ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haidi, vau. Huomenna koittaa siis SE päivä. Onpa aika mennyt nopsaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Eikä kisuli saa hirveitä hepuleita. Onko teillä muuten nimi valittuna?

Joox: Noita vinotuksia tulee ja menee. Joskus ne kasvaa aivan omiin sfääreihin, vaikka järkikin sanoo jotain muuta. Ja aihe nyt voi olla mikä vaan. En siis kuvitellutkaan, että näät punaista jokaisen odottajan nähdessäsi tai jokaisen odotus uutisen kuullessasi. Mutta silti itsestä tuntuu vähän pahalta lohduttaa, kun on raskaana. Lienkö liian herkkis? ja pelkään heti, että loukkaan toista? Olen huomannut, että osalle näihin liittyvät aiheet on tosi tosi arkoja. Enkä sitä vähättele, mutta itse ei mitään pahaa tarkoita, mutta silti voi päästää suustaan sammakoita. No tais nyt mennä vähän selittelyksi kääks. Mutta ymmärsin kyllä, että sillä hetkellä vinotti. Olis muakin vinottanu.
Ihan oikea päätös, ettet passaa. Eiköhän ne pikku hiljaa opi.
Kaksoset. On muuten aika mieletön ajatus, kun ei ole sitä itse kokenut. Yhdellä ystävällä on kaksoset. Hän ei siitä alkuun puhunut, mutta kyllä vähän ihmettelin, kun maha oli niin järkyn iso.

Täältä yhä jatkuvan kaatosateen kekskeltä toivotetaan Haidille ihanata
koiruudenhaku-matkaa ;o) !
pääset taas hetkeksi "vauva-arkeen" tutustumaan,
kun hauvavauvelia pitää lohdutella yöllä ja pissaa ynnä muuta töhnää siivoilla
mitä omituisimmista paikoista.....jeeeeeeeeee XD!
Onnea sinnepäin siis ( +hyviä hermoja )

Tuli Mipsa tosta masun koosta mieleen, että mulla oli ihan samankokoinen
säähavaintopallo, kun siellä oli 2 kpl alle 3 kg poikia ja kun oli 1 kpl
himpun alle 4 kg tytsy...Pallo oli siis ISO ,
ja näiden tikkukoipien päällä aikas koominen näky ;o)
Vaikka musta itestäni ei yhtään isolt atuntunutkaan,
olen vaan kuvist ajälkikäteen huomannut, mitä ne ihmiset tuijotti.....

Tänään otettiin rajummin yhteen olion kans, eikä ne mihkään sitte lähteneetkään.
Kökkö. Mä sitten menin naapuriin hiukan viilentymään,
nyt kaikki jo paremmin ( kun sai oikein kunnolla haukkua koko mieskunnan !!)
ja meen ruuanlaittoon tästä.....
Hassua ajatella, että tasan 10 vuotta sitten tähän aikaan
hölkkäsin kättärin käytäviä
ristiin rastiin ( ex-olio juoksi perässä ) ja kiroilin kuin rantapiru,
kun koski tuo 10 tunnin avautumisvaihe hiukan....muistuu pätkittäin mieleen
nuokin tuskanhetket....
pojat syntyi sitten klo 22.20 ja 22.37 *=o}

Iltaa kaikille!!

Tänään taas Kätilöopistolla röörien hoonauksessa ja mitään ei tosiaan ollut tapahtunut. Pyysin jo päästä kaavintaan mut oli tosi tympeä lääkäri ja sano että kun toi sun tilanne ei ole akuutti (siis ei merkkejä kohtutulehduksesta) niin koitetaan vielä lääkkeillä ja sitten maanantaina soitan onko mitään tapahtunut ja sitten mietitään sitä kaavintaa. Hitto!!! Tässä menee siis yli viikko että homman saa käyntiin.

No nyt on lääkkeet otettu ja mitään ei vieläkään tunnu tapahtuvan. Alkaa jo ottaa päähän.

Ja nyt tän viikon aikana olen ollut TOSI kateellinen mun kaverille jolla on la 10.5. En halua puhua sen kanssa kun on niin raskauspahoinvointia ja väsymystä ja voi voi kun meidän lapset ei nyt sit synnykkään samaan aikaan. Hänkin kävi ultrassa ja oikein soitti mulle että heidän vauva onneksi voi hyvin. Ihan kiva mutta ei olisi tarvinnut mulle hehkuttaa. Antais mennä aikaa edes pari viikkoa että saisin oman pään kuntoon. Joo, Olen Katkera. Kyllä se ohi menee. Eikä mua haittaa että täällä puhutaan raskauksista ja vauvoista. Se on ihan ok kun ei tunne henkilökohtaisesti mut nyt pidän tuota kaveriani hieman ajattelemattomana.

Kylläpäs minä kuullostan ilkeältä.

Miehelle tänään sanoin että mites tämä vauva-asia nyt oikein on? Sano vaan että jutellaan sitten kun tämä vaihe on ohi. Höh, miks ei nyt?

T Maisa

Mun tekee mieli vaahtokarkkeja. Mistä niitä saisi tähän aikaan?

Huomenta,
pah Maisa, ettet saa tätä ikävyyttä vielä päätökseen!

Monettako lastaan ystäväsi odottaa? Olisko esikoinen kun noin jaksaa hehkuttaa ajattelematta sinun vointiasi? Oletko yrittänyt vihjaista, että kiva että hänellä on kaikki hyvin mutta palataan asiaan vähän myöhemmin?

Anna miehelle aikaa toipua, hänellä on selvästi vielä pää pyörällä. Ehditte vielä jutella!

Joox, lasten syntymäpäivät aiheuttavat mulle kanssa aina haikeutta. Koko maaliskuun oikeastaan hehkutan jos sää on ihan samanlainen kuin silloin vuonna 2005... (esikoinen syntyi kuun lopussa) Tässä kuussahan kuopus täyttää 2 vuotta, mutta lokakuusta 2006 mulla ei ole samanlaisia muistikuvia... Siinä sen näkee, miten raskaus arkipäiväistyy lasten määrän myötä. Taisi sittenkin olla melko helppo raskaus, vaikka silloin olo oli tuskainen. :-)

Töihin.

Ai niin, hyvää viikonloppua kaikille!

Voi Maisaa, kylläpä se nyt sit on tiukassa... Toivottavasti uudet lääkkeet nyt tehoaisi että voisi katseet suunnata jo tulevaan. Ja kyllä on tod mälsä kamu sulla, näitähän aina riittää, valitettavasti. Itsekeskeisyys lisääntyy koko ajan, varsinkin kun kaikki hömppälehdet toitottaa joka kannessa että ajattele itseäsi, ota aikaa itsellesi, hemmottele itseäsi!!! Kukaan ei muista enää ottaa huomioon ketään muita. Mua kyl ahistaa sellainen trendi. Pah.

Joo on perjantai ja silti sapettaa... En tiiä, hormonitko heittelee mut jotenkin vaan ahdistaa tää maailmanmeno aina välillä, nuorison tila yms... Monelta tuttavalta kuuluu uutisia joissa perheen nuoriso hyppii vanhempien silmille eikä niillä ole mitään rotia enää!! Eikä enää riitä että omat lapsensa kasvattaisi kunnolla kun kuitenkin ne saavat huonoa mallia koulusta ja kavereilta. Monet vanhemmat vaan taputtaa lapsiaan päälaelle että voi voi, ootko sä nyt vihainen, elä viitsi toiste enää... Ota satanen tuosta... Joo kärjistettyä kyllä mut silti. Kaverilla on kaveri jonka 15 v tyttö huorittelee ja haukkuu äitiänsä ihan jatkuvasti ja tää äiti sit aina ostaa sille uusia vaatteita että jos se sit tykkäis hänestä enemmän eikä haukkuisi enää. Huoh.

Joo, tälläistä tänään, ei ihan normaalia mulle tällaiset pohdinnat mut laitetaan tosiaan hormoonien piikkiin... ; )

Ihanaista viikonloppua kaikille leideille!!!

Nyt ei muuta ehdi, mutta tuli vaan mieleeni tuo Senora.
Kiitos lohdutuksesta !
Olen joskus lukenut ( ja kommentoinutkin jotain ) teidän juttuja,
muistin juu että olet hiukan yli 25 jo.... XD !

Nii, meinaakos Senora vielä kuitenkin pikkukakkosta yrittää???? *uteliaana*

Jos menis tuonne arkistohuoneeseen vähän riehumaan, jos sillein saisi tuon lounaan sulamaan ja paremmin mahtuisi iltapäiväkaffe ihan tuoreen voipullan kera...

Kylläpä Maisaa nyt koetellaan. No toivotaan jospa ne lääkkeet auttaisikin. Inhottavaa pitkittää. Ja et kyllä yhtään ole ilkeä. Melkoisen ajattelematonta tekstiä sinun kaverilta. Ehkä sitä ei omissa hormonihöyryissään mitään tajua, mutta rajansa kaikella.

Titti: Ymmärrän oikein hyvin. Mikä ihme nykyajan vanhempia vaivaa?!!! On tosin tuttavapiirissäkin yksi äiti, joka ei yhtään haluaisi aiheuttaa pahaa mieltä. No niitten tyttö onkin sitten saanut ihan kaikessa tahtonsa läpi. Vie vanhempiaan kuin pässiä narussa. Järkyttävää seurattavaa.
Olen huomannut, että esikon eskarikaveritkin harrastaa melkoista nimittelyä. Sanat nyt on tosin vielä aika kilttejä tossa vaiheessa. Mutta yritä siinä omillesi opettaa, että ketään ei saa nimitellä.

Joox: Aika jännä, että sulla oli kaksosista yhtä iso maha kuin yhdestä lapsesta. Mun kaverilla oli tosiaan ihan selkeä ero. Tosin oli ne kaksoset kohtuullisen kokoiset ja esikoinen ei taas mikään kovin suuri ollut.
Säähavaintopallo ja tikkukoivet. Heh, voin oikein sieluni silmillä kuvitella.

Eilen illalla jostain syystä pyöri muuten synnytykset mielessä. Ei meinannu tulla uni silmään. Vaikka ei mitään kauhukokemuksia ole olletkaan. Ja kovasti mielessä aina välillä käy, että minkähän kokoiseksi vauva ehtii kasvaa.

Ja heipat taas !
Olen palannut shoppailureissulta ( Ikea, Sello...)
ja nyt on aika poikki....siis yhtään mitään en jaksanu shoppailla
-paitsi Ikeasta 1 kpl pöydän jalka- mutta ihan virkistävää oli !
Aamulla vetäsin värin tukkaan ja savinaamion nassuun ja vielä
vartalokuorinta siinä odotellessa värin tehoamista....
aivan ihanaa!

Eilisen riidanpoikasen ansiosta olio kiltisti kaitsi Pinkkistä
( joka on ollut ihan persetuulella koko päivän !!Aaargh ! )
jopa siis shoppailumestoilla.

Titti, ymmärrän ihmettelysi ja vinotuksen aiheesta;
meillä on kans toi ongelma täällä, kun tunnutaan olevan suht ainoot
vanhemmat, jotka pitää kuria kakaroille ( omille JA vieraille )
muilla on tyylinä tuo " noh,noh---äiti ei anna sun pelata pleikkaa ku 2 tuntia tänään, jos et oo kiltisti...." tai tohon tyyliin.
Siis ihan pienillekin, 3- vuotiaille jopa !

Jostain syystä tuntuu, ettei sille pikku kullanmurulle / kullanmuruille saa tulla paha mieli ikinäkoskaan mistään, ettei se vaan itke.....
onkohan toi jossain hyvän-äidin-oppaassa kerrottu ???!
No tuleehan niille mukeloille paha mieli kun kielletään ja komennetaan,
mut mitenkäs ne muuten OPPII MITÄÄN ???!

Kyllä meillä vedetään urku auki kieltoja tuolla pihamaalla ,kaupassa ja missä vaan,
jos käyttäytyvät huonosti.
Eikä meillä siedetä haistatteluja eikä kiroiluja lasten taholta ollenkaan.
Eipä noita itekään harrasteta kovin.
Poikien luokakkaveritkin oli synttäribileissä, niin kyllä ihan komeesti tuli
V*tä ja P*tä ruokapöydässä !
Sanoin, ettei meille tarvii tulla noita juttuja laukomaan,
eri asia mitä kotonanne teette, meillä ei tota kieltä puhuta, sori vaan !

...äh.gottago !!

- Nuo perskeleen ukot ( naapurin + omani ) häiritsi tossa hölö-hölö-jutuillaan
pahasti tätä tärkeetä hommaa....sori !!
Jatkan siis....hmmmm... mihinkäs mä...ainii; ihme on,
jos ei jonkun vanhemmat konahda tosta kun komensin lapsiaan
( HEIDÄN kullannuppujaan ) synttäreillä,
mut lasten mielestä meillä oli kivaa, ja vanhukset saa tulla ihan pers`kohtasesti
kertomaan, jos jollain jotain asiaa mulle on....odotellaan sitä.

Mutta koulustakin olen kiitosta saanut - jopa rehtori on mulle laittanut sähköpostia upeasti hoidetusta kasvatustyöstä ;o) !
Se kyllä saa äipän kuleksimaan rinta rottingilla ( ja ainakin tietää,
että suunta on oikea ! ) Rajoja JA Rakkautta, sitä meillä ipanat saa
ja joskus muillekin tarjotaan....

Jaa, se noista.Nyt mua kiinnostaisi jo tietää, kuinkas Haidilassa on sujunut
hauvelivauvelin kanssa ??
Tissii sille ei vissiin saa antaa, mutta valvottiks muuten ?
Vai olikse nyt niin, että tänää sen haitte ?....öööö....vaimitenseoli ?

Mipsa: eilisen illan jostain KUMMAN syystä mullakin pyöri synnytykset mielessä,
varsinkin poikien synnytys...ois ollu ihanaa jakaa omat
fiilikset ja ajatukset jonkun kans, joka tosiaan tietää mitä se voi olla,
kun ei tota olioo kiinnostanu yhtään....
Se ihmetteleekin, et mitä ne kohkaa kauheista, vaikeista ja kauan kestävistä synnytyksistä, kun sen ainokainen, siis Pinkkis tuli 1,5 tunnissa -
siis siitä, kun kättärille päästiin....
( ensinhän me syötettiin lapsille aamupalat,
kun olin soittanu aamulla klo 7. komennon oliolle, et takas kotiin, nyt se alkaa....
sitte vietiin lapset -itäkeskuksessa koukkaus tehden- hoitoon mun siskolle
itäiseen helsinkiin meiltä espoon perukoilta, ehdittiin iltapäiväkaffitkin juomaan suppareitten lomassa jotenkin, sitten piipaa aika nopaa kättärille....ja tuntui,
ettei paljon muuta ehitty kuin riisua , saada troppia
ja mennä pedille niin tyttö jo olikin siinä ,siis klo 14.22 iltapäivällä )-nih, nyt se luulee, et kaikilla menee noin "helposti" noi synnytykset, kun ei se muuta tiedä.
Et siitä ei mulle apua ollut fiilistelyissä,
eikä naapurin eukoistakaan kukaan ollu ulkosalla,
eikä sisko tavoitettavissa puhelimitse...hö.

Tää ois ollu senverta akuutti juttu, etten teihinkään olis voinu tukeutua,
jokaiselle kun on ihan omat iltakuviot, eikä välttämäti kukaan ois täällä silloin pyörähdelly.
Mut nyt se täs niinku purkautu.
Kiitos vaan kun saan teihin näitä juttuja purkaa.
Olette korvaamaton apu, ihan jokainen !

Jaksamisia viikonloppuun ja heippa ny...ruuanlaittoon ;o)

Heissan !

Ihan uudella koneella kirjoitan, onkin ihana !
ostettiin uusi läppäri, vanha kompuutterihan tökki kokoajan,
se olikin olion itse tekemä joskus 7 vuotta sitten, joten oli jo aikakin saada
tälle vuosituhannelle päivitystä...........
Olio perskele meinasi tämän omia ihan kokonaan, mutta ilmoitin tyynesti,
et tää on sit mun kone, kun sillä on kuiteskin duunilääpäri käytössä.
Tää on outoo ja ihanaa, mä en oo ikinä vielä läppäriä käyttänytkään aiemmin.
Nii-i ! Siis koskaan.
Täs ei näköjään tarvii edes sivujen aukeamista odotella minuuttitolkulla,
ihan sekunneissa tähän avautuvat........WAUTZI !!

Pojat saa pelikoneeksi ton vanhan värkin tuonne ylimpään sitten,
ovat vonganneet tietsikkaa itelleen jo jonkin aikaa, nyt se sitten on.

Pinkkis ja olio lähti uimaan, joten mä tässä hoitelen tätä yksinpuhelua tällä palstalla, kun tää on niin kivaa nyt.

Katsoin äsken oikein kunnon valon kanssa tota kaulan haavaa,
aikamoisen rouheen näköinen se on kyllä,
pelottavakin.
Haava on n.5 cm, ja ihan vaakatasossa siinä melkeen aataminomenan
kohdalla, arka paikka kaikkiaan muutenkin,
saati nyt....sitä pitäis vielä paketissa pitää, mut tuntuu tosi ahdistavalta joku
teippihässäkkä tossa, niin jätin eilen laittamatta sit kokonaan...
kiristää pirusti, joten kielloista huolimatta suihkutin haavaa ( varovasti )
ja laitoin siihen sellasta lipogeeliä, auttoi ihanasti....
se on alkanut kutisemaan sillai ku arvet ja ruvet kutisee,
eli on parantumassa hyvin.
Mutta jos se jää ton näköseks, mä en ala....tekeeköhän ne sille jotain kauneusleikkausta joskus, se on nimittäin aikas ruma...jaa-a, varmaan katsovat kun se on kokonaan parantunut.
Sain jo ajankin tarkistukseen tammikuun puolivälille....

Nyt meen laittamaan Pinkkiksen huonetta kuntoon vielä, ennenkuin tulevat kotiin.

Kaunista syyspäivää kaikille !
Nalle Puhin sanoin ; "Kovin tuulinen päivä, voisipa lentää tuulen mukana pois kuin lehti, hih!"

nalle puhia täälläkin.. sataa sataa ropisee..
Titille pikkukakkosasiaas. et ei oo vakavissa suuunnitelmissa, mut ei kyl kumiukotkaa oo ollu käytössä- Neiti N märsyää sylissä ja ny o fiilis että yksi rittää. toisaalta töihinkää ei tee mieli...

Voi vitsit, Senora !
Sä kyllä kieltämäti annat toivoa kummasti myös mun haaveilulle....
kun en olekaan ainoo vanhus...eiiikäkö...siis yli 25 vee .....öh...
vaimitenseoli...?

Maisalla rankka koettelemus..toivottavasti pian jotain alkaa tapahtumaan, varmasti ikävä tilanne :( Jaksamista sinne!

Hmmh..mitäs muuta..Jooxilla uusi kone ja Senorakin käynyt pyörähtämässä :} Olen usein ajatellut että pitäisi lukijoiden useamminkin heittää välikommentointia, varsinkin hiljaisempina kausina, niin saisi keskusteluun ihan uutta eloa.

Mä kävin tänään Kuopiossa moikkaamassa kummipoikaa ja perhettänsä. Reissulla tarttui mukaan sisustusroinaa..viikonloppu muuten kotosalla lasten kans, ryöstin karkkikätkön ja Oireilen...Päätin jo joku aika sit, että mä lakkaan Oireilemasta, mutta kun ei muutamaan kiertoon näkynyt ovista ja tässä kierrossa olikin, niin kai sitä saa tyttö sitten haaveilla ;}

Nyt tapahtuu! Viime yönä alkoi aivan mieletön vuoto. Onneksi ei mitään kipuja. Ja sitten tänään, VAROITUS, EI HERKILLE, toinen alkioista jäi käteen kun kävin vessassa. Ällöä, mut tavallaan hyvä että näin sen. Toisesta ei havaintoa mutta se on mennyt kesken niin aikaisin että saattaa livahtaa huomaamatta. Ehkä kirosin sen lääkärin sitten kuitenkin turhaan.

Miehelle sanoin että mites tää vauva-asia nyt sitten on koska tämä (km siis) taitaa olla nyt sitten hyvässä vauhdissa ja minä haluan tietää yritetäänkö tosissaan vai tuleeko meille koira kierukan kera. Ja haluan tietää sen nyt. Vastaus oli että jos hoidan hänen akustisen kitaran Kitarapajalle ja maksan sen jonkun jutun, mikä nyt olikaan, niin sit voidaan sitä vauvaa alkaa tosissaan yrittää. Eli siis kiristää!! Törkeä!! Mutta ei haittaa, joudun maksaa siis 20e-30e tästä lystistä. Eli mun mies on maksullinen. Ostettavissa. Kai se sitten on näillä puheilla selvä. Jipii!!!!!!!!!!

Aurora Vee: Mun kaveri odottaa kolmatta lastaan. Päästelee kyllä aika usein sammakoita suustaan. Ei yllättänyt tämäkään.

T: Maisa ja iso pussi Haribon vaahtokarkkeja

P.S Haluan kyllä sen koirankin mutta ei kerrota sitä mun maksulliselle miehelle :)

Maisa !
Toihan kuulosti kamalalle...siis hyvälle...eiku....
Siis TOSIhyvälle tuo viimenen juttu, vaikka maksullinen mies sua kiristääkin.
Onnea yritykseenne ;o) Toivottavasti enskerralla onnistuu kaikki mahdollisimman hyvin !!

Ja koirakin vielä....nooh, pehmität miehes kun olet plussannut.

Lohtuhali Maisalle.
Kiva et voin toimia uskonvahvistuksena Jooxille... Ei muuta ku yritystä päälle ...

Pakko ruveta siivoomaan... kummasti tulee tossuihin vipinää kun tulee puhelu, että oottako kotona... ja kämppä on kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Tyttökin heräsi, joten hulabaloo on valmis...

Maisalle jaksuja! Hyvä juttu, että ilman kaavintaa selvisit.
Ai hitsi, hauska tuo maksullinen mies. Aikas kohtuuhintainen kyllä! :-D

Senorakin on alkanut isosta pesueesta haaveilla :-D

Ohdikselle mukavaa Oireilua ;-) Peukkuja armottomasti!
Muillekin taas terkkuja.

Taustailija-Tehis

Maisalle vilkutukset, tosi jees juttu että selvisit ilman kaavintaa!
Etkä sä kuullostanu edellisessä viestissäs yhtään ilkeeltä, mä ainakin tunnistin itseni siitä. Just noin mä ajattelin sillon km aikoihin!

WOW jooxilla uus kone! Mua riepoo tää meidän kylmiön kokonen koneen räyskä täs olkkarin nurkassa... Mutku sinne piti saada niin paljon roipetta sisään mahtumaan, ääh ja mä haaveilen pienestä ja nätistä läppäristä. Olio on kyllä sitä mieltä että mun mielenterveys ei kestä läppärin hitautta kun oon tottunu nopeaan koneeseen... xO) oonkohan mä sen mielestä jotenkin kärsimätön ihminen ??

Mites haidin koira-vaavi?? Joko se tuli teille??

Ohdis oireilee, peedeetä ja deebeetä sinne!!!!

Missäs safiiri on?! huhuuuuuuu!!!!!!!!

(.) oireet täällä edelleen tosi olemattomia, turvotusta ja pierutyyny-syndroomaa, itkuherkkyyttä. eipä muuta Ens viikosta ja viikonlopusta tulee piiiiiiitkät...

Hyväätä sunnuntaita teille kaikille!

ÄssÄ kera nelskun

LISTA
Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
*Kirsikka78, km -98, tyttö -99, km x 3.-06, poika -07
ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö 20.9.2007
Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008

(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
( Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset, km 08/08 )

Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 10.12.08

Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06, la 01.03.09

Mipsa tyttö -02, poika -04, tyttö -06 la 24.5.09

ÄssÄ 30v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007 la 14.6.09

Jo vauvan saaneet :

Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi 31.5.08

... korjatkaa, jos joku meni vikapäin *=o}

Pikainen ja järjettömän väsynyt huiskutus täältä...

Kaksi päivää nyt siivonnut ja siivonnut, puolen tunnin päästä saapuu asunnonkatsojat ja kämppä on valmis!! Mies vei kaikkea ylimääräistä jo duunin varastoon, näyttääpä täällä tyhjältä.. Mutta ei varmana ikinä ole ollut näin siisti, sen voin sanoa!!! Ja kaiken lisäksi olen saanut lisää supistuksia itselleni aikaiseksi, jee!! Tätä rataa kun jatkaa niin kääröhän on jo kuukauden päästä sylissä... Joo-o, todennäköisemmin jouluna mutta saa kai sitä täälläkin haaveilla.. ; ) Se katsojapariskunta on ihan viimeisillään, meinasivat jo eilen lähteä laitokselle, toivottavasti vaikuttaa myönteisesti ostopäätökseen..

Juuh, taidan mennä vaihtamaan vaatteita, hiki haisee... Onneksi huomenna pääsee töihin lepäämään...

pikahuomenet heitän ja meen painimaan näitten nuorinasioiden kanssa...palailen myöhemmin. KOira voi hyvin ja on suloisen syötävä:) Yritän jos saisin tänne laitettua kuvan jossainvaiheessa päivää...moiiii.

Titti !
Jokos on ostotarjous kätösessä ?
Vai menivätkö sittenkin laitokselle.....
Kuinkas jaksat itse, on varppii mieletön väsy päällä ??!

Samoin täällä, eri syystä vaan.
Alkaa noi leikkauspaikat särkemään ja levätä
tarttis hiukan enempi mitä oon nyt ehtiny.
Eilisen olin aika helvetin kipeenä.
Tänään Pinkkis meni tarhaan ja oliokin töihin, jihuu!
Pojat kohta kouluun niin saan yksinään makoilla vaikka koko armaan päivän,
troppia meinaan ottaa tupla-annoksen,
että jaksan sitte touhuta taas...meillä on taloyhtiön talkoot tulossa
ja omakin piha vielä haravoimati...

Haidi sais apuun tulla, kun niin siitä nauttii....
Ja sitten on taas synttärikestitsemistä perjantaina,
mun bestis, poikien kummitäti siis, tulee perheineen käymään,
niin vietetään poikien syntsät ja mun siinä samassa.

Aijuu, mut Haidihan hoivaa uutta vauveliaan nyt...Toivottavasti
on mennyt kaikki hyvin,
eikä koiruli itke koti-ikävää XD

Nyt aamupalan laittoon, pojat söikin jo...
Viettivät muuten eilisillan siellä heille tehdyssä huoneessa kokonaan,
oli mieluisa ylläri !!

Täällähän on kivoja uutisia!

Harvemmin näkee kenenkään aloittavan km-vuotojutun ilmaisulla Jihaa!!!! :-D Halvalla lähtee satsi jos parillakympillä saat.... Aika hauska vaihtoehto, "koira kierukan kera". Tosi ihanaa, että mies on lämmennyt ajatukselle! Jokin tarkoitus niillä yllätysvauvoilla siis taisi olla.

Vaikka puheeni "kohtalosta" ja siitä miten asioilla on "tarkoitus" kuulostavatkin rasittavilta ja kliseiltä (sarjassamme mitä ei pidä sanoa keskenmenon kokeneelle), niin uskon siihen kyllä itse. Vaikka siis olenkin epäilijä mitä uskontoon tulee. Tarkoitan, että joka tapahtuma muovaa ihmistä, saa hänet oppimaan ja ajattelemaan eri tavoin. Joihinkin asioihin tosin mullakin on vaikea löytää selitystä, kuten serkkuni 8-kuisen tyttären kätkytkuoleman pian 5 vuotta sitten.

Hohhoijaa, miten syvälliseksi piti ryhtyä heti maanantaiaamusta. Ömm, mitäs piti vielä sanoa... Jooxia kehottaisin ottamaan hieman iisimmin, vai että talkoisiin pitäisi mennä rehkimään... Aijai. Onkohan se ihan fiksua? Relaisit nyt ihan luvalla! Ja onnea Jooxille 26-vuotispäivänä - milloin se on täsmälleen? Meilläkin on pojan 2-vuotissynttärit viikon päästä.

Täällä ressi taas pistää vatsan särkemään, auuu. Vauva pomppii ja potkii riehakkaasti - JOKA kerta kun istun alas! Tästä tulee ilmeisesti samanlainen vatsanahan venyttäjä kuin esikoinenkin, tosi voimakkaat potkut jo nyt.

AaVee rv 21 (virallisen valvojan mukaan)

Yhteistyössä