Ymmärrän itekin miestä hyvin, jos nää ei olis mun lapsia ja niin rakkaita mulle, olisin varmasti itekin lähtenyt jo aika päivää sitten.. Ja sillä oli kuitenkin vaan se yksi oma lapsi, eli ei kokemusta siitä millaista on kun talossa on useampi pieni lapsi! Loppujen lopuksi on ihan hyvä että tämäkin juttu tuli koettua, sillä tajusin etten todellakaan ole valmis vielä uuteen suhteeseen.. Saati että aikani edes sellaiseen riittäisi! Nyt voi unohtaa miehet kokonaan vähäksi aikaa ja keskittyä lapsiin ja itseeni!
On mulla apua, sitä saan heti kun vaan pyydän! =) Ja just tuonkin takia en edes mieti paikkakunnalta poismuuttoa, silloin olisin täysin yksin! Ja tää on kuitenkin sen verran iso paikkakunta etten ole oman pihapiirin ulkopuolella törmännyt vielä kertaakaan exään. Asuntopaperit on kuitenkin edelleen vetämässä, että pääsisi muuttamaan 5 kilometrin päähän, pois exän äidin kulmilta lähemmäs omia vanhempiani, kun ei sitä omaa autoakaan ole käytettävissä..
En murehdi rahasta, mutta kyllä se helpottaisi taloutta huomattavasti jos vauvastakin saisi jo elatusmaksut..
Laitoin tänään ristiäiskutsut menemään tekstiviestillä, myös exälle ilmoitusluonteisesti että jos kuitenkin haluaisi tulla sinne.. Noh, vastasi samantien ettei ole tulossa! Exän veli taas vastasi että on töissä silloin mutta yrittää saada vuoroa vaihettua. Että on pikkasen erilaisia veljekset!!