I
Ihastunut
Vieras
Tulen hulluksi. Työkaveri (mies) on pistänyt mun päätä sekaisin pelkällä olemassaolollaan jo jonkun aikaa, pari viikkoa sitten työkaverin tupareissa istuskeltiin koko ilta yhdessä ja silloin alkoi hieman tuntua että kiinnostus saattaisi olla molemminpuolistakin. Soutamisen ja huopaamisen jälkeen uskalsin seuraavana maanantaina pistää viestiä että jos haluaisi joskus lähteä vaikka kahville. Miehen vastaus oli vähän ympäripyöreä, tyyliin "tosi kiva idea, sovitaan aika sitten myöhemmin".
Sen jälkeen olen saanut iltaisinkin kivoja tekstareita (mitä ei ennen tapahtunut), mutta sitä tapaamisaikaa nyt ei ala kuulua eikä näkyä. Välillä lyön hanskoja tiskiin että ei tästä tule yhtään mitään, sitten helähtää taas iltasella ihanaa viestiä, mutta tapaamisajatus jotenkin aina epäonnistuu.
Mikä tässä on homman nimi? Ei kiinnosta/kiinnostaa/ei tiedä?
Sen tiedän että on ihan sinkku, tai ainakaan ei niin vakavassa suhteessa että työkaverit siitä tietäisi.
Sen jälkeen olen saanut iltaisinkin kivoja tekstareita (mitä ei ennen tapahtunut), mutta sitä tapaamisaikaa nyt ei ala kuulua eikä näkyä. Välillä lyön hanskoja tiskiin että ei tästä tule yhtään mitään, sitten helähtää taas iltasella ihanaa viestiä, mutta tapaamisajatus jotenkin aina epäonnistuu.
Mikä tässä on homman nimi? Ei kiinnosta/kiinnostaa/ei tiedä?
Sen tiedän että on ihan sinkku, tai ainakaan ei niin vakavassa suhteessa että työkaverit siitä tietäisi.