ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kato vaan niitä nimiä kotona, jos muistat!

Täytyy edelleen sanoa, että en kyllä muista, että mitään moista vaivaa olisi ollut koskaan. Ei kai niitä nyt voi ohittaa onnellisen tietämättömänä?! Ainoa mitä on lopussa ollut, että vauva painaa kylkiluita ja vaikea hengittää. Nukkunut olen aina hyvin, edes pissalla ei ole tarvinnut juosta. Vähän on saattanut supistaa, tosin esikon kohdalla ne alkoivat kerta rysäyksellä 5 min välein. Sitä ennen en huomannut yhtään mitään. Ja muutenkin sellainen tönkkö olo, että ei enää jaksa samalla tavalla kuin ennen. Niin ja kakkosesta oli sellainen ikävä vaiva kuin levottomat jalat.
Ei kai minun muisti nyt näin pahasti krakaa?!!!
Vai vahvat luut ja lihakset? Heh. No jos näin on, niin saan kai sitten kiittää hyviä geenejä. Mikään himourheilija en ole esim ikinä ollut.
Muistankin jostain lukeneeni, että lopussa voi olla apua tyynystä jalkojen välissä, siis nukkuessa. Kun vauvan pää tuntuu siellä. Ei minulla mitään tuollaista, lähinnä se on kuulostanut aika huvittavalta.

Ihan totta, hassua olis turista siellä keskenään tai kolmistaan. Mutta harkitaan sitä sitten, jos meihin kyllästytään ja potkivat meidät pois.

No tuopa sen saattaakin selittää ettei sulla ole liitoskipuja!! Siis sulla on vauvat niin ylhäällä ettei aiheuta kipuja alapäähän. Mulla on kohtu jo niin alhaalla (repsahtanut, hih) että ihan alusta asti painaa ikävästi tuonne alas, alkukuukausina tuntui vain sellaisena paineena. Ja viimeiset viikot on mulla aika helppoja hengittää kun mukelo painuu niin alas, tosiaan neljä viikkoa oli edellinenkin kiinnittyneenä todella alhaalla. Yksilöitä ollaan ja jokaisella omat hankaluutensa tai sit niin ettei ole hankaluuksia... Nii ja kai se johtuu kropastakin jotenkin, toisilla löystyy nivelet yms enemmän kuin toisilla...

Jaa, taidan kauppaan lähteä, palaillaan!!!

Älkää nyt hyvät naiset mihinkään kadotko...ettehän ??!

Mulla ei kans oo noita liitoskipuiluja ollut ikinä,
en siis tiedä niistä sanoa, mutta kuten Mipsalla,
niin mullakin painoi lähinnä kylkiluita ja keuhkot oli jotenkin länässä,
tuntui, ettei henki pian kulje.
Varsinkin siis ekassa rasakudessa, kun herra B:n pää hakkasi kylkiluihin -
ja herralla oli hikka joka päivä pitkät pätkät !
Kyllä kylkiluut soi ja paukku !

Ja sitten toi jalkojen kramppaus öisin alkoi mulla Pinkkiksen odotusaajan loppusuoralla, mut se ei kauaa kestänyt.

Pahoinvointiakaan mä en ole kokenut, väsymystä Pinkkistä odottaessa kylläkin,
parina viimeisenä kuukautena.
Ja verenpaine mulla oli taivaissa ja sokerirasitustakin ne meinasi ottaa,
mutten voinut yöksi jäädä sairaalaan silloin,
kun olio päivysti just, eli sekin koe jäi sitte....

Suosittelen edelleenkin sitä Kräuterblut-saft:ia,
se on mulla toiminut parhaiten,
koska menen ihan ummelle muista rautavalmisteista - ja siis sehän ei ole pelkkää rautaa, vaan siinä on magnesiumit sun muut mukana.
Sitä on muuten kahta erilaista olemassa....
Vedin sitä nytkin 2 pulloa ennen leikkausta,
vielä on himppu toisesta pullosta jäljellä.
Auttaa toipumiseen ja väsymyksen taltuttamiseen.

Jos nyt paan tosihösseliks, ois mahikset saada vielä vauva ennenku täytän
42....eiiiiiiiiiiiku 25, siis !
Joten kiirusta pukkaa. Tosin sanoivat silloin neuvolassa kun kierukkaa poistatin,
ettei toi 42-43 ole vielä vanhakaan odottaja nykyisin....
et toivonkipinä ois, ainakin pikkanen.

Sivuttiin muuten eilen taas puheissa tota vauva-asiaa, ja olio kyllä tuntuu tajuavan mun vauvankaipuun, mutta tässä raha(velka)tilanteessa sille ei kyllä nyt mitään voi.
Mut.kello käy....TikTakTikTakTikTak jyskyttää takaraivossa ihan jatkuvasti....
sitä se ei tunnu tajuavan kuitenkaan. Hö.

Jah-jah...pojat on lähdössä tänään syyslomailemaan muihin maisemiin,
tekaistiin omppupiirakka sen kunniaksi.
Oli muuten todella hyvää!!!
Pojat oli saaneet (?) naapurista yhdeltä tädiltä omput piiraaseen ;o)
Ja nyt siis saan hiukan enemmän "levätä" 5 päivää, kun ovat poissa.
Ajateltiin kyllä yllättää pojat ja tehdä tuonne ylimpään kerrokseen
niille jo pitkään suunniteltu pleikkahuone valmiiks....
kiva projekti, mut en tiedä, miten voimat riittää. Katellaan sit ;o)

Kirsikka: voi KÖKKÖ !!
Noh, uutta hetkeä odottelemaan vaan, uskotaan ( ja toivotaan ) parasta !

Ja Haidilla koirus koirasen haku lähestyy...ihanaa ;o) !!
Nimiehdotuksia : Oiva, Tuure,Kapu ( =`kapteeni`), Papi,Taavi, Atte,
Mosse, Valto, Otto, Eppu,
Heppu, Panu, Kassu, Kaspian, Arttu, Simo .....OLIKSE muuten poika ??

Kuulkaas, Naiset.......
nyt hiukan annatte tsemitystä ja lohtua sieltä tännepäin pliis ja kiitos.Täällä yks naapurin eukko odottaa kolmattaan ( "- HUps !...ihan vahinko, mitäs me nyt....?!")
Ja toinen odottaa ensimmäistään, just lopetti pillerit ja heti tärppäs.....
mäenala, mäenala, mäenala mäENala !!
Kökkö.Kökkö.Kerspele!

Joox yksinpuhelee täällä.. ; ) Sanot vaan siitä vahingosta että me voidaan kyllä ottaa se jos sulle ei kelpaa... HEH. Mitä pirua ne siellä meinaa, eikö ne yhtään nyt ajattele lähimmäisiään ja niiden tunteita?!?!?! Ihan tylsiä ihmisiä, näytä kieltä niille.. XD. Ja eikös just joku 47-vuotias saanut luomumukelon, olikos siitä nyt jossain vauvalehdessä vai missä.. Eli nou hätä, kyllä ehtii vielä!!!

Mipsalle lunttasin sen verran tietoa että rauta on Vitaplex, kuuluu Nutriform-sarjaan ja magnesium on Pharma Nordin Bio-Magnesium, kun en tykkää pureskelutableteista niin otin tuollaisen nieltävän. Mutta kyllä kai suurinpiirtein kaikissa on samat määrät ja joku sopii yhdelle ja toiselle ei...

Kotona oltu lasten kanssa koko päivän - esikoinenkin sai illalla lämpöä. joten sain hyvän(??) syyn jäädä kotiin. Varsinainen flunssanparantelupäivä: kaksi sekopäistä kakaraa joita ei voinut päästää ulos. Sanoin ukolle, etten jää enää toista päivää jos emme pääse ulkoilemaan.

Kirsikan ei-toivotulle vieraalle toivotan potkuja persaukseen! Kiitos ja näkemiin, don't call us, we'll call you. Ja Jooxille tsempitykset, onpa hieman ajattelematonta toisilta kailottaa miten on sattunut vahinko - luulis että jo hieman nolottaisi kun aikuisena ihmisenä ei huolehdi ehkäisystä... (toki niitäkin sattuu missä "satavarma" ehkäisykeino pettää)

Mipsako se mietti työkuvioitteni mielekkyyttä. Jään oikein hyvillä mielin äitiyslomalle, ja luotan ehkä turhankin naiivisti työnsaantimahdollisuuksiini jatkossa. Tämän jälkeen toivon voivani vihdoinkin satsata täysillä työelämään - aiemmin vauvahaaveet ovat aina "haitanneet" uran ja suunnitelmien tekemistä (saas nähdä). Kotona ollessani seuraan aktiivisesti paikkailmoituksia ja katson mitä tapahtuu.

Tavallaanhan annoimme kohtalon päättää vuoden 2009 suunnitelmista jättämällä ehkäisyn pois ja katsomalla, ryhdynkö syksyllä työnhakuun vai jäänkö äitiyslomalle. Ainoa, mikä tietysti hieman harmittaa, on vakituisen työnhakijan samanaikainen raskaus - sain tietää liian myöhään että työsuhteeni olisi jatkunut ainakin vuoden! Vakkari ei paljastanut suunnitelmiaan tavatessamme, vaikka hän oli silloin jo raskaana ja puhuimme kummankin perhehaaveista. :-/

Jottei koko ilta menisi täällä joristessa (teevesi kiehuu jo ja ukkoraukka istuu yksin telkkarin edessä), niin se on moro! En vielä tiedä, kirjoitanko huomenna kotoa vai töistä vai ehdinkö naputella ollenkaan.

AV

Täältä hieman kuulumisia.

Lähdin Naistenklinikalle noin puolitoista viikkoa sitten alavatsakipujen takia. Lääkäri ultrasi ja totesi että kohtu on tyhjä ja laittoi labraan että mitataan hcg. Epäili kohdun ulkoista mutta ei kuitenkaan löytänyt mistään mitään. Helvetilliset kaksi päivää seurattiin hcg:tä joka nousi edelleen ja sitten neljän päivän päästä uusi ultra. No, löytyi sitten ihan kohdusta yksi elävä ja yksi kesken mennyt alkio. Tänään taas alkoi vatsakivut ja arvasin jo aamulla että toinenkin on mennyt kesken. Neljä tuntia istuin päivystyksessä että pääsen ultraan ja niinhän se sitten oli niinkuin arvelin. Sain kotiin lääkkeet tyhjennystä varten mut tuntuu ettei silti mitään tule ulos. Mä en jaksais mitään kaavintaa enää tähän.

Mutta tämä tarkoittaa nyt sitä että alkaa hitonmoinen miehen pehmittäminen että oikeasti lämpenisi viidennelle lapselle. Tämä raskaus ei siis ollut ihan suunniteltu. Ja kyllä minä tuon ukon laitan aisoihin. Lääkäri oli sitä mieltä että yksien kuukautisten jälkeen voi alkaa yrittää. Toivottavasti kierto ei mene ihan sekaisin.

Oma mieli on nyt jotenkin hyvä kun tämä on ollut tällaista ihme veivaamista. Ainakin nyt itse tiedän missä mennään. Itkut on itketty ja nyt kohti uusia seikkailuja. (Häntä pystyyn ja uutta matoa koukkuun!) Ja ainakaan mulle ei ole epäselvää että haluanko vielä lapsen. HALUAN!!

Nyt en ehtinyt lukea koko ketjua läpi mutta teen sen huomenna ja tästä eteenpäin roikun täällä mukana kunnes synnytän sen pahnan pohjimmaisen!! Vaikka siihen menisi kymmenen vuotta. Jaa, taitaa alkaa vaihdevuodet jo ennen sitä. Nekin on meidän suvussa jo pikkasen päälle neljäkymppisenä alkaneet.

Huomaako että olen lääkehöyryssä?

Hyvää yötä ja huomenta!

T. Maisa

Voi sentään miten ikäviä uutisia, Maisa... Kai juuri näitten lasten ei ollut tarkoitus tulla maailmaan. Olisihan se ollut aikamoinen jymypaukku, yllärikaksoset! Onneksi olit ainakin vielä eilen illalla lääkehuuruissa kääntänyt nenän eteenpäin.

Varmasti viimeviikkoiset tapahtumat ovat herättäneet paljon ajatuksia miehelläsikin, toivottavasti ne ovat samansuuntaisia kuin sinullakin. Hän voi kuitenkin olla vielä hyvin hämmentynyt (en tunne oliotasi, mutta kuvittelisin näin...), joten aloita varovasti! :-) Toivottavasti et joudu kaavintaan, parempaa vointia sinulle!

Töistä naputtelen, hieman parempi olo kuin eilen enkä tytöltäkään saanut mitattua kuumelämpötilaa eilen enkä aamulla vaikka kuinka yritin kummastakin kainalosta. Toivottavasti ei tule soittoa tarhasta että hae pois...

Alavatsaa särkee ja kuumottaa taas eri tavalla kuin ennen, vähän menkkatyyppistä taas eli ilmeisesti kohdun seutuvilla taas tapahtuu. Liekö vaan kasvukipuja... Vauva kuitenkin potkaisi jo hyvät huomenet. Ajatella, että sekin on jo yli 300-grammainen, 25-senttinen mötkäle.

Se olisi sitten keskiviikko, pikku-lauantai. Mitenkäs sitä viettäisi?

Täällä mä vaan olen jorissut omia tyhjänpäiväsiä naapurien-kirouksiani,
ja Maisa- parka on tommosia kokenut ;o(
A N T E E K S I *punastelee* ..... vaikka oletkin selkeästi
ajatellut asiaa ja itkut itkenyt,
ei silti sais tommosia tapahtua kelleen, olen kyllä vahvasti sitä mieltä.
Ihanaa kuitenkin, että tiedät nyt omat fiilikset asian suhteen ja reippaasti
jaksat eteenpäin katsoa.
Lohtuhalia täältä sinnepäin tulee tässä miljardilla ***~~~~~~~~~~~~~~**** - noin!

Meille ei muuta kuin toipilasaikaa, jotenkin kipeempi olen ku aiemmin
vaikka olen kyllä yrittänyt levätä joka välissä....
ja flunssakin pukkaa tähän sopivasti - arvatkaa, onko kiva aivastella tai yskiä,
kun arpi on keskellä kurkkua...??!
Jaa, mutta pienet ne on meikän huolet.

Jakselkaa te kaikki hyvin, jos ei minusta kuulu tänään !

De Ja Vu .... toi sama tapahtui Mirellalllekin,
mikä nyt Maisalle.....vai muistanko väärin ?
SuperKökkö juttu !! Mua erityisesti kaksosten Äitinä surettaa,
koen jotenkin aina kaksosjutut syvemmällä kuin yksös....siis jos joku vaan tajuu mitä mä tarkotan....vaimitenseoli.

Muillekkin vilkutukset!

En ennätä kahlata viestejä läpi, tänään meillä ohjelmassa kellarisaunan lattian valu.
2 Päivää ollaan riehuttu tossa pihamalla, kaikki lhdet haravoitu, nurtsi leikattu ja oksat silputtu. Että nyt saapi lumet ja pakkaset tulla =D

isommat likat on olleet mummulassa su saakka, tänään haetaan illansuussa kotio. MUtta voi mikä hiljaisuus on ollu. Pikkulikkakin on nukkunu niiiin hyvin =D

(.) turvotusta havaittavissa, ja ilmavaivaa. Nälkä ja pissihätä. Ei kuvotusta eikä öllötystä... Toivottavasti nelsku voi hyvin, likoista oli jo ennen testiä parhaimmillaan yökötystä. Ei auta kun mennä pävä kerrallaan... varhaisultraan mennään 29.10

palajan paremmalla aikaa... nyt menox

Voi hurja miten rankkoja juttuja täällä tapahtuu... Maisalle iso rutistus ja hali, kiva kuitenkin tosiaan huomata että ajatus jo tulevaisuudessa!! Tsemppiä miehen pehmittelyyn, peukkuja sille!

Aurora saanut viettää "vapaapäivän", jee.. Meillä onneksi viime viikolla kun poika oli siinä enterorokossa niin kuume vei pikkumieheltä niin mehut että oli aika rauhallinen päivä kun se makasi ihan koko päivän. Mutta esim tänä aamuna ottanut niitäkin hyviä hetkiä takas, se on ihan varmaan mustelmilla kun on pitänyt pitää sitä aloillaan pukemista varten ja ettei se olisi syöksynyt suurinpiirtein ikkunasta ulos!! Ja mikä homma onkaan taivuttaa rautakankea turvaistuimeen, tsiisus!!! Eli siis ihan helvetillinen aamu ollut tänään!!!

Huoh, henkilöstöpäällikkö tulee kohta tutustumaan toimipisteeseemme kohta, tarttis varmaan laittaa netti kiinni siksi aikaa... Moiks siihen asti!!

Titti 32+0

Läjän alta pakko kaivautua tervehtimään...

Maisalle ihan hirmuisesti lohtuhaleja <3
Toivotaan, että pääsisit nyt fyysisesti kohtuudella, eikä mitään kaavintaa enää tarvittaisi. Ihana juttu, että olet kuitenkin saanut jo nenän kohti tulevaa.
Jos siellä ollaan oliokoulutuksen tarpeessa, niin paperit vaan vetämään. Täällä sitä olisi tarjolla :-D

Hyvä homma, että Joox selvinnyt hienosti leikkauksesta! Tsemppiä toipumiseen ja olion taivutukseen!

Raskaana oleville jaksuja masun kasvatteluun :-)

Kirsikalle pahoittelut kp1:stä :-(

Kaikille terkkuja ja halauksia!
Niin, ja Ohdiksen pohdintoihin paljon hyviä ajatuksia :-)

Täällä kiireistä syyslomaviikkoa vietellään. Huomenna laivareissulle koko perhe. Isäntäkin pitää pari päivää vapaata.
Pakko mainita, että olin eilen shoppailureissulla koko katraan kanssa 10-16.30, eikä hermot menneet kertaakaan :-) Aika outoa?!?!? Pesue käyttäytyi niin fiksusti. Ei yhtään riitaa sisarusten kesken, pieninkin ilman päikkäreitä jaksoi koko päivän. Mikähän niitä vaivaa ja ennen kaikkea mua? ;-)

Ihanaa sek..keskiviikkoa kaikille!

Terkuin Läjän alle takaisin uppoutuva Tehis :-D

P.S. Jos ex-kermitit käyvät taustailemassa, niin terkkuja sinnekin kaikille kaipaaville! Johannan viime metrien pitkää pinnaa vaativissa sahailuissa olen hengessä taustalla mukana.

NYT mä hei tiedän, mikä musta tulee isona !

Onks teillä tullu mieleen ikinä,
että mähän voisin alkaa tekemään ihan omaa sanakirjaa....??
Nyt kun luin näitä juttuja, niin mähän olen ollu kivasti
rasakudessa kotonakana smurffaamassa....jee !

( maksaiskohan joku tosta sanakirjasta jotain ??! =)

Huomenta...syntisen hyvät unet takana...kömmin takas sänkyyn kun lapset lähti kouluun ja vasta äsken heräsin. Unista sain kiitokseksi päänsäryn ja mun tarttis käydä opettajalle veivaamaan tylharjoittelun tavoitteita sähköpostiin...plääh!
Kaupassa täytys käydä, pestä pyykkiä, imuroida, tehdä ruokaa jne. ja illalla onkin sit mehut pois ja pitäs valvoa koko yö tutustuessa yövuoroon...jee.
Se olis kp15 ja taitaa ovista alkaa pukata...sen verran on liukasta tuolla alakerrassa...taitaa vaan jäädä hyödyntämättä kun oliolla on taas joku mökötys menossa enkä tiedä miksi...se nyt vaan on niin omituinen. Suuttuu jostain olemattomasta ja mököttää monta päivää huomaten sit viimesellä, et tais olla oma vika. En siis jaksa murehtia mikä sil on, kyl se sit taas herää eloon viimeistään kun pallit roikkuu polvissa.

Maisalle suurensuuret lohturutistukset...sanattomaksi vetää. Hienoa kuitenkin kaikesta huolimatta, että jaksat positiivisesti ajatella tulevaisuutta.

Nyt kansiot esille ja tekee oikeesti töitä...kuulumisiin.

Voi miten kamalia uutisia täällä:-( Itse asiassa juuri eilen ajattelinkin sua Maisa ja piti kysymäni kuulumisia. Lohtuhaleja paaaaljon!!!!! Toivottavasti säästyt kaavinnalta. Ja näytät hienosti jo suunnanneen nokan kohti uusia seikkailuja. Jotenkin luulen, että se sun olio voi olla aika helpostikin suostuteltavissa.

Kiitos Titti! Saatanpa kokeilla jotain noista. Ja varmaan kokeilen tuota Kräuterblut-saftiakin. Saako sitä ihan jostain Prismasta?

Joox: Olen ehkä vähän väärä henkilö lohduttaan sua. Itsekin kun on raskaana. Tulee vähän sellainen veitsen haavassa kääntämis fiilis. No joka tapauksessa voin kuvitella mitä se on, kun paljon haluaa ja tuntuu, että kaikki ympärillä tulee raskaaksi ihan tosta noin vain. Tsemiä, kyllä teilläkin vielä ja sitten joku muu saa olla kateellinen.

Ymmärrän toisaalta tuon vahinko-terminkin. Meillä esikoinen tavallaan oli vahinko. Ei siis mitenkään yritetty, eikä oltu päätetty, että nyt saa vauva tulla. Kerran kaksi taisi kumi unohtua ja se oli siinä. Joten tavallaan vahinko, vaikka kyllähän aikuiset ihmiset tietää miten niitä vauvoja tehdään. Sori, toivottavasti nyt ei kukaan loukkaantunu. Enkä tosiaan puolusta Joox sun naapuria! Mistäs minä tiedän mikä heidän vahinkonsa oli. Ja meidän ns vahinko oli kyllä hyvin mieluinen. Tosin pienen alkujärkytyksen jälkeen. En osannu kuvitella, että se noin helposti käy. Ja kun ei tosiaan oltu edes puhuttu lapsen hankkimisesta. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna, oli hyväkin, että kävi noin. Mulle ei lapset ole olleet mikään itsestäänselvyys. Varmaan jos mun olis täytyny päättämällä päättää, niin vieläkään ei olis ensimmäistäkään lasta. Niin erilaisia me ollaan. Ja sitten esikoisen myötä kajahdin ihan täysin. Ja nyt ei loppua näy. Heh, no kai tämä nyt on viimeinen.
Niin ja en mä kyllä sitä kailottanu minään vahinkona.

Tehikselle mukavaa laivareissua! Meillä taas ei niin kovin kiireinen syysloma. Mies ei ole lomalla, joten me ollaan vaan kotosalla. Luksusta olis jos saisi nukkua vähän pidempään ja kyllä se tänään kohtuu hyvin onnistuikin.

Sain muuten vihdoin varattua ekan neuvolan. On muistaakseni vasta 11+2, joten vielä on odotettava about 3 viikkoa. Ja sitten heti seuraavalla viikolla on jo lääkäri ja pian jo ultrakin. Että sitten alkaa tapahtua nopealla aikataululla.
Höh, Ässäkin saa jotain varmuutta ennen minua. No itseänihän voin syyttää, voisin minäkin mennä varhaisultraan. Turha rutista, mutta en nyt siltikään taida mennä. Aika näyttäs menevän onneksi lentämällä. Johan tästä pahoinvoinnistakin on kärsitty yli kuukausi. Ei uskoisi. Kolmosesta olin ihan helisemässä. Vaikka nytkin olen ollut, niin ehkä kuitenkin olen kestänyt sen jotenkin paremmin. Tosin erona sekin, että kakkosesta ja kolmosesta kummastakin oksensinkin. Mutta vielä en kertaakaan.

Heh, toi sanakirja olis aika hauska. Taitaa tosin olla vähän sisäpiirin juttuja;-)

Kiitos Ohdis päivän parhaista nauruista...Suomi - Joox - Suomi:))))))))))))))))))))))))
Mulla on kouluhommat reilassa tänpäivän osalta juuri painon lähetä nappulaa ja opelle menivät...huomenna sitten niistä puhelinpalaveri klo 15.
Nyt meen riisuu yöpaidan...niin niin viel se on päällä...ja alan valmistautua sinne kauppaan lähtöön ja muihin hommiin...vielä mä ehdin täälläkin jossain välissä käydä tänään:)

anteeksi taas tunkeutuminen...
Joox... ikä on vain numero... meillä pian puolivuotias neiti..
Täytynee ruveta haaveilemaan isommasta pesueesta että saa kuulla Tehiksen uutisia... Mukavaa risteilyä.. Hieno homma että mukelot oli mallikkaasti shoppailemassa.
Maisalle lohtuhalitus kokemastasi.. on tää niin väärin

t. senora ex-kermiiteistä

*... häipyy takavasemmalle...*

Huiskutus Senorallekin, saa täällä vierailla!!! ; ) Miksei tätä foorumia voisi sitten laittaa sellaiseksi että on pakko kirjautua, saataisi mekin enemmän nauttia meidän kavereistamme eikä kaiken maailman paskanjauhajat aina pääsisi ihan noin vaan tänne pilaamaan toisten päivää.. Koskee siis kaikkia ketjuja ja kaikkia osastoja. Hö, mua kyl nyppii, kyl on sen verran kaikennäköistä nyt nähnyt ja lähes aina noilla taustiksilla on ollut jotain ilkeää sanottavaa. Mur!!! Tehikselle siis vilkutus ja sympatiat!!! Ja tietty muillekin vilkutuksia!!!

Mää jatkan nyt kaappien siivousta...

Pirteät huomenet...unesta ei ole tietoakaan, vaikka on 10h töitä takana. Kait se on tuo kissa vongattava viereen, että saa unen päästä kiinni. Pakko olisi yrittää nukkuakin, opettaja soittaa tänään klo 15 ja pitäs olla skarppina vastaamaan tavoitteisiin. Viikonloppunakin voi jäädä unet lyhyeksi, jos se karvainen lapsi kovin paljon ikävöi äitiään jne. Huomen aamuna pitää olla tien päällä jo heti 7 jälkeen, että ehtii kotiin hyvissä ajoin tutustuttamaan koiraa ja kissaa toisiinsa, ettei tosiaan tarvitse yötä valvoa ja päivystää, ettei tuo meidän kattimus raatele sitä pientä haukkua. Lapset lähtee ihan just kouluun ja sit minä pakotan itteni tuonne peiton alle...päivän jatkoja vaan kaikille...lähden näkemään hyviä unia:)

Joo, hei; emmä näistä teidän raskauksista suuremmin murehdi,
iloitsen vaan - ja oikeestaan muidenkin kyllä.
Oli vaan hetkellinen vinotus päällä....eikä tietenkään nuo naapurit
edes ole sellaisia, jotka tietäis mun vauvahaluistani....ei niiden vika mitenkään,
mut vinotti vaan sillähetkellä se, kuinka tää toinen rouva ilmaisi asian.
Iloinen, ihana juttu kaiken kaikkiaan kuitenkin ;o) !

Ja olihan meilläkin Pinkkis täysin"vahinko" - munhan ei koskaan
ikinä pitänyt luomusti lapsia saada, kun sen torvenkin piti olla tukossa, jne,jne....
mut aukihan tuo rööri onkin ( niinku siellä kohtutulehduksen vuoksi käydyssä ultrassakin viimeksi ilmeni sitten), ja ipana ilmoitti tulostaan kohtapian kun oltiin seukkaamaan alettu....
Että en mä sikäli...kaipasin vaan lohtua hiukan, ohi jo.

Mulla pukkaa flunssaa päälle, ja oikeestaan nyt tuntuu paljon kipeemmältä paikat ku aiemmin...täytyy siis levätä tää päivä,
eilinen menikin tota ylintä kerrosta laittaessa,
mut nyt on lapsilla pleikanpeluupaikka,
ihan oma soppi, jossa voivat leffojaankin katsella....me oltiin tietty siellä olion kans kattomassa päivällä telsuu, kiva paikka siitä tulikin !

Tänään siis EN siivoa olion(kaan) jälkiä tai passaa sitä tai Pinkkistä joka on kotona nyt.... ovat onneksi lähdössä autoa katsastamaan ja olion duunissa käymään,
saa Pinkkis taas ihailijakerhon konttorirotista....
ja mä saan olla rauhassa.........aaaaaah!

Tänään on se päivä, kun mun pikku nuppulit täyttää jo 10 vee.....nyyyyyyyhhh ;ò)
vastahan nuo oli ihan pikku nyyttejä,
päätkin yhtä pienet (isot??) kun mun nännit imettäessä ....
( muistatte varmaan sen kuvan suljetulla...?=)........HÖ.
Ja nyt ne on jo tommosia isoja ukonrötkäleitä,
kohta alkaa gimmakaveria notkumaan nurkissa äipän arvostelevan katseen alla....

Koitin muuten laittaa taas suljetulle kuvaa synttäreiltä, ei onnistu....
sanoo, että muistitila-tai joku sellanen - on täynnä,
mut vaikka mä vähensin tekstejä ja kuvia pois sieltä, ei silti mene !
emmä tajuu.....2% on käytetty kapasiteetista, ni kai sinne pitäis mahtuu viä...??

No, katellaan myöhempänä. Nyt meen patistaan nuo aamupesulle. Moiks !

Yhteistyössä