Alkuperäinen kirjoittaja onneton:
En osaa järkytykseltäni kertoa, miten kaikki meni. No, sanotaan niin, että mies ärsyttää minut siihen pisteeseen, että olen väkivaltainen, jonka jälkeen hän itsekin on. Sanoo aina, että minä löin ensin, joten kaikki on minun syytäni. Totta se on, minä lyön aina ensin, mutten ikinä, ellei mua ärsytettäisi siihen pisteeseen. Silloin, kun sanat loppuvat (ja niitä sanoja kyllä löytyy) niin alkaa sitten riiteleminen muilla keinoin.
Erosta ollaan puhuttu. Onko se ratkaisu kaikkeen? Hyvinä aikoina menee hyvin. Perheneuvolassa on kuulemma niin pitkät jonot, ettei kannata edes jonoon laittaa?? Jos olisimme viime talvena jonoon menneet niin emmeköhän olisi pian jo sielä käyneetkin...
Riita ei tavallaan alkanut tuosta puuron syöttämisestä... Tavallaan alkoi...
Kuulostaa niiiiiin tutulta

...Meillä ei lyödä, koska mies lopettaa ärsyttämisn ku sanon, että lyön, jos ei lopeta. Olen lyönyt häntä kerran joskus 5 vuotta sitten ja kerran potkaisin niin, että ikuiset arvet on jalassa. Aivan kamalaa...:,(.
Kun muut keinot loppuu, minä lyön. Tosin en ole lyönyt vuosiin, mutta se uhka on aina olemassa. Mies tuskin pelkää, mutta minä pelkään itseäni. Hän ei kuitenkaan lyö koskaan, eikä ole yhtään uhkaava. Hän ansaitsisi niin paljon paremman vaimon kuin minä.
Lyöminen on niin kehittymätöntä, mutta minkäs teet. Mies kokee olevansa alistettu, koska aina riitatilanteessa päädymme siihen tilanteeseen, että minä huudan ja käsken lopettaa jotta en käy käsiksi...kamala tilanne

. Yritän koko ajan tehdä itseni kanssa töitä, mutta olen niin temperamenttinen/hullu, että pelkään tekeväni jotain pahaa ku päässä sumenee.
Olen sanonut miehelleni, että annan hänelle eron, jos haluaa. Mutta tosia-asia on kuitenkin se, että ei meillä käytetä väkivaltaa ja ei me tapella ku harvoin, mutta omassa päässäni takoo nuo vanhat jutut, jotka tapahtuneet ennen lapsia. Meillä on yleensä todella mukavaa ja viihdymme yhdessä. Riitatilanteet niitä kamalia.
Pitäisi antaa itselleenkin anteeksi ja myöntää ongelmansa. Mutta tosiassa minä pelkään aina sitä, että suutun todella paljon.