ISOmpaa pesuetta haaveilevat 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän kone on aivan juntturassa...joten jos ei mua kuulu...se on poksahtanu lopullisesti Jooxin kautta sit teille sähköttelen, jos mitä sähkötettävää on:)
Joox sut on nyt sit ylennetty viestipäälliköksi:)
Pakko lopettaa kun tää jumii niin pahasti...

Meilläkin levisi kotikone viime viikolla, pöllin siis töistä läppärin ;D
Joox, viestintäpäällikkö..

Sitä Mirellaa tässä nyt kaipaillaan. Kaipa se on pyörtynyt sinne testitikun äärelle ;)

Hirmusesti onnea mirellalle Plussasta! Täällä on täti kylässä ja räjähdin ukolle piiitkästä aikaa tosi reilusti , ei jäänyt kyllä kenellekkään epäselväksi mitä oli jäänyt hampaankoloon.Ja silloin ajattelin että ei enää yhtään lasta ainakaan tuon olion kanssa,mutta kylläpä on taas mieli eri kun tuli saunottua ja vähän aikaa rentouduttua.
Tässä jo laskeskelin että jos leikkausaika tulisi jo elokuulle niin voisi yrityksen aloittaa tuossa ennen joulua ehkä...Joku kysyi aiemmin että onko vakavampaa kun leikkaus odottaa, ei pitäisi olla mitään vaarallisempaa, sappirakko poistetaan kun siellä on polyyppeja.Noita on vuosikaudet ultralla seurattu ja viimeksi lääkäri kysyi että haluanko että sappirakko poistetaan ettei tarvitse miettiä että muuttuvatko joskus pahalaatuisiksi.
Mutta nyt syömään ja nukkumaan.

MIRELLA!! Onnea!!!!!

Täällä on yksi lomareissu-rupeama takana ja ainaki nyt tuntuu vahvasti siltä että meidän lapsiluku on täynnä. Ovathan ne ihania, mutta kyllä oma sietokyky on joskus niin lujilla ettei enää millään jaksa lisää... ja mikä tässä pahinta (tai parasta, miten sen nyt ottaa), vauvan kanssa on helpointa ja ihaninta, mutta noi isommat, p*****le!
Nooh, nyt ollaan väliviikko kotona ja sitte uudelleen tienpäälle, jos vaan pää ehtii pehmetä tarpeeksi ;o).

Nyt ei jaksa muuta. Palailen kunhan olen kykeneväisempi. Mielessä olette silti kaikki!

Phuh!
Sainpas kuin sainkin poikien huoneet pinnerrettyä kuntoon,
tulevat tänään kotiin ;oD !
Se eka puolituntinen on aina ihana,
sitten yleensä räjähtää (äiti) ekan kerran jo, mut tasaantuu onneksi
muutamassa päivässä....ehkä.

Kuitenkin ihanaa kun tulevat, mennään Helsinki-reissulle tiistaina heti,
ohjelmassa lintsi, yö hotellissa ja sitten luonnontieteelliseen dinosauruksia
moikkaamaan...aateltiin tehä vähän erilainen reissu,
eikä vaan himasta lintsille ja takas- tyyliin ;o)
Oikeesti piti mennä särkänniemeen ja olla tampesterissa yö,
mut pojat olikin jo isänsä kans siellä käyneet,
muutettiin siis suunnitelmia....ihanaa päästä sinne luonnontiet.museoon,
mä oon joskus kai 4. luokalla siellä käyny kerran.
Tykkään tommosista paikoista.

Mutta jos musta ei kuulu, olen hukkunut lasten suukkoihin
olette kuitenkin kaikki myös mun mielessä, ja peukutukset on voimassa
Safiirille ja Haidille edelleen ( +Ohdikselle =) bd bd bd bd bd bd bd bd bd

PeeÄs: ihana plop-plop-uutinen Mirellalla, alkaiskos tästä se suuri
plussausaalto ??!

Haidi 33v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
joox3 kaksospojat -98, tyttö -03, ukko -68, talo -77 ;O)
Ohdakkeenkukka -80, t -98, p -00 ja -03, mies -71 + vknloppulapsoset t -98 ja p -96
Tehotyttö :-) ks. tiedot jo synnyttäneistä
Safiiri 36v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö -08
(Papu 32v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06 )
Plussanneet :

Titti 38 v, t -97, t -99, p -05, enkelityttö 01/08, mies -64, sen lapset -89, -91, -93 /La 12/08
Aurora Vee 28, mies 27 t-05, p-06 la 02/09
Mirella76, mies72 ja -97-03-05 syntyneet lapset

Jo vauvan saaneet :

Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 , tyttö syntyi 8.2007
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06,Tyttö syntyi 20.9.2007( LA 20.9.)
Tehotyttö 36v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, Tyttö syntyi 25.10.2007
Marjuli, lapset tytöt -98, -00, poika -03, ja poika syntyi 23.01.2008
Safiiri 35v, poika -00, poika -03,tm 05/04, tyttö -05, km 05/06, 01/07, tyttö syntyi 10.2.08
Mirkku 33v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04 , Tyttö 05/08
Vieläkö yksi v,lapset poika -96, tyttö -98, poika -01 Poika syntyi31.5.08

Kone on piristynyt ja päivitystä täällä tekemässä ja mitäs täällä onkaan plussaa!!!
Onnittelut Mirella...hieno homma plussia tasaiseen tahtiin ketjuun:)))
Mulla huomisen ruoka uunissa, täytyy ennakoida kun taas näyttää siltä, et kotona ei jouda kun pyörähtämään.
Täytyy esikoisen asioita hoidella, näyttäisi siltä, että poikaa onnisti ja sai oppisopimuspaikan, kun ei haluamalleen linjalle ammatti-kouluun päässyt. Tää on oikeestaan kaikista parhain vaihtoehto hänelle jos kaikki nyt menee nappiin.
Jos tästä suihkuun suuntaisi, vähän iltapalaa ja turvalleen peiton alle.

Vanhemmillani oli kompuutteri reissussa mukana joten pääsen koneelle vasta nyt. Vaan kun illalla ajoin pesueen kanssa kotia, tuli Tehikseltä iloinen uutinen. Hän oli puhelimellaan onnistunu lukemaan uutisia ja pyysi mua Mirellaa onnittelemaan puolestaan. SIIS KAKSINKERTAISET ONNITTELURUTISTUKSET JA HALAUKSET JA LAULUNLUIKAUKSET mun ja Tehiksen puolesta Mirellalle!!!!!!!!!!!!!! Enkös mää jo plussan puolesta hieman liputtanu ;)

Nyt ei ehi muuta. Kävin jo Ex-kermien puolella toivottamassa plussanneelle Antzille kaksinkertaiset onnittelut mun ja Tehiksen puolesta. Nyt Haidi sulle kovasti peukkuja!

Terveisin Safiiri ja koopee yksi ( voisin irvistää, mutta niin on iloinen mieli sekä Anztin että Mirellan puolesta ettei huvita väännellä naamaa. paitsi tietenkin hymyyn )

Huomenta,

Jos kaikki menee putkeen niin meille pitäisi sitten syntyä maalisvauva...olio oli eilen kurkkaillut vauva-sivuille ja sieltä sitten älynnyt l.a-laskurin...mietinkin et miksi se kyseli viimeisiä menkkoja ja kierron pituutta...ilmoitti sitten et tietääkin l.a:n. Mahtaa olla olio täpinöissään;D

Täällä "sihteeri" Haidi on jo tovin naputellut tietsikkaa ja kahlannut opetushallituksen sekavia sivuja...soitellut muutamia viisaita ja vähemmän viisaita puheluita pojan asioita järjestellessä ja tää ryökäle vielä ite nukkuu:)
Olio pakkas likat autoon kaikkine kimpsuineen ja kampsuineen, niille tuli hälytys töihin viikoksi tallille, asuvat täysihoidolla siellä viikon, keskiviikoksi tulevat kotiin puoleksi päiväksi kun kuopuksella lääkäri ja mummo tulee synttäreille. Kuopus täyttää tiistaina 11v...nyyh...niin ne vaan kasvaa. Synttärijuhlat pidetään oikeesti sitten kun mulla loma alkaa.
Koopeet tänään 28/33 eli kohta on kierto lopussa...vielä olis kestettävä ainakin 5 päivää...et vois tulla kolinalla korkeelta alas. Olen yrittänyt olla tässä suurempia intoilematta, mutta kun se on niin pirun vaikeeta...tahtoo väkisin nousta toiveet liian korkealle.
Nyt minun pitää teille tunnustaa...olen salannut teilä suuria tunteita ja tapahtumia...meinasin, että en kerro ennen kun jotain kerrottavaa on, mutta en minä enää kestä tätä jännitystä yhtä ystävää lukuunottamatta yksin.
Toiveet on noussut pilviin siksi, että minä kävin siellä inseminaatiossa kp17 eli 3.7 ja todellisia piinapäiviä tässä eletään. Spermantutkijaksi / käsittelijäksi sattui henkilö joka oli siirtynyt sairaalaamme maan johtavalta hedelmöitysklinikalta ja tämän asiantuntijan mukaan niillä tarpeilla kuulemma pitäisi onnistua todella hyvin, vaikka pesun jälkeen suuriosa siittiöistä oli kuulemma levottomia ja paikallaan sätkivät. Lääkäri ultrasi minut kovien vatsakipujen vuoksi ja ovis oli juuri oikealla puolella, kuten oli kipukin. Tämä kuulemma hyvä merkki, että kipuilin, clomit toimivat niin kuin pitääkin, eli antavat lisäpotkua omalle ovikselle.

Nöyrät anteeksi pyynnöt salailustani...oli vaan niin paskat fiilikset jo sinne mennessä, etten halunnut tänne sitä heti kertoa...tiesin, että kaikki alkaa heti meille kaikille tyypillisen vouhkaamisen:) enkä halunnut sitä. Voitte kuitenkin arvata, miten vaikeeta on ollut olla ihan hiljaa kun mieli kuitenkin olis tehny heti kertoo koko maailmalle.
Yksi ystävä vain on tiennyt alusta saakka ja isot kiitokset hänen tuestaan. Tiedän, että olisitte kaikki sitä antaneet jos vain olisin suuni avannut.

Jännäillään nyt sit porukassa tää loppuaika...jos vain teille sopii???
En minä yksin housuissani pysy:))

Ihania uutisia, Mirella, ONNEKSI OLKOON!!!

Paljonko teille tuli yritysaikaa, oletko laskenut? Millos on tarkka laskettu aika? Odotellaan sitten samaan aikaan, liitythän Supereihin kun siellä on niin hiljaista (lähes kaikki ovat jo jakautuneet).

Haidi, kuulostaa kivalta tuo oppisopimuspaikka, toivottavasti hän saa sen! Mille alalle hän tähtää?

Selvisikö Joox poikien paluusta? Kiva reissu teillä suunnitteilla! Vähän sivistystäkin (museo) nuorille huvin lisäksi. :-D

Viikonloppu, Bruce-keikka ja miehen isoäidin hautajaiset takana, olipa urakka. Ei onneksi ehtinyt ajatella pahoinvointia, vaihtelu virkistää... Eilen oltiin vaan kotona ja esikoisella (vajaat 3,5 vee) oli oikein tinttarapäivä. Kaikkea piti vastustaa ja parkua päälle. Kovasti jo kadutti tämä kolmonen. Mutta tarvitsi vain lukea sanomalehdistä vauvauutisia niin meni ohi. :-)

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!

(ja Safiirille pahoittelut menkoista, pistin tänne alas sulkuihin että irvistys pysyy poissa ;-) )

Huomenta!!

Arki alkoi, töissä ihan tööttinä...

Mirellalle Suuret Onnittelut!!!!!!!!!!!!! Vitsi ihan puskan takaa yllätit!! Hienoa!!!!!!!!

Ja Haidi!!! Senkin rontti... ; ) Kyllä joskus saa jotain pitää ihan itellään, ei me täällä suututa... Todelliset mahdollisuudet on siis sulla, todella upeeta! Isot peukut teille!!

Safiirille pahoittelut, ensi kerralla sitten??

Joo, jos yrittäisi vähän kattella noita papereita...

Titti ja PikkuS (18+5)

Tää tuli sähköpostiin...ihan pakko laittaa tänne oli niin hyvä:)

Yksitoista lausetta, joita miehet haluaisivat kuulla naisen suusta.
1.Sinä olet niin seksikäs krapulassa.
2. Loistopieru! Päästäpä toinen!
3. Kulta - uuden naapurin tytär ottaa taas aurinkoa, tule katsomaan.
4. Tee minulle palvelus - unohda se typerä ystävänpäiväkortti ja osta vaikka itsellesi pari golfmailaa.
5. Kyllä minä ymmärrän, hääpäivämme on joka vuosi; mene vain poikien kanssa ulos, se vähentää stressiä.
6. Vai haluaisit harrastaa seksiä minun ja seksikkään kaverini kanssa, kyllä se sopii.
7. Kyllä minä maksan.
8. En minä tarvitse uusia vaatteita, minulla on niitä vaikka kuinka paljon ennestään.
9. Vaihdoin juuri meidän autosta pakoputken ja kaikki hihnat sekä öljyt.
10. Kyllä naisen paikka on kotona, sano sinä ukko mitä haluat.
11. Juo vaan...Avaanko sinulle kaljapullon vai teenkö kossusta siivun?

Pojan oppisopimuspaikka on autoalaa...tarkkaan ei vielä ole tiedossa, mahdollisuuksia on useampia, mutta näin alkuun olis kait valittava ajoneuvoasentaja tai autosähkömekaanikko??? Ammattikoulustahan sai paikan kokkilinjalta, mutta se ei kiinnosta ihan täysin. Tämä oli viimeisenä hänen valintalistallaan. Katsotaan nyt voiton vie kyllä tuo tarjottu mahdollisuus, tänään tai huomenna tapaamme tuon korjaamon yrittäjän ja sitten olemme viisaampia, heti ei kuitenkaan tapahtu mitään sillä oppisopimustoimiston väki on lomalla kuun loppuun.

Mirellalle onnea, teillä onkin sitten iloinen hääyllätys kerrottavaksi :} ja tottakai kaikki menee hyvin, ihana miten täpinöissään oliosikin on!

Haidi mokoma!! Uskotko että mä peukutan sen mitä peukuista lähtee, luovutan sulle ilomielin paikan seuraavaan junaan, olet odotellut enemmän kuin tarpeeksi.
Eilen olit ajatuksissani kun mietin, miten mulle on rankkaa tää yritys vaikka takana on vasta puoli vuotta. Ja muistin sinut. 9 vuotta. Ja totesin siinä vaiheessa, että kun sä oot kestänyt niin en mäkään mihkään hajoo vaikka joskus siltä tuntuukin :} Sulla tänään kp 28?

Ohdis, hyvä, että meikäläisen kärsimyksistä on jotain hyötyykin. Minä en vähättele kenenkään yritysaikaa, oli se sit lyhyt tai pitkä, ihan yhtä tuskallista se on varmasti joka kuukausi, 100 lasissa yrittää ja pettyä kerta toisensa jälkeen. Näissä yritysvuosissa tää alkaa vaan olla aika puuduttavaa ja tuntuu, että ei tästä upottavasta suosta koskaan nousta, syvemmälle vaan painuu kokoajan. Jos ei nyt natsaa tulee taas odottelua hieman, sillä haluavat uudelleen tutkia miehen tarpeet tuon sperman pesun jälkeisen siittiöiden levottomuuden vuoksi...onko jotain suuria muutoksia tapahtunut edellisestä -04 tutkimuksesta. Labra ottaa näitä näytteitä tutkittavaksi vasta 4.8 jälkeen ja tulokset vie n. 3 viikkoa, eli seuraava yritys menee sitten syyskuulle. Eipä tuo kyllä tässä "konkurssissa" enää mitään haitanne, muutaman kk pidempi odotus, vaikka ottaakin pattiin taas odotella. Hormonikuuriin tulee tietysti tauko ja sehän on varmaan, että kierto taas heittää, joten sitäkin voi vielä joutua tasaamaan jollain napeilla ja taas odotellaan pidempään...elämä on!!!

Vo vitsit, Haidi! Pieni uutinen! Toivottavasti teet kohta plussatestin!!!! Ai että, mulla menee ihan maha sekasin ku alko nyt niin paljo jännittään. Mikä päivä sää nyt sitte testaat?

;) Onki eka kerta pitkään aikaan kun EN testaa ennen tätiä! Apteekin testi on kyllä valmiiksi hankittu, mutta aion vakaasti käyttää sen vasta sitte jos ja kun täti on joskus myöhässä...

Ei mulla ole edes yhtään testiä kotona:)
Nappasin kyllä töistä mukaani pissapurkin, että jos ei ens lauantaina ala, eikä vielä sunnutainakaan kuulu, voi olla et maanantaina tai tiistaina vien purkin labraan???
Taidan mielummin olla mahdollisimman pitkään epätietoisuudessa kun testata negaa...katsotaan nyt koska sitä testailee ja millä tavalla. Fiilikset menee vuoristorataa ylös alas...enemmän on kyllä negaolo (itsesuojeluvaisto) kun plussaolo, vaikka sitähän tässä kaikken eniten toivotaan.

Haidi, sullahan taisi olla noita keskenmenoja useampi aiemmin, onko sitä nyt otettu sit jotenkin huomioon? Tutkittu?? Tuletko saamaan sitä varten jotain erityistä, lääkkeitä tms?? Voi että mäkin ihan täpinöissäni teitin kaa täällä!!!

Yhteistyössä