tommoisesta surkimuksesta eroon. Tulevaisuus tuo paljon paremman tilalle... Usko pois... Huonojen aikojen jälkeen osaa arvostaa elämää, kunhan niistä vaan parhaiten yrittää selvitä...

:flower: Onnittelut pienen syntymän johdosta! :heart: Kylläpä aika kuluukin äkkiä kun tätä olen lähes koko kesän seuraillut. Jotenkin en enää ollenkaan muistanut, että se pieni syntyy jo näinkin pian! =)

Ja onnea myös uuden onnen löytymisestä. Älä välitä noista, jotka on moralisoimassa. Kyllä uskon, että se uus mies voi olla ihan hyväkin juttu tässä tapauksessa. Ja ainakin puheidesi perusteella ei uskoisi, että lapset siitä mitään ylimääräisiä traumoja saa, mitä oma isänsä ei jo ole heille aiheuttanut.

Jaksamisia sinne taas uuteen vauva-arkeen! :hug:

Onnea pienen vaavin johdosta! Minäkin olen jo pitkään seurannut tätä kirjoitelmaa ja toivon sinulle onnea tulevaan.. Sinulla kuulostaa olevan kiikarissa mainio mies joka välittää sinusta ja ennenkaikkea arvostaa sinua. Todella paljon onnea teidän perheelle. :heart: :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Eli lapset oli isänsä ja tämän uuden kanssa silloin viikko sitten pari tuntia.. Ja minä synnytin maanantaina aamuyöstä suloisen pienen pojan =) Eilen päästiin kotiin ja täällä nyt elellään.. Vanhemmat lapset oli vielä viime yön yökylässä, tänään tulevat kotiin. Mulla on kauhea flunssa päällä, muuten olo oliskin varmasti mitä mainioin mutta nyt on tän taudin takia ihan puolkuollu..
Nyt ei jaksa kirjoitella enempää, mutta palailen kertomaan lisää myöhemmin.

Onnea :flower:

Yhteistyössä