ISOmpaa pesuetta haaveilevat 35

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄssÄ!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hitsi Mirkku ... JOKO testasit ?????!
Kerro kerro kerro HETI !

Ja Ohdis jokos tuli lähtö, vai vieläkö Voitto piileskelee ?
Mä ramppaan täällä kyttäämässä millon mitäkin kukakin tekee,
eikä kukaa laita mitn...hö.

Mut nyt mulla on ihan kauhee juttu pähkäiltävänä:
Eilen oltiin olion kanssa tossa kylillä katsomassa mulle usuia farkkuja,
ja löysin ihan sikaihanat ja mahtavat Dieselin farkut ... aaah !
Mut hinta - 110 euroa !!!! ÄÄÄKS.
Kauppaan jäivät - ainakin maanantaihin asti - odottelemaan päätöstä.
Tohon hintaan sais lyhennyksen ammattilaisella myös.
Pakko mun on ostaa uudet, kun noi vanhat putoo päältä ja toiset lahoo jo.
Mut kyllä on karmivat hinnat farkuissa !!!

äh.puhelin ---- jatkuu myöh.

EI siis usuia, vaan UUSIA ^ hö!
Niin siis piti jatkaa:
Meil oli täällä yks farkkuliike, joka jokuaika sitte lopetti.
ostin sieltä liki 5 vuotta sitte 20,- farkut - ja hyvin ovat palvelleet
säässä kuin säässä tähän päivään asti.

Olio vaan lyhensi ne hiukan liian lyhyiks, ei voinu pitää ku matalien kenkien kans.
Mut nyt nuo joutais kesähousuiks ja remppahousuiks,
on jo lahonneet haaroista niin et päivä paistaa läpi.

Näinköhän noi yli 100,- faget kestäis sitte 20 vuotta ...?
Hinta on mun mielestä siis aivan törkee !
Meen maanantaina sinne ja koitan taas sadat farkut, sitte päätän.
Näinköhän raaskin noin kalliita housuja ostaa...

Viimeksi muokattu:
Täällähän minä :} Vähemmän suppareita ollut nyt eikä S:tkään ole pahemmin auttaneet..
Anoppi ois tulossa ensi lauantaina visiitille, voisin sitä pyytää hieromaan akupisteet, se kun sen osaa..ja sekin tsemppaa sen puolesta että käynnistys synnytys luonnollisesti.

Joox, onhan farkuilla hintaa mutta mutta..ajattele asiaa niin että paljonko sulla tulee yhdelle käyttökerralle hintaa. Esim. jos käytät niitä 100 päivää vuodesta, viiden vuoden ajan, ei ne enää ookkaan kauheen kalliit, EIHÄN? :P

Ikävä homma toi neurokirurgi, kun ei mitään kuulu :/

Ja niinhän se on että kaikesta supistetaan..tässäkin kaupungissa hetki sitten oli uutisena että mielenterveys- ja sosiaalipalveluista joudutaan taas karsimaan isolla kädellä (yllätys..). Sen perään ilmoitettiin tän olevan joku "vuoden valaistuskaupunki" ja upotettiin verorahat erikois-valaistuksiin. Ja nyt suunnittelevat asuntomessuja uuden konserttitalon lisäksi, kun on entisetkin vielä tyhjillään.. Ihan oikeesti, on johonkin kadonnut suhteellisuudentaju >:(

Mitenhän ajatuksenjuoksu karkasi noille raitelle tähän aikaan päivästä :D
Pitäsköhän mun mennä ulos kattoon, mitä siellä on tapahtunut..Olio meni kolaamaan lumet talon katolta ja nyt on ollut hetki hiljasta ;D

Ohdis & Voitto 37+2

No joo, Ohdis - jos noin ajattelee, ni eihän se SITTE oo pal`mitää.... ;o)
Mut ku sitä rahaa ei vaan ole muutenkaan liiemmälti.
Toisaalta; mä HALUUUUUUUN ne....
Ja oon kyl niin farkkuihminen , että pidän niitä sitte 250 päivää vuodessa - vähintään.
Katoin jopa yhdessä kaupassa farkkuHAMETTA, vaikken ikinäkoskaan millonkaan
hameita pidäkään ... mut jos enskesänä pitäis...noh, katotaan.

Huomasitkos, Ohdis, että Vieläks yks tarjosi
nassukirjassa poikavaavin vaatetta ja muuta vauvakamaa seuraavalle ottajalle ....

Mitähän Mirkun testi kertoi... vai olikohan tarvettakaan enää tehä....??
( bd bd bd bd bd bd bd )

Terkkuja jokaiselle ;o)

Juu, huomasin että poikien vaatetusta olis tarjolla vaan meilläpä on vauvan laatikot täynnänsä ihanuuksia, mitä oon ehtinyt tässä lomaillessa ostelemaan ;}
Ei tosin mee kauaa kun isompia kokoja tarvii mutta hommailen sitten kun laatikosta taas tilaa vapautuu :} Kirppiksillä ja kaupoissa tulee vauvan kanssa kuitenkin nuohottua ja se on kivaa.

Nonnih, jos sä niitä farkkuja käytät ainaskin sen tuhat kertaa, niin nehän on sitten edulliset ;}
Ei vaan...tiedän tunteen kun ei raatsi ostaa vaikka mieli tekisi. Mutta tiedän myös tunteen, kun vielä vuosi jälkeenpäin kaivelee, että mitä varten en ostanut silloin....

Mirkun kuulumisia täälläkin kaipaillaan....

Joox; siis ilman muuta menet ja ostat ne farkut!! Mun heikko kohta on elnaturalistat, joka vuosi käyn malliston tultua kokeilemassa niitä ja aina kirpasee hinnat yhtä kovaa, mut onhan noita kuitenkin jo kahdet mut lisää haluaisin....

Ohdis; vieläkö sä yhtenä olet?! Joko kolme Sää on ollut käytössä? Kyllä sää kohta pääset, ettet ihan jo valtakunnallisena 112-päivänä :)) hätähän se olisi tuokin ;) Suppareita siis sinnepäin!

Juu ei, ei olla testattu vielä mut lempparifarkut alkaa olla aikas ikävän napakat tosta alamasun kohdalta :o. Ne kun on muutenkin sellaiset napakat niin nyt enstistä napakemmat. Voihan se olla jotain turvotustakin, mene ja tiedä ;). Nooh, jos mä ens viikolla testaisisin, jooko?
Tuun sitten kertoon yllätys-uutiset :D

Onkos muuten Titti hyljännyt meitit kokonaan? Ne jotka tapaa fbssa, kertokaa terkkuja!

KooVeeGee ja tääki tietää jo, mikä toi naturalista sitte on ...
Onnex en eilen kuollu, en ois tätäkää tienny ;o)

Mirkku, mä Laitoin Tittille terkkuviestin eli kun nassuilee ni saa sen sitte.

Mä vieläkin pähkään noit fagei ... ääh.
JA rillitki pitäis uusia, ja hommata piilarit.
Ja sitte ajattelin kokeilla lähiaikoine sellasia rakennekynsiä,
kun omat hajoo ihan muruiks.... näytän ihan raksaduunarilta tassuista.phoh.
- niin ei sillä, että raksaduunareissa ois jotain vikaa,
mutta mulla näyttää aika oudolta sellaset kätöset.

Tänään siis käyn kylillä hintoja kyselemässä niistäkin. Jos sais uudistettua itseään
hiukan ni fiiliskin vois parantua.
Oliosta on taas tullu oikee mörökölli, ei puhu mitään tai sanoo jotain typerää,
eikä edes tajua loukkaavansa typeryyksillään sekä mua että lapsia.

Saattaa muuten tulla oikein "kiva" risteily sen kans.
Hiihtolomaviikollahan me päästään ihan kaksin peräti 22 tunnin risteilylle,
pojat on isällään ja tyttö ukilla sen aikaa.

Nonnih. Tän aamun purkaus oliki täs.

Mitäs Ohdikselaan ?
Ja Mirkku ?? ( nythän on jo "ensviikko " !! =)

Hei vaan, sain viestiä että kuulumisia joku kaipailee.. ; ) Emmää tosiaan enää täällä enkä missään muuallakaan enää jaksa turista, ei oo oikein mitään asiaakaan, ei oo haaveita (taino, ainahan nyt niitä..) eikä enää vaan jaksa avautua joka asiasta niin kuin ennen, aikansa kutakin näköjään. Ja aina joku jaksaa v..ttuilla jos jotain sit omasta elämästä kertoo, siis ulkopuoliset. Siksi näin.

Vai meinaa se Mirkku olla taas pieniin päin, mikäs siinä on ettet raaski testata ja päästää meitä piinasta?!? = )Mutta varmaltahan toi jo vaikuttaa, hyvin varo-varovaiset onnittelut jo täältä, hienoa!!

Ohdiskin vielä yhdessä kasassa, sitä oon käyny välillä täällä kuitenkin kurkkimassa. Koitahan saada se Voitto nyt ennen hiihtolomaa maailmaan niin jos vaikka syyhkästäis silloin äiteelle niin voitais käydä matkan varrella sitä vähän nuuhkimassa, jookos?!? = )))

Mitäs tänne, eipä mitään. Juniori on jo 1v 2 kk, edelleen aivan ihana pakkaus!! Kujeilija ja ilveilijä, oikein pieni apina. Juoksee jo kovaa vauhtia, sanoja tulee vain muutama. Kolmonenkin alkoi puhumaan vasta 1v 10kk joten samaa tahtia menee. Imetys alkaa olla pikkuhiljaa loppusuoralla, ihan vähän haikeeta lopettaa vika imetys mutta yllättävän hyvin on vieroitus sujunut, mulle ollut tosiaan varmaan vaikeampaa. Varmaan siitä(kin) syystä viime viikolla iski yllättävä kaipuu vauva-lehteä lukiessa, että mitä jos... Kuinkahan monta vuotta sekin fiilis vielä iskee??? Menkkoja taas tässä odottelen ja taas soittelen sitä torvientukkimisaikaa, ei sinne ihan noin vaan näköjään pääsekään. Mutta tämä päätös nyt pitää, joskus on tosiaan vain pakko ottaa järki käteen.

Mitäs muuta? Työpaikkaa joudun/pääsen ehkä vaihtamaan, mun sijainenkin on lomautettu, silmät auki tässä nyt ollaan. Ennemmin jään sit vielä hoitovapaalle vuodeksi kuin menen lomautettavaksi. Eikä kyllä yhtään ole hinku sinne p-paikkaan takas.

Eipä tässä kai ihmeempiä, terkkusii vaan kaikille tasapuolisesti, suppareita Ohdikselle ja peukkusia Mirkulle. Marjulista ei taida olla kuulunut, pitäisihän sillä olla jo pieni kainalossa, eikös?? Vai oonko missannut senkin.. = ) Aukkiksen pienikin tulee ihan kohta vuoden, mitenhän siellä sujuu??

Mut nyt moikka!!

Mitäpä tänne, joku on nyysinyt mun supparit =0
Ei auta S:t ei, melkeen mitä useemmin noita koittaa niin sen vähemmän mua suppailee ;D
Mulla ois nyt niinkun kaksi ja puoli viikkoa aikaa koittaa saada tätä tenavaa ulos, niin ei tarvis lääkkeellistä käynnistystä taas kokea.

Millos eteläisessä Suomessa sitten onkaan se hiihtisviikko? Taitaa olla viikkoa ennen kun täällä (vk9). Voi olla että Titti joutuu tyytymään haistelemaan mun mahaa ;}
Kiva kun kävit kertoilemassa kuulumisia!

Jokos Joox on ehtinyt ne farkut noutamaan? ;}

Ja Mirkku, ei me varmaan enää kovin yllättyneitä olla jos testi näyttää plussaa =}

Ohdis & Voitto 37+3

Hih, se on kuule Ohdis tyyntä myrskyn eellä, kroppa kerää nyt voimia ponnistukseen! = ) Juu vk 8 on täällä, hyvin ehtii vielä...

Hih, juuri kun oottelin niitä menkkoja niin ny ne alkoi ja ensi maanantaiksi sain sit ajan sinne Essureen! Se on sit siinä... Tai no, kolme kk pitää vielä sit oottaa että ne torvet oikeesti tukkeutuu...

Täällä ollaan... ihanuudet käyty koittamassa ja maksettukin,
jäivät lyhennysoperaatioon ja keskiviikkona pääsen pitelemään
ihan täyspäi(vä)sesti niitä ;o) ... iiks !
Samalla reissulla kävin optikko-ajan varaamassa, pitänee uusia silimät.
Vararikko koittaa.

Mutta iloinen olen kerrankin SOPIVISTA farkuista, ei lökötä pylly ja reidet
tyhjinä pusseina vaan on ihan just napit.
Ja olio sai vihdoin tehtyä työsopimuksen, on siis ihan vakinainen hommassaan
( jota on siis hoitanu kohta 4vuotta muutenkin ...) eli sillä saralla ressi helpottas ny.
Vaik eihän toi nykypäivänä mitään takaakaan ...

Titti mites se essure toimii ? Siis torvet tukkeutuu ja loppuuks menkatki sitte ?
Vai kui...?
Valaise nuijaa , jookos ?

Ja Ohdis hei ; komppaan Tittiä : Tyyntä myrskyn edellä, näin se on !
Veikkaisin, että pääsevät nuuskuttamaan tuoretta beibiä hiihtisviikolla.

Ja MIRKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ????!
Älä pidä meitä enää jännityxessä, pliide !

Ohdis, heh mullahan on käyny kans sillai että mitä lähemmäs LA tuli niin sitä vähemmän suppaili xD
Alkaa sitte kunnolla kun rupee suppaileen!

Niinhän ne viisaat sanoovat, ettei synnytystä käynnistä ite ERkkikään jos ei ole käynnistyäkseen... lähetetään me täältä valmius säteitä potenssiin 1000 Toivolle!
Mun kaveri oli 3 pvää käynnistyksessä eikä tapahtunu mitään, lähettivät sen kotio niin 3 tunnin päästä meni vedet ja alko säännölliset supparit.

Ei niistä menkoista joox pääse eroon niin kauan kun kohtu on paikollaan, eli ei lopu mihkään piuhojen poikkasuihin... Ihan sika epistä muuten! Piruakos niillä enää sitte mitään siinä vaiheessa tekee?!

Vai on Jooxilla uudet farkut! Voi vide, semmoset istuvat taidan minäkii hankkia kohan pääsen näistä lapsilisistä eroon. 6 kiloo olis vielä matkassa.

jaahas, ekaluokkalainen pyytelee äiskää auttaan läksyissä. Pitääpi mennä-->

Joox, se on sellainen että alakautta laitetaan sellaiset pienenpienet implantit eli vieterit munanjohtimiin ja siellä alkaa sit muodostua arpikudosta joka muutamassa kuukaudessa tukkii torvet. Eli ei tod lopu menkat, munikset ei vaan löydä ikinä enää perille. Mut eipä tarvi enää ikuna mietiskellä ehkäisyä, tän pitäisi olla varma jopa mullekin!! = )

Tere!

Täällä on oikein vuoden kiusauspäivät menossa näköjään.
Mirkku kiusaa meitä ja Voitto Ohdista :-) Tuo on Mirkku oikeasti kyllä kiusaamista. Nyt mars testaamaan!
Ohdiksellahan alkaa olla jo melkoisen kypsää, huih. Milloin vaan voi Voitto tulla ja yllättää. Tsemppiä kovasti ja iso pläjäys suppareita, kunnollisia! Kuulostaa siltä, että supparit ovat sentään jo tuottaneet tulosta. Mullahan oli niin, että se viikkokausien supistelu ei tehnyt mitään. Sairaalaan mennessä sormelle auki. Parissa tunnissahan sitten kaikki tapahtui, kun lopulta alkoi tapahtua pienten kommellusten jälkeen. Oi niitä aikoja :-)

Minä käväisin a-luokan matkalla Tallinnassa viikonloppuna. Nyt pikkuisen väsyttää, mutta ihan mukava reissu oli.
Muutenkin taas tapahtuu. Viime viikolla sanoin itseni irti tuolta vakituisesta paikasta, jonne en enää aio palata. Matkaa mulla olisi 50km, joten ei mikään mahdoton. Tuntuu vaan, että riittää, kun olio ajaa 100km yhteen suuntaan. Ensi lukuvuodeksi on kuitenkin nyt lähes satavarmasti töitä täällä. On toisaalta niin mukava, kun työmatka on lyhyt. Voi päivälläkin käväistä kotona, jos vaikka muksu sairaana tai jotain unohtuu tms. Tänäänkin käväisin kesken päivän sikapiikillä, kun sain niin sopivasti ajan.
Esikoinen se heilastelee.. Täyttää siis kohta 14v. Nyt puhui, että minun pitäisi hiihtolomalla lähteä heidän kanssa laivalle. Kyläilevät puolin sun toisin ja uskaltautuvat nyt jopa ruokapöytään toisissaan, huh huh.

Jaahas, pitää mennä..
Tehis

Hiihaa - täällähän on sutinaa pitkästä aikaa XD !

ÄssÄllekin terkkuja !
Ja Tehiskin käyny... oi mä uskon että oli ihana reissu !
Jaa teil on jo 14 vee ... meidän toisen pojan luokalla on 12 vee poitsu,
joka seukkaa jo puolivakavissaan ...toinen gimmakaveri jo menossa,
ja ne käy kans toisillaan syömässä, yms... huh.
Tuon pojan vanhemmat on vuorotyössä, niin saavat olla kaksin sitte pojan
kotona aikas usein...
veikkaan, että siinä on tulevat teinivanhemmat ( kun olen tuon pojan nähnyt =)
vaikkei mulla olekaan mitään sitä vastaan - jos siis on niin fiksu,että pärjää.

Mul on yksi kaveri, joka ei ihan ehtiny 16:ta täyttää ekaa kertaa isäksi tullessaan ;o)
toinen puolisko oli 18.

Noh, mä en maalaile piruja seinille enempiä - eihän kaikki ala heti hoitamaan hommia,
vaikka seukkaakin.
Älä Tehis saa painajaisia...ethän ??

Perskele mä haluisin sellasen torvientukkijan, joka lopettas mun menkatkin sitte.
Ne kun vaivaa ihan tosissaan, eikä helpota vaikka ikää tulee...
kuukaudesta kuitenkin menee yli 2 viikkoa turvoksissa ja pahantuulisena,
ei o kiva yhtään. ärh.

Jaha, lapset tuli iltapalalle..... moikka ny !

Ja MIRKKU ????

Hihii, en näe painajaisia Joox, paljoa.
Meillä onneksi niin, että ovat aina valvovien silmien alla. Tyttö on sellainen kiltti ja tunnollinen 8-luokkalainen, ns. kympin oppilas kuulemma :-) Tai ainakin niin äidille kerrotaan.. Ei vaan, näkee sen päältäkin ja kyllähän mä olen "suhteita käyttänyt hyväksi" & tarkistellut asioita ;-)
Ja tuon poitsun kanssa ollaan monista asioista puheltu. Minä kyllä nimenomaan tykkään, että seukkaavat noin avoimesti. Kuitenkin seukkaavat vähän&jossakin&jotenkin. Olisin itsekin aina halunnut nuorena, että voisi olla avoimesti sen, mitä on. Aina piti pitää suuret salaisuudet jne. Olion kanssakin olin seukannut jo puoli vuotta ennen kuin vein kotiin ja olin sentään jo 22v. Ensi tapaamisesta menikin sitten kihlaukseen pari viikkoa..
Äitinikin totesi kuullessaan näistä esikoisen seukkailuista, että onpas "pojasta" polvi parantunut. Teki mieli sanoa, että kodin ilmapiiri vasta onkin!
JA kukaan ei ole ollut kyllä yllättynyt, että tuo poitsu näin ajoissa aloittelee... ;-)

Nii-in MIRKKUUUUU...

Tosi kiva Titti, kun pyörähdit!
Vai meinaat nyt ne torvet tukkia.. Oletkos aivan varma? :-)
Hetkittäin itselläkin tulee vielä sellaisia joskuitenkinoloja, mutta menevät taas järjellä ohi.. Ja tuo töissäolo on nyt niiiin mukavaa. Olen kuitenkin 8v. ollut kotona tässä vuosien varrella, joten on vähän sellainen olo, että töistä kannattaa nyt nauttia, kun kerran siltä tuntuu. Toisaalta on niitä työvuosiakin ehtinyt kertyä, kun nuorena aloittaa. Valmistuin siis jo 23-vuotiaana.
Mutta järki käteen ja nautitaan nyt tästä elämänvaiheesta.

Huomenna pidetäänkin sitten kotipäivää. Nuorimmainen tuli kuumeeseen. Eli huomiseen..
Ja huomennahan on TESTIPÄIVÄ, EIKÖS VAAN MIRKKU!!!???

Tehis

Mitäs mitäs täällä huudellaan XD
Mä mitään oo vielä testnnu, ukko sanoo ettei tarttekaan ja sellainen typerä virne naamalla, tiiättehän :))
Vaan pakko kait se on. Mietin, hehkuttelenko ajatusta tästä toivotusta, ja pelkään että negaa näyttää kuitenkin... jos tää onkin vaan harhaa... vaan ihanaa kun lempifarkut alkaa olla alamahan kohdalta tiukahkot :)) mulla kun toi röllykkä pullahtaa hetimiten mikäli siellä on jotain... noh jos mä huomenna...

Terkut kaikille ihanaisille naisille! Pakko kiitää, isompi tyttö rokotettiin tänään ja tuolla nyyhkii tympeää oloaan... palataan...

Mä EN ALA !
Missä Mirkku ????? Ja testasikko ?????
PAkko sada tietää ennen ku lähen koululel HOJKS:eja tekeen...
pakko saada tietää pakko saada tietää pakkosaadatiet...

Yhtyy jooxin kanssa DUETTOON:" Mirkkuuuuuu!!!!!! huhuuuuuuu mäkinhaluuntietää" xD

Mites meitin seuraavaks jakautuva jakselee?? *supparisäteitä Ohdikselle*

Menen huomena neiti3 kanssa lekuriin, sillä on ollu useita viikkoja maha sekasin siis JOKA päivä... ja kun se on edelleen tosi pienipainoinen, niin jotenkin keliakiat sun muut imeytymishäikät hiipii mun takaraivoon koko ajan.. Katotaan nyt mitä mieltä se lekuri on.

Hitto että väsyttää... neiti3 näki pahaa unta tjs. viime yönä ettei meinannu rauhottua millään. Ja pieni mies heräili kans vähän väliä, en tiiä mikä sitä vaivasi ei kelvannu tissikään... meinasin paiskata kellon seinään kun piri niin äkäsesti 06.50. Pakkohan se oli nousta. noooh, kuolema kuittaa univelat -vaimitenseoli-

Vai on murkut ruvennu seukkaan ;O) kröhöm. minähän se olin kokonaiset 15v kun tapasin mieheni... vuoden seukkaamisen jälkeen mentiin kihloihin... Olen mahtanut tuottaa muutaman harmaan hiuksen porukoille aikoinaan xD

Kivalta kuullosti Tehiksen reissu!

Tittiläänkin terkkuja!

ZoMbIe-ÄssÄ + pesue

Just, Mirkku nyt jossain myhäilee plussatestinsä kanssa ja vedättää meitä.
Mars linjoille sieltä onnen kukkuloilta :-)

Voi ÄssÄn tyttöä..
Meitäs teitin kolmosella muuten on kokoa tällä hetkellä?
Eikös olleet aika samaa kaliiberia tuon meidän nelosen kanssa? Meillä 2v3kk mitat oli muistaakseni (Teddyssä kun käytiin) 11,5kg ja 86cm.
Toivottavasti neidillä on kaikki hyvin kuitenkin ja jotain tilapäistä häikkää vaan! <3

Pääsiskin mami toisaalta helpolla tuon murkkujäbän kanssa, jos se tosta heti hyppäiskin jonkun fiksun tytön hoteisiin :-) Eihän noita jätkiä muuten ojennukseen saa kuin kovalla naiskurilla! Nyt on selvästi muuttunut, kun tuli tuo tyttö kuvioihin. Oli vähän tupakan kokeiluakin tuossa jo jokin aika sitten, mutta nyt ei enää koske, kun ei ole lupaa kuulemma :-D Kröh, muistaakseni sitä lupaa ei kyllä ollut aiemminkaan.. On kyllä iso vaikutus tuossa iässä sillä, missä porukassa kulkee. Tästä mami tykkää, mutta ensi viikolla voi kaikki olla toisin...

Mitäs meitin Voittoliini on täksi päiväksi keksinyt äidilleen?
Nyt iski muuten sitten klementia.. Siis onko Voitto todellakin varma poika? Vai onko tosiaan Voittoliini tai Voittoliina tms.?

Menikös Jooxin hojkseilut hyvin?
Mites muuten noin äidin vinkkelistä; minkälaisin fiiliksin yleensä menet niihin? Oletko kokenut, että siitä on oikeasti hyötyä? Riippuu tietysti kovasti opesta... Onko ollut muuten vaihtuvuutta kouluvuosina?

Jeputin.. Nyt salaattia tekemään. Vähän outoa tämä kotona olo. Huomisesta ei vielä tiedä, kumpi on kotosalla. En taida uskaltaa vielä viedä, kun illalla oli tytskällä 38,5. Nyt kylläkin vaan 37 paikkeilla.
Sattu kyllä hyvään kohtaan tällä kertaa tämä kotipäivä, kun eilisen sikapiikin jäljiltä vähän selkäänsaanut olo. Yö meni pepulleen ja silleen.

Tiistaipäivän jatkoja kaikille! Ja sitä Mirkkua täytyy kyllä käydä luuraamassa vielä..

Tehis

Kivasti meni Hopsit ja hojksit =o)
Pinkkis on kuulema ihan jo täyskoululainen, kun oppi lukemaankin jo kaiken,
vielä puolivuotta sitten takkuili , nyt myös laskee paljon + ja - laskuja,
ja kirjoittaa tosihyvin.
Kaikki sujuu muutenkin kovin hyvin.

Pojan koulu sujuu jotenkuten , vaihtelee kovin.
Itku tuli sillä kun oli mukana hojksissa ja puitiin hiukan koulujuttuja.
Kun ei tuo as-poika oikein ymmärrä kaikkea niin joutuu ihan turhiin hankaluuksiin,
niin se vaan on. Ja kun ei kukaan häntä ymmärrä niin itku tulee.

Moni asia sujuu kuitenkin oikein hyvin , syksyyn verrattuna ainakin.
Noi hojksit olen kokenut kivana palaverina opettajien ja apuopettajien kanssa,
meillä on muutenkin paljon yhteistyötä ja viestejä vaihdellaan tiuhaan.
Aina on kivaa nähdä heitä ihan kasvotusten.
Ja nuo jo tietää, että huonotkin asiat saa sanoa päräyttää
vaan, ei tarvii peitellä mitään. Helpompaa opettajillekin ( toivottavasti ).

Toisen pojan hojks onkin perjantaina, sitten on tietoa siitäkin.
Sain jo hiukan esimakua, kun opettajansa tuli kertomaan mulle salaisuuden
( vaikka kyllä jo hehkusta huomasin kun käytävällä vilaukselta näin tuon open )
Eli juu : vauva tulossa =o)

L.a. elokuussa, eli ehtii tän lukukauden vetämään loppuun, ellei mitn vaivoja tule.
Harmi vaan, että sitten tuo ope vaihtuu, on ollut pojalal nyt 3 vuotta tuo sama.
Toisella pojalla samoin, sama ope jo kolme vuotta, kun nuo on 5-luokalla nyt.
Ei siis paljon vaihtuvuutta onneks.

Ohdis ?
Mirkku ? Missä hemmetissä ......................??????????!

Njäääää---ÄÄäääh .
Eikö VIELÄKÄÄN mitään kuulu ?
Hallooo...Hu-Huu Mirkku ?

Ohdis - mikä vointi ?

Meikä lähtee tänään entisen työkaverinsa kans lenkkeilemään,
ja sitten kaffelle tietenkin.
Aivan ihanaa vaihtelua arkielämään =o)

Täällähän mä, aamupalalla.
Illalla supisteli taas 15 min välein ja näin viime yön unia että lapsivesi meni ja heräilin siis vähän väliä tarkistamaan onko sänky märkä ;D
Aamukin alkoi parilla supistuksella ja vauva painaa alas, joten mukava päivä tulee taasen lähteä lyllertämään kaupoille \0/
Noh, josko sitä kantaisi painavia kasseja ja sen päälle putsais piharappusia lumesta niin sais taas jotain hyödyllistä aikaan tuolla alakerrassa ;)

Tänne on tullut sen verran tekstiä että mun keskittymiskyky tuskin riittää huomioimaan kaikkea, mutta kattotaas mitä jää päähän..

Tehis, ei ole tietoa onko kaveri Voittoliini vaiko Voittoliina, oma veikkaus menee kyllä Voittoliinin puolelle. Sen verran tuntus kaverilla olevan kokoa ja voimia..tai sit luvassa on melkonen pirttihirmu ;)
Pikaista paranemista sinne, meillä taasen vanhin on kipeenä kotosalla, jotain räkätautia liikenteessä. Eipä ollakkaan tänä talvena vielä sairasteltu :}

Ässällä meni Voitto ja Toivo sekaisin, mut ei se ois eka kerta minullekkaan ;D Jos seuraava sitten nimettäs Toivoksi? ;)
Mitenkäs teidän lääkärireissu sujui?

Joox sai siis uudet pökät, hyvähyvä :}
Nopsaan Pinkkis on lukemisen oppinut, mut niinhän se on että kun se homma alkaa avautumaan niin aika pian se taito siitä harjaantuu.
Meillä ei toivoakaan että nuoriherra lukisi vielä mitään. Tunnistaa kyllä sanoja, englanninkielisiäkin, mutta se on siis tunnistamista ei lukemista..hieman jänskättää miten pärjää koulussa, mutta ei siellä taida ihan kaikki muutkaan osata. Isommat sisarukset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan jo ennen eskaria, joten mulla ei ole vielä kokemusta :/
Voi kun mäkin pääsisin lenkille, mä niin tosissaan odotan että kivut lakkaa ja voi taas elää niinkun ennen :}

Mirkku, missäs luuraat? Huhuu?

Ohdis & Voitto 37+5

Äh, miten sitä ei muka viitsi nykyisin kirjautua..

Huomenet siis ja hitsi vieköön, ei uutisia, ei minkäänlaisia!
Jos ei siis lasketa Jooxin lenkki- &kaffereissua :-D Mukavaa arkipäivää siis sinne!
Meillä jatketaan tätä sairastuvan pitoa. Neidillä oli illalla vielä reilusti lämpöä.

Hiukan meinaa mennä taas hermot näiden omien luomukiertojen kanssa. Kerrankin olin laittanut viime menkat kalenteriin. Nyt on jo kp 29 ja ovisoireita mun mielestä ollut jo vaikka kuinka ja kauan. Eilen illalla oli alavatsa tulessa, joten aivan kuin ois ovis vasta nyt. Viimeksihän oli lyhyehkö kierto ja meni koko ovis hiukan ohi, jota ei yleensä tapahdu. Toisaalta oireet voi olla myös alkavat menkatkin...
Ärsyttävää. Pitäisi varmaan laitattaa se hormonikierukka, että pääsee näistä pähkäilyistä. Loppuis nuo kuminkadotusleikit samalla ;-)

ÄssÄlän väelle onnistunutta lääkärireissua. Tsemppiä!

Mukava, että Jooxilan hojkseilut ja hopseilut onnistuneet!
Mulla ei olekaan oppilaana muuten yhtään as-lasta. Kaikkea muuta löytyy kyllä..

Onkohan tällä välin ehtinyt tulla jo viestejä, kun olen aikas kauan kirjoitellut tätä viestiä..
Palataan ja peukkuja!

Lenkiltä palattu punaisin poskin !
Olikin ihanaa, kun on hyvä & aurinkoinen pakkassää ( -15 )
tehtiin tunnin lenkki ja käytiin kahvilassa päättex.
Naurettiin mahat kipeiks ja päätettiin ottaa ens keskiviikkona uusinta
Rentouttavaa rutiinien rikkomista ... aah =o) !

Missä uutiset viipyy ????????????????? MIRKKUU !
Älä pliis pidä meit enää jännityksessä ...ethän? ethänethän????

Ohdis hommaa kunnon supparit tänpäivän reissulla sitte.nih.
Nyt tää alkais ystävänpäiväkorttien tekoon ja sitte suihkuun
ennen ihanien dieseleitteni noutoa....
vaan kohta taas luuraan uutisia täältä.

Yhteistyössä