ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

  • Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti
Ohdis
Huomenia

Mitenkä siellä Titillä eilinen meni?
Kivijärvi...öööh...*lunttaa kartasta*...jepjep, 120 kilsaa ja reitti menee meidän ohi :}

Haidin olio on kömpinyt miehisestä luolastaan vaihteeksi, ei muuta kun tikuttelemaan!

Joox, meillä Olio on sitä mieltä että menee napsauttaan piuhansa poikki sitten kun on sen aika meillä. Alustavasti puhuttiin, että kunhan nyt saadaan vauva niin sovitaan sitten, tuleeko enempää lapsia. Oli tuo jo aiemmin miettinyt asiaa ja lääkärillä ne kuulema niitä tekee, paikallispuudutuksella.
Musta alkaa TAAS vahvasti tuntumaan siltä, että meidän lapsiluku ois täysi..tai siis...tosi vaikee selittää, mutta mä haluan olla varma että se on juuri Olio jonka kanssa mä vielä sen yhden joskus haluan. Meillä oli tossa hiljattain taas tosi hyvä kausi ja nyt ollaan taas ihan eri planeetoilla, joten olen alkanut miettimään miten meidän suhde tulee kestämään vuosikymmenet mukamas. Haluanko loppujenlopuksi edes elää parisuhteessa, kenenkään kanssa..voi hittolainen..tarvis vähän omaa aikaa jossain erätorpassa keskellä erämaata, josko kuulisi ajatuksiaan paremmin.

Aina pitää olla joku kriisinpoikanen. Jos kaikki on liian hyvin, niin pitäähän se näköjään kehitellä ihan omasta päästä, prkl.
 
Aurora Vee
Terve,
terveyttä tässä toivotaankin. Uusi vuosi otettiin vastaan räkätaudin merkeissä, enkä siksi ole ehtinyt juuri tietokonetta käynnistämään. Lapset ovat jo toipuneet, mutta meikäläisellä on toistaiseksi tehottomalta tuntuva kuuri poskiontelotulehdusta vastaan. Järkky olo. Lapset ovat onneksi nyt tarhassa, että saa lepuuttaa keuhkojaan. Eilinen eka tarhapäivä loman jälkeen aiheutti jännitteitä ja pahaa mieltä kaikille, tänään menivät jo iloisina.

Jotain myönteistä taudeissakin: olen aika hyvin vieroittautunut netissä hengailusta, mikä oli jo hieman huolestuttavalla tasolla aiemmin. Jatkossakin surffailu varmasti vähenee, kunhan lapset jäävät kotiin.

Raskaus sujuu ihan kivasti - raskausvaivat tuntuvat pikkujutuilta tän räkätaudin rinnalla. Kunpa nyt tervehtyisin, että jaksaisi ruveta valmistelemaan vauvajuttuja!Muuten joudutaan nukuttamaan vauva kirjoituspöydän laatikossa - vauvanhuone toimii nääs vielä työhuoneena. Enää kuutisen viikkoa aikaa. Lopullinen leikkauspäivä varmistuu parin viikon päästä synnytystapa-arviossa, mutta se on joskus hiihtoloman tienoilla. Silloin päätetään myös, onko se nyt sitten leikkaus vai otetaanko riski ja kokeillaan alatiesynnytystä. Olisi kiva päästä yrittämään sitä varovasti, valvonnan alla, mutta lääkärin mielipidettä kuunnellaan.

Suuria kysymyksiä olette pohtineet näin vuoden vaihtuessa. Monesti tämä aika vuodesta on tilinpäätösten aikaa perheissä ja parisuhteissa. Ihan totta tuo Ohdiksen pohdiskelu kriisien itseluomisesta. Täälläkin ollut havaittavissa. Aina pitää olla jokin haave tai toive muunlaisesta. Välillä haaveilu suuntautuu erilaisiin kuumeisiin, välillä "haaveilen" hermolomasta mielisairaalassa. Mieli on vaan joskus niin maassa. :-/ Ja sitten taas on parempia kausia. Ihailen ihmisiä, jotka osaavat olla tyytyväisiä elämäänsä! Miten he sen tekevät?!

AaVee rv 32+4
 
Haidi kirjautumati
Joox on aloittanut ajoissa tänään...pirteä aamuvuorolainen:)
Meikäläinen on täällä ihan jumissa eka herätys puol 6 koira pihalle ja takas sänkyyn, sit 7.15 tytöt ylös ja taas menin takas sänkyyn laittaen kellon soimaan klo 9 ja vielä voisin mennä takas punkkaan, nukuttaa ihan sikana. Pakko vaan olla pystyssä sillä asioilla pitää käydä kunnanvirastossa klo 12.
Jos tästä vaikka menis suihkuun ja aamupalalle ja yrittäs herättää itsensä tähän päivään.
Kysyin muuten oliolta eilen ihan ohimennen kun leikkisästi heppiään heilutteli, että onks se nähny sitä kanii mikä meille piti tulla kylään kun koulu loppuu. Kun mä olen sitä odotellut enkä ole vielä nähny:) Ei se ensin tajunnu koko juttua, mutta hetken mietittyään levisi hymy huulille...omituinen otus sanon minä.
Palailen langoille kun herään ja käyn asioilla....

 
Joo Xo)
Ehhhehhhehehhheeeee !!
" Heppiään heilutteli....."
Sieluni silmin näin ton tilanteen, kun toinen kysyy *viattomasti* Kanista X`D !!

Piristyihän tää meikäläisenkin päivä tästä !
Kiitos Haidille !!
 
Haidi kirjautumati
Ollos hyvä vaan:) Minäkin heräsin kun kävin suihkussa ja mussutin teetä ja leipää tuossa päivän lehteä lukien, mutta rehellisesti sanottuna nukuttaa vieläkin.
Täytys alkaa virittää tukkapäätä julkisiin tiloihin menemistä varten ja peitellä pahimmat hormonipatit leuasta.
Esikko tuossa soitteli äsken, että oli kysynyt paikallisesta tehtaasta viikonlopputöitä ja bossi oli pyytänyt tänään käymään siellä. Mietin, että pitäskö mun soittaa sinne ja kysästä vai antaa pojan hoitaa ihan itse koko juttu??? Tekis mieli vähän tietää jotain kun niin moneen asiaan voi vaikuttaa. Ensinnäkin työvuorot siellä alkaa klo 6 ja jos lauantaina ja sunnuntain herätään 6 töihin, miten mahtaa käydä jaksamisen sitten arkena koulussa. Kyllähän sitä jonkin aikaa jaksaa, mutta tuskin pitkään. Etenkin kun nuo yöjuoksut viikonloppusin venähtää aamuyöhön aina. Minä en kauan kyllä kattele että 4 tullaan aamuyöstä kotiin ja kuudeksi lähdetään töihin ja väitetään että ei väsytä. Hienoa, että on aktiivinen ja ajattelee oman rahan hankkimista, mutta rajansa kaikella. Koulu on kuitenkin hänen päätyötä vielä muutamia vuosia, rahaa ehtii hankkia sittenkin. Ehkä pitää laittaa pojalle viestiä, että käy paikalla kysymässä systeemit, mutta ei vielä allekirjoittaisi mitään sopimusta. Senverran se nukkumisesta tykkää, ettei kauaa jaksa, olen siitä ihan 100 varma. Niin ja tulothan vaikuttavat opintotukeenkin...joku rajahan siinä oli, että opintotuki lähtee jos liikaa hankkii. Minusta ei ole kannattavaa tässä vaiheessa rahan vuoksi ajaa itseään piippuun...nuoren pitää saada olla nuori ja tehdä niitä juttuja mitä nuorena kuuluu tehdä. Oonko mä ihan pöljä? Jos pojalta kysytään niin varmasti olen.
 
Titti*
Päiviä vain tänne!! Puoli 11 vasta saatiin itsemme sängystä ylös, jotenkin silti vielä vätystää... Oisko tullut jo liikaa unta, 23 jälkeen mentiin nukkumaan, poitsu heräs about 2.30, 5.30 ja 7.30. Hmm, taisi se vielä puoli kymmenen aikaan hilautua tissiin kiinni ja siinä vielä torkuttiin tunti. On tää aika leppoisaa, juuri oliollekin sanoin että täytyy olla tosi tyytyväinen tähän nukkujaan, toiset valvoo viikkoja masuvaivojen ym kanssa!!

Eilinen meni todella loistavasti!!!!!! Iso kuorma vihdoin putosi hartioilta, ekan kerran tuntuu että mua kuunneltiin ja exän jutuille suoraan sanottuna naurettiin!! Tätskä itekin ihmetteli kun ex oli sinne sanonut että hän tarvii nyt aikaa ilman lapsia kun heillä on iso kriisi kotona ja parisuhteessa, sit hän tekee ilmoituksen musta!! Ei mennyt senkään kaaliin.. Mutta täti käski vain antaa mennä korvien ohi kaikki jutut kunhan lapset ei kovin paljoa kärsi, käski olla huolehtimatta, hänen mielestään lapsilla on loistavat oltavat eikä mitään hätää!!! Oli muuten todella mukava ja fiksu tätskä!!! Varmasti siellä on kaikkea nähty ja ymmärsi tämänkin tilanteen oikein hyvin. Mahtava olo on nyt, ehkä tämä olisi nyt sitten vihdoin se viimeinen piste tälle kaikelle!!! Jihuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!

Uh, pää on nyt niin jumissa, juuri odottelen veljen soittoa että milloin pääsisi hierontaan, alkaa hartiat olla siinä kunnossa jo. Eilen kävin pikapikaa hammaslääkärissä, oli sen verran raju ientulehdus että leukapieliä jo ihan särki!! Poistettiin hammaskiveä ja nyt toivotaan että se toimenpide auttaisi, aika tuskaa on viime viikot ollu. Kaikkea kivaa raskaus aiheuttaakin!! 22. päivä on jälkitarkastus ja meinaan silloin varata itelle ajan sterilisaatioon. Kyl tää on nyt tässä, sit ei tarvi enää miettiä niitä asioita. Meinaan vaan pyytää että pistää klipsit ja poikkasee putket kans, sen verran hedelmällistä sukua tosiaan ollaan että tuplavarmistus pitää olla!! ; )

Jooxilta piti kysymäni että minkäs kokoinen jalka Pinkkiksellä olikaan?? Olis meinaa yhdet pari kertaa käytetyt luistimet tuolla, koko 31, taitaa olla liian pienet??

Jaha, pieni taitaa heräillä tuolla, taidan mennä soffalle tissittelemään ja katsomaan Walle-leffaa kolmosen kanssa...
 
Joo Xo)
No arvasinhan mä, että hyvin tuo sujuu ;o) !

Luistimista ; jees pliis ja thank you !
Just kärväilin, kun nuo numeron 30 on niin piukeet,
ettei varmaan hallille päästä tänätalvena... eli toi 31 on just passeli.
Mulla on 33 kokoiset olemassa mut ne on vielä liian isot....
Joten tänne vaan, kiittoosh !!

Pojat lähtee tänään isälleen, ja mä varmistelin viikonlopun makkarisutinoita
hiukan ( -kjähkjäh...) piristämällä tukanväriä, sheivaamalla, kasvonaamiolla, kynsilakan kuivumista just odotan jne...
Tiskit ja muu sai jäädä, ehtiihän nuo.
Mutta nyt oli kerrankin sellasta aikaa, ihan itelle, mut ( toivottavasti ) olion ilox =o)

Njäh, pojat tulee koulusta<--- meen nyt. palaillaan!
 
Haidi kirjautumati
Kyllä nyt lähti laihdustuskuuri pakkosellanen käyntiin. Suomeks sanottuna vituttaa niin paljon, että ei mitään rajaa...onneks vitutukseen ei kuole, saisin nimittäin varata jo arkkua. Soittelin tuossa äsken liittoon ja kyselin, että miten asiani siellä etenee, kun mielisin saada kohtapuolin rahaa.
Mitä sanoo täti siellä luurissa...ensimmäisen hakemuksen käsittelyaika on heillä yksi kuukausi ja eilen on paperini sinne saapunut kun ne maanantaina postitin. Heillä otetaan 7 päivää sisälle ja kun lasketaan vielä lomakorvaukset kesätöistä niin kahden viikon ajalta täyttämäni hakemus ei tuo minulle senttiäkään. Vasta seuraava 4 viikon täytetty pätkä...eli joskus helmikuun puolivälissä...perkele...mulla ei ole lainkaan tuloja tässä kuussa. Kyllä masentaa...kun ei osta ruokaa kun lapsille niin eiköhän tässä laihdu. Ei ole meikäläisessä tuota "huoranvikaa" että lähtisi nurkille kaupantekoon.
Taidan työntää ovistikut takas syvälle laatikkoon, säästyy nekin bensarahat kun ei tarvii kaupunkiin ajella ultraan jne.
Olio se ilahtuu kun tulee töistä...taloustilannehan sitä on kaikkein eniten vaivannut tässä viimeaikoina. No täytyy vaan toivoa että löytys duunia etes pieniä pätkiä, niistäkin sais nopeemmin valuuttaa kun tuolta liitosta.
 
Mipsa
Eihän täällä perässä pysy, kun parin viikon välein käy. Ei vaan, ei kai edellisestä kerrasta niin paljoa aikaa ole. Kuten Aurora sanoi, kummasti taudit vierottaa netissä hengailusta. Muka pelkkä koneen avaaminen on niin raskasta.
Eli siis sairastelut jatkuu ja huonot nukkumiset. Minulla myös menossa kuuri poskiontelontulehdukseen. No onneksi näyttäisi auttavan. Mutta veto on vaan totaalisen pois. Aamulla ei millään pääsis sängystä ylös. Välillä haaveilee, että kunpa lapset olisikin hoidossa edes muutaman päivän viikossa.
Sais jo loppua. Tuntuu, että raskaana sairastaminen on monin verroin rankempaa.

Mitään suurempia raskausvaivoja ei ole, mutta kaipa sitä siitäkin valitettavaa löytää, kun sille päälle sattuu. Vaikka täytyy kyllä sanoa, että en tiedä tekeekö ikä vai se, että on jo 4.raskaus, niin ei tämä nyt ihan vaivatonta ole. Ainakin kuvittelen, että rasituksessa tulee supistuksia. Tai en tiedä, mutta joka tapauksessa hirmu raskasta kaikki kumartelu yms. Tai sitten se on vaan sitä, kun kunto on päässyt rapistumaan. Tai sitten se on vaan tämä jatkuva sairastelu. Vali, vali. Koittakaa kestää.

Tosiaan suuria pohdintoja ollut täällä. Vauvojen, olioiden yms suhteen. Meillä menee onneksi hyvin, parisuhde puolella ei suurempia valituksen aiheita. Totesin vaan yksi päivä, että nyt kyllä ukolta vaadiaan extra venymistä tämän kaiken keskellä. Aikalailla asettaa kyllä perheen etusijalle. Joten oikeasti minun pitäisi olla ihan suu supussa.

Kävin tuossa rakenneultrassa. Eli puolivälissä todellakin mennään. Aika menee ihan siivillä. Kaikki oli hyvin. Jos valitin aikanaan tk:n lääkärin vähä sanaisuutta, niin eipä ollut kehumista yksityisessäkään. Yritin kyllä lypsää, mutta ei edes mitään paino-arviota suostunut antamaan. Sanoi vaan, että ei sitä näillä viikoilla tehdä. Koko vastaa viikkoja ja sillä hyvä. Ja sanoi vaan, että ei hän kyllä täältä mitään vikaa löydä. Esikoinen oli mukana ja kovasti kai odotti, että saisi sukupuolen selville. Ehkä näki sen tai sitten ei. Vauva köllötteli siellä vähän huonossa asennossa. Mutta enpä minä sitä olisi halunnutkaan tietää.

Titti menossa sterilisaatioon. Vähän olen samaa ajatellut. No katsotaan nyt. Taidan kysyä seuraavassa neuvolassa, olisko se järkevää tehdä synnytyksen yhteydessä. Toisaalta olen sitä mieltä, että mies saisi hoitaa tuon homman. Eikö se ole helpompaakin tehdä miehelle?! Mitenkään vakavasti tuosta ei olla keskusteltu. Ja vähän luulen, että niin saamaton tuo mies on, että tulee se viideskin vielä meille.

Ajatella, Auroralla ei todellakaan enää ole pitkä aika jäljellä. Hurjaa!
Kun nyt olen suht tuore palstalla, niin onko sulla kaksi edellistä syntyneet sektiolla? Kun nytkin sitä harkitaan.

Safiiri, mites on alku sujunut?

 
Joo Xo)
Phöh....
Täältäpäin pimeetä , tuulista ja märkää huomenta !
Hammaslääkäriin olen kohta lähdössä (- kävellen, n.3 km...ääk! )
Ja jänskättää jo kovasti....
Missäs kummassa kaikki muuuuuuuuuuut luuraa ??

Pojat oli isänsä kanssa käyneet mummia katsomassa sairaalassa,
hyvä niin. Olivat kuitenkin keskustelleet pitkään asiasta,
enenkuin menivät - mummilla on vielä hengitysreikä/rööri kaulassa ja tipat
menee kokoajan, avaa kuitenkin silmiään jo, kääntää katsetta, itkee,
liikuttaa hiukan käsiä....toivoa siis saattaa hyvinkin olla,
että paranee ainakin osittain toimintakuntoon mutta aikaahan se vie.
Samalla kävivät vaaria moikkamaassa ja saunoivat vaarin kanssa.
Oli vaarikin piristynyt hiukan siitä.

Meillä on taas tapahtunut joku ihme homma ;
kaatoja viikonloppuna peräti 3 !!!!!!!
( lilypiesta tarkistettu; ovisajankohta pe-la-su, joku noista,
kierron pituushan mulla vaihtelee...=) ja vielä olio totes eilen illalla,
et koitetaan järkkää niin, et oltais ihan kaksin ja leikittäis....hui !!

Ööh... ei-eeeeiei...eeeeeeeeei mulla toivo herää ollenkaan, eeei....

Nyt meen jatkaa aamukaffia, kurkistan taas iltapäivällä tänne.
Mukavaa maanantaita jokaiselle !!

PeeÄs Titti (+Joni ) : Huomenna nähdään sitten =o) !
meillähän on tossa tien toisella puolen tuo uusi ostohelvetti avattu jo,
jos shoppailla aiot, niin kannattaa tsekata ( Kappahl, Aleksi13, Seppälä,AnttilaStore,Intersport,Cittari...ja mitä kaikkee muuta...)
 
Haidi kirjautumati
Hyvät päivät
Nukuin taas pitkään...sillon ei tuu syötyy, eikä mikään muukaan ota koteloon:)))) hyvä syy siis nukkua pitkään.
Joox saanks mäkin tulla teille kylään ja sinne ostohelvettiin...tässä kyläpahasessa kun ei ruokakauppoja ihmeellisempiä kauppoja ole. No yks vaateliike on...mummoille ja saa sieltä lapseille esim. sukat jotka maksaa lähelle 20€ pari, joten ei ole meitä varten. Rautakauppa kans löytyy kallis sekin...voishan sitä tietysti joskus pahassa soppailutuskassa mennä vaikka ostamaan erilaisia ruuveja ja muttereita, kyl se olio niille käyttöä löytäs:)
Kattelin illalla kalenteria, olis kp13 eli ovis alkas olla ovella kohta, mutta tikuttelu jne fiilikset on kyllä tipotiessä. Tarttis istua olion kanssa samaan pöytään, mutta se kun ei puhu:( tuntuu taas siltä, että meillä ei ole muuta yhteistä kun lapset ja osoite. Onhan sitä jo siinäkin, mutta ei tällasta jaksa kukaan kauaa katsella. Yhteistä aikaa ei ole, vaikka sen järkkääminen ei meillä ole etes vaikeeta kun muksut on isoja. Tunnelma on kun pohjoisnavalla. Jaahas jos kattos nauhalta eiliset nauhotukset, otin muutaman ohjelman talteen kun en ehtinyt katsoa.

Peukutellaan nyt vaikka Jooxin olion tilapäiselle mielenhäiriölle...kuin se nyt noin ovisaikaan on innostunut leikkimään?

 
safiiri,
Mipsa kiitos kysymästä. Olo on melkein koko ajan etova. Yök. Ja ei oikein jaksais tehhä yhtään mitään. Muuten menee vallan mainiosti :)

Jooxillahan on siis varsin hyvä tilanne! Ny oottelemaan seurauksia. Toivottavasti niitä on.

Muillekin terkkuja. Pakko mennä juomaan vettä.
 
Papu75*
Alkuperäinen kirjoittaja Titti*:
Helou!!

Marjulikin käynyt, kiva!! Peukkuja että joku salamatkustaja pääsisi livahtamaan kuitenkin oikeaan osoitteeseen teillä!!

Safiirilla oireita, sehän on hyvä!!

Mipsalla ollut hurja vuoden vaihde, toivottavasti alkaa nyt porukat parantua.. Todella rankkaa varmasti ollut vielä raskaana ollessa... Voimia!!

Joox, menee sit varmaan jollekin viikonlopulle vierailu, teidän olio ei varmaan ole arkipäivisin kotona?? Meillä on tän kuun vika viikonloppu tiedossa ristiäiset mutta muuten muut viikonloput varmaan sopisi... Palataan siihen sit lähemmin, täytyy tutustua kalenteriin.

Missäs Maisa, Papu ja Ässä?? Ei ole vähään aikaan kuulunut, huhuu??? Muidenkin alkuvuoden kuulumisia olisi kiva kuulla... ; )

Nyt tarttee mennä hakee ruokaa kun pienin nukkuu...
Heelou kaikille! Naamakirjasta tuli Safiirin terkkui. (Eli naamakirjasta löytyy)

Anteeksi kaikille äänetön poissaoloni!!!!! Tämä aika vaan lipsahti... johonkin? (Jos joku näkee, olkaatte hyvät ja palauttakaa!!!)
Meillähän on ollut sellaista juueijuueijuuei vetoa vaikka kuinka kauvan, liian kauvan siis.
No, joulukuu meni vallan kotosalla, luullen että ehtisin tehdä vaikka mitä rästihommia jne.. kas kas, empäs ehtinytkään. Ja pinnaa kiristi sekä mulla että oliolla ihan suunnattomasti.
(Sitten Haidi kun löydät sellaisen pöydän missä olion saa puhumaan, niin laita linkkiä mistä sellaisen löytää!)
Nyt tässä vaan ollaan, ilman pahempia pinnankiristyksiä, onneksi. Olimme koko perhe lomailemassa pohjoisessa viikon verran, oli jälleen aivan ihanaa (no, sen teinin olisin voinut välillä hukata jonnekkin porotokkaan) Kyllä tuollainen keskellä ei mitään olo on sitten terapiaa!
Meillä on perheluku lisääntynyt, elukoilla... on kissaa ja koiraa. Ne on sitten mun tällasia sijaislapsia, vauvoja ei meille tule. Näin on olio päättänyt ja samoin mun kroppani, eipä tässä muuta voi.
Sen sijaan olen ruvennut keskittymään (ehkäpä ekaa kertaa murkkuiän jälkeen) itseeni, tietenkin sen verran, mitä lapset antavat myöten. En kylläkään ole vieläkään käynyt kampaajalla ja tuskin käynkään, mulla on hyvät sakset XD. Mutta jatkoin sitä ratsastusta tosissani (ja hommasin kunnon housut!!!) ja muuta pientä kivaa..(ei kuitenkaan mitään salaista kahvitteluseuraa, mun puolestani ne miehet vois OIKEESTI laittaa siihen yksisuuntaiseen Atlannin laivaan ;)))
Tässä nyt on edelleen kaikki auki, työpaikkojakin olen hieman sillä silmällä katsellut.

Oikeen lämpöiset ja Onnelliset Uuden Vuoden toivotukset kaikille!!
 
Papu75*
LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö 20.9.2007
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008


( Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )


Plussanneet :

Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06, la 01.03.09

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09

Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
la 29.8.09



Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08
Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93/Poika syntyi 3.12.08

 
Tehotyttö.
Heipsan!

No vihdoista viimein täältä saa lukea Papun kuulumisia. On niitä odotettukin! Harmi, että vauvahaaveet ovat siellä nyt kokonaan menneen talven lumia. Mutta hienoa, että olet löytänyt elämääsi kuitenkin uutta suuntaa ja lisää haistelet... Alkaako pomo ottaa pattiin oikein täysillä? ;-)

Jooxilassa lemmiskellään ja vielä otolliseen aikaan. Et sitten ole tuota lusmuilua vielä ajatellut? Hei, se oli vitsi ja huono sellainen! Ihan uskomatonta, mutta eipä siitä enempiä tässä kohtaa.
Ei kai vaan siellä ole olioon sittenkin vauvakuume iskemässä? Oletko ollut pitkään aivan hiljaa asiasta, jospa se onkin tepsinyt?
Kivoja treffejä Tittille ja Jooxille!

Suljetusta sen verran, että mulla ei ainakaan ole nyt intoa siihen siirtoon ryhtyä. Haluaako joku muu? Tuo suljettu siis poistuu pian. Aika hiljaista siellä on tainnut olla. En ole itsekään merkkejä sinne jättänyt.

Meillä olikin surullinen viikonloppu, kun isoäitini kuoli lauantaiaamuna. Oli ihan odotettavissakin, sillä kunto oli jo pitkään huono. Kävin häntä katsomassa sairaalan kappelissa, kun piti muutenkin mennä häntä katsomaan. Mieluummin olisin hänet tavannut vielä elävänä, sillä olisin halunnut kertoa yhden perhettämme koskevan ison asian. Mamma ei sitten koskaan sitä asiaa saanut tietää :-(
Mammalla on kuitenkin nyt hyvä olla ja meilläkin surutyö pitkälle tehty.
Hän oli viimeinen isovanhemmistani ja rakkain sellainen (jos voi valita). Mamman kanssa vietin lapsuuttani pitkälti, sillä hän hoiti minut ennen koulua. Yhdessä hoidimme lehmiä :)

Kaikille raskaana oleville jaksamisia!
Safiiri se rohkeasti uhmasi Haidin määräystä ja keikkuu sekä odottajissa että vauvan saaneissa ;-)

Tehis
 
Haidi kirjautumati
Olen tässä joutessani tutkaillut tuota naamakirjaa kun sinne itseni sain koukutettua tässä männäviikolla. Titti sieltä jo löytyi, Safiirin ja Ohdiksen lisäsin listaani ja Jooxille laitoin kutsun sähköpostin kautta.
Tittin kanssa olikin juuri äsken puhetta, että tuon suljetun voisi siirtää sinne, jos tehis ei halua sitä enää ylläpitää muualla.
Papu pitäisi vielä löytää ja kaikki muutkin ketkä täällä aktiivisesti kirjoittaa:)
Tehis, oletko sinä naamaillut kirjassa? Tule toki mukaan sinäkin, vaikka harvemminkin. Osanotto isoäitisi vuoksi!
Kello on senverran, että nyt vois olla mulla vaikka ruokatunti:) alkaa jo tökkiä tää yksin kotona oleminen...tahtoo löytää mukavan työpaikan nopeesti.
 
Titti*
Moro!!

Haidin kanssa juuri Facebookissa törmättiin ja pohdittiin tuota suljettua.. Ite siirsin Joulukuiset tuonne Multiplyyn ja eipä saatu sitä oikein toimimaan, jäsenet eivät löytäneet sivuille enkä mä jaksanut ruveta englanninkielisiä sivuja läräämään. Mietimme siis että tuonne Facebookiin saa ainakin suljetun ryhmän jos haluaa!! Mutta siellähän meitä muutenkin on jo monta, meinaan Jooxin huomenna opettaa sen saloihin jos ei tänään vielä uskalla Haidin kutsuun vastata... ?? Ihan reaaliajassa Haidin kanssa tuossa juuri chättäsimme, aika hauskaa!!

Papulle iso moi!!! Vai niin teillä sit kuitenkin kävi, harmi.. Onneksi on nokka kohti tulevaisuutta suunnattu ja ihan reippaalta kuulostat!! Käy nyt joskus edes moikkaamassa meitä, joohan?? Ja olethan sinäkin siellä naamakirjassa, sielläkin nähdään!!

Tehikselle pahoittelut mummon poismenosta, vaikka on tiedossa etukäteen tämmöinen niin ainahan se surettaa silti. Mikäs uutinen muuten olisi ollut...??? Hmmm... ; )

Hitsi, jäbä hermostu nyt, ei taida tykätä löysistä housuissa... Mentävä!!!
 
Tehotyttö.
Olen kyllä naamakirjailija, mutta vähän tylsä sellainen. Naamailen vain niiden kanssa, jotka olen myös ihan oikeasti naamatusten tavannut. Mun usko virtuaalikaveruuteen on aika pitkälle lytätty...
Että teretulemast kylään, niin sen jälkeen voin jakaa naamakirjankin :)
Kiitos Haidi osanotosta <3
 
Haidi kirjautumati
Naamailijoihin siis ken kiinnostuu...en mä silti täältä häviä pois:)
Suljettu sulkeutuu tuotapikaa ja hiljaista siellä on ollutkin niin kun Tehis jo mainitsikin. Taidan itsekin mennä ja poistaa kuvani sieltä jne.
Tää päivä on ollut kyllä puuduttava. Pieni jutusteluhetki Tittin kanssa kyllä piristi, mutta muuten ihan syvältä tää pällöttäminen. En viitsinyt koirankaan kanssa kauaa olla ulkona kun on tuollainen lötskä keli, välillä tihuuttaa vettä. Jos tässä vähän yrittäs näitä kotihommia tehdä, ennen kun muu porukka kotiutuu.
Papu...se pöytä...ei niitä taida ollakkaan. Jos joku sellaisen keksii kumarran häntä syvään. Ainahan sitä voi yrittää...luulen kuitenkin, että se ei ole tuo meidän Cittarista 5v sitten ostettu tarjouspöytä:)
Tiskipöytä kutsuu ja siitä onkin sitten hyvä jatkaa laittamalla ruokaa...tänään taitaa olla masispäivään sopivaa rasvaista uunimakkaraa HK:n blööstä.
 
Joo Xo)
Ihan ekana Tehikselle osanotto isoäidin poismenon johdosta.

Mulla on myös yksi mummo ( asunut ruotsissa liki 35 vuotta jo ) ja hän täytti just 85,
yksinäinen ja sairas, joten ei kauan varmaan täälläkään mene.
Ainao isovanhemmista, jonka kanssa olen koko ikäni soitellut,
kirjotellut kortteja ja kirjeitä.
Suomessa tuo mummo kävi silloin, kun Pinkksi oli 2 kk ikäinen...
eli aikaa on siitäkin jo.
Sais mun puolesta muuttaa Suomeen takaisin, kun täällä on sen lapset ja siskot
( mummilla on kaksossiskot, jotka on mun mutsin ikäiset - eli heilläkin
yli 20 v. ikäeroa , niinku mulla ja pikkusysterilläkin...noh, meil on 5 vuotta till =)

Hampilääkäri oli oikein mukava ja hyvännäköinen nuori mies,
meen uudestaan piakkoin, heh =o) Onneks tuli meikattua kerrankin !
Just tulin kotia muutaman kaupan kautta...

Haidi, juu ! Tule vaan; täällä kylillä saa shopata ittensä pökkeröön,
eikä tarvii stadiin asti enää mennä ollenkaan....
J akaffet keitän kyllä, baakelsiakin leivon, jso vaan ehin.
Papu kans; tänne vaan, päiväkaffitellaan ja pähkäillään maailman menoa
ip-kahvi seuraa löytyy !


Ihanaa että Papukin käväissyt kertomassa kuulumisia ;o)

Toi naamakirja on sellanen, et mulel on sadellut sinne kutsuja,
mut emmää tiiä.....en oikeen oo kaveri tän kompuutterin kans,
(lue: vanha=ei osaa, ei)
joten just ja just taivun tähän keskusteluun teidän kans,
ja oikeestaan en edes haluu et menneisyyden haamut kaivaa mut sieltä ja
saan sitte turhaan selvitellä asioita jotka on ollu ja menny,
edellisessä elämässäni....varmaan joku ymmärtää, mitä tarkoittanen...?

Voi vinkero, Tehis; mä luin sitä lusmuilu-ketjua ihan vaan, kun näin sun nimmarin siellä....toi on sairasta. Toivon, että ne poistaa sen pian...
mut tavallaanhan mäkin harrastan jonkinasteista lusmuilua,
ei meidän oliolla ole hajuakaan mun otollisista päivistä....kjähkjäh...
Ja iteppä on valmis "ottamaan riskin" kuitenkin,
menis vasektomiaan, jos ei haluu....

Jotenkin ihanasti se lässytti äskön puhelimessa, kun sanoin,
et meille tulee vauvapoika huomena kyläileen...en muista, mitä sano,
mut sellaseks lutuseks ääni pehmeni, kun vauvasta puhuttiin....kääk.
Niin se on aina - ota noista selvää sitte !

Jah----mitäs muuta mun piti ?? No emmä ny muista enempiä,
lisää tuonnempana sit, moikkis !

 
Haidi kirjautumati
Mulla on muuten tuolla naamakirjassa senverran tarpeeks sukua, että siellä en ns. julkisesti jutustele näistä tämänketjun aiheena olevista jutuista, eli vauvahaaveista. No ehkä ohimennen jonkun serkkutyön kanssa voisin heittä, että olishan se vauva vielä kiva. Tänne tai suljetulle kuuluvat mulla siis nuo asiat, en halua niitä alkaa selitellä kun kukaan ei ole tietoinen, eikä tarvitse ollakaan.
Ajattelin näin etukäteen mainita, ettei kukaan teistä ihmettele. Monet kun hyvinkin avoimesti siellä kirjoittavat elämästään.

 
Haidi kirjautumati
Höh Joox ehtikin väliin...sorry vaan Joox, mutta meillä on jo Tittin kanssa sotasuunnitelma sua vastaan. Turha on käydä pyristelee vastaan, et pärjää yksin meille:))) Noista menneisyyden haamuista senverran, että jos niitä sieltä löytys sä voit valita kelle juttus näkyy tai kuka suhun siellä yhteyttä ottaa. Olen opiskellut tässä muutamana päivänä ja alan olla jyvällä:)
 

Yhteistyössä