ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää tuli tsekkaamaan vaan onx Tehis saanu sitä tilausvahvistusta.
Mul on masu niiiiiiin pallo, et oliokin eilen ihmetteli mitä ihmettä on tapahtunu....
Ja kyllä se hiukan säikähtäneeltä näytti,
kun sanoin et "ootkos varma, ettet oo pannu mua paksuks...?" ;o)

Ollaan menossa pankkiin korkoa laskemaan ja siellä saattaa koko päivä mennä, kun bussit kulkee niin huonosti päiväsaikaan täällä syrjäseuduilla,
joten palataan astialle kun ehditään.

Moikkis !

Samalla vaivalla Joox voisi käydä meidänkin korkoa neuvottelemassa..on meinaan ollut työn alla mutta kun ei jaksas niin ei jaksas.

Tehis kyseli fiiliksiä, ei saa kysellä niin vaikeita :D päivä kerrallaan kuulostelen..

Päivänjatkoja arvon naisille :}

Jooxille lupa myönnetty asioilla käyntiin:))))))
Välillä on hyvä olla päivä tai pari poissa koneelta, vaikka vaikeeta se onkin:)
Täällä turvottelee mahapalloa kanssa...kuuluu asiaan kun kierto menee loppua kohti.
Jos on iso maha muutenkin niin nyt vasta iso onkin...todellakin näyttää, että ois pieniin päin. Ikävä vaiva, mutta tätin tullen helpottaa.
Mun tarttis vääntäytyä kans ovesta ulos ja käydä arvauskeskusesta hakemassa uusittavana oleet reseptit...niissä kestää aina jokunen päivä kun tässä kyläpahasessa ei jokapäivä välttämättä ole lääkäreitä paikalla. Kävin juuri reseptejä läpi ja huomasin, että clomejakin vielä saisi 2 pakettia, ennen kun resepti vanhaksi menee. Empä taida kuitenkaan niitä varastoon ostaa, kalliita kun ovat. Haen vasta jos tarvitsee.
Ai niin sain eilen olion siivoamaan yhden vaatekaappinsa hyllyn. Hylly oli juuri se missä oli yksi sairaalan siittiöiden kuljetuspakki piilossa lapsilta vaatepinon takana. Olio tuumasi vaan, että kappas täällä on yksi spermapakki...johon minä heti, että niinhän siellä on senkin vois käyttää pois...vastaukseksi sain vain virnuilevan ilmeen...eli ota taas selvää näistä hemmetin olioista. Senverran kalenterii tuossa illalla kattelin ja laskeskelin, että seuraava yritys menis tuonne helmikuun puoliväliin...siihen taidan alkaa tuota olioo psyykkaamaan. Saisi kevään aikana systeemit käytyä ja voisi laittaa pisteen näille hormonimyrskyille ja apuyrityksille...sit voisi jättää herran haltuun koko homman ja keskittyä johonkin muuhun.

Jep jep! Molempien osalta tilaus perillä. Herra Toimittajajohtajan kanssa oli vaan pientä kädenvääntöä vielä toimitusajankohdasta, mutta lupasi ottaa asiakkaisiin yhteyttä suoraan, jos vaan tällainen järjestely sopii...

Nyt ei kerkke muuta. Mulla on täällä tänään iltapäiväkerho& -harrastuskuskaus yhdelle lisäkoululaiselle. Pitäis valmistautua vastaanottamaan (lue:raivata kämppä, kun oltiin aamupäivä Turkkuses) ja muutama spostikin kirjottaa sekä keittää kaffeet (TÄRKEIN!) :-)

Hienoa ;o) !
Tehis sai tilaukset perille ; nyt vaan odotellaan, Haidi !

Ihme nipoja ne olikin siellä pankissa ; ei suostuneet millään, et samalla Ohdiksen korkoa laskettas uusiks...hö!
Sanoivat, että oon vääräs pankis...tai siis mä olin oikees pankis,
Ohdiksen laina vääräs ...??! Outoo ?=O

Tässä uutiset täältä, kauppaan pitäis mennä kohta ja jotain viisasta
syötävääkin noille ipanoille keksiä...niillä kun oli TAAS tänään puuroa lounaaksi :o/
Alkaa oleen toi kouluroka joko keittoa tai puuroa,
ei mitään "kunnon"ruokaa kasvaville ipanoille.Prskl ##"!

Aamulla lähen kuskaa pikasee pienintä mummolaan yökylään 2 yöks....saa tää VÄSYNY äippä 2 kunnon yöunet,jeeeee!!!!
Siin onki mummol haastetta ku jäbä halunnu öisin viel tissii vaik ei pväl enää tissittelekkää ja toine ekaa kertaa yksin eros äipäst kauemmi ku 3h.

Huomenet
Pystyssä ollaan, mut vaan toinen silmä auki. Töllötin illalla sen dokumentin siitä kaksi kasvoisesta lapsesta ja nyt väsyttää...jos ihan hetkeks menis herkuttelemaan tuonne peiton alle. Sit on pakko vähän siistiä paikkoja kun äippä tulee iltapäivällä, ettei se heti ala läksyttää mua. Se ei tiedäkään mietn kiireinen mä olen päivisin:)))
Ihan aikuisten oikeesti kävin eilen kyselee töitä ja helmimaaliskuun vaihteeseen entinen pomo lupaili pätkiä kesää kohti...sopii mulle.
Lähikaupunkiin aukeaa uusi vanhustenhoitolaitos, joten työkkäri eilen sähkötti, että karenssin uhalla sinne on jokaisen työttömän haettava...pakko hakee, mut ei kiitos mulle sitä paikkaa. En tykkää ajella työn perässä joka päivä tätä kaupungin väliä. Paikkoja sinne haussa 13 ja osa niistä ns. vastaavia ja esimiestehtäviin, eli ei taida olla vastavalmistuneella mitään jakojakaan, kun työkokemusta peräänkuuluttivat. Onhan mulla sitä, mutta ei niin paljon kun monella muulla ja hakijoita sinne on jo nyt ollut todella paljon, aikaa viimeiseen päivään saakka...työ alkaa huhtikuussa siellä.

Huomenta pikana.

Haidille onnea työnhakuun, toivottavasti jotain mieluisaa löytyy piakkoin :}

Joox, kumma pankki, kun meidän pankissa ne oli sitä mieltä että lainat on kyl ihan oikeessa osotteessa ;}

Pankeista tuli mieleen spermapankit josta saatiin sopiva aasinsilta. Olion piti tänään viedä näyte koepesuun. No eipä vie ei, tuli eilen peuhattua.. Kriittisillä hetkillä tuli vasta koko homma mieleen mutten viittiny enää huutaa että lopettaa :´D
Elikkäs kohtalo päätti asian meidän puolesta, inssi on ainakin pois meidän vaihtoehdoista nyt joksikin aikaa. Katotaan sitä sitten vuodelle 2010 jos on vielä tarvis.

Huomenet!

Piti näin aamutuimaan tulla pohdiskelemaan, miten ihania ja kamalia nuo lapset onkaan :-)
Tuo pikkuneiti on siis NIIIIIIN ihanassa vaiheessa. Ikää kohta 1v3kk. Puhua pälpättää kovasti. Perässä yrittää matkia kaikkia sanoja. Rakastaa kaikkia s-sanoja juuri tällä hetkellä. POISSSSS, TÄSSSSSÄ, PISSSSA, MISSSSSÄ... Jos joltain pääsee paukku, tuumaa OOOO-HO ja nauraa räkättää päälle. Ja lisäksi on tosiaan viimein alkanut nukkua yönsä. Seurailee tarkasta isoveljen touhuja ja on kovasti seuraksi.
Valloittava persoona äipän ja iskän mielestä. Vieraita katselee kyllä ensin pitkään kulmien alta ;-) On persoonaltaan samanlainen kuin esikoinenkin. Nuo keskimmäiset ovat paljon avoimempia ja tavallaan reippaampia.

Ja tuo esikoinen taas on niin kamalassa vaiheessa :-D Ikää kohta 13v. ja täys murkkuilut alkaa olla päällä. Me ollaan niin typeriä välillä, eikä ymmärretä asioita ollenkaan. Löytää kyllä piikikkäät ja näsäviisaat sanansa (ei yhtään äitiinsä tullu, EEEIIII!) joka tilanteeseen. Periksiantamaton jästipää murrosiän ailahduksilla höystettynä, naminami! Ja toisena hetkenä tulee halaamaan tai kiehnaamaan soffalle kainaloon. Kännykkä piippaa ja mese kilkattaa... Ei yhtään tiedä, mistä päin tänään tuulee, kun herää tai tulee koulusta kotiin.

Ja näiden äärilaitojen väliltä löytyy sitten kaksi välimuotoa :-)
"VAIN" pientä uhmailua sillontällön, 3,5v. Suhteellisen seesteinen kausi pääasiassa.
Esimurkkuilija reilu 10v. Ylämäki&alamäki aina välillä, riippuu mikä on päivän fiilis.

Sellaista näihin napoihin :-)

Yritän palailla muiden kuulumisiin taas jossain vaiheessa...
Ai niin, sen verran äkkiä, että mielikuvittelin, kun Ohdis alkaa yhtäkkiä kiljumaan: "EI EI EI, pitää säästää!!!" :-D
No, jospa se luomutärppi tulisikin, kun sitä ei niin odota...

Nyt pitää katsoa, mitä tuo pikkuneiti Kenkäkauppias on saanut aikaiseksi kenkähyllyllä:-)

Tehis

Nukuitko hyvin, Vieläkö yksi?

Sain muuten synnytystapa-arviota aikaistettua mahtavilla kolmella päivällä, eli pe 6.2 olen jo viisaampi. Erikoislääkäri kuulemma arvioi papereitten mukaan hyvän arviopäivän ja rv 36-37 on ihan normaalia..? Hmm. No, tuo pe ja vielä aamupäivä sopii muutenkin meille paremmin. Mutta yli kaksi viikkoa tässä joutuu silti vielä kärvistelemään! Onneksi sentään tiedän jo suurinpiirtein mitä tuleman pitää.

Nyt lähikauppaan hakemaan banaanilaatikoita. Tyhjennän sekalaisia hyllyjä ja lipastoja, jotka vaihtuvat lähipäivinä kolmemetriseen kirjahyllykompleksiin. Vihdoinkin pääsemme eroon sekalaisista opiskeluaikojen saaduista/lainatuista/löydetyistä/perityistä huonekaluista! Sekä kaikista niistä turhista seteleistä mitä siellä tilillä on lojunut... :-D

Viime päivinä oon tajunnut kehon merkeistä, että loppuraskaus on käsillä. Turvotus on lisääntynyt, väsymys samoin, ja kroppa natisee liitoksistaan pienemmästäkin rasituksesta. Toki lapsetkin olivat olleet kotona monta päivää ruinaamassa viihdytystä. Tänään taas tarhapäivä, ja mamma saa ladata akkujaan.

Heips kaikille!

Ette kai nyt täältä meinaa mihinkään kadota?! Mitä mä sitten teen?!!!! Siis tuo naamakirja on minulle ihan tuntematon juttu. En uskalla ihan itsekseni mennä tutkimaan. Täytyis tietää kaikki nuo kikat. En tosiaan halua, että ihan kaikki pääsee lukemaan kaiken. Mutta onko siis näin, että teillä kun on se oma suljettu ryhmä, niin voi siellä naamailla ja sitten naamailla muutenkin? Siis tarkoitan, että tuonne suljettuun todellakin pääsee vain sinne hyväksytyt. Olen ihan ulkona. Olishan se kiva moiseen liittyä. Olen vähän varovainen mitä täälläkin kirjoitan.
Minunkin täytyisi päästä jonkun oppiin. Pari kutsuakin olen jo saanut, mutta kun ei osaa niin ei osaa.

Enkä muuten ole täälläkään nyt taustaillut. Koko konetta en ole taaskaan avannut ties kuinka pitkään aikaan. Tosiaan ne sairastelut jotenkin vieroitti. Ennen ei olis ollut puhettakaan, että on monta päivää taukoa saati viikkoja.
Mutta tuosta johtuu, että ei oikein perässä pysy eikä osaa mitään fiksua kommentoida. Pitäisi ryhdistäytyä. Kerralla kun lukee monen monta viestiä, niin eihän niistä mitään päähän jää.

Nyt on sairasteluitten suhteen ihan ok tilanne. Kuinkahan kauan tämä jatkuu?! Olin tuossa välissä jotenkin kovin rasittunutkin. Supistuksiakin tuli rasituksessa tai ainakin kuvittelin niin. Nyt onneksi sen suhteen rauhallinen tilanne. Lääkäri tsekkasi ja eikä alakerrassa onneksi mitään ole tapahtunut. Se tästä vielä olisi puuttunut. Hemppa on aika alhaalla, että ehkä se selittää tämän väsymyksen. Mutta noin kaikkinensa asiat on hyvin.

Haidille onnea työnhakuun! Olen kyllä ihan tyytyväinen, että ei tässä tilanteessa tarvi olla töitä hakemassa. Tosin kai hoitoalalta löytyy töitä näistä kaikista ikävistä uutisista huolimatta.

Pikasenn hekotuksen lomasta XD ...
Haidi, mitäs sä siellä peiton alla herkuttelet ?? Onkos hyvääkin ? ?? ? X`D
( sieluni silmin taas nään vaik mitä...=)

Voi hitsi, Ohdis, nyt me peukutetaan teille täpöillä !!
eihän sitä koskaaaaan tiedä...

Vieläkö Yhdelle antoisia ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ :ja
rentouttavia sellaisia, ennekaikkea !!
Palaat palstoille sitten virkeänä frouvana ;o)

Tehis ; toi On niiiin ihana vaihe, kun ne sanat alkaa tulemaan,
saa monta naurua kun nuo on niin suloisia uusine juttuineen ;o))
Ihana kuulla muutenkin teikäläisen elämänmenosta välillä !

Koululla olin heti aamusta, as-pojan HOJKS piti tehä uusiks.
Poika oli mukana, ja homma sujui ihan kohtalaisesti.
Aikuisten asioita ei paljon ehitty puhelemaan open kans,
mutta ihanaa oli taas saada kehuja siitä, kuinka paljon osallistuu lasten koulujuttuihin ja ennenkaikkea : VÄLITTÄÄ omien lastensa tekemisistä....
Hyvä mieli ;o) !

Nyt kaffenkeittoon; naapurineukko tulee meille...tsau !

Ehti nuo Aukkis ja Mipsa väliin ...hö.

Aukkis ; mun tilillä ois niille seteleille hyvin tilaa ;o)

Haidille juu siis ONNEA työnhakuun (...ööö...vai toistanko itseäni ?? =)

Ja Mipsalle terkkuja pitkästä aikaa !

Tehdäänkö toi synnytystapa-arvio siis kaikille vai vaan niille,
joilla on sectio edessä ??
Mulle ei olla ikinä tehty ... vai onks toi joku uusi jutska ?

Ihme kumma täällä vielä.
Huomaa tosiaan, että harvoin käyn. Aurorallakin jo viikkoja noin paljon! ja justhan sitä vasta jännitettiin Tittiä.

Ei mulle ainakaan ole ikinä tehty mitään synnytystapa-arviota. Ehkä tuokin on sitten näitä paikkakunta kohtaisia eroja.

Pikaiset moit!! Ikeaan pitäis lähtee ja päätä jomottaa aivan sairaasti, niska taas jumissa...

Sitä naamakirjan suljettua ryhmää katsellut ja katsellut, mun mielestä sinne voi siis liittyä ilman että on kenenkään kaveri, ainoastaan siis näkyy nimi ja naama siellä, tulkaa siis Tehis ja Aukkis edes sinne, jookos?? Mipsan pitäisi päästä siis mun oppiin kun sain tuon Jooxinkin sinne opetettua.. Siellä on muuten oletuksena sellaiset asetukset ettei kukaan muu kuin kaverit pääse sun sivuille, sillä tavoin sinne on helppo liittyä ja ei tarvi muuttaa mitään. Ja eihän siellä tarvi osata mitään, kunhan tietää nimensä ja syntymäaikansa, sillä siellä pärjää!! Me voidaan hoitaa sun puolesta sen jälkeen monta asiaa.. ; ) Miettikää, olisi kiva saada teidät ryhmään!! Ja muutkin tietty, ÄssÄ, Marjuli, Maisa... ketäs kaikkia nyt täällä olikaan???

Nyt täytyy mennä, olio tulee kohta hakemaan, se oikein itse ehdotti että mennään ostoksille, oho!!! Onneksi sillä on paljon rahaa.. ; )

Jestas Joox mitähän sä ehdit kuvitella...ihan unta kuulaan yksinäni vetelin peiton alla:)
Synnytystapa arviointi tehdään kaikille meille "tapeille" eli yleensä alle 160cm pitkille ihan siitä syystä, että lyhyellä (kuten minä 157cm) ihmisellä voi synnytyksessä lantio kääntyä väärään asentoon ja lapsi jäädä synnytyskanavaan kiinni.
Nämä ovat mielestäni ihan yleiset kriteerit sille, mutta toki muillekin voidaan tehdä. Jos esim. kovin hoikka on niin katsovat mahtuuko tulemaan, vaikka ei se sitä sano...persettä voi olla seittemän leivän edestä, mutta jos lantio on ahdas se on ahdas. Minulle on tehty joka kerran ekalla kerran röngenkuvauksen kera ja muilla kerroilla ihan käsikopelolla ja vauva mittaamalla painoarvio jne.
Äippää täällä odottelen ja viel pitäs tehdä vaikka mitä ennen sitä, mut joku magneetti tässä tuolissa on mikä vetää puoleensa.

Voi että mä tunnen itseni nyt pitkäksi, Jesh !! ( 164 cm =)

Mut miks mulle ei tehty tota - edes tuplia odottaessa,
kun olin vielä niin ruippana-laihakin...?? Hö.
Kättärillä ei ainakaan tehneet mitään tommosia, vaikka oli riskiraskaus tuo eka...
ja pojathan oli pitkään vieläpä poikittain,
kunnes toinen kääntyi raivo - ja toinen pyllytarjontaan.
Ois luullu, että tekevät tommosen jutskan...mut ei niin ei.

Meillä käväs naapuri "pika"kaffella, eli nyt on kaffea juotu
ja leukaperät kipiänä kun niin lärpätettiin ( huom! ei olla viikkoon nähty ...)
Nyt feissailemaan, moikkis !

Poikkesin lukemaan teidän jutut ja alkoi naurattaa Jooxin täpöllä peukutukset :D ei meille tarvi peukutella, ei ole enää niin justiinsa (kaikki keskittyy nyt peukuttaan Haidia, eiks joo?) ja eiliset simpat meni johki ihan muualle :D

Pikana taas huomenet!

Mitenkäs meitin oireilijat? Joko toimituspäivämäärä häämöttää. Ehtona oli muuten, että meille kerrotaan HETI.

Heheh, mihinköhän siellä Ohdikselassa kylvöjä suoritetaan? Hmm.. ;-)
Kukkupurkista muuten harvoin sitten kasvaa vauvoja :-D

Käväisin suljetulle laittamassa sähköpostiosoitteen, jos joku sitä kutsua ryhmään laittaa vai miten sinne pääsee?
Samalla laitoin pari otosta meitin mukeloista :-)
Otetaan nyt ilo irti, kun tuo suljettu vielä toimiin.

Nyt pukemaan ja pihalle.

Tehis

Hehee, mikäköhän on tuo uusi keksintö nimeltään KUKKUPURKKI :-D Ehkä se on joku uusi seksiväline???? Äkkiä patentoimaan...
KukkApurkkia nyt kuitenkin tällä kertaa tarkoitin!

Toi kukkupurkki on just se kippo,
johon meiän äijä smäidänsä heittää, ettei vaan tule lisää lapsia...
ainakin siltä joskus tuntuu :o(

Laitoin vietsin Tittille s-postiin, että kutsuu sutkin sinne...
Toimitusta ei ainakaan vielä kuulu tännepäin,
PiMS- gorilla on meillä.

Pska... No, tulihan kokeiltua... Sinne kyl pystyy laittaa kutsun sähköpostilla mut sit se ilmoittaa että kyseisellä henkilöllä on tili jo Facebookissa ja voin kutsua ryhmään ainoastaan kavereita. Hö. Mitäs sit... Onkos Tehis Safiirin kanssa kamu?? Jos laitan Safiirille oikeuden kutsua kamuja niin sit se onnistuisi, ja meillä ei näkyisi sun tiedot? Onpas hankalaa... Mutta siis käsittääkseni on oltava yhden henkilön kanssa kaveri että voi tulla ryhmään. Näin siis tänään.

Nyt vätystää kun jouduin jo kasilta tänään heräämään sinne lekuriin. Kaikki oli ok, painoa vielä 2,8 kiloa ylimääräistä. Ja lähete sinne torvien tukkimiseen&katkaisuun on nyt sit laitettu etiäpäin. Siihen nyt menee ainakin puoli vuotta kun sinne pääsee. Lekuri vaan sanoi että siihen mennessä siellä olisi jo käytössä sit uusi menetelmä, alakautta tehtävä sterilisaatio!! Hmm, mielenkiintoista.. Siitä kyl varmaan toipuu nopeammin, luulisi ainakin. Nyt ois vaan pidettävä jalat ristissä siihen saakka, heh...

Exä muuten laittoi eilen viestiä että jos hän pitäisi tyttöjä kaksi viikkoa kuussa niin voisiko hän jättää maksamatta elarit?!?!? Kaikkensa se yrittää... Pienemmällä tytöllä itku pääsi kun kyselin siltä halukkuutta olla iskällä, raasu... Kyl exällä on varaa käydä shoppailemassa ja bilettämässä ja ulkomailla mutta elareihin ei nyt sit olisikaan varaa. Koska tää typeryys loppuu???!?!? Joo, 8 vuoden päästä... jos koskaan.

Jaahas, mitäs muuta täällä olikaan... Kylvöjä suoritettu, toisilla onnistuneemmin ja toisilla vähemmän onnistuneemmin. Peukkuja nyt silti kaikille, karkureitakin on joskus tavattu.. ; )

Auroralla viimeiset viikot edessä, kyl tää aika menee nopsaan... Miten musta ei kyllä viime vuonna siltä tuntunut??? Joka kerta kyllä jälkikäteen miettii että menipäs se raskausaika tosi nopeasti, kumma juttu..

Jaaha, kolmonenkin taisi herätä, menen laittaa aamupalaa...

PiMS- gorilla perskele tosiaan muutti meille nyt...
Onks kellään muulla tällasta ?
Olio kun soitti äsken ja sanoin, et jos ei oo mitään asiaa ni en haluis keskustella sen kans kun se puhuu sellasen kaiuttimen kautta autosta,
ja mä inhoon ku kuulen aina 2 kertaa omat juttuni sieltä ja saan odotella millon se vastaa....olio siihen " no SÄ nyt inhoot kaikkee !" - ja mä alan parkumaan,
vaikk aei se varppii tarkottanu sillee sitä, mut niin herkillä täs mennää....

oonksmä ainoo ??

Joo olet ihan ainoa maailmassa, kuis sää nyt noin kauhea olet... No höpö höpö, jokaisella on tollaisia päiviä, meillä olio vaan aina kommentoi että "ai tänään on taas tollainen päivä..." Jumakauta sitä värien kirjoa mikä joinain päivinä kipunoi päässä!!! Ihan normaalia siis, menee se ohi taas joku päivä... Halaus!!!