ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoin mulle...vielä oon senverran vihree tuolla naamakirjassa, että se en ole myöskään minä joka sen suljetun sinne tekee. Titti...Safiiri...onnistuuko teiltä?
Titti sulle pitää nyt ojentaa virtuaalikukkaset tai joku muhkea kakkupala kun sait tuon Jooxin valjastettua sinne...nyt se siellä viheltää kun vanha tekijä:)))
On kivaa nähdä välillä oikeesti naamojakin kenen kanssa jupisee päivät pitkät.

Tuli tuossa muuten joutessaan oireiden siivittämänä kusastua tikkuun ja haamuahan se heti tarjos, eli parin päivän sisällä sit vois oliota kiinnostaa vaakamambo, ihan vaikka vain harjoitusmielessä. Eihän se varmaan plussaa tuo, mutta sääli jättää tilaisuus käyttämättä:)) juu nou:)
Napaa viiltelee sillä tavalla, että luulisi hormonien tehneen tehtävänsä. Munispallero/t siellä kasvaa viimesillään ja valmistautuu poksahtamaan. Pitäskö se käsilläseisonta ottaa ohjelmaan huomisesta:) tai ainakin metrii korkee tyyny takapuolen alle:)
No niin...takas maanpinnalle...jos sais etes ukon viereensä hereillä ollessa.

Heh... Naamailtu on niin että sormet iskee kipunaa......
nyt meen muihin hommiin , mutta naurattaa kyllä toi Haidin "viheltää kun vanha tekijä..." XD!... tää on muuten kauheeta; saan kirjottaa joku jutun ainakin 3 kertaa, kun kammo kirotushäröjä tulee, kun ei käsi tottele.....
Perkele, ne on antaneet alkujaankin mulle käytetyn hanskan,
mihin tästä vois valittaa.......??!

Ajattele positiivisesti...parempi käytetty hanska kun joku muu käytetty osa...ai kamala, näitä juttuja tänään. Saiskohan tähän koneelle jonkun aikarajottimen, kun ei omaäly toimi senvertaa, että perseensä nostas pois tästä tuolista:) Sellanen olis hyvä systeemi etkone käynnistys vasta kun päivän kotityöt ne pahimmat olis tehty:)))))))))))) olis varmaan meidän mökissä aamu kuuden jälkeen täys tohina päällä. Siinä lentäs sukkaa ja paitaa koneeseen ja menis mukit ojennukseen tuolta tiskipöydältä.

Hih, kakkua tänne joo kiitos!!!! Hyvä että Jooxilta jo luonnistuu feissailu... Mä voin kohta yrittää sellasen suljetun sinne perustaa, laitan teille sit kutsuja sinne kunhan ehdin...

Ah, kävin vähän hieronnassa äsken, ihanaa!! Sit käväsin ostamassa alesta imetysliivit, nyt on oikein mukavat rynnärit, ja kunnolliset! Myyjä siinä rupatteli kaikkea ja meinasi leuka siltä loksahtaa kun sanoin että meillä yhteensä 7 lasta... Kyseli vaan että meneekö koskaan hermo?!?! Juu ei ikinä, hah... XD

Joo, voidaanhan me oikeesti ens kuussa tullakin, eihän meillä päivisin muutakaan tekemistä oo, eikä toi matka nyt paha oo... Kiva että pojatkin viihty. Mä en kyllä huomannut kumpi pojista oli se as-poika, L vai???

Uh, mä sain ahdettua tänään jopa mun vanhat housut päälle, ihan vähän kyllä masun kohdalta kiristää mutta meni kuin menikin, jee!! Kyl tää tästä, pikkuhiljaa oikeesti toi paino näköjään tippuu kun ihan vähän olen vähentänyt pullaa ja suklaata ja lisännyt hedelmiä ja kävelyä. Että on se mahdollista näköjään!! Kolme kiloa ois nyt lähtöpainoon ja kun siinä oli vielä edellisestä kolme kiloa ylimääräistä niin tekemistä on vielä. Noh, tavoite on vuoden päästä imetyksen loppumisesta 63 kiloa, on aika kova tavoite mutta onnistuu kun tarpeeksi haluaa!!! Vain 8,4 kiloa... Argh... Mutta onhan tässä aikaa.

Ja Vieläkö yhdelle, kyllä tänne tarinaa mahtuu, et tod mikään riesa ole!! Mä en enää edes haaveile mutta silti aion täällä roikkua... Sulla niitä haaveita vielä löytyy ja pieniä mahkujakin joten pysy mukana vaan!!!

Haidille superpeukut jos vaikka kuitenkin jotain siellä oikeesti tapahtuisi... ; )

Nyt jatkan etiäpäin...

FB ryhmä perustettu ja kutsu lähtenyt niille, jotka jo kavereistani löytyvät. Ryhmä on salainen, muut kuin ryhmään kuuluvat ei näe ryhmää tai sen sisältöä, jäseneksi pääsee vain jonkun meidän kutsusta. Jos muut Haaveilijat (Tehis, Aurora, Vieläkö Yksi ja muut?) haluaa mukaan niin vinkatkaa!

No mä kärppänä jo kumpaankin liityin, ennenku täällä käväsinkään.hö.
Laitoin sitte Ohdikselle viestiä kans tosta.... kääks.

Oliokin alkoi feissaileen eilen, ja oli ihmeissään, kun MÄ osasin sitä neuvoa !! XD !
Mutta en halua, et se kyttää mun juttuja, eikä se onneks pääsekään,
kun en oo sitä kutsunu kamuks...

Muuten täällä aamu lähti nahkeasti käyntiin... nukuttais niiiiiiin pirusti,
ja pojat vaan tappelee....huooooooooooooohhh...
Onneks on hiukan pakkasta edes, on jotain toiveita lumen tulostakin...ehkä.

Titti"Joo, voidaanhan me oikeesti ens kuussa tullakin, eihän meillä päivisin muutakaan tekemistä oo, eikä toi matka nyt paha oo... Kiva että pojatkin viihty. Mä en kyllä huomannut kumpi pojista oli se as-poika, L vai??? "

Tervetuloa vaan !
Joo, L on se as-poika, leikkii just mielellään 3 - 5 - vuotiaiden kanssa,
ei viihdy oikeen oman ikäistensä lasten parissa, kun ei pärjää.

Titti hoi...nt loppu äly???
Miten sinne uudelle suljetulle pääsee...siis olin siellä jo ja kirjoitin omat höpinäni siihen kuka on kukin, mutta kun lähtee pois, mistä sinne pääsee sit seuraavan kerran. Menin sen sun kutsun kautta ekalla kerralla. Auttakaa tyhmää kun en nyt tajua systeemiä. Ei mulla näy missään omalla feissisivulla mitään mistä pääsisin, vai pitikö siellä näkyäkkään???
Jos tähän ohjeen kirjoittaminen on liian julkinen laita sähköpostiin.

Miepä neuvon : Etusivu - sen oikeassa reunassa on nuo ryhmät, kuvat, videot,tms....
nappaa ryhmät ja sieltä pääset, ryhmän nimen kautta sisään ;o)
Käyn tsekkamaassa vielä, olinko oikeessa...vedin ulkomuistista.

Toi on joo aika hauskaa, Joox tukihenkilönä!!! XD Hyvä että Haidi sai jo ohjeita... Me vielä nukuttiin tuohon aikaan!!

Mutta siis Ohdikselta tuli viesti että yrittää sen toisen poistaa, ei siis tarvii kahteen eri paikkaan kirjuutella.. ; )

Vide, täällä ripsii lunta, jee!! Ajattelin käydä duunissa pyörähtää ja sit tohon lähipuistoon ulkoiluttaa poikia, kolmonen alkaa hyppiä jo seinille kun ei vaan olla keritty tarpeeksi ulkoilee.. Ja kämppä on aivan karsean näköinen kun se ehtii sotkemaan sata kertaa nopeammin kun kerkiän siivota!! Pännii... = (

Vitsi, heitin eilen illalla systerin sairaalaan kun sillä pitkittynyt vatsatauti ollut ja nyt tuli viesti: sappirakon tulehdus ja sappikiviä!! Se ite nauroi että nehän on vanhan ihmisen tauteja... Joo, se on 44 v... Hih, vanha kurppa... XD. Mahdollisesti leikkaavat heti sen. Hui!

Äh, taas olisi toimittava, vähän on imuroitava ettei jalkoihin satu kaikki tuo roska. Feissarin kautta toimiin!!

XD ! tukihenkilö, tosiaan , ehhhehhehheeeee....
no systerin onnistuin vihdoin saamaan kaveriks,
ei meinannu millään onnistua vastata kutsuun, puolin eikä toisin...

Ihanaa, Tittilässäkin saadaan lunta, meillä näyttää jo ihan
valoisalta ja valkoiselta piha, mut sade lakkas... voi nakki !
Safiiri ; lähetä lisää heti !

"vanhojen ihmisten " ??? !
Ääk- multa leikattiin sappi 32-vuotiaana, olin kärsiny jo vuoden noista kivistä
ja niiden mukanaan tuomista tuskallisista kohtauksista monta kertaa päivässä....
( niin siis edellisessä elämässäni - nythän mä oonki onneks vast 25 vee...=)
Juur sain syötyä ja nyt feissaamaan ;o)

Nyt mua ei taas naurata yhtään :o/
Toisen pojan ope soitti, taas kerran on
a) reissuvihkosta valehdeltu sekä kotona, että koulussa :" ei ku se on jääny sinne,
ei mulla ole sitä...."
b) läksyt tekemättä, jo 4:s kerta peräkkäin : " eeeei mulla oo mitään läksyy...voinksmä pelata pleikkaa?"
c) kokeeseen lukematta " eihän meillä mitään erityistä...."
d) kavereille pitäis kylään päästä heti koulusta suoraan ( onneks en ole päästänyt ! )

Ja hitto sen pitäi smennä luokkakaverin synttäreille perjantaina, tänää piti mennä
lahjaostoksille... juuei tarvii !
Prskl mä oon vihanen ##¤"%%&¤??"#%¤(!
On lahjottu, uhkailtu, kiristetty, rukoiltu ja toivottu ja mitävielä koko sen koulussaoloajan, että tekis hiukan paremmin hommiaan,
kun tämä as-poika tekee mukisematta läksyt koulusta tultuaan aina,
ja sitten vasta on ne muut jutut...
Mutta tähän toiseen sankariin ei näköjään mikään tehoa...........
huutokin on turhaa, mitäs nyt sitte keksis ??
Neuvoja vastaanotetaan täällä, kiitos !

Luulen, että onni tyssää tähän 4-luokkaan, jää varppina luokalleen,
jos ei muutosta tapahdu.
Tipalla oli jo viimeks....surkujen surku !

Jooxille päänvaivaa pojasta...voi surku...empä taida osata auttaa, mutta kokemuksesta tiedä, että luokan kertaaminen saattaa ollan tämänastisen elämän paras asia, vaikka se sillä hetkellä tuntuu pahalle kun ope niin sanoo.
Meillä ei herralla aikanaan tuo 3 luokka sujunyt ei sitten millään ja niin kävi, että kevään koittaessa opettajat ehdottivat kertaamista. Se tuntui ihan kauheelle meistä ja pojasta vielä enemmän, mutta loppupelissä oli maailman parhain ratkaisu. Poika kun on loppuvuodesta syntynyt niin oli yksikertasesti niin väärässä porukassa kun suurin osa oli melkein vuoden vanhempia. Poika löysi ne sieluntoverit ja kaikki alkoi sujua todella hyvin...tai siis ei hän mikään 10 oppilas ole ikinä ollut, mutta koulun käynnistä tuli ongelmatonta. Hän aikasemminkin osasi asiat, mutta ei kestänyt toisten vauhdissa mukana...siksi takkusi läksyn teko ja kaikki muukin mikä kouluun liittyi.

Auttasko jos hetken yksinkertasesti opettaja laittas sulle pojan läksyt ja kokeet vaikka sähköpostilla, et sä pystyt valvomaan paremmin. Meillä on täällä tällaisia keinoja käytössä ihan normaalistikin kokeiden osalta kun me vanhemmat toivottiin niin. Ope laittaa kokeet nettiin tai sovitusti sähköpostiin...koululla on siis nettisivut, joten sieltä on helppo seurata ja vaatia lapsukaisia töihin.

Juu samalla linjalla täälläkin, sähköpostiin vaan läksyt ja muut jos ei muuten... Ja ehkä tosiaan sit luokan tuplaus voi olla paikallaan, monille se auttaa.

Meillä esikolla oli juuri ollut terveystarkastus, kaikki muuten hyvin mutta liian laiha on, -14 käyrällä... Noh, minkäs voit kun likka kyllä syö kuin hevonen mutta ei vaan liho, kolmekuisesta ollut tollanen ruipula. Isänsä ihan samanlainen, sieltä se tulee. Vähänkö vaan käy kateeksi, ihan mitä vaan voi syödä eikä näy missään! No joo, ei tuo ruipelouskaan kovin kaunista ole... Serkun poika sai vähän massaa lisää kun rupesi voita syömään joka ruuassa, pitäisköhän kokeilla...?? Ettei tuuli vie meidän pientä... ; )

Jaa muuten milläs nimellä sit etitään Vieläkö yhtä??? Ei tuolla taida löytää... ; )

Tässä odottelen makaronien kypsymistä...

Hmmmm,jaa-a...totta,tuol nicil ette miut löydä ;)
Mitenkähä tän nyt tekis ku en haluu tääl nimeeni paljastas mielelläin :/ ...Kertokaaa!

Noi koulunkäynti ongelmat o ilkeit*kokemusta*
Esikol oli aikaslaisest ,mut nyt taitaa jo olla ohi *huokasee varovast helpotuksest*

Joo, mä olen koittanut opelle sanoa, että laittaa textaria tai s-postiin läksyt ...
aina lupaa että ehkä,kokeillaan... ikinä ei oo vielä laittanut.
Laitoin sille just textarin, et ilmoittaa mulle tästedes HETI ku on jotakin tekemäti,
mä sitte vahtaan täällä kärppänä ja vaadin tekemään oikeet hommat...
lupasihan tuo, taas.

Meil on pojat kans syntyneet siellä lokakuulla, joten aika loppuvuodesta - ja olinkin aikanaan sitämieltä, että oisivat vasta seuraavana vuonna kouluun menneet,
vaan ei sopinu mitenkään kunnalle.
Ois ollu parempi ratkaisu, mut kun ei niin ei.

Vieläkö Yksi :( ja titenkin muut meikäläisten ketjun halukkaat kans )
räppää nimitiedot ropelitar@pp.inet.fi
niin päästään jorisemaan feississä omalla osastollamme....

Titti ; meil on kans toinen kirppana - 10 käyrillä,
ei auta voit, ei kermat eikä öljyt tuohon poikaan.
Lisään niitä sille joka ruokaan,
Jo 7.vuosi menossa, kun niin teen...
Ite oon samanlainen ollut ; söin mitä vaan, ei se
kropassa näkynyt... ennen lapsien tekoa. Sitte alkoikin näkymään,
eikä pois mee.kääkkis!
Jahas, ruuanlaittoon, moiks !

Homma hoidossa ;o) !

Huomisen vietän taas töölön sairaalassa,
mutta illalla ahmin kaikki viestit taas .... tuleekohan mulle
pahojakin vierotusoireita ??!
Vaatii varppii taantuakseen oluen tai 2 sitten iltasella... =O
Nähdään sitten, moikkis !

Aijuu; Kutsus Titti tuo Vieläkö Yksi meidän omaan ryhmään ;o)

ZZZZ....zzZZzzzz...unessa osittain, huonosti nukuttu yö takana. Ovis ravistelee oikein olantakaa taas. Ne toissapäiväiset haamuviivat tikussa olis sit kuitenkin ihan ne oikeet viivat, sillä eilen ei enää viivaa tullut, mutta oireet tuli potenssiin 1000. Ihan yks kaks karmeet mahakivut, oksetus ja nännit soi...ja jatkuu edelleen voimistuen. Jos joku nyt väittäs että mulla ei oo ovis voisin huitasta kunnolla turpaan. Ompahan vaan taas järisyttävät voimat noilla hormoninapeilla...ja tässä kunnossa pitäs sit olion kanssa mamboilla...ei auta kun kärsiä vaan, kyllä se peitto illalla heilui:) saa nähdä oliko mitä vaikutusta???

Tänään ei olekaan mulla yksinäinen päivä, esikko kipeenä. Tuli eilen koulusta ja painui suoraan sänkyyn nukkuen reilut 3h. Valitti pääsärkyä ja särkyä joka jäsenessä. No kuumekin sit heti nousi...joku tauti siis iskee. Toivottavasti ei influenssa, sitä mä en enää halua tän räkätaudin jatkoks, jota olen kohta 3 viikkoa potenut.
Nyt herättää likat kouluun ja sit hetkeks takaisin punkkaan...taidan laittaa rintsikat täyteen jääpaloja, auttaskohon yhtään tätä pingotusta ja pakotusta???